quote:Welja, wrijf het er nog eens in ook
quote:Toeval bestaat nietOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuke MI ook, in combinatie met die foto die duim post net.
quote:I knowOp dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar kan wat aan gedaan worden hoor![]()
quote:Graag gedaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, wrijf het er nog eens in ook
quote:Heel zeker dit keer?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja nu toch maar echt weg, ik trek het ook niet meer hier, met die witte drankjes en harige noten...
quote:Dag flipOp dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Ja nee ik ga nu een leven hebben. Daag Singles![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja nu toch maar echt weg, ik trek het ook niet meer hier, met die witte drankjes en harige noten...
quote:Have fun met je levenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:25 schreef Flippiee het volgende:
Ja nee ik ga nu een leven hebben. Daag Singles![]()
quote:dat kan je er dan weer niet aan zien toch, het kan ook gewone melk geweest zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 14:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Op de foto was meer pure kokos dan mali
quote:Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Bierdrinkende vrouwen zijn toch een afknapper?
quote:Eh... dat kan echt hoor.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf! Hoeveel loos jij dan wel niet?
quote:Daar heb ik nooit wat van gemerktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...
Bierdrinkende vrouwen zijn.
quote:alleen als je daarbij ook shag rooktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. bier drinken is een pluspunt. geen gejank met rondjes, geen gemiep dat je naar bier ruikt...
Bierdrinkende vrouwen zijn.
quote:Dat is de beste ja
quote:Ik 1 keer.
quote:Oh, ik niet, ik denk dan gewoon aan meisjes als SinOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.
quote:dan is het wel een afknapper jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet bij bierdrinkende vrouwen altijd denken aan van die afgeragde hockey-hoeren die voor dat biertijdperk nog slank waren, maar nu zo vet zijn dat je ze op hun kant de kroeg uit kan rollen.
quote:Bah shagOp dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
alleen als je daarbij ook shag rookt
quote:Jij boerinOp dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik 1 keer.
Moest mn flesje overgieten in glas want dat ik bier dronk was al heel erg maar dan ook nog uit een fles.
Date was snel afgelopen toen
quote:Ik ook. Ik houd niet van die zoete troep of wijn..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Mooi want ik drink stiekem liever bier dan wat anders
quote:Kan ik me voorstellen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik 1 keer.
Moest mn flesje overgieten in glas want dat ik bier dronk was al heel erg maar dan ook nog uit een fles.
Date was snel afgelopen toen
quote:Sorry
quote:Welk gedeelte? Dat het in een glas moet of date snel over?
quote:Ik geef je groot gelijk hoor. Bier drink je uit een flesje
quote:Fles is ook van glas dusOp dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor. Bier drink je uit een flesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |