quote:Blauwe ogen, donker haar
quote:Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Ben je al bejaard ofzo? Opa!
quote:Nou idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Nope....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je al bejaard ofzo? Opa!
Wijn is prima, maar als single man moet je in de kroeg ook gewoon een biertje kunnen drinken..
Maar wat ik bedoelde was dus.. iedere bierdrinker vindt HJ prima..
quote:Slikken krengOp dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Hier ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Blauwe ogen, donker haar
En hertog jan drink je in de kroeg als je geen zin hebt in heineken van de tap, zo is het hier tenminste.
quote:
quote:Slikken
quote:SuccesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik sleep mijn achterwerk maar eens naar mijn werk, hopen dat ik er snel weer weg ben.
quote:HJ is supersmerig, juist een biermerk wat ik niet hoef.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar wat ik bedoelde was dus.. iedere bierdrinker vindt HJ prima..
quote:Dan komt het er door je neus weer uit
quote:Succes!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik sleep mijn achterwerk maar eens naar mijn werk, hopen dat ik er snel weer weg ben.
quote:Nou veel succes gewenst dan maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:Thanks, en welkom.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga nog maar even een koffie refill halen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan komt het er door je neus weer uit.
quote:Nee, ik denk dat je daarmee Duvel bedoelt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond dus. Zijn dat niet van die kut ronde flesjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hmm zal checkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daarmee Duvel bedoelt.
quote:Ik hou het niet bij met een maatbekerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf! Hoeveel loos jij dan wel niet?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Duimelot het volgende:
Puur is dat zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg gelijk trek, oh wacht zit op werk en moet nog terug rijden. Geen strak plan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Leuke MI ook, in combinatie met die foto die duim post net.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij met een maatbeker.
quote:Zeker niet tof, wat moet je doen voor school dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef vencodark het volgende:
Afspraken op het redelijke laatste moment (2 dagen) afzeggen vanwege school.Niet tof.
quote:Jouw gedachten dwalen te veel af.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuke MI ook, in combinatie met die foto die duim post net.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Jouw gedachten dwalen te veel af.
quote:Dat zat ik me ook net te bedenkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Alles.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zeker niet tof, wat moet je doen voor school dan?
quote:Hopeloos zijn weOp dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken
quote:op het plaatje was het niet puur want puur is het een helder drankjeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Puur is dat zeker.![]()
Krijg gelijk trek, oh wacht zit op werk en moet nog terug rijden. Geen strak plan.
quote:Of teveel behoefte naar
quote:Haha heel verstandigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alles.
Afstudeeronderzoek, reflecties. Daarom straks van fok en de stekker uit internet. Ik ken mezelf.
quote:Sekstekort gok ik zo
quote:Op de foto was meer pure kokos dan maliOp dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op het plaatje was het niet puur want puur is het een helder drankje
maar deze zag er zo gezellig uit met die noten erbij
quote:Welja, wrijf het er nog eens in ook
quote:Toeval bestaat nietOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:I knowOp dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar kan wat aan gedaan worden hoor![]()
quote:Graag gedaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, wrijf het er nog eens in ook
quote:Heel zeker dit keer?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja nu toch maar echt weg, ik trek het ook niet meer hier, met die witte drankjes en harige noten...
quote:Dag flipOp dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Ja nee ik ga nu een leven hebben. Daag Singles![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja nu toch maar echt weg, ik trek het ook niet meer hier, met die witte drankjes en harige noten...
quote:Have fun met je levenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Ja nee ik ga nu een leven hebben. Daag Singles![]()
quote:dat kan je er dan weer niet aan zien toch, het kan ook gewone melk geweest zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Op de foto was meer pure kokos dan mali
quote:Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Bierdrinkende vrouwen zijn toch een afknapper?
quote:Eh... dat kan echt hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf! Hoeveel loos jij dan wel niet?
quote:Daar heb ik nooit wat van gemerktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...
Bierdrinkende vrouwen zijn.
quote:alleen als je daarbij ook shag rooktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...
Bierdrinkende vrouwen zijn.
quote:Dat is de beste ja
quote:Ik 1 keer.
quote:Oh, ik niet, ik denk dan gewoon aan meisjes als SinOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.
quote:dan is het wel een afknapper jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.
quote:Bah shagOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
alleen als je daarbij ook shag rookt
quote:Jij boerinOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik 1 keer.
Moest mn flesje overgieten in glas want dat ik bier dronk was al heel erg maar dan ook nog uit een fles.
Date was snel afgelopen toen
quote:Ik ook. Ik houd niet van die zoete troep of wijn..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mooi want ik drink stiekem liever bier dan wat anders
quote:Kan ik me voorstellen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik 1 keer.
Moest mn flesje overgieten in glas want dat ik bier dronk was al heel erg maar dan ook nog uit een fles.
Date was snel afgelopen toen
quote:Sorry
quote:Welk gedeelte? Dat het in een glas moet of date snel over?
quote:Ik geef je groot gelijk hoor. Bier drink je uit een flesje
quote:Fles is ook van glas dusOp dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor. Bier drink je uit een flesje
quote:Ach als dat de reden zou zijn dat de date over is, is het al geen persoon voor mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Dat het in een glas moet of date snel over?
Ik vind bier uit blik en uit glas niet te drinken. Flesje vind ik veel lekkerder. En fles is ook glas.
quote:Bier uit blik is idd smerigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind bier uit blik en uit glas niet te drinken. Flesje vind ik veel lekkerder. En fles is ook glas.
quote:ik vind je niet raar hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:beter dan geen bier.
quote:Ik was hem al vrij snel zat. Meteen eerste date overal commentaar opOp dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als dat de reden zou zijn dat de date over is, is het al geen persoon voor mij.
Hoppa mooi en snel vanaf.
quote:vaasje drinkt echt zo kut vind ik. flesje it isOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind je niet raar hoor...
ik drink bier het liefst uit de fles, of een fluitje... een vaasje bv doet het niet voor me
quote:Fluitje kan er idd als enige nog mee door.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik drink bier het liefst uit de fles, of een fluitje... een vaasje bv doet het niet voor me
quote:Op hakken!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
en ik vind een bierdrinkende vrouw op eoa manier niet zo vrouwelijk, en ik hou van vrouwelijke vrouwen
quote:Ik hou juist niet van fluitjesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was hem al vrij snel zat. Meteen eerste date overal commentaar op![]()
Mocht geen bier uit fles, liefst had ie dat ik wijn dronk. Mocht mn beste vriend niet begroeten die in dezelfde kroeg was en nog meer dingen.
quote:Nee want dan is het na 2 slokken warm, warm bier isOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Normaal wel, maar met 25+ graden op het strand is het dan opeens weer lekker
quote:Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maaktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
en ik vind een bierdrinkende vrouw op eoa manier niet zo vrouwelijk, en ik hou van vrouwelijke vrouwen
quote:jep
quote:Ik zat dan ook al binnen 10 minuten bij mn beste vriend aan de bar en die heeft hem subtiel weggestuurdOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die date had ik niet eens afgemaaktBij de eerste keer: Je mag niet...... had ik al gezegd : Sterf gekkenhuis.
quote:Your lossOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
quote:Groot gelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat dan ook al binnen 10 minuten bij mn beste vriend aan de bar en die heeft hem subtiel weggestuurd
quote:Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seksOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maakt.
Beetje in de categorie "witte sokken".
quote:Nee hoor, gewoon snel doordrinkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want dan is het na 2 slokken warm, warm bier is
quote:vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seks
quote:Dat kan ik dus alleen met flesjes
quote:Ja maar ja maar kom op he.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebben.
quote:Jawel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef dawg het volgende:
[..]
jep
een vrouw op hoge hakken en dan een fles bier in haar ene hand en een shaggie in haar andere hand. dan klopt het plaatje niet.
quote:zet de verwarming dan aanOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seks
quote:Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar kom op he.
Trek gewoon je sokken even uit
quote:Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maakt.
Beetje in de categorie "witte sokken".
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
Face it: witte sokken zijn de mannelijke equivalent van vrouwen met een kort kapsel ...
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doen
En wil je dr meteen bovenop!
quote:Ik kom uit een gezin van kakkers, waarin min ma graag bier drinkt en van mijn pa op haar lazer krijgt als ze dat doet op feestjes van andere kakkers.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:DAT! Wilde ik zeggen!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Tally het volgende:
Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doen
En wil je dr meteen bovenop!
quote:Is dat een reden om alle standaards overboord te gooien?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebben.
quote:Het zou mij echt niet uit maken of een dame haar bier uit de fles drinkt. Lekker makkelijk ook wel. Als ik dan een biertje haal kan ik er zo ook 1 voor haar openen en meenemen ipv een glas wijn te moeten vullenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een gezin van kakkers, waarin min ma graag bier drinkt en van mijn pa op haar lazer krijgt als ze dat doet op feestjes van andere kakkers.![]()
Ikzelf vind het echt geen probleem, bierdrinkende vrouwen, maar uit de fles? Dat vind ik heel ordinair ja.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel.
Dan weet je alleen meteen dat je moet betalen voor d'r
quote:Maar bij vrouwen zijn witte sokjes juist geilOp dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook niet altijd al mijn kleding uit voor ik een beurt krijg
Hoor je die kerels ook niet over zeiken.
quote:Same Same wat mij betreftOp dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
Ik vind mannen met boxers met stripfiguren erop toch echt erger dan die witte sokken.
quote:Die sokjes kunnen zijn wat ze willen maar ik heb liever dat het mokkel geil is.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar bij vrouwen zijn witte sokjes juist geil
quote:HahaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die sokjes kunnen zijn wat ze willen maar ik heb liever dat het mokkel geil is.
Je leuter in een sok is wel erg rhcp
quote:Echt, witte sokken kunnen me echt niet boeien, tenzij hij ze onder een pak aanheeft.
quote:mijn loony tunes!!!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
Ik vind mannen met boxers met stripfiguren erop toch echt erger dan die witte sokken.
quote:Dat is ook wel heel fout ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
quote:Jij denkt dat de stemming er dan nog wel aardig in zit?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat bakken commentaar opleveren, maar goed. Dingen als sokken, ondergoed, etc, wat kan mij het rotten verder?.
Dan zal ze een stripfiguurbroekje aanhebben, lekker belangrijk op dat moment....
quote:Dankzij het lachen zal dan totale uitdroging volgenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij denkt dat de stemming er dan nog wel aardig in zit?
[ afbeelding ]
quote:Ja hoor. In het donker zie je die broek helemaal niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Bij HW wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Ik vind het ook niet heel belangrijk maar het kan toch net iets te ver gaan... Ik word er ook niet echt blij van om een gigantische oma-onderbroek aan te treffen in de slaapkamerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat bakken commentaar opleveren, maar goed. Dingen als sokken, ondergoed, etc, wat kan mij het rotten verder?.
Dan zal ze een stripfiguurbroekje aanhebben, lekker belangrijk op dat moment....
quote:je kan het altijd overdrijven natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Donker? Wat ouderwets.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor. In het donker zie je die broek helemaal niet.
quote:ja eens. tenzij omaonderbroek.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
quote:Ach, ligt er ook aan. Zeker als je bijv onverwacht in bed belandOp dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel belangrijk maar het kan toch net iets te ver gaan... Ik word er ook niet echt blij van om een gigantische oma-onderbroek aan te treffen in de slaapkamer
quote:mits dat niet alles is wat ze heeft... een keertje is niet erg maar ze mag best eens wat sexy's dragenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
quote:Je bagage zou ze inderdaad best eens mogen dragen. Of de boodschappen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
mits dat niet alles is wat ze heeft... een keertje is niet erg maar ze mag best eens wat sexy's dragen
quote:Dat zeg ik toch ook niet, dat ik geen voorkeur heb, maar ik ga hier niet heel mans verkondigen dat ik af ga knappen op zoiets.. zodra je daar bij in de buurt bent is het allemaal toch maar gericht op 1 ding, naakt zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
mits dat niet alles is wat ze heeft... een keertje is niet erg maar ze mag best eens wat sexy's dragen
quote:Ik ging er vanuit na een date. Niet dat ik een relatie zou hebben.
quote:Daar kan je gelijk in hebben, ik ben die oma-onderbroek gelukkig nog niet tegengekomen dus dat weet ik pas zeker als het een keer gebeurdOp dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat ik geen voorkeur heb, maar ik ga hier niet heel mans verkondigen dat ik af ga knappen op zoiets.. zodra je daar bij in de buurt bent is het allemaal toch maar gericht op 1 ding, naakt zijn.
quote:Duh. Maar het gaat er dan ook om wat niet bijzonder wenselijk is. Bij iemand die je echt leuk vind zeg je echt niet: huuuh! Een roger rabbit boxer? EERRRUIT!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat ik geen voorkeur heb, maar ik ga hier niet heel mans verkondigen dat ik af ga knappen op zoiets.. zodra je daar bij in de buurt bent is het allemaal toch maar gericht op 1 ding, naakt zijn.
quote:Ik ook niet hoor, maar soms loopt een avond anders dan je geplanned had, dus dan ga ik ook geen probleem maken van een Oma onderbroek. Maar idd, ik heb nog nooit iemand ontmoet die dat droegOp dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben, ik ben die oma-onderbroek gelukkig nog niet tegengekomen dus dat weet ik pas zeker als het een keer gebeurd
quote:Moet je ook eerst aangereden worden door een auto om te weten dat het pijn doet?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben, ik ben die oma-onderbroek gelukkig nog niet tegengekomen dus dat weet ik pas zeker als het een keer gebeurd
quote:en dan bied ze haar excuses aan, want ze heeft niet haar beste setje aan op dat moment.... boeie denk ik danOp dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ligt er ook aan. Zeker als je bijv onverwacht in bed beland.
quote:Precies. Dat kaart je de volgende keer tijdens een film wel eens aan ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Maar het gaat er dan ook om wat niet bijzonder wenselijk is. Bij iemand die je echt leuk vind zeg je echt niet: huuuh! Een roger rabbit boxer? EERRRUIT!
quote:Nee maar je kan niet zeggen of je kalm blijft of dat je de bestuurder die jou aanrijd helemaal verrot scheldOp dinsdag 26 oktober 2010 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je ook eerst aangereden worden door een auto om te weten dat het pijn doet?
quote:
quote:Sommige mensen wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je ook eerst aangereden worden door een auto om te weten dat het pijn doet?
quote:ik doe dat andersom, asoOp dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bagage zou ze inderdaad best eens mogen dragen. Of de boodschappen.
quote:Ik schiet hem dood.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee maar je kan niet zeggen of je kalm blijft of dat je de bestuurder die jou aanrijd helemaal verrot scheld
quote:Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die dat niet ergens vantevoren al in gedachten hebben dan. En dan voor de zekerheid die oma-onderbroek thuislaten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar soms loopt een avond anders dan je geplanned had, dus dan ga ik ook geen probleem maken van een Oma onderbroek. Maar idd, ik heb nog nooit iemand ontmoet die dat droeg.
quote:Ik toen ik een jaar of 16 was. Nog steeds een trauma vanOp dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik werd aangevallen door een gans. Rotbeest
quote:Is er iets mis met tijgerprint-ondergoed? Behalve dat het rete-ordinair is natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Tally het volgende:
Als ik weet van tevoren dat ik een keigeile avond ga hebben dan ga ik ook niet in een Oma onderbroek.
Maar als ik per ongeluk ga stappen (als in ik word gebeld ga je NU meteen mee) dan kan je wel eens een onderbroekje vinden met een stripfiguur of een tijgerprintje
quote:De meeste vrouwen hebben die dingen niet eens, voorzover ik weetOp dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die dat niet ergens vantevoren al in gedachten hebben dan. En dan voor de zekerheid die oma-onderbroek thuislaten.
quote:Niets het zit mij goed. En ik vind het stiekem erg leuk. Maar niet iets waar je in loopt als je met iemand voor het eerst naar bed gaat. Vind ik danOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is er iets mis met tijgerprint-ondergoed? Behalve dat het rete-ordinair is natuurlijk.
quote:Ze had niet eens kuikensOp dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik toen ik een jaar of 16 was. Nog steeds een trauma van
quote:Nou je hebt van die onderbroeken die je draagt (nou ja die vrouwen dragen) als je een jurk aan doet of een strakke broek.. Dat zijn ook redelijke oma onderbroeken met versteviging hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben die dingen niet eens, voorzover ik weet.
Maar goed, zoals vrouwen al jaren zeggen, het gaat om de inhoud.
quote:Ja je bent vegetarisch anders had ik wel een oplossing gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze had niet eens kuikensDie zijn al groot.
quote:Ik heb een paar boxersOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben die dingen niet eens, voorzover ik weet.
Maar goed, zoals vrouwen al jaren zeggen, het gaat om de inhoud.
quote:* Huppelmuts rent erachteraan met geile huidskleurige omabh aanOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*rent in oma onderbroek door het topic*
quote:Stop the pain!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:whoeiOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts rent erachteraan met geile huidskleurige omabh aan
quote:ik wil niet al te feitosa overkomen maar soms kan het best wat hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is er iets mis met tijgerprint-ondergoed? Behalve dat het rete-ordinair is natuurlijk.
quote:Oh, ik wel hoor. Maar ik hou dan ook wel van een beetje ordinair, als het om ondergoed gaat.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Niets het zit mij goed. En ik vind het stiekem erg leuk. Maar niet iets waar je in loopt als je met iemand voor het eerst naar bed gaat. Vind ik dan
quote:Ik heb m geschoptOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja je bent vegetarisch anders had ik wel een oplossing gehad.
quote:Ik ook! Ik ook! En het zijn nog mannenboxers ook!
quote:Jullie zijn onder de douche gesprongen en hebben d'r geschoren?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Dat hebben we vakkundig samen even verholpen.
quote:je bent vermoeiendOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat niet lastig? Andersom lopen.![]()
Zeker met die zware spullen lijkt me dat niet fijn.
quote:Ja, dat zijn mijn "omda-onderbroeken ja".
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:*schrikt en rent weg*Op dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Ik ben wel van het knalrode hoerige ondergoed enzo. Maar niet van de tijgerprintjesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor. Maar ik hou dan ook wel van een beetje ordinair, als het om ondergoed gaat.
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Wil je ook mijn boxer in?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! En het zijn nog mannenboxers ook!
En vooral nu zitten ze heerlijk!![]()
quote:Die dingen zijn wel oerlelijk trouwens
quote:Heerlijk. Vooral als ik aan je kont mag zitten!
quote:Vrouwen die zich alleen maar scheren als er gesext wordt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies. Dat kaart je de volgende keer tijdens een film wel eens aan ofzo.
Mijn ex had de eerste keer dat ik dr in bed had zich niet geschoren daar, ze was toch niet van plan seks te hebben. Dat hebben we vakkundig samen even verholpen
.
quote:*trekt omaonderbroek extra hoog op* zo.. Nu is het gelijk een bh
quote:VisualOp dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*trekt omaonderbroek extra hoog op* zo.. Nu is het gelijk een bh
quote:het was geen oerwoud hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen die zich alleen maar scheren als er gesext wordt.
quote:Ik vind dat zelf ook gewoon vies en kriebelt als ik niet scheerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen die zich alleen maar scheren als er gesext wordt.
quote:DatOp dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zijn mijn "omda-onderbroeken ja".
quote:Ik heb in de lunchpauze nog met ondergoed in de handen gestaan waarvan ik dacht: Suus, dit is echt te escort.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben wel van het knalrode hoerige ondergoed enzo. Maar niet van de tijgerprintjes
quote:Waarom draag je ze dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Die dingen zijn wel oerlelijk trouwens
quote:Whehehehe vind ik zelf enorm geilOp dinsdag 26 oktober 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb in de lunchpauze nog met ondergoed in de handen gestaan waarvan ik dacht: Suus, dit is echt te escort.
quote:ik moet zeggen. Mijn oma heeft best mooie bh'sOp dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel oerlelijk trouwens
quote:Om achter GvE aan te rennen natuurlijk
quote:Je hebt wat met vrouwen in lelijke setjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:06 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kom weer op het juiste moment binnen
quote:Dan hoef je er toch ook neit persé met een mes overheen?
quote:Dat dus. Elke dag is niet goed voor je huid daar, dus dat doe ik neit meer, maar ik doe niet aan wintervachtjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf ook gewoon vies en kriebelt als ik niet scheer
quote:Mijne ook. Ik moet zeggen dat ze qua ondergoed best een nette mooie smaak heeftOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet zeggen. Mijn oma heeft best mooie bh's
quote:ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi rood setjeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben wel van het knalrode hoerige ondergoed enzo. Maar niet van de tijgerprintjes
[..]
SAMZZZZZZZZZZZ!!!!
quote:Ooh wachtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Om achter GvE aan te rennen natuurlijk
quote:Ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
Blegh....
* Spezza19 voelt zich blegh vandaag
quote:ik zit in je hoofd
quote:So much love for you right now
quote:Voorgevormde beha'sOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi rood setje. Maar als ik er al eentje tegenkom is het met zo'n stomme voorgevormde bh
quote:Dat maak ik zelf nog wel uitOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hoef je er toch ook neit persé met een mes overheen?
[..]
quote:gehad Godt, gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt wat met vrouwen in lelijke setjes?
quote:Ik heb ooit een keigeil setje gekocht bij de V&D. Echt van dat donkere rode.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi rood setje. Maar als ik er al eentje tegenkom is het met zo'n stomme voorgevormde bh
quote:Doin some freaky shit
quote:met kant ook nogOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne ook. Ik moet zeggen dat ze qua ondergoed best een nette mooie smaak heeft
quote:
quote:Dus je hebt schijt aan het soort ondergoed wat een meid draagt, maar als haar schaamhaar meer dan 1 mm lang is, moet er ingegrepen worden?
quote:Knuffel voor jou dan!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ga ook zo lekker naar bed
Even lekker verschuilen onder de dekens.
quote:De combi voorgevormd en push up is nog ergerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
frustrerende dingen zijn het.... en alsof de duvel ermee speelt, lijkt het aanbod daarin alleen maar groter te worden. Ik wil ze niet!
quote:Nee, dat moet niet, maar ze wou het zelf ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus je hebt schijt aan het soort ondergoed wat een meid draagt, maar als haar schaamhaar meer dan 1 mm lang is, moet er ingegrepen worden?
quote:zo ben ik
quote:Gelukkig maar
quote:Dat is waar ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet, maar ze wou het zelf ook.
Komop, ik kom uit de tijd dat schaamhaar nog gewoon zo hoorde.
quote:Ouwe dibbertOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:heerlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De combi voorgevormd en push up is nog erger
quote:Nog beterOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Ik vrees dat ze dan helemaal een eigen leven gaan leiden..Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Hoe was dat eigenlijk, opgroeien in de jaren 30?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Oh myOp dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk. Vooral als ik aan je kont mag zitten!
quote:Al heb ik het verder maar weinig meegemaakt hoor
quote:Crisis Q, crisisOp dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe was dat eigenlijk, opgroeien in de jaren 30?
quote:Ik moet meteen hieraan denken:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al heb ik het verder maar weinig meegemaakt hoor. Eigenlijk alleen met franse chicks
.
quote:15:13 je bed uitkomen....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja.. Nu echt het bed uit en nuttige dingen doen
quote:Die van mij veranderen dan in hamsterwangetjesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan helemaal een eigen leven gaan leiden..
quote:ik ben al sinds half 12 wakker hoor
quote:Mijne in oorwarmers.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van mij veranderen dan in hamsterwangetjes
quote:Dat hoeft helemaal niet hoor. Bedriegen is beha's met cupvergroting.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef vencodark het volgende:
Push-up is gewoon de kijker bedriegen.
quote:Jouw oren of die van je man?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne in oorwarmers.
Mijn man snapt niet dat voorgevormd en push up 2 verschillende dingen zijn
quote:De mijne
quote:Dat kan nog wel handig zijn in deze tijd van het jaarOp dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne in oorwarmers.
quote:Ik vind t niets.. Maar ach..Op dinsdag 26 oktober 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet of ik de nieuwe lay out zo denderend vindIig wel flink wennen!
quote:Hm...maar bij push-up lijken ze toch ook groter? En is dat anders dan bh's met cupvergroting?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor. Bedriegen is beha's met cupvergroting.
quote:Een push up die een A eruit kan laten zien als een B vind ik kijkersbedrogOp dinsdag 26 oktober 2010 15:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor. Bedriegen is beha's met cupvergroting.
quote:make it stop, my mind, please make it stop!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne in oorwarmers.
quote:Pics or it didn't happen!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben met mijn stomme harses vanmorgen met een (kort) rokje naar de vuilstort geweest. Wel goed voor mijn ego![]()
quote:En ik vind het verdomd knapOp dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Een push up die een A eruit kan laten zien als een B vind ik kijkersbedrog
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Hulde aan mijn oudjes!
Na de ellende met de lekke band ontdekte mijn vader dat het autootje in wel heel slechte staat verkeert. Nu heeft mijn moeder een andere gekocht en mag ik haar oude autootje hebben!
Vanaf morgen heb ik dus weer een auto waarmee ik de snelweg op kan![]()
quote:Ja dat wel
quote:Neuh dat is het probleem nietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AAAAAAAH ANDERS!!!! ENG!!!!!!!!111
quote:tofOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
quote:relaxOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Hulde aan mijn oudjes!
Na de ellende met de lekke band ontdekte mijn vader dat het autootje in wel heel slechte staat verkeert. Nu heeft mijn moeder een andere gekocht en mag ik haar oude autootje hebben!
quote:wat liefOp dinsdag 26 oktober 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:Hulde aan mijn oudjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |