quote:Zelden zeg je iets waar ik het mee eens ben.. Maar hiermeeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Strings zijn niet mooi. Hipsters daarentegen.
quote:Zie je die?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Rawrrrr.
Waarom eindigen al jouw posts met de [s]-tags?
quote:maar waar is dat FB zodat ik kan melden dat niet meer F5en leuk is maar dat ze dan wel ook moeten zorgen dat gele envelopjes niet meer geel zijn als ze gelezen zijn....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb het toen geprobeerd met de introductie van de nieuwe layout van de FrontPage. Was echt zinloos dus.
quote:Die heb ik nog helemaal niet, eens naar op zoek danOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Strings zijn niet mooi. Hipsters daarentegen.
quote:Da's een beetje een dooddoener niet? Ik geef toch ook gratis advies.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Nope, het is een gratis site, ontwikkeld en onderhouden door vrijwilligers. Als je het beter kan, meld je aan als developer. Of ga naar forum.viva.nl.
quote:Dus als persoon x vrijwillig iets wilt doen mag je als persoon y geen tips of suggesties geven?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, het is een gratis site, ontwikkeld en onderhouden door vrijwilligers. Als je het beter kan, meld je aan als developer. Of ga naar forum.viva.nl.
quote:Gele envelopjes zijn ook niet meer geel nadat je ze hebt gelezenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar waar is dat FB zodat ik kan melden dat niet meer F5en leuk is maar dat ze dan wel ook moeten zorgen dat gele envelopjes niet meer geel zijn als ze gelezen zijn....
quote:bij mij blijven ze geel totdat ikzelf handmatig toch even op f5 gedrukt hebt!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gele envelopjes zijn ook niet meer geel nadat je ze hebt gelezen
quote:Tips, soit, maar gewoon klagen heeft idd weinig zin. En al die problemen die jullie hebben heb ik niet, en ik draai deze layout al een aantal maanden.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus als persoon x vrijwillig iets wilt doen mag je als persoon y geen tips of suggesties geven?
quote:het is een beetje afhankelijk van de kontOp dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zelden zeg je iets waar ik het mee eens ben.. Maar hiermeeZeker weten!
quote:Ik heb een abonnement, ik mag klagen want ik betaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Huh? Zelden met mij eens? Wanneer ben je het mij oneens dan? Kan me geen verhitte discussie met jou herinneren namelijk. Wat jammer is.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Nee, ik heb een superlief vriendinnetje die pas in Boston was en dus dat pakje en 3 strings voor me heeft meegenomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ook
Maar, bestel jij veel uit de VS?
quote:Welke soort kont kan wel een hipster hebben en welke niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
het is een beetje afhankelijk van de kont
quote:Ik heb geen problemen aangezien ik gelijk weer terug ben gegaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tips, soit, maar gewoon klagen heeft idd weinig zin. En al die problemen die jullie hebben heb ik niet, en ik draai deze layout al een aantal maanden.
Adblockers zijn 90% van de tijd de oorzaak, en laten die nou "verboden" zijn op FOK!.
quote:Ik zou het ook maar gewoon niet proberenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik niet van jou winnen..
quote:NauwelijksOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement, ik mag klagen want ik betaal.
quote:Strings draag je niet om je tieten.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb een superlief vriendinnetje die pas in Boston was en dus dat pakje en 3 strings voor me heeft meegenomen.En ze had mijn tieten goed ingeschat ook
quote:Ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een abonnement, ik mag klagen want ik betaal.
quote:leuk, dat kan nog een paar dagen en daarna niet meerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen aangezien ik gelijk weer terug ben gegaan.
quote:En grijze worden niet geel bij nieuwe pm als je niet zelf refreshed. Komt omdat de auto-refresh geen harde refresh is. Is een stuk software geschreven in Ajax, en de balk bovenin is daar niet aan gekoppeld, omdat die fok.nl breed isOp dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij mij blijven ze geel totdat ikzelf handmatig toch even op f5 gedrukt hebt!
quote:Wat was er mis met het verleden? Toen alles beter was? Het gras groener, seks vies enzo!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks.
En iedereen mag klagen hoor, maar het heeft toch geen zin. Dit is het FOK! van de toekomst, of je nou wil of niet.
quote:ja maar het staat vaak wel mooier onder kleding.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Precies,,die draag je op je hoofd.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Strings draag je niet om je tieten.
quote:En jij nog geen seks had, of uberhaupt met vrouwen durfde te pratenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat was er mis met het verleden? Toen alles beter was? Het gras groener, seks vies enzo!
quote:Elke dag dat ik niet tegen een OP banner aan hoef te kijken is er eentje extraOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leuk, dat kan nog een paar dagen en daarna niet meer.
quote:Oh, okeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb een superlief vriendinnetje die pas in Boston was en dus dat pakje en 3 strings voor me heeft meegenomen.En ze had mijn tieten goed ingeschat ook
quote:Seks is nog steeds viesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat was er mis met het verleden? Toen alles beter was? Het gras groener, seks vies enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:een hoop konten kunnen een hipster hebben, iets minder een stringOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welke soort kont kan wel een hipster hebben en welke niet?
quote:Ze had ook een pakje meegenomen, waar ik mijn tieten wel in kan hangenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Strings draag je niet om je tieten.
quote:Seks is nog steeds regelmatig viesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:banners zet ik dus uit, legaal, met een aboOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag dat ik niet tegen een OP banner aan hoef te kijken is er eentje extra
quote:durft ie dat nu wel dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij nog geen seks had, of uberhaupt met vrouwen durfde te praten.
quote:Het enige irritante aan die kutbanners is dat ze er de laatste tijd voor zorgen dat de pagina's niet goed geladen worden.....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke dag dat ik niet tegen een OP banner aan hoef te kijken is er eentje extra
quote:Jammer weerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
een hoop konten kunnen een hipster hebben, iets minder een string
een kont hoort sowieso niet te klein of te groot te zijn.... de limieten zijn echter bij elke vent anders... doe mij maar een "kleine"
quote:Niet te klein, niet te ghetto-ass grootOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
een kont hoort sowieso niet te klein of te groot te zijn.... de limieten zijn echter bij elke vent anders... doe mij maar een "kleine"
quote:Ja wel met het spul, maar dus niet met het bestellen enzo..
quote:ik heb het nog niet eens gezien, ik merk het wel wanneer het veranderdOp dinsdag 26 oktober 2010 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen aangezien ik gelijk weer terug ben gegaan.
quote:Een tiethanger! Een soort hangmat dus.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze had ook een pakje meegenomen, waar ik mijn tieten wel in kan hangen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Er bestaan ook van die hipsters zonder randjes. Dat zie je helemaal niet onder kleding.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:52 schreef missbehavin het volgende:
ja maar het staat vaak wel mooier onder kleding.
quote:Ik heb geen abo.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
banners zet ik dus uit, legaal, met een abo.
quote:Ik weet dat het spul goed isOp dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel met het spul, maar dus niet met het bestellen enzo..
quote:CheckOp dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
banners zet ik dus uit, legaal, met een abo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |