quote:Sja, dat is dan idd zijn keuze. Ik bedoel alles op internet wordt langzamerhand betaald, of vol met ads... voor niets gaat de zon op.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen abo.
Bij de invoering van de banners heeft Danny ook aangegeven dat de OP banner een optie zou blijven. Dit wil hij nu weer terug draaien. Prima zijn site.
quote:Dat durf ik nu ook nog niet hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij nog geen seks had, of uberhaupt met vrouwen durfde te praten.
quote:dus datOp dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef vencodark het volgende:En zijn konten die geen string kunnen hebben? Tja, je string moet natuurlijk nog wel te zien zijn, je ass niet te groot.
quote:Niet vaak genoeg.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks is nog steeds regelmatig vies
quote:zonder abo? bijzonderOp dinsdag 26 oktober 2010 15:56 schreef Duimelot het volgende:
wat is een opbanner? en ik zie helemaal geen banners meer valt me nu op
quote:ohja, want anders kom ik niet bij de prijsOp dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sinds EM heeft uitgelegd hoe het zit met de wens naar grote en kleine kontjes zie ik MI's bij iedereen die zijn mening geeft.
die van jou past nu precies bij je foto
quote:Wat voor uitleg was dat?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sinds EM heeft uitgelegd hoe het zit met de wens naar grote en kleine kontjes zie ik MI's bij iedereen die zijn mening geeft.
die van jou past nu precies bij je foto
quote:Ik zie alleen een banner tussen de 1e en 2e post op de pagina... dus je bent niet de enige die de rest niet zietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:56 schreef Duimelot het volgende:
wat is een opbanner? en ik zie helemaal geen banners meer valt me nu op
quote:Wie niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij wil gewoon uberhaupt meer seks
quote:Mannen die een vrouw willen met een klein kontje, hebben een kleine penis, zodat hij naar verhouding groot is.
quote:Dat is de OP banner...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een banner tussen de 1e en 2e post op de pagina... dus je bent niet de enige die de rest niet ziet
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen die een vrouw willen met een klein kontje, hebben een kleine penis, zodat hij naar verhouding groot is.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een tiethanger! Een soort hangmat dus.
[..]En zijn konten die geen string kunnen hebben? Tja, je string moet natuurlijk nog wel te zien zijn, je ass niet te groot.
[..]
Mannen die een vrouw willen met een klein kontje, hebben een kleine penis, zodat hij naar verhouding groot is.
quote:Dat is je eigen keuze. Het is Danny die wederom niet zo consequent is en eerdere uitspraken te niet doet.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is dan idd zijn keuze. Ik bedoel alles op internet wordt langzamerhand betaald, of vol met ads... voor niets gaat de zon op.
Ik betaal voor bijna niets op internet, maar een forum waar ik al 10 jaar bijna dagelijks rondhang wil ik best steunen.
quote:Ik zeg toch ook niet dat ik dat niet weet
quote:Zijn mening he. Ik vind dat hij uit zijn nek lult. Ik heb een FOK-piemel en ik houd toch van kleine kontjes.
quote:Wtf.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Klein! Heb een cupmaat groter dan normaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat het spul goed isMaar ik bedoel echt het bestellen en naar Nederland halen.
Trouwens, hoe vallen de maten?
quote:Daarom hebben negervrouwen ook altijd zo'n dikke kont.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wtf.En mannen die een grote kont willen bij hun vrouw, hebben zeker een enorme penis?
quote:Yupz. Hieruit kun je weer afleiden dat E_M van een grote kont houdt.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wtf.En mannen die een grote kont willen bij hun vrouw, hebben zeker een enorme penis?
quote:Misschien ben jij de uitzondering.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn mening he. Ik vind dat hij uit zijn nek lult. Ik heb een FOK-piemel en ik houd toch van kleine kontjes.
quote:30 cmOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn mening he. Ik vind dat hij uit zijn nek lult. Ik heb een FOK-piemel en ik houd toch van kleine kontjes.
quote:El houdt sowieso van volle vrouwen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz. Hieruit kun je weer afleiden dat E_M van een grote kont houdt.
quote:FOK! is in 11 jaar nog nooit ergens consequent, eerlijk, open, democratisch in geweestOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze. Het is Danny die wederom niet zo consequent is en eerdere uitspraken te niet doet.
Maar het blijft zijn site en zijn keuze.
quote:Ah daar hoort natuurlijk een grote piemel bij!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom hebben negervrouwen ook altijd zo'n dikke kont.
quote:Dat was ook lastig te ontkennen. Haar fotos zijn bekend.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yupz. Hieruit kun je weer afleiden dat E_M van een grote kont houdt.
quote:DE NIEUWE LAYOUT KWAM VAN LINKS!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is in 11 jaar nog nooit ergens consequent, eerlijk, open, democratisch in geweest.
Waarom zouden "we" ook?.
quote:Precies. Zo'n 20+ penis heb ik natuurlijk ook. Bij een klein kontje lijkt hij dan helemaal enorm.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef stbabylon het volgende:
quote:Oh... Dat is wel goed om te weten! Dan moet ik een 75F bestellenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klein! Heb een cupmaat groter dan normaal.
quote:Kan niet, de nieuwe layout werkt
quote:Omdat hij daarna wel loopt te janken als hij er op aangesproken wordt. Dat met name.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! is in 11 jaar nog nooit ergens consequent, eerlijk, open, democratisch in geweest.
Waarom zouden "we" ook?.
quote:Ja hallo dan kom je nog op gemiddeld uitOp dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies!
Min een ruime 10cm door de FOK-factor
quote:Dat je hem erin steekt, en dat dan de kont 2x zo breed wordt toch?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Precies. Zo'n 20+ penis heb ik natuurlijk ook. Bij een klein kontje lijkt hij dan helemaal enorm.
quote:Neh, dat is 14cmOp dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo dan kom je nog op gemiddeld uit
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo dan kom je nog op gemiddeld uit
quote:Een horizontale insteek.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je hem erin steekt, en dat dan de kont 2x zo breed wordt toch?
quote:Je zou voor de lol EEN dag in zijn schoenen moeten staan, alleen al de grove kutmails die hij (en vele andere crewleden) naar zijn kop krijgt geslingerd, tot doodsverwensingen jegens zijn kinderen aan toe vanwege een ban...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij daarna wel loopt te janken als hij er op aangesproken wordt. Dat met name.
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Dat is wel goed om te weten! Dan moet ik een 75F bestellen
quote:Wat heeft dat met zijn communicatie en consequente beslissingen te maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou voor de lol EEN dag in zijn schoenen moeten staan, alleen al de grove kutmails die hij (en vele andere crewleden) naar zijn kop krijgt geslingerd, tot doodsverwensingen jegens zijn kinderen aan toe vanwege een ban...
quote:17 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |