quote:Om achter GvE aan te rennen natuurlijk
quote:Je hebt wat met vrouwen in lelijke setjes?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:06 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kom weer op het juiste moment binnen
quote:Dan hoef je er toch ook neit persé met een mes overheen?
quote:Dat dus. Elke dag is niet goed voor je huid daar, dus dat doe ik neit meer, maar ik doe niet aan wintervachtjes.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf ook gewoon vies en kriebelt als ik niet scheer
quote:Mijne ook. Ik moet zeggen dat ze qua ondergoed best een nette mooie smaak heeftOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet zeggen. Mijn oma heeft best mooie bh's
quote:ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi rood setjeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben wel van het knalrode hoerige ondergoed enzo. Maar niet van de tijgerprintjes
[..]
SAMZZZZZZZZZZZ!!!!
quote:Ooh wachtOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Om achter GvE aan te rennen natuurlijk
quote:Ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
Blegh....
* Spezza19 voelt zich blegh vandaag
quote:ik zit in je hoofd
quote:So much love for you right now
quote:Voorgevormde beha'sOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi rood setje. Maar als ik er al eentje tegenkom is het met zo'n stomme voorgevormde bh
quote:Dat maak ik zelf nog wel uitOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan hoef je er toch ook neit persé met een mes overheen?
[..]
quote:gehad Godt, gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt wat met vrouwen in lelijke setjes?
quote:Ik heb ooit een keigeil setje gekocht bij de V&D. Echt van dat donkere rode.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi rood setje. Maar als ik er al eentje tegenkom is het met zo'n stomme voorgevormde bh
quote:Doin some freaky shit
quote:met kant ook nogOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne ook. Ik moet zeggen dat ze qua ondergoed best een nette mooie smaak heeft
quote:
quote:Dus je hebt schijt aan het soort ondergoed wat een meid draagt, maar als haar schaamhaar meer dan 1 mm lang is, moet er ingegrepen worden?
quote:Knuffel voor jou dan!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ga ook zo lekker naar bed
Even lekker verschuilen onder de dekens.
quote:De combi voorgevormd en push up is nog ergerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
frustrerende dingen zijn het.... en alsof de duvel ermee speelt, lijkt het aanbod daarin alleen maar groter te worden. Ik wil ze niet!
quote:Nee, dat moet niet, maar ze wou het zelf ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus je hebt schijt aan het soort ondergoed wat een meid draagt, maar als haar schaamhaar meer dan 1 mm lang is, moet er ingegrepen worden?
quote:zo ben ik
quote:Gelukkig maar
quote:Dat is waar ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet, maar ze wou het zelf ook.
Komop, ik kom uit de tijd dat schaamhaar nog gewoon zo hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |