quote:Hopelijk wordt het in de loop der jaren beter nu hij in de beloofde stad woontOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, onaardig, hij heeft een gebruiksaanwijzing ja... En het is een typische norse Rotterdammer ja.
Maar IRL valt ie best mee, al was ie wel van mening dat ik MissBliss moest inleveren als ik crew wou blijven.
quote:Maand of twee. Thuis dan. Op het werk Txt-onlyOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
Hoelang gebruikt iedereen hier al New Decade?
quote:Het is alleen maar slechter geworden.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het in de loop der jaren beter nu hij in de beloofde stad woont
quote:Perhaps een stomme vraag maar...wordt een vagina dieper in opgewonden toestand?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het ook klein, maar het schijnt het gem. te zijn.
Maakt ook niet heel veel uit, een vagina in opgewonden toestand is niet veel dieper dan dat, dus alles meer dan 16cm is een waste
quote:Sinds het beschikbaar kwam voor abohoudersOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
quote:YupzOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Perhaps een stomme vraag maar...wordt een vagina dieper in opgewonden toestand?![]()
![]()
![]()
quote:En zo is het maar net! Baarmoederstoten is nooit zo mijn ding geweest.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt ook niet heel veel uit, een vagina in opgewonden toestand is niet veel dieper dan dat, dus alles meer dan 16cm is een waste
quote:Al ongeveer 30 secondenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
quote:Maar wel verdomd lekkerOp dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Wow, dat is heel lang
quote:Ik ken meiden die hard auw roepen, ik ken meiden die MEER MEER MEER roepen. Alles kanOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En zo is het maar net! Baarmoederstoten is nooit zo mijn ding geweest.
quote:Als je, waar Kluts het over had, er geen problemen mee hebt dat hij tegen je baarmoedermond stoot.
quote:Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar een meid is die dat een lekker gevoel vind.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken meiden die hard auw roepen, ik ken meiden die MEER MEER MEER roepen. Alles kan
quote:Daar kiest iemand toch pas zelf voor als je er halverwege instapt, met de wetenschap wat voor kutvolk hier rondloopt? Als je het forum begint heb je die wetenschap niet en kun je er dus niet 'voor kiezen'.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:09 schreef Kluts het volgende:
Daar kiest hij toch zelf voor? Dat er van dat puberale kutvolk op Fok rondloopt heeft hij ergens zelf in de hand.
quote:UhmOp dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar een meid is die dat een lekker gevoel vind.
quote:Zeker is dat Danny veel voor zijn kiezen krijgt.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar kiest iemand toch pas zelf voor als je er halverwege instapt, met de wetenschap wat voor kutvolk hier rondloopt? Als je het forum begint heb je die wetenschap niet en kun je er dus niet 'voor kiezen'.
quote:Dan had hij de touwtjes al tijden uit handen moeten geven. Ik vind dat altijd zo'n gejank. Hij doet kinderachtig, Fokkers doen kinderachtig, en zo gaan we het cirkeltje rond.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar kiest iemand toch pas zelf voor als je er halverwege instapt, met de wetenschap wat voor kutvolk hier rondloopt? Als je het forum begint heb je die wetenschap niet en kun je er dus niet 'voor kiezen'.
quote:Ik kan me voorstellen dat je het je niet kan voorstellenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar een meid is die dat een lekker gevoel vind.
quote:Ik vind dat ook absoluut niet prettigOp dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Ja? Dat voelt lekker, zo'n vent die half door je baarmoederwand stoot?
quote:Zou jij weggaan bij een bedrijf waar de klanten niet te pruimen zijn, terwijl de baan helemaal naar je zin is?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:
Dan had hij de touwtjes al tijden uit handen moeten geven. Ik vind dat altijd zo'n gejank. Hij doet kinderachtig, Fokkers doen kinderachtig, en zo gaan we het cirkeltje rond.
quote:KlantenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou jij weggaan bij een bedrijf waar de klanten niet te pruimen zijn, terwijl de baan helemaal naar je zin is?
Slecht voorbeeld, maar hoop dat je begrijpt welke vergelijking ik probeer te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |