quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan komt het er door je neus weer uit.
quote:Nee, ik denk dat je daarmee Duvel bedoelt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vanavond dus. Zijn dat niet van die kut ronde flesjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hmm zal checkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je daarmee Duvel bedoelt.
quote:Ik hou het niet bij met een maatbekerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf! Hoeveel loos jij dan wel niet?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Duimelot het volgende:
Puur is dat zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg gelijk trek, oh wacht zit op werk en moet nog terug rijden. Geen strak plan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Leuke MI ook, in combinatie met die foto die duim post net.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij met een maatbeker.
quote:Zeker niet tof, wat moet je doen voor school dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef vencodark het volgende:
Afspraken op het redelijke laatste moment (2 dagen) afzeggen vanwege school.Niet tof.
quote:Jouw gedachten dwalen te veel af.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuke MI ook, in combinatie met die foto die duim post net.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Jouw gedachten dwalen te veel af.
quote:Dat zat ik me ook net te bedenkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuke MI ook, in combinatie met die foto die duim post net.
quote:Alles.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Zeker niet tof, wat moet je doen voor school dan?
quote:Hopeloos zijn weOp dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken
quote:op het plaatje was het niet puur want puur is het een helder drankjeOp dinsdag 26 oktober 2010 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Puur is dat zeker.![]()
Krijg gelijk trek, oh wacht zit op werk en moet nog terug rijden. Geen strak plan.
quote:Of teveel behoefte naar
quote:Haha heel verstandigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alles.
Afstudeeronderzoek, reflecties. Daarom straks van fok en de stekker uit internet. Ik ken mezelf.
quote:Sekstekort gok ik zo
quote:Op de foto was meer pure kokos dan maliOp dinsdag 26 oktober 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op het plaatje was het niet puur want puur is het een helder drankje
maar deze zag er zo gezellig uit met die noten erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |