quote:Ach als dat de reden zou zijn dat de date over is, is het al geen persoon voor mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Dat het in een glas moet of date snel over?
Ik vind bier uit blik en uit glas niet te drinken. Flesje vind ik veel lekkerder. En fles is ook glas.
quote:Bier uit blik is idd smerigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Dat het in een glas moet of date snel over?
Ik vind bier uit blik en uit glas niet te drinken. Flesje vind ik veel lekkerder. En fles is ook glas.
quote:ik vind je niet raar hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:beter dan geen bier.
quote:Ik was hem al vrij snel zat. Meteen eerste date overal commentaar opOp dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als dat de reden zou zijn dat de date over is, is het al geen persoon voor mij.
Hoppa mooi en snel vanaf.
quote:vaasje drinkt echt zo kut vind ik. flesje it isOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind je niet raar hoor...
ik drink bier het liefst uit de fles, of een fluitje... een vaasje bv doet het niet voor me
quote:Fluitje kan er idd als enige nog mee door.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik drink bier het liefst uit de fles, of een fluitje... een vaasje bv doet het niet voor me
quote:Op hakken!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
en ik vind een bierdrinkende vrouw op eoa manier niet zo vrouwelijk, en ik hou van vrouwelijke vrouwen
quote:Ik hou juist niet van fluitjesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was hem al vrij snel zat. Meteen eerste date overal commentaar op![]()
Mocht geen bier uit fles, liefst had ie dat ik wijn dronk. Mocht mn beste vriend niet begroeten die in dezelfde kroeg was en nog meer dingen.
quote:Nee want dan is het na 2 slokken warm, warm bier isOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Normaal wel, maar met 25+ graden op het strand is het dan opeens weer lekker
quote:Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maaktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
en ik vind een bierdrinkende vrouw op eoa manier niet zo vrouwelijk, en ik hou van vrouwelijke vrouwen
quote:jep
quote:Ik zat dan ook al binnen 10 minuten bij mn beste vriend aan de bar en die heeft hem subtiel weggestuurdOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die date had ik niet eens afgemaaktBij de eerste keer: Je mag niet...... had ik al gezegd : Sterf gekkenhuis.
quote:Your lossOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
quote:Groot gelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat dan ook al binnen 10 minuten bij mn beste vriend aan de bar en die heeft hem subtiel weggestuurd
quote:Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seksOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maakt.
Beetje in de categorie "witte sokken".
quote:Nee hoor, gewoon snel doordrinkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want dan is het na 2 slokken warm, warm bier is
quote:vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seks
quote:Dat kan ik dus alleen met flesjes
quote:Ja maar ja maar kom op he.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |