quote:Wel veel kotsruimen dan hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!
Dan is mijn baby straks elke dag dronken. En zal het niet janken! Neem ik aan tenminste
quote:handig
quote:*zucht*Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je die automatische updates uitschakelen?
quote:Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.
quote:Ja, ik ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!je weet wel, biertietjes, dat als je erin knijpt dat er bier uit spuit
quote:
quote:Wennen ze vanzelf aan! dus zal wel steeds minder worden.
quote:Ik ben niet elke dag dronken! /selectief lezenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!
Dan is mijn baby straks elke dag dronken. En zal het niet janken! Neem ik aan tenminste
quote:Easy accesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn baas dat ook handig vindt..
quote:Nee, maar je moet er hamburgers bij eten voor de rondingen en dan bier drinken (veul, kratje per dag) voor de vulling.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Het schiet alleen niet op.
.
quote:Ik weet nog steeds niet wat erger stinkt. Babykots of babypoepOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Wennen ze vanzelf aan! dus zal wel steeds minder worden.
En nu is het ook zure babyzut wat er uit gaat komen lijkt me
quote:Met een mooie schuimkraag.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!je weet wel, biertietjes, dat als je erin knijpt dat er bier uit spuit
quote:Spelen, check.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Tally het volgende:
Koude handen zijn alleen leuk als je dr mee speelt UIO. Niet als je ze ff beet houdt
quote:jouw baas kennendeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:ik heb begrepen dat je er uiteindelijk toch aan moet geloven....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.
quote:wat heb ik nou weer met jou baas te maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Dat doe ik ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er hamburgers bij eten voor de rondingen en dan bier drinken (veul, kratje per dag) voor de vulling.
quote:Ik had hem inderdaad gevondenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.
quote:Ja en als ik aan mijn bureau zit, komt mijn sexy VS erboven uit, ik voel me net een Breezah
quote:Daar kan ik het niet vinden. Heb ik heel niet zo veel opties.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.
quote:
quote:Ik vind het ontwerp en de fonts van de nieuwe layout er lelijk uitzien.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
ik heb begrepen dat je er uiteindelijk toch aan moet geloven....
dus dan maar meteen!
quote:Dat zie ik welOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat erger stinkt. Babykots of babypoep
quote:Ik heb er zin an UIO!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Tally het volgende:
Daar kan ik het niet vinden. Heb ik heel niet zo veel opties.
Maar zoals ik net al zei zal ik daarvoor in FB rondhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:mee eensOp dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het ontwerp en de fonts van de nieuwe layout er lelijk uitzien.
quote:Je wat?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]Heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:
quote:Naja, string in dit geval
quote:Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
mee eens
maar nogmaals
als je er dan toch aan moet gaan geloven....
en of ik ben kippig of de letters zijn kleiner
maar we mogen hier niet meer zeuren dus
quote:Rawrrrr.
quote:Fout.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je moet ook niet naakt op je papa gaan zitten, tuurlijk zit dat stijf..
quote:Flauw.
quote:Scherp.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon een goeie wip erop maken
quote:Dan heb je iets anders blijkbaar... en weet ik het verder ook niet.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil nieuwe strings, kittige strings
quote:dat je het toch nog geprobeerd hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.
quote:
quote:verdorie, net nu ik op wil staan om weg te gaan! Nu moet ik hier weer wat langer blijven zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Naja, string in dit geval
quote:Mag ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Naja, string in dit geval
quote:Nope, het is een gratis site, ontwikkeld en onderhouden door vrijwilligers. Als je het beter kan, meld je aan als developer. Of ga naar forum.viva.nl.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.
quote:
quote:
quote:Strings zijn niet mooi. Hipsters daarentegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil nieuwe strings, kittige strings
quote:Welke vrouw niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |