quote:Je zou voor de lol EEN dag in zijn schoenen moeten staan, alleen al de grove kutmails die hij (en vele andere crewleden) naar zijn kop krijgt geslingerd, tot doodsverwensingen jegens zijn kinderen aan toe vanwege een ban...Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij daarna wel loopt te janken als hij er op aangesproken wordt. Dat met name.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannen die een vrouw willen met een klein kontje, hebben een kleine penis, zodat hij naar verhouding groot is.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Dat is wel goed om te weten! Dan moet ik een 75F bestellen
quote:Wat heeft dat met zijn communicatie en consequente beslissingen te maken?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou voor de lol EEN dag in zijn schoenen moeten staan, alleen al de grove kutmails die hij (en vele andere crewleden) naar zijn kop krijgt geslingerd, tot doodsverwensingen jegens zijn kinderen aan toe vanwege een ban...
quote:17 toch?
quote:Oke. BedanktOp dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel doen hoor, want ik heb dus een cupmaat groter, en het past net zeg maar
quote:das klein.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nope, 14(17 mag van mij ook hoor
)
quote:veel, hij heeft geen zin en geduld meer om overal netjes op te reageren, wat ie ook doet, mensen janken toch welOp dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn communicatie en consequente beslissingen te maken?
quote:het is een hele onaardige vent als je iets doet of vraagt waar hij net ff geen zin in heeft... hoe normaal dat ook is gegaan vanaf jouw kant......Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel, hij heeft geen zin en geduld meer om overal netjes op te reageren, wat ie ook doet, mensen janken toch wel.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wel goed voor mijn egoDat ik niet VERRRRRRRRRR onder gemiddeld zit
quote:Misschien moet hij dan ook gewoon niet meer communiceren. Aangezien ik maar even aanneem dat hij geen zin heeft om de stekker er uit te trekken. Dat laatste zou gezien meerdere uitspraken wel het beste zijn voor zijn hart denk ik. Een man die al jaren iets doet waar hij geen zin in heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel, hij heeft geen zin en geduld meer om overal netjes op te reageren, wat ie ook doet, mensen janken toch wel.
quote:Oh en de broekjes vond ik ook wat klein uitvallen (en nee, ik heb niet ineens een dikke reet gekregen!)
quote:Zoiets. Nou ja, waar het allemaal om draait is de hip to waist ratio. Die moet ongeveer 1.0 - 0.7 zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Dat je hem erin steekt, en dat dan de kont 2x zo breed wordt toch?
quote:Ach, onaardig, hij heeft een gebruiksaanwijzing ja... En het is een typische norse Rotterdammer jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
het is een hele onaardige vent als je iets doet of vraagt waar hij net ff geen zin in heeft... hoe normaal dat ook is gegaan vanaf jouw kant......
maarja, boeie verder
quote:een uur ofzo geloof ik!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
Hoelang gebruikt iedereen hier al New Decade?
quote:Als de BH's klein uitvallen is de kans groot dat dit met de broekjes ook zo isOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en de broekjes vond ik ook wat klein uitvallen (en nee, ik heb niet ineens een dikke reet gekregen!)
quote:RotterdammertsOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, onaardig, hij heeft een gebruiksaanwijzing ja... En het is een typische norse Rotterdammer ja.
Maar IRL valt ie best mee, al was ie wel van mening dat ik MissBliss moest inleveren als ik crew wou blijven.
quote:Daar kiest hij toch zelf voor? Dat er van dat puberale kutvolk op Fok rondloopt heeft hij ergens zelf in de hand.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou voor de lol EEN dag in zijn schoenen moeten staan, alleen al de grove kutmails die hij (en vele andere crewleden) naar zijn kop krijgt geslingerd, tot doodsverwensingen jegens zijn kinderen aan toe vanwege een ban...
quote:Ik vind het ook klein, maar het schijnt het gem. te zijn.
quote:Maand of twee. De eerste dag even wennen, daarna was het prima.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
quote:Ja duidelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, onaardig, het is een typische Rotterdammer ja
quote:Sinds gisteren.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef mahlah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |