quote:De smileys moet je uitklappen, klik op die ene smiley en dan zie je zeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
iedereen had t maar over de nieuwe layout, dus ben toch maar even gaan switchen(mis nu mn smileys hier al)
het ziet er niet uit en waar zitten alle knopjes en zulks???
quote:Het vreet vooral zo enorm veel ruimte op. Zeker op een 13" laptop-scherm past er net 1 post op een scherm.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
iedereen had t maar over de nieuwe layout, dus ben toch maar even gaan switchen(mis nu mn smileys hier al)
het ziet er niet uit en waar zitten alle knopjes en zulks???
quote:Dat hoort zo: verandering is verbetering hè? Volgens Danny dan.Hoe haalt FOK! het eigenlijk in zijn hoofd met zo'n enorme concentratie autisten het in hun hoofd om uberhaupt iets te veranderen
quote:Idem. Of text-only gewoon.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf nu gewoon bij de oude lay-out totdat het niet meer kan.
quote:Heel irritant. Stomme nieuwe layout, dat is de 5e nieuwe layout sinds ik hier zit, moet steeds weer wennen en dat gaat steeds moeilijker.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Duim, het went. (quoteknop verschijnt als je over het bericht heen gaat met je muis, smilies zitten onder die ene smilie die er staat)
quote:Ik heb ook een aantal push up bh'sOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Push-up beha's zijn er verantwoordelijk voor dat ik nog voor geen milimeter hangtieten heb.
Daarbij kan je echt wel gewoon zien dat ik kleine tieten heb, ze zien er alleen nóg beter uit met zo'n beha aan.
quote:Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef Q. het volgende:
Dat hoort zo: verandering is verbetering hè? Volgens Danny dan.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Duim, het went. (quoteknop verschijnt als je over het bericht heen gaat met je muis, smilies zitten onder die ene smilie die er staat)
quote:alleen vanwege de nieuwe layout?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar naar Canada verhuizen ......
quote:wanneer kom je langs?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ze zijn echt super, die ouders van me. Een peugeot 205, ding rijdt erg lekker eigenlijk.
* missbehavin is zó blij eindelijk weer een auto in één kleur
quote:205jes.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ze zijn echt super, die ouders van me. Een peugeot 205, ding rijdt erg lekker eigenlijk.
* missbehavin is zó blij eindelijk weer een auto in één kleur
quote:Dat heb ik dus ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal push up bh'sVind ze erg fijn, maar qua effect maakt het niet uit met de gewone voorgevormde bh's, ik heb toch wel veel tiet
quote:Ik ben een autist, ik wil geen veranderingen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.
quote:Smooth dawg
quote:I don't careOp dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een autist, ik wil geen veranderingen.
quote:Maar dat heeft allemaal geen ruk met de layout te maken. De nieuwe layout zèlf is gewoon kut.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.
quote:Ja, jij hebt nog meer nieuwe knopjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe layout.
verandering.
Nieuwe functies.
Instant posts deleten.
quote:AutistOp dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dat heeft allemaal geen ruk met de layout te maken. De nieuwe layout zèlf is gewoon kut.
quote:Tieten!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Tieten. Altijd weer een boeiend onderwerp.
quote:Dat had ik vandaag toch al niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:25 schreef missbehavin het volgende:
He bah nu heb ik helemaal geen zin meer in werken
quote:Inderdaad
quote:Hej! Tietenmeneer!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Tieten. Altijd weer een boeiend onderwerp.
quote:moet ik ook nog ff smooth gaan doen, of is dat niet nodig?
quote:Nouhouhou! Ik wil het niet anders!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Gejank altijd over veranderingenDaar ben ik echt allergisch voor geworden.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want die hebben ze niet in Canada....
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Nieuwe layout.
verandering.
Nieuwe functies.
Instant posts deleten.
quote:jah ik snap dus niet waar je t nu over hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Je moet niet zo janken Q.!!!!
quote:Want nieuwe dingen zijn per definitie beter? En uh, mensen halen hier layout en functionaliteit doorelkaar.
quote:Hallo tietenmevrouw.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet ik ook nog ff smooth gaan doen, of is dat niet nodig?
quote:Ik ook. Ik snap het ook niet...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Gejank altijd over veranderingenDaar ben ik echt allergisch voor geworden.
quote:Dat vind ik juist irritant. En ook al zet je het uit dan blijft hij uit zichzelf F5-en.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef Samzz het volgende:
Het is wel grappig dat je niet meer hoeft te F5'en
quote:Zoek anders even het topic over de nieuwe lay-out op in plaats van hier het wiel opnieuw proberen uit te vindenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
jah ik snap dus niet waar je t nu over hebt
hoezo niet F5en?
wat is insta new topic en 1 persoonstopic enzo??
en de quote zit te dicht op het pijltje naar beneden en moet ik weer gaan zoeken welke post ik ging quoten
quote:Die ga ik toch echt niet in je gezicht duwen hoor!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo tietenmevrouw.
Eigenlijk ben ik meer van de kontjes.
quote:Omdat ik op dit moment werkzoekende ben en daar word ik depressief van omdat het niet gaat... in Canada kan ik meteen bij mijn neef in dienst komen en lekker daar werken, geld verdienen etc.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar serieus: je gaat echt emigreren? Hoe dat zo?
quote:dat kunnen we niet hebben iddOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, doe maar wel, anders schuurt het zo.
quote:Dat ligt dan aan jouOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik juist irritant. En ook al zet je het uit dan blijft hij uit zichzelf F5-en.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ga ik toch echt niet in je gezicht duwen hoor!
quote:De pagina wordt automatisch vernieuwd als er een nieuwe post is. Als het topic vol is, en jij hebt dat gedaan, krijg je een knop erbij, klik erop, nieuwe topic, met OPOp dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ik snap dus niet waar je t nu over hebt
hoezo niet F5en?
wat is insta new topic en 1 persoonstopic enzo??
en de quote zit te dicht op het pijltje naar beneden en moet ik weer gaan zoeken welke post ik ging quoten
quote:oh ik heb door wat er bedoeld wordOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik juist irritant. En ook al zet je het uit dan blijft hij uit zichzelf F5-en.
quote:Ik heb het nu 1x boven het vorige topic uitgeschakeld en dat staat het nog steeds en er wordt ook niet uit zichzelf vernieuwd....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
quote:Dat kan gewoon hoor, hij blijft toch op dezelfde plek staan? En dan kan je gewoon heerlijk naar beneden scrollen ipv door pagina's te moeten bladerenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik heb door wat er bedoeld word
en NIET leuk, ik ga heel vaak weg van de pc en wil dan verder met lezen waar ik gebleven was....
quote:Ik heb het al 3 keer uitgezet en na verandering van topic (of pagina) staat het weer aan.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Als ik het gewoon op uit zet doet ie het echt niet meer hoor. Maar goed, zullen we het hier gewoon over neuken etc hebben, kleuterachtig janken op de layout kan in FB
.
quote:wat let je?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ik op dit moment werkzoekende ben en daar word ik depressief van omdat het niet gaat... in Canada kan ik meteen bij mijn neef in dienst komen en lekker daar werken, geld verdienen etc.
quote:alleen je laatste zin snap ik niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De pagina wordt automatisch vernieuwd als er een nieuwe post is. Als het topic vol is, en jij hebt dat gedaan, krijg je een knop erbij, klik erop, nieuwe topic, met OPEn je kunt de posts van alle andere uitzetten als je op het mannetje/vrouwtje van iemand klikt.
quote:geldt dan ook, hoe groter, hoe beter?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo tietenmevrouw.
Eigenlijk ben ik meer van de kontjes.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
geldt dan ook, hoe groter, hoe beter?
quote:Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik vies ben van tieten.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
Die ga ik toch echt niet in je gezicht duwen hoor!
quote:Je negeert mijn posts maar gewoon!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen je laatste zin snap ik niet?
kan iemand iemand anders de mond snoeren
of gewoon blocken zeg maar zonder dat je er een abbo voor moet afsluiten?
quote:dan ga je voor een jaar? of half jaar, ofzo.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De dingen die ik hier moet achterlaten.....
quote:dat is bij tieten al niet de bedoeling, bij kontjes zeker nietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Oeh, dan ga ik daar snel naar toe!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kleuterachtig janken op de layout kan in FB.
quote:De volgende keer UIO. De volgende keer!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik vies ben van tieten.
quote:Grote billen....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Ik ram al tien jaar lang non-stop op F5, dat krijg je er niet zomaar uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
IK snap niet waarom jullie die auto updates erg vinden, het is even wennen maar ik zweer er inmiddels bij
quote:Die van jou hebben een mooie maat!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Grote billen....![]()
Not what I prefer.
quote:Ik ken het, gaat toch sneller eruit dan je denkt hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ram al tien jaar lang non-stop op F5, dat krijg je er niet zomaar uit.
quote:Niet doen joh. Daar kan je nooit lekker ongefundeerd zeiken. Dat komen die rooie en kontenlikkende FA's altijd verpesten. FB is voor mensen zonder humor. Dat heeft Danny er wel ingemept.
quote:Dat geldt niet eens voor tieten.
quote:dat is toch veel leuker!?!?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. Ik snap het ook niet...
het is anders, maar het is ook beter. Maar ja, 5 min rondkijken en dingen zelf ontdekken is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan lekker kankeren met zijn allen.
quote:wist niet dat die er wasOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zoek anders even het topic over de nieuwe lay-out op in plaats van hier het wiel opnieuw proberen uit te vinden
quote:Jamaarjijhebtgeentieten! Ik PM alleen met tietenwezens.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, wil je ook even klagen in mijn pm of mail? ik heb zin in een mooie Q. Klaagzang
quote:Ik zal m'n handen voorverwarmen dan, T. Koude handen zijn ook weer zo koud. Leuk effect, dat wel.
quote:Ik doelde zelf meer op de vrouwenbillen en niet die van mezelf, maar die van mezelf vind ik zo ook wel goed ja.
quote:Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Jamaarjijhebtgeentieten! Ik PM alleen met tietenwezens.
quote:Koude handen zijn alleen leuk als je dr mee speelt UIO. Niet als je ze ff beet houdtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal m'n handen voorverwarmen dan, T. Koude handen zijn ook weer zo koud. Leuk effect, dat wel.
quote:DIE MOET IK HEBBEN!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!je weet wel, biertietjes, dat als je erin knijpt dat er bier uit spuit
quote:Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je die automatische updates uitschakelen?
quote:Wel veel kotsruimen dan hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!
Dan is mijn baby straks elke dag dronken. En zal het niet janken! Neem ik aan tenminste
quote:handig
quote:*zucht*Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je die automatische updates uitschakelen?
quote:Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.
quote:Ja, ik ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tieten erbij te zuipen!je weet wel, biertietjes, dat als je erin knijpt dat er bier uit spuit
quote:
quote:Wennen ze vanzelf aan! dus zal wel steeds minder worden.
quote:Ik ben niet elke dag dronken! /selectief lezenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN!
Dan is mijn baby straks elke dag dronken. En zal het niet janken! Neem ik aan tenminste
quote:Easy accesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn baas dat ook handig vindt..
quote:Nee, maar je moet er hamburgers bij eten voor de rondingen en dan bier drinken (veul, kratje per dag) voor de vulling.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik ook!Het schiet alleen niet op.
.
quote:Ik weet nog steeds niet wat erger stinkt. Babykots of babypoepOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Wennen ze vanzelf aan! dus zal wel steeds minder worden.
En nu is het ook zure babyzut wat er uit gaat komen lijkt me
quote:Met een mooie schuimkraag.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Spelen, check.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Tally het volgende:
Koude handen zijn alleen leuk als je dr mee speelt UIO. Niet als je ze ff beet houdt
quote:jouw baas kennendeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:ik heb begrepen dat je er uiteindelijk toch aan moet geloven....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.
quote:wat heb ik nou weer met jou baas te maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Dat doe ik ook!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er hamburgers bij eten voor de rondingen en dan bier drinken (veul, kratje per dag) voor de vulling.
quote:Ik had hem inderdaad gevondenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Boven aan de pagina staat een schuifbalk. Die kan je schuiven op updates uit.
quote:Ja en als ik aan mijn bureau zit, komt mijn sexy VS erboven uit, ik voel me net een Breezah
quote:Daar kan ik het niet vinden. Heb ik heel niet zo veel opties.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee met het Thema icoontje helemaal rechtsboven.
quote:
quote:Ik vind het ontwerp en de fonts van de nieuwe layout er lelijk uitzien.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
ik heb begrepen dat je er uiteindelijk toch aan moet geloven....
dus dan maar meteen!
quote:Dat zie ik welOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat erger stinkt. Babykots of babypoep
quote:Ik heb er zin an UIO!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Tally het volgende:
Daar kan ik het niet vinden. Heb ik heel niet zo veel opties.
Maar zoals ik net al zei zal ik daarvoor in FB rondhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:mee eensOp dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het ontwerp en de fonts van de nieuwe layout er lelijk uitzien.
quote:Je wat?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Techno het volgende:
[..]Heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:
quote:Naja, string in dit geval
quote:Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
mee eens
maar nogmaals
als je er dan toch aan moet gaan geloven....
en of ik ben kippig of de letters zijn kleiner
maar we mogen hier niet meer zeuren dus
quote:Rawrrrr.
quote:Fout.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je moet ook niet naakt op je papa gaan zitten, tuurlijk zit dat stijf..
quote:Flauw.
quote:Scherp.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon een goeie wip erop maken
quote:Dan heb je iets anders blijkbaar... en weet ik het verder ook niet.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil nieuwe strings, kittige strings
quote:dat je het toch nog geprobeerd hebtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.
quote:
quote:verdorie, net nu ik op wil staan om weg te gaan! Nu moet ik hier weer wat langer blijven zittenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Naja, string in dit geval
quote:Mag ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Naja, string in dit geval
quote:Nope, het is een gratis site, ontwikkeld en onderhouden door vrijwilligers. Als je het beter kan, meld je aan als developer. Of ga naar forum.viva.nl.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Over autisten gesproken, suggesties over design in FB doen heeft totaal geen zin.
quote:
quote:
quote:Strings zijn niet mooi. Hipsters daarentegen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil nieuwe strings, kittige strings
quote:Welke vrouw niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |