quote:Blauwe ogen, donker haar
quote:Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Ben je al bejaard ofzo? Opa!
quote:Nou idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Nope....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je al bejaard ofzo? Opa!
Wijn is prima, maar als single man moet je in de kroeg ook gewoon een biertje kunnen drinken..
Maar wat ik bedoelde was dus.. iedere bierdrinker vindt HJ prima..
quote:Slikken krengOp dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Hier ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Blauwe ogen, donker haar
En hertog jan drink je in de kroeg als je geen zin hebt in heineken van de tap, zo is het hier tenminste.
quote:
quote:Slikken
quote:SuccesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik sleep mijn achterwerk maar eens naar mijn werk, hopen dat ik er snel weer weg ben.
quote:HJ is supersmerig, juist een biermerk wat ik niet hoef.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar wat ik bedoelde was dus.. iedere bierdrinker vindt HJ prima..
quote:Dan komt het er door je neus weer uit
quote:Succes!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik sleep mijn achterwerk maar eens naar mijn werk, hopen dat ik er snel weer weg ben.
quote:Nou veel succes gewenst dan maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:Thanks, en welkom.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga nog maar even een koffie refill halen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan komt het er door je neus weer uit.
quote:Nee, ik denk dat je daarmee Duvel bedoelt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond dus. Zijn dat niet van die kut ronde flesjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hmm zal checkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daarmee Duvel bedoelt.
quote:Ik hou het niet bij met een maatbekerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf! Hoeveel loos jij dan wel niet?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Duimelot het volgende:
Puur is dat zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg gelijk trek, oh wacht zit op werk en moet nog terug rijden. Geen strak plan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Leuke MI ook, in combinatie met die foto die duim post net.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij met een maatbeker.
quote:Zeker niet tof, wat moet je doen voor school dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef vencodark het volgende:
Afspraken op het redelijke laatste moment (2 dagen) afzeggen vanwege school.Niet tof.
quote:Jouw gedachten dwalen te veel af.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuke MI ook, in combinatie met die foto die duim post net.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Jouw gedachten dwalen te veel af.
quote:Dat zat ik me ook net te bedenkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Alles.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zeker niet tof, wat moet je doen voor school dan?
quote:Hopeloos zijn weOp dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken
quote:op het plaatje was het niet puur want puur is het een helder drankjeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Puur is dat zeker.![]()
Krijg gelijk trek, oh wacht zit op werk en moet nog terug rijden. Geen strak plan.
quote:Of teveel behoefte naar
quote:Haha heel verstandigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alles.
Afstudeeronderzoek, reflecties. Daarom straks van fok en de stekker uit internet. Ik ken mezelf.
quote:Sekstekort gok ik zo
quote:Op de foto was meer pure kokos dan maliOp dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op het plaatje was het niet puur want puur is het een helder drankje
maar deze zag er zo gezellig uit met die noten erbij
quote:Welja, wrijf het er nog eens in ook
quote:Toeval bestaat nietOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:I knowOp dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar kan wat aan gedaan worden hoor![]()
quote:Graag gedaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, wrijf het er nog eens in ook
quote:Heel zeker dit keer?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja nu toch maar echt weg, ik trek het ook niet meer hier, met die witte drankjes en harige noten...
quote:Dag flipOp dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Ja nee ik ga nu een leven hebben. Daag Singles![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja nu toch maar echt weg, ik trek het ook niet meer hier, met die witte drankjes en harige noten...
quote:Have fun met je levenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Ja nee ik ga nu een leven hebben. Daag Singles![]()
quote:dat kan je er dan weer niet aan zien toch, het kan ook gewone melk geweest zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Op de foto was meer pure kokos dan mali
quote:Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Bierdrinkende vrouwen zijn toch een afknapper?
quote:Eh... dat kan echt hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf! Hoeveel loos jij dan wel niet?
quote:Daar heb ik nooit wat van gemerktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...
Bierdrinkende vrouwen zijn.
quote:alleen als je daarbij ook shag rooktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...
Bierdrinkende vrouwen zijn.
quote:Dat is de beste ja
quote:Ik 1 keer.
quote:Oh, ik niet, ik denk dan gewoon aan meisjes als SinOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.
quote:dan is het wel een afknapper jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.
quote:Bah shagOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
alleen als je daarbij ook shag rookt
quote:Jij boerinOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik 1 keer.
Moest mn flesje overgieten in glas want dat ik bier dronk was al heel erg maar dan ook nog uit een fles.
Date was snel afgelopen toen
quote:Ik ook. Ik houd niet van die zoete troep of wijn..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mooi want ik drink stiekem liever bier dan wat anders
quote:Kan ik me voorstellen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik 1 keer.
Moest mn flesje overgieten in glas want dat ik bier dronk was al heel erg maar dan ook nog uit een fles.
Date was snel afgelopen toen
quote:Sorry
quote:Welk gedeelte? Dat het in een glas moet of date snel over?
quote:Ik geef je groot gelijk hoor. Bier drink je uit een flesje
quote:Fles is ook van glas dusOp dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor. Bier drink je uit een flesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |