quote:Blauwe ogen, donker haar
quote:Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Ben je al bejaard ofzo? Opa!
quote:Nou idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Nope....Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je al bejaard ofzo? Opa!
Wijn is prima, maar als single man moet je in de kroeg ook gewoon een biertje kunnen drinken..
Maar wat ik bedoelde was dus.. iedere bierdrinker vindt HJ prima..
quote:Slikken krengOp dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw bah, seks... al die rommel die het geeft ook.
quote:Hier ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Blauwe ogen, donker haar
En hertog jan drink je in de kroeg als je geen zin hebt in heineken van de tap, zo is het hier tenminste.
quote:
quote:Slikken
quote:SuccesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik sleep mijn achterwerk maar eens naar mijn werk, hopen dat ik er snel weer weg ben.
quote:HJ is supersmerig, juist een biermerk wat ik niet hoef.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar wat ik bedoelde was dus.. iedere bierdrinker vindt HJ prima..
quote:Dan komt het er door je neus weer uit
quote:Succes!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik sleep mijn achterwerk maar eens naar mijn werk, hopen dat ik er snel weer weg ben.
quote:Nou veel succes gewenst dan maar.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:Thanks, en welkom.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef Gasol het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga nog maar even een koffie refill halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |