quote:Wel veel kotsruimen dan hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!
Dan is mijn baby straks elke dag dronken. En zal het niet janken! Neem ik aan tenminste
quote:handig
quote:*zucht*Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je die automatische updates uitschakelen?
quote:Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.
quote:Ja, ik ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!je weet wel, biertietjes, dat als je erin knijpt dat er bier uit spuit
quote:
quote:Wennen ze vanzelf aan! dus zal wel steeds minder worden.
quote:Ik ben niet elke dag dronken! /selectief lezenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!
Dan is mijn baby straks elke dag dronken. En zal het niet janken! Neem ik aan tenminste
quote:Easy accesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn baas dat ook handig vindt..
quote:Nee, maar je moet er hamburgers bij eten voor de rondingen en dan bier drinken (veul, kratje per dag) voor de vulling.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Het schiet alleen niet op.
.
quote:Ik weet nog steeds niet wat erger stinkt. Babykots of babypoepOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Wennen ze vanzelf aan! dus zal wel steeds minder worden.
En nu is het ook zure babyzut wat er uit gaat komen lijkt me
quote:Met een mooie schuimkraag.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!je weet wel, biertietjes, dat als je erin knijpt dat er bier uit spuit
quote:Spelen, check.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Tally het volgende:
Koude handen zijn alleen leuk als je dr mee speelt UIO. Niet als je ze ff beet houdt
quote:jouw baas kennendeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:ik heb begrepen dat je er uiteindelijk toch aan moet geloven....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.
quote:wat heb ik nou weer met jou baas te maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Dat doe ik ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er hamburgers bij eten voor de rondingen en dan bier drinken (veul, kratje per dag) voor de vulling.
quote:Ik had hem inderdaad gevondenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.
quote:Ja en als ik aan mijn bureau zit, komt mijn sexy VS erboven uit, ik voel me net een Breezah
quote:Daar kan ik het niet vinden. Heb ik heel niet zo veel opties.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.
quote:
quote:Ik vind het ontwerp en de fonts van de nieuwe layout er lelijk uitzien.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
ik heb begrepen dat je er uiteindelijk toch aan moet geloven....
dus dan maar meteen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |