quote:Ach als dat de reden zou zijn dat de date over is, is het al geen persoon voor mij.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Dat het in een glas moet of date snel over?
Ik vind bier uit blik en uit glas niet te drinken. Flesje vind ik veel lekkerder. En fles is ook glas.
quote:Bier uit blik is idd smerigOp dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind bier uit blik en uit glas niet te drinken. Flesje vind ik veel lekkerder. En fles is ook glas.
quote:ik vind je niet raar hoor...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:beter dan geen bier.
quote:Ik was hem al vrij snel zat. Meteen eerste date overal commentaar opOp dinsdag 26 oktober 2010 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als dat de reden zou zijn dat de date over is, is het al geen persoon voor mij.
Hoppa mooi en snel vanaf.
quote:vaasje drinkt echt zo kut vind ik. flesje it isOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind je niet raar hoor...
ik drink bier het liefst uit de fles, of een fluitje... een vaasje bv doet het niet voor me
quote:Fluitje kan er idd als enige nog mee door.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik drink bier het liefst uit de fles, of een fluitje... een vaasje bv doet het niet voor me
quote:Op hakken!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
en ik vind een bierdrinkende vrouw op eoa manier niet zo vrouwelijk, en ik hou van vrouwelijke vrouwen
quote:Ik hou juist niet van fluitjesOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was hem al vrij snel zat. Meteen eerste date overal commentaar op![]()
Mocht geen bier uit fles, liefst had ie dat ik wijn dronk. Mocht mn beste vriend niet begroeten die in dezelfde kroeg was en nog meer dingen.
quote:Nee want dan is het na 2 slokken warm, warm bier isOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Normaal wel, maar met 25+ graden op het strand is het dan opeens weer lekker
quote:Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maaktOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
en ik vind een bierdrinkende vrouw op eoa manier niet zo vrouwelijk, en ik hou van vrouwelijke vrouwen
quote:jep
quote:Ik zat dan ook al binnen 10 minuten bij mn beste vriend aan de bar en die heeft hem subtiel weggestuurdOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die date had ik niet eens afgemaaktBij de eerste keer: Je mag niet...... had ik al gezegd : Sterf gekkenhuis.
quote:Your lossOp dinsdag 26 oktober 2010 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
beter dan geen bier.
quote:Groot gelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat dan ook al binnen 10 minuten bij mn beste vriend aan de bar en die heeft hem subtiel weggestuurd
quote:Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seksOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maakt.
Beetje in de categorie "witte sokken".
quote:Nee hoor, gewoon snel doordrinkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want dan is het na 2 slokken warm, warm bier is
quote:vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seks
quote:Dat kan ik dus alleen met flesjes
quote:Ja maar ja maar kom op he.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebben.
quote:Jawel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef dawg het volgende:
[..]
jep
een vrouw op hoge hakken en dan een fles bier in haar ene hand en een shaggie in haar andere hand. dan klopt het plaatje niet.
quote:zet de verwarming dan aanOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seks
quote:Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar kom op he.
Trek gewoon je sokken even uit
quote:Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maakt.
Beetje in de categorie "witte sokken".
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
Face it: witte sokken zijn de mannelijke equivalent van vrouwen met een kort kapsel ...
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doen
En wil je dr meteen bovenop!
quote:Ik kom uit een gezin van kakkers, waarin min ma graag bier drinkt en van mijn pa op haar lazer krijgt als ze dat doet op feestjes van andere kakkers.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:DAT! Wilde ik zeggen!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Tally het volgende:
Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doen
En wil je dr meteen bovenop!
quote:Is dat een reden om alle standaards overboord te gooien?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebben.
quote:Het zou mij echt niet uit maken of een dame haar bier uit de fles drinkt. Lekker makkelijk ook wel. Als ik dan een biertje haal kan ik er zo ook 1 voor haar openen en meenemen ipv een glas wijn te moeten vullenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een gezin van kakkers, waarin min ma graag bier drinkt en van mijn pa op haar lazer krijgt als ze dat doet op feestjes van andere kakkers.![]()
Ikzelf vind het echt geen probleem, bierdrinkende vrouwen, maar uit de fles? Dat vind ik heel ordinair ja.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel.
Dan weet je alleen meteen dat je moet betalen voor d'r
quote:Maar bij vrouwen zijn witte sokjes juist geilOp dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook niet altijd al mijn kleding uit voor ik een beurt krijg
Hoor je die kerels ook niet over zeiken.
quote:Same Same wat mij betreftOp dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
Ik vind mannen met boxers met stripfiguren erop toch echt erger dan die witte sokken.
quote:Die sokjes kunnen zijn wat ze willen maar ik heb liever dat het mokkel geil is.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar bij vrouwen zijn witte sokjes juist geil
quote:HahaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die sokjes kunnen zijn wat ze willen maar ik heb liever dat het mokkel geil is.
Je leuter in een sok is wel erg rhcp
quote:Echt, witte sokken kunnen me echt niet boeien, tenzij hij ze onder een pak aanheeft.
quote:mijn loony tunes!!!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
Ik vind mannen met boxers met stripfiguren erop toch echt erger dan die witte sokken.
quote:Dat is ook wel heel fout ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
quote:Jij denkt dat de stemming er dan nog wel aardig in zit?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat bakken commentaar opleveren, maar goed. Dingen als sokken, ondergoed, etc, wat kan mij het rotten verder?.
Dan zal ze een stripfiguurbroekje aanhebben, lekker belangrijk op dat moment....
quote:Dankzij het lachen zal dan totale uitdroging volgenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij denkt dat de stemming er dan nog wel aardig in zit?
[ afbeelding ]
quote:Ja hoor. In het donker zie je die broek helemaal niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Bij HW wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Ik vind het ook niet heel belangrijk maar het kan toch net iets te ver gaan... Ik word er ook niet echt blij van om een gigantische oma-onderbroek aan te treffen in de slaapkamerOp dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat bakken commentaar opleveren, maar goed. Dingen als sokken, ondergoed, etc, wat kan mij het rotten verder?.
Dan zal ze een stripfiguurbroekje aanhebben, lekker belangrijk op dat moment....
quote:je kan het altijd overdrijven natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Donker? Wat ouderwets.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hoor. In het donker zie je die broek helemaal niet.
quote:ja eens. tenzij omaonderbroek.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
quote:Ach, ligt er ook aan. Zeker als je bijv onverwacht in bed belandOp dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet heel belangrijk maar het kan toch net iets te ver gaan... Ik word er ook niet echt blij van om een gigantische oma-onderbroek aan te treffen in de slaapkamer
quote:mits dat niet alles is wat ze heeft... een keertje is niet erg maar ze mag best eens wat sexy's dragenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
quote:Je bagage zou ze inderdaad best eens mogen dragen. Of de boodschappen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
mits dat niet alles is wat ze heeft... een keertje is niet erg maar ze mag best eens wat sexy's dragen
quote:Dat zeg ik toch ook niet, dat ik geen voorkeur heb, maar ik ga hier niet heel mans verkondigen dat ik af ga knappen op zoiets.. zodra je daar bij in de buurt bent is het allemaal toch maar gericht op 1 ding, naakt zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
mits dat niet alles is wat ze heeft... een keertje is niet erg maar ze mag best eens wat sexy's dragen
quote:Ik ging er vanuit na een date. Niet dat ik een relatie zou hebben.
quote:Daar kan je gelijk in hebben, ik ben die oma-onderbroek gelukkig nog niet tegengekomen dus dat weet ik pas zeker als het een keer gebeurdOp dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat ik geen voorkeur heb, maar ik ga hier niet heel mans verkondigen dat ik af ga knappen op zoiets.. zodra je daar bij in de buurt bent is het allemaal toch maar gericht op 1 ding, naakt zijn.
quote:Duh. Maar het gaat er dan ook om wat niet bijzonder wenselijk is. Bij iemand die je echt leuk vind zeg je echt niet: huuuh! Een roger rabbit boxer? EERRRUIT!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat ik geen voorkeur heb, maar ik ga hier niet heel mans verkondigen dat ik af ga knappen op zoiets.. zodra je daar bij in de buurt bent is het allemaal toch maar gericht op 1 ding, naakt zijn.
quote:Ik ook niet hoor, maar soms loopt een avond anders dan je geplanned had, dus dan ga ik ook geen probleem maken van een Oma onderbroek. Maar idd, ik heb nog nooit iemand ontmoet die dat droegOp dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben, ik ben die oma-onderbroek gelukkig nog niet tegengekomen dus dat weet ik pas zeker als het een keer gebeurd
quote:Moet je ook eerst aangereden worden door een auto om te weten dat het pijn doet?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Daar kan je gelijk in hebben, ik ben die oma-onderbroek gelukkig nog niet tegengekomen dus dat weet ik pas zeker als het een keer gebeurd
quote:en dan bied ze haar excuses aan, want ze heeft niet haar beste setje aan op dat moment.... boeie denk ik danOp dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ligt er ook aan. Zeker als je bijv onverwacht in bed beland.
quote:Precies. Dat kaart je de volgende keer tijdens een film wel eens aan ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Maar het gaat er dan ook om wat niet bijzonder wenselijk is. Bij iemand die je echt leuk vind zeg je echt niet: huuuh! Een roger rabbit boxer? EERRRUIT!
quote:Nee maar je kan niet zeggen of je kalm blijft of dat je de bestuurder die jou aanrijd helemaal verrot scheldOp dinsdag 26 oktober 2010 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je ook eerst aangereden worden door een auto om te weten dat het pijn doet?
quote:
quote:Sommige mensen wel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je ook eerst aangereden worden door een auto om te weten dat het pijn doet?
quote:ik doe dat andersom, asoOp dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bagage zou ze inderdaad best eens mogen dragen. Of de boodschappen.
quote:Ik schiet hem dood.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee maar je kan niet zeggen of je kalm blijft of dat je de bestuurder die jou aanrijd helemaal verrot scheld
quote:Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die dat niet ergens vantevoren al in gedachten hebben dan. En dan voor de zekerheid die oma-onderbroek thuislaten.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar soms loopt een avond anders dan je geplanned had, dus dan ga ik ook geen probleem maken van een Oma onderbroek. Maar idd, ik heb nog nooit iemand ontmoet die dat droeg.
quote:Ik toen ik een jaar of 16 was. Nog steeds een trauma vanOp dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik werd aangevallen door een gans. Rotbeest
quote:Is er iets mis met tijgerprint-ondergoed? Behalve dat het rete-ordinair is natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:58 schreef Tally het volgende:
Als ik weet van tevoren dat ik een keigeile avond ga hebben dan ga ik ook niet in een Oma onderbroek.
Maar als ik per ongeluk ga stappen (als in ik word gebeld ga je NU meteen mee) dan kan je wel eens een onderbroekje vinden met een stripfiguur of een tijgerprintje
quote:De meeste vrouwen hebben die dingen niet eens, voorzover ik weetOp dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die dat niet ergens vantevoren al in gedachten hebben dan. En dan voor de zekerheid die oma-onderbroek thuislaten.
quote:Niets het zit mij goed. En ik vind het stiekem erg leuk. Maar niet iets waar je in loopt als je met iemand voor het eerst naar bed gaat. Vind ik danOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is er iets mis met tijgerprint-ondergoed? Behalve dat het rete-ordinair is natuurlijk.
quote:Ze had niet eens kuikensOp dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik toen ik een jaar of 16 was. Nog steeds een trauma van
quote:Nou je hebt van die onderbroeken die je draagt (nou ja die vrouwen dragen) als je een jurk aan doet of een strakke broek.. Dat zijn ook redelijke oma onderbroeken met versteviging hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben die dingen niet eens, voorzover ik weet.
Maar goed, zoals vrouwen al jaren zeggen, het gaat om de inhoud.
quote:Ja je bent vegetarisch anders had ik wel een oplossing gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze had niet eens kuikensDie zijn al groot.
quote:Ik heb een paar boxersOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben die dingen niet eens, voorzover ik weet.
Maar goed, zoals vrouwen al jaren zeggen, het gaat om de inhoud.
quote:* Huppelmuts rent erachteraan met geile huidskleurige omabh aanOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*rent in oma onderbroek door het topic*
quote:Stop the pain!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*rent in oma onderbroek door het topic*
quote:whoeiOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts rent erachteraan met geile huidskleurige omabh aan
quote:ik wil niet al te feitosa overkomen maar soms kan het best wat hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is er iets mis met tijgerprint-ondergoed? Behalve dat het rete-ordinair is natuurlijk.
quote:Oh, ik wel hoor. Maar ik hou dan ook wel van een beetje ordinair, als het om ondergoed gaat.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Niets het zit mij goed. En ik vind het stiekem erg leuk. Maar niet iets waar je in loopt als je met iemand voor het eerst naar bed gaat. Vind ik dan
quote:Ik heb m geschoptOp dinsdag 26 oktober 2010 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja je bent vegetarisch anders had ik wel een oplossing gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |