quote:De mijne
quote:Dat kan nog wel handig zijn in deze tijd van het jaarOp dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne in oorwarmers.
Mijn man snapt niet dat voorgevormd en push up 2 verschillende dingen zijn
quote:Ik vind t niets.. Maar ach..Op dinsdag 26 oktober 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet of ik de nieuwe lay out zo denderend vindIig wel flink wennen!
quote:Hm...maar bij push-up lijken ze toch ook groter? En is dat anders dan bh's met cupvergroting?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor. Bedriegen is beha's met cupvergroting.
quote:Een push up die een A eruit kan laten zien als een B vind ik kijkersbedrogOp dinsdag 26 oktober 2010 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor. Bedriegen is beha's met cupvergroting.
quote:make it stop, my mind, please make it stop!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne in oorwarmers.
Mijn man snapt niet dat voorgevormd en push up 2 verschillende dingen zijn
quote:Pics or it didn't happen!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben met mijn stomme harses vanmorgen met een (kort) rokje naar de vuilstort geweest. Wel goed voor mijn ego![]()
quote:En ik vind het verdomd knapOp dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Een push up die een A eruit kan laten zien als een B vind ik kijkersbedrog
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Hulde aan mijn oudjes!
Na de ellende met de lekke band ontdekte mijn vader dat het autootje in wel heel slechte staat verkeert. Nu heeft mijn moeder een andere gekocht en mag ik haar oude autootje hebben!
Vanaf morgen heb ik dus weer een auto waarmee ik de snelweg op kan![]()
quote:Ja dat wel
quote:Neuh dat is het probleem nietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AAAAAAAH ANDERS!!!! ENG!!!!!!!!111
quote:tofOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
quote:relaxOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Hulde aan mijn oudjes!
Na de ellende met de lekke band ontdekte mijn vader dat het autootje in wel heel slechte staat verkeert. Nu heeft mijn moeder een andere gekocht en mag ik haar oude autootje hebben!
quote:wat liefOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:Hulde aan mijn oudjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |