quote:Jawel.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef dawg het volgende:
[..]
jep
een vrouw op hoge hakken en dan een fles bier in haar ene hand en een shaggie in haar andere hand. dan klopt het plaatje niet.
quote:zet de verwarming dan aanOp dinsdag 26 oktober 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die hun sokken aanhouden tijdens de seks
quote:Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar kom op he.
Trek gewoon je sokken even uit
quote:Ik vind dat vooral een beetje onzin, alsof het glas in dr hand dr opeens minder sexy maakt.
Beetje in de categorie "witte sokken".
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
Face it: witte sokken zijn de mannelijke equivalent van vrouwen met een kort kapsel ...
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doen
En wil je dr meteen bovenop!
quote:Ik kom uit een gezin van kakkers, waarin min ma graag bier drinkt en van mijn pa op haar lazer krijgt als ze dat doet op feestjes van andere kakkers.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Dat het in een glas moet of date snel over?
Ik vind bier uit blik en uit glas niet te drinken. Flesje vind ik veel lekkerder. En fles is ook glas.
quote:DAT! Wilde ik zeggen!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:42 schreef Tally het volgende:
Soms dan heb je gewoon geen zin/tijd om die sokken uit te doen
En wil je dr meteen bovenop!
quote:Is dat een reden om alle standaards overboord te gooien?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vrouwen die klagen over seksgebrek maar wel commentaar hebben.
quote:Het zou mij echt niet uit maken of een dame haar bier uit de fles drinkt. Lekker makkelijk ook wel. Als ik dan een biertje haal kan ik er zo ook 1 voor haar openen en meenemen ipv een glas wijn te moeten vullenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom uit een gezin van kakkers, waarin min ma graag bier drinkt en van mijn pa op haar lazer krijgt als ze dat doet op feestjes van andere kakkers.![]()
Ikzelf vind het echt geen probleem, bierdrinkende vrouwen, maar uit de fles? Dat vind ik heel ordinair ja.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel.
Dan weet je alleen meteen dat je moet betalen voor d'r
quote:Maar bij vrouwen zijn witte sokjes juist geilOp dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook niet altijd al mijn kleding uit voor ik een beurt krijg
Hoor je die kerels ook niet over zeiken.
quote:Same Same wat mij betreftOp dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
Ik vind mannen met boxers met stripfiguren erop toch echt erger dan die witte sokken.
quote:Die sokjes kunnen zijn wat ze willen maar ik heb liever dat het mokkel geil is.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar bij vrouwen zijn witte sokjes juist geil
quote:HahaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die sokjes kunnen zijn wat ze willen maar ik heb liever dat het mokkel geil is.
Je leuter in een sok is wel erg rhcp
quote:Echt, witte sokken kunnen me echt niet boeien, tenzij hij ze onder een pak aanheeft.
quote:mijn loony tunes!!!!!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
Ik vind mannen met boxers met stripfiguren erop toch echt erger dan die witte sokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |