quote:De smileys moet je uitklappen, klik op die ene smiley en dan zie je zeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
iedereen had t maar over de nieuwe layout, dus ben toch maar even gaan switchen(mis nu mn smileys hier al)
het ziet er niet uit en waar zitten alle knopjes en zulks???
quote:Het vreet vooral zo enorm veel ruimte op. Zeker op een 13" laptop-scherm past er net 1 post op een scherm.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
iedereen had t maar over de nieuwe layout, dus ben toch maar even gaan switchen(mis nu mn smileys hier al)
het ziet er niet uit en waar zitten alle knopjes en zulks???
quote:Dat hoort zo: verandering is verbetering hè? Volgens Danny dan.Hoe haalt FOK! het eigenlijk in zijn hoofd met zo'n enorme concentratie autisten het in hun hoofd om uberhaupt iets te veranderen
quote:Idem. Of text-only gewoon.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf nu gewoon bij de oude lay-out totdat het niet meer kan.
quote:Heel irritant. Stomme nieuwe layout, dat is de 5e nieuwe layout sinds ik hier zit, moet steeds weer wennen en dat gaat steeds moeilijker.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Duim, het went. (quoteknop verschijnt als je over het bericht heen gaat met je muis, smilies zitten onder die ene smilie die er staat)
quote:Ik heb ook een aantal push up bh'sOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Kluts het volgende:
Push-up beha's zijn er verantwoordelijk voor dat ik nog voor geen milimeter hangtieten heb.
Daarbij kan je echt wel gewoon zien dat ik kleine tieten heb, ze zien er alleen nóg beter uit met zo'n beha aan.
quote:Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef Q. het volgende:
Dat hoort zo: verandering is verbetering hè? Volgens Danny dan.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Duim, het went. (quoteknop verschijnt als je over het bericht heen gaat met je muis, smilies zitten onder die ene smilie die er staat)
quote:alleen vanwege de nieuwe layout?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:20 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar naar Canada verhuizen ......
quote:wanneer kom je langs?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ze zijn echt super, die ouders van me. Een peugeot 205, ding rijdt erg lekker eigenlijk.
* missbehavin is zó blij eindelijk weer een auto in één kleur
quote:205jes.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ze zijn echt super, die ouders van me. Een peugeot 205, ding rijdt erg lekker eigenlijk.
* missbehavin is zó blij eindelijk weer een auto in één kleur
quote:Dat heb ik dus ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal push up bh'sVind ze erg fijn, maar qua effect maakt het niet uit met de gewone voorgevormde bh's, ik heb toch wel veel tiet
quote:Ik ben een autist, ik wil geen veranderingen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.
quote:Smooth dawg
quote:I don't careOp dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een autist, ik wil geen veranderingen.
quote:Maar dat heeft allemaal geen ruk met de layout te maken. De nieuwe layout zèlf is gewoon kut.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik zie ladingen verbetering in de nieuwe layout. Niet meer F5-en, insta-new-topic, 1 persoontopics, etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |