quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Das aardig passen en meten dan..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG'er
mwoaaaah, wel okee. Ben aan het puinruimen in Wijk, zodat ik mijn spullen uit Arnhem hier ook een beetje kwijt kan
En met jou dan?
quote:Er kon gelukkig een hoop in de garage. Mijn pannen, keukengerei en handdoeken enzo heb ik voorlopig toch niet nodig, dus dat staat opgeslagen. Maar mijn tv/dvd/xbox wil ik niet in de garage laten staan natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Das aardig passen en meten dan..![]()
Hier wel ok. Druk bezig vooral
.
quote:ja dat is wel belangrijk aan zo'n gedicht jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Muck het volgende:
Lief, maar moet het niet Regenoogbrug (aan elkaar dus) zijn?
quote:ja aan elkaar dank je was mij niet opgevallen te snel gecopy en pasteOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Muck het volgende:
Lief, maar moet het niet Regenoogbrug (aan elkaar dus) zijn?
quote:Nou ik vind het stomOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat doet 'ie niet, dus.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje moet even een beetje huilen hoor
quote:Dat scheelt wel jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Er kon gelukkig een hoop in de garage. Mijn pannen, keukengerei en handdoeken enzo heb ik voorlopig toch niet nodig, dus dat staat opgeslagen. Maar mijn tv/dvd/xbox wil ik niet in de garage laten staan natuurlijk
quote:Succes Muckie.
quote:Dat mag hoor en is ook helemaal niet erg. Weet wat je doormaakt. Je zult vast nog wel wat traantjes laten. Maar later zul je aan Victor kunnen terugdenken met een grote glimlach en je zult terugdenken aan de fijne momenten die je met hem had.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje moet even een beetje huilen hoor
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Knuf voor suikertaartje [ afbeelding ]
quote:Dat is helemaal waar...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
Dat mag hoor en is ook helemaal niet erg. Weet wat je doormaakt. Je zult vast nog wel wat traantjes laten. Maar later zul je aan Victor kunnen terugdenken met een grote glimlach en je zult terugdenken aan de fijne momenten die je met hem had.
quote:gewoon niet naar kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Postkleur friends:
wat moet ik hier nou mee
quote:Geeft die bij jou ook geen reactie ?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Postkleur friends:
wat moet ik hier nou mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geeft die bij jou ook geen reactie ?die kun je instellen als je een abo hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Dat had ik in het begin ook
quote:Nee hoor, gewoon even met je muis schuiven.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
na 2 minuten moet je wel F5-en anders gebeurt er niks meer
quote:of gewoon even je muis bewegen..of je vinger, in mijn gevalOp dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
quote:Inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
quote:Hoe doe je dat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
wel handig dat je refesh interval voor een topic en de index kan stellen
quote:
quote:ja ook alleen maar omdat mijn easyprintscreen het niet doet, vet handig progje: http://easyprintscreen.instantrimshot.nl/
quote:zoals bijna alles wat instelbaarOp dinsdag 26 oktober 2010 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kun je instellen als je een abo hebt
quote:BEGIN?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel wanneer ik uiteindelijk over MOET naar de nieuwe layout. Eerder ga ik niet. Net als met de OV-Chipkaart.
Ik begin al een echte geranium-mopper-bejaarde te worden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel wanneer ik uiteindelijk over MOET naar de nieuwe layout. Eerder ga ik niet. Net als met de OV-Chipkaart.
quote:gmta
quote:kan het plaatje niet zien pagina is afgeschermd
quote:Die heb ik in het echt gezien
quote:Mijn idee, tegen dan zal ik zorgen voor een zonnebril bij m'n PC, misschien helpt datOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:poging 2Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kan het plaatje niet zien pagina is afgeschermd
quote:kijk thuis wel
quote:maar ik hou wel van je hoor
quote:vraag eens: do you ship to the netherlands?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
Ohh ik zit op internet naar leuke jurkjes te kijkenHier
Zooo leuk! En echt niet duur sommigen, en ze shippen internationaal!
![]()
quote:Oh okeeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik hou wel van je hoor
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
'Prostitutie verplaatst zich naar kapsalons en sauna's'
Uitgegeven: 26 oktober 2010 11:04
Laatst gewijzigd: 26 oktober 2010 11:07
AMSTERDAM – In ondermeer diverse kapsalons, sauna’s en massagesalons vindt steeds vaker illegale prostitutie plaats. Dat zegt politietopman Ruud Bik van de Raad van Korpschefs dinsdag in de Telegraaf.
© ANP
Vrouwen zouden op diverse plekken in het land onder zeer slechte omstandigheden tot prostitutie worden gedwongen, zo schrijft de krant.
"Met het opheffen van het bordeelverbod in 2000 heeft de overheid haar toezicht op de legale bordelen en seksclubs kunnen vergroten. Maar nu zijn er nieuwe, illegale vormen van prostitutie ontstaan waar moeilijk greep op te krijgen is en waar de georganiseerde misdaad zich intensief mee bezighoudt”, aldus de korpschef.
Bik, die ook korpschef is van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) is belast met de portefeuille zware en georganiseerde criminaliteit.
quote:Vreemd, nu heb ik trek in kapsalon....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
'Prostitutie verplaatst zich naar kapsalons en sauna's'
Uitgegeven: 26 oktober 2010 11:04
Laatst gewijzigd: 26 oktober 2010 11:07
AMSTERDAM – In ondermeer diverse kapsalons, sauna’s en massagesalons vindt steeds vaker illegale prostitutie plaats. Dat zegt politietopman Ruud Bik van de Raad van Korpschefs dinsdag in de Telegraaf.
© ANP
Vrouwen zouden op diverse plekken in het land onder zeer slechte omstandigheden tot prostitutie worden gedwongen, zo schrijft de krant.
"Met het opheffen van het bordeelverbod in 2000 heeft de overheid haar toezicht op de legale bordelen en seksclubs kunnen vergroten. Maar nu zijn er nieuwe, illegale vormen van prostitutie ontstaan waar moeilijk greep op te krijgen is en waar de georganiseerde misdaad zich intensief mee bezighoudt”, aldus de korpschef.
Bik, die ook korpschef is van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) is belast met de portefeuille zware en georganiseerde criminaliteit.
quote:TrutOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
![]()
quote:Zal ik je achter je oren gaan kriebelen of koffie inschenken?
quote:dan heeft het een beste smak gemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
aaaah
mijn vader zei zondag al dat er een paar dozen omgevallen waren in de opslag (vreemd, want het gewicht was goed verdeeld en ze stonden keurig gestapeld, maar goed)
Ik had de stille hoop dat het een doos boeken, keukengerei of weet ik veel wat was, maar nee, het was de doos electronica
Mijn DVD-speler aan gruzelementen, mijn stereo aan puin en het valt nog maar te bezien of de xbox het nog doet...![]()
De voedingskabel zit in een ander doosje, dus die moet nog even opgezocht worden.....
quote:Ik zie ongeveer veertigduizend jurkjes schat. WELKE wil je dat ik zeg dat ik mooi vind?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Vreemd, nu heb ik trek in kapsalon....
[..]
quote:Dat is kloteOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
aaaah
mijn vader zei zondag al dat er een paar dozen omgevallen waren in de opslag (vreemd, want het gewicht was goed verdeeld en ze stonden keurig gestapeld, maar goed)
Ik had de stille hoop dat het een doos boeken, keukengerei of weet ik veel wat was, maar nee, het was de doos electronica
Mijn DVD-speler aan gruzelementen, mijn stereo aan puin en het valt nog maar te bezien of de xbox het nog doet...![]()
De voedingskabel zit in een ander doosje, dus die moet nog even opgezocht worden.....
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag eens: do you ship to the netherlands?
quote:SorryOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Vreemd, nu heb ik trek in kapsalon....
[..]
Trut
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie ongeveer veertigduizend jurkjes schat. WELKE wil je dat ik zeg dat ik mooi vind?
quote:ja dat was oit een topic op fok, iets met volvo dacht ik, die verscheepte ook internationaal, maar als je in de chat vroeg: do you ship to the netherlands, was het antwoord nee
quote:Leuke namen hebben ze ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
![]()
quote:buttermilk scones
quote:Bow is poes?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bow eet niet meer en is nu echt super mager
quote:Dat meen je nietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:ik vrees het....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heeft het een beste smak gemaakt
quote:Ja
quote:Bow?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:DezeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
[..]
Ik ben aant kijken, heb ze volgens mij bijna allemaal gehad, ik post zo wat plaatjes kee?
quote:Bow is bejaarde cavia... Dus het zat er wel een beetje aan te komen, maar toch
quote:Even langs de dieren arts?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Ja
quote:Ah okee!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bow is bejaarde cavia... Dus het zat er wel een beetje aan te komen, maar toch
quote:bummerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Hoe oud?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Dan wordt het waarschijnlijk een spuitje... Want hij is gewoon oud en op
quote:Ja dan is het "USA _AND_ CanadaOp dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was oit een topic op fok, iets met volvo dacht ik, die verscheepte ook internationaal, maar als je in de chat vroeg: do you ship to the netherlands, was het antwoord nee
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:GMTA
quote:Heeft ie nog wel wat gedronken?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk een spuitje... Want hij is gewoon oud en opIk kijk het nog heel even aan, anders maak ik inderdaad een afspraak
quote:Vooral omdat ik hem heb gekregen van ST en meneer taart toen het echt allemaal even heel kut was en mijn beide cavia's me echt heel veel afleiding hebben gegeven. De ander (Button) is inmiddels al 2 jaar dood, dus Bow houdt het al verbazingwekkend lang alleen volOp dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah okee!
Maar bejaard of niet, dat soort dingen zijn echt heel erg klote![]()
quote:Gezond of niet, ik zou het beesie gewoon een spuit geven..Op dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk een spuitje... Want hij is gewoon oud en opIk kijk het nog heel even aan, anders maak ik inderdaad een afspraak
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was oit een topic op fok, iets met volvo dacht ik, die verscheepte ook internationaal, maar als je in de chat vroeg: do you ship to the netherlands, was het antwoord nee
quote:Ja he
quote:arme BowOp dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:6,5 jaar, dat is best oud voor zo'n kleine knager
quote:Niet dat ik weet
quote:Dan...Op dinsdag 26 oktober 2010 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
6,5 jaar, dat is best oud voor zo'n kleine knager![]()
[..]
Niet dat ik weetHij zit echt alleen nog maar in z'n huisje....
quote:AhwOp dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Ik kijk het nog heel even aan, misschien leeft ie weer opOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Ferb het volgende:
[..]
Gezond of niet, ik zou het beesie gewoon een spuit geven..
Dan lijdt ie ook niet
quote:Leuke jurkjes jaOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ja he
Even de jurkjes die ik het leukste vindt, beginnend met de leukste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de winter vond ik deze ook wel ergg leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een zomerjurkje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alleen zijn sommigen niet op voorraad, dus moet ff kiezen/wachten
quote:He bah tochOp dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:Ahw, meissie tochOp dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik even in een hoekje zitten huilen![]()
Jullie zijn lief
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jullie zijn lief
quote:Dan ist helemaal rot jaOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral omdat ik hem heb gekregen van ST en meneer taart toen het echt allemaal even heel kut was en mijn beide cavia's me echt heel veel afleiding hebben gegeven. De ander (Button) is inmiddels al 2 jaar dood, dus Bow houdt het al verbazingwekkend lang alleen vol
quote:waar blijven de pics van de kastanjes
quote:Die winterjurkjes zijn echt tofOp dinsdag 26 oktober 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Ja he
Even de jurkjes die ik het leukste vindt, beginnend met de leukste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor de winter vond ik deze ook wel ergg leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een zomerjurkje:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alleen zijn sommigen niet op voorraad, dus moet ff kiezen/wachten
quote:* MPG verheugt zich op foto's van Enfermerel in jurkjeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
![]()
quote:* MPG knuffelt MarijkeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jullie zijn lief
quote:ik mis de smileys onderaanOp dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
fok is wel een stuk trager met deze layout
quote:Ja he
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG verheugt zich op foto's van Enfermerel in jurkje.
quote:dat kan je instellen
quote:VanaafOp dinsdag 26 oktober 2010 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar blijven de pics van de kastanjes
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jullie zijn lief
quote:laters flesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaaf
Eerst even mijn goddellijke fysiotherapeute van dichtbij bekijken nu![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
GF zijn gare ouwe computer van voor Fred Flintstone is wel een stuk trager met deze layout
quote:SuccesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaaf
Eerst even mijn goddellijke fysiotherapeute van dichtbij bekijken nu![]()
![]()
quote:ook in de nieuwe lay out?
quote:ilsaOp dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet kiezen..ik kan gewoon niet kiezen...teveel jurkjes!
quote:komt van de week welOp dinsdag 26 oktober 2010 15:29 schreef Enfermera het volgende:
Oehhh ja idd Giertje, fotoooooooooooooooo's![]()
![]()
quote:Rechtsboven:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook in de nieuwe lay out?
waar dan precies?
quote:Ik ook nietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Doe je ze allemaalOp dinsdag 26 oktober 2010 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:echt
quote:rood staat mij voor geen meter
quote:oohw sorry hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
rood staat mij voor geen meter
quote:MiddagOp dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
Middag..
Ik kom ook eens mee thee-leuten..
Wat een leuke jurkjes!!
quote:hoiOp dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
Middag..
Wat een leuke jurkjes!!
quote:HoiOp dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
Middag..
Wat een leuke jurkjes!!
quote:Middag!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
Middag..
Wat een leuke jurkjes!!
quote:Iedereen? Nee hoor, ik draag geen jurkjesOp dinsdag 26 oktober 2010 15:46 schreef Enfermera het volgende:
HahaIk heb iedereen hier verslaafd aan de jurkjes
![]()
Moet leuk worden eind november
![]()
[..]
Middag!
Leuk he
quote:HoiOp dinsdag 26 oktober 2010 15:40 schreef Barretje80 het volgende:
Middag..
Wat een leuke jurkjes!!
quote:nice nice niceOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Neeeeeeeeee joh, dat was ik al langOp dinsdag 26 oktober 2010 15:46 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
quote:ik heb hem even aangepast voor je
quote:Ohhh die laatsteOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Pardon hoor, ik bedoelde alle dames hierOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen? Nee hoor, ik draag geen jurkjes.
Ik kijk wel graag naar mooie meisjes in mooie jurkjes.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee joh, dat was ik al lang
quote:sterkteOp dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
nou, voorlopig tot ziens overdag op fok ben ik bang![]()
ik krijg net een totaal verprutst project toebedeeld wat al 3 keer is stop gezet![]()
en nu voor de 3 keer wordt opgestart![]()
o ja, de deadline is uiteraard niet aangepastdie staat nog op 1 december.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg net een totaal verprutst project toebedeeld wat al 3 keer is stop gezet![]()
quote:thanks,
quote:I knooooooooooooooooooooow
quote:Dat probleem heb ik dus ook...![]()
Ik ook, kan alleen zelden echt leuke vinden die me goed staan
quote:
quote:en bedanktOp dinsdag 26 oktober 2010 15:46 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
[..]
Middag!
Leuk he
quote:Ooooh, die ondersteOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Te laatOp dinsdag 26 oktober 2010 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen? Nee hoor, ik draag geen jurkjes.
Ik kijk wel graag naar mooie meisjes in mooie jurkjes.
quote:Ik ook niet, maar helaasOp dinsdag 26 oktober 2010 15:49 schreef TJDoornbos het volgende:
MUCK!
ik wil niet dat jou dvdspeler en xbox stuk zijn!
quote:Succes dan maarOp dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Even voorstellen:
quote:welkomOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
30 jarige Thee-leut uit Den Haag en omstreken..
Fok! is mijn "sigaretje" ..
en ik zag ineens een topic over koffie en thee.. ( alhoewel jurkjes ook een leuk tijdsverdrijf is natuurlijk!) en dacht.. daar ga ik eens " roken"
quote:Nou, welkom!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
en ik zag ineens een topic over koffie en thee.. ( alhoewel jurkjes ook een leuk tijdsverdrijf is natuurlijk!) en dacht.. daar ga ik eens " roken"
quote:Mooie leeftijdOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
Even voorstellen:
quote:Haha zo is hetOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thanks,
dus nu nog 1 keer vroeg naar huis.![]()
omdat het kan![]()
en omdat ik ga kijken bij zwemles van miniwok
quote:Alsof elke vrouw irl 2 meter is en een taille van 40 cm heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I knooooooooooooooooooooow![]()
[..]
Dat probleem heb ik dus ook...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
en bedankt
Ik heb eerst een nieuwe dvd-speler besteld, dus het geld is op
[..]
Ooooh, die onderste
[..]
Te laat
Ik draag tegenwoordig veel vaker rokjes en jurkjes
[..]
Ik ook niet, maar helaas
quote:Gezellig!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
quote:Welkom hierOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
quote:welkomOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
quote:1.63m en mijn eigen evenaar hierOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alsof elke vrouw irl 2 meter is en een taille van 40 cm heeft.Zoals barbie
[..]
quote:Ja! NOU! Heul niet!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
Alsof elke vrouw irl 2 meter is en een taille van 40 cm heeft.Zoals barbie
quote:Je..je...je zegt niets over 30Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
Welkom hier![]()
![]()
* MPG geeft een kop thee weg en neemt zelf een bak koffie.
quote:dat is het enige dat ik dan weer wél heb... een tailleOp dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! NOU! Heul niet!
Welke taille eigenlijk?
quote:Haha jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! NOU! Heul niet!
Welke taille eigenlijk?
quote:Ja, 1.66 hier
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja![]()
![]()
Nouja, ik ben echt heel kort, dus jurkjes met 2 kleuren is sowieso een no-go. Ook jurkjes/rokken tot op mn knie moet ik niet hebben, dan creeër ik namelijk een mooie refo-look voor mezelf![]()
quote:dat dus
quote:OOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
quote:Kort ja...same here..en dan met klapkuiten en geen taille en altijd te dikke tieten voor in jurkjes (terwijl ze helemaal niet zo heel dik zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja![]()
![]()
Nouja, ik ben echt heel kort, dus jurkjes met 2 kleuren is sowieso een no-go. Ook jurkjes/rokken tot op mn knie moet ik niet hebben, dan creeër ik namelijk een mooie refo-look voor mezelf![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef PeZu het volgende:
SYDNEY - Een Australische man is aangeklaagd voor mishandeling nadat hij een penis van 40 centimeter op de rug van een vriend had getatoeëerd. Dat meldde de Australische politie dinsdag.
© ANP
Volgens rechercheur Paul Malcolm ging het 25-jarige slachtoffer naar het huis van de 21-jarige dader en begonnen de twee over tatoeages te praten.
De dader kreeg zijn vriend zover hem een tatoeage te laten zetten. Het slachtoffer wilde een yin en yang-symbool met draken.
Klappen
''De grappenmaker zette de tatoeage en iemand anders keek over zijn schouder mee en zei dat het heel mooi werd. Toen de tatoeage was gezet kreeg het slachtoffer een paar klappen, waardoor hij niet de kans kreeg de tatoeage te bekijken'', aldus Malcolm.
Thuis liet hij zijn tatoeage zien aan zijn huisgenote. Terwijl zij tegen een penis van 40 centimeter en een slecht gespelde boodschap over de geaardheid van het slachtoffer aankeek, zei zij volgens Malcolm: ''Ik denk niet dat dit de tatoeage is die je wilde".
dan loop je voor lul zeg
quote:Hmm, brede heupen heb ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, 1.66 hierwel nog een taille, maar dat zal vast niet lang meer duren
En brede heupen in vergelijking tot barbie, das ook lastig.
quote:Haha oh echt, jij ook al?
quote:OhjaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kort ja...same here..en dan met klapkuiten en geen taille en altijd te dikke tieten voor in jurkjes (terwijl ze helemaal niet zo heel dik zijn)
quote:HAHA jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, brede heupen heb ik ook
ik ben echt blij dat ik spijkerbroeken enzo zelf korter kan maken met de naaimachine, scheelt een hoop zoekstress
quote:Ja, nee, dat zou nou ook weer een beetje ehm... ja.... jweweetwel... overkomen, he?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je..je...je zegt niets over 30
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef PeZu het volgende:
SYDNEY - Een Australische man is aangeklaagd voor mishandeling nadat hij een penis van 40 centimeter op de rug van een vriend had getatoeëerd. Dat meldde de Australische politie dinsdag.
© ANP
Volgens rechercheur Paul Malcolm ging het 25-jarige slachtoffer naar het huis van de 21-jarige dader en begonnen de twee over tatoeages te praten.
De dader kreeg zijn vriend zover hem een tatoeage te laten zetten. Het slachtoffer wilde een yin en yang-symbool met draken.
Klappen
''De grappenmaker zette de tatoeage en iemand anders keek over zijn schouder mee en zei dat het heel mooi werd. Toen de tatoeage was gezet kreeg het slachtoffer een paar klappen, waardoor hij niet de kans kreeg de tatoeage te bekijken'', aldus Malcolm.
Thuis liet hij zijn tatoeage zien aan zijn huisgenote. Terwijl zij tegen een penis van 40 centimeter en een slecht gespelde boodschap over de geaardheid van het slachtoffer aankeek, zei zij volgens Malcolm: ''Ik denk niet dat dit de tatoeage is die je wilde".
dan loop je voor lul zeg
quote:Ik heb heel erg gespierde kuiten van jarenlang alles op de fiets doen en hele behoorlijke tetten, dus helaas ook goed zoeken voor acceptabele exemplarenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kort ja...same here..en dan met klapkuiten en geen taille en altijd te dikke tieten voor in jurkjes (terwijl ze helemaal niet zo heel dik zijn)
quote:Alsof jij je dáár druk om maakt!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, dat zou nou ook weer een beetje ehm... ja.... jweweetwel... overkomen, he?...
quote:VertelOp dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
dames dames, jullie kunnen nog tenminste in veel winkels terecht, ik daarentegen absoluut niet
quote:Ik wil haar niet meteen wegjagen, dusOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alsof jij je dáár druk om maakt!
quote:Jaa..jaa.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
Ja, nee, dat zou nou ook weer een beetje ehm... ja.... jweweetwel... overkomen, he?...
quote:ik ook tegenwoordigOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha oh echt, jij ook al?Geweldig
Zie ik een leuke rok, ik trek 'm aan.....
Kan gelijk door naar de kerk. Ik weet nu inmiddels welke lengte ik wel en niet kan hebben, maar dat maakt 't soms wel lastig. Sowieso zit je dan al gelijk in een hogere prijsklasse, alhoewel ik inmiddels wel een leuke verzameling rokjes heb gevonden
quote:precies!HAHA jaDoe ik ook heel vaak!
Naar de lengte van broeken kijk ik ook haast nooit meer, als ie bovenaan maar goed zit, de rest valt wel te vermaken
quote:Ik moet echt een keer naar de PrimarkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb heel erg gespierde kuiten van jarenlang alles op de fiets doen en hele behoorlijke tetten, dus helaas ook goed zoeken voor acceptabele exemplaren
Primark heeft ze gelukkig weleens
Vorig jaar heb ik daar een donkerblauw, gebreid jurkje gekocht met kabels tot aan de taille. zó leuk op een spijkerbroek ofzo
quote:en zo hoort het ookOp dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil haar niet meteen wegjagen, dus![]()
...
quote:ik ben heul heul grootOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alsof jij je dáár druk om maakt!
[..]
Vertel
quote:Ook als je die niet hebt?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
ik ook tegenwoordig
ik heb een hele leuke zwarte met kanten onderrok die nét iets langer is
Beetje uitlopend model tot iets boven de knie, geeft iedereen een fantastische taille
quote:Enorm dekt de lading zelfs nog niet eens
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enorm dekt de lading zelfs nog niet eens
quote:TJ woont in Rotterdam, dus ik kan er makkelijk eens langsOp dinsdag 26 oktober 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet echt een keer naar de Primark![]()
Alleen is dat zo ver weg
quote:Mijn gebroerte ook, daar kunnen we altijd wel voor slagen bij High&mighty, ze hebben ook een outlet in bataviastad
quote:oh ben ik daarvoor in beeldOp dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ woont in Rotterdam, dus ik kan er makkelijk eens langs
quote:ja high en mighty ken ik natuurlijk,sinds een jaar hebben we hier ook een speciale shop zitten: all sizesOp dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ woont in Rotterdam, dus ik kan er makkelijk eens langs
[..]
Mijn gebroerte ook, daar kunnen we altijd wel voor slagen bij High&mighty, ze hebben ook een outlet in bataviastad
quote:met handen als kolenschoppen en altijd een trapje bij je voor het geval iemand een aai over je bol wil geven
quote:Alsof ik wel makkelijk slaag in een kledingwinkelOp dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
dames dames, jullie kunnen nog tenminste in veel winkels terecht, ik daarentegen absoluut niet
quote:werk ze ferb
quote:handigOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja high en mighty ken ik natuurlijk,sinds een jaar hebben we hier ook een speciale shop zitten: all sizes
quote:als ik met je meeging welOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof ik wel makkelijk slaag in een kledingwinkel![]()
..
quote:Ik denk dat ik die even kom jatten
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met handen als kolenschoppen en altijd een trapje bij je voor het geval iemand een aai over je bol wil geven
quote:geen idee maar ik ben 2.01 bij 80 cm breed en ook nog stevig dus dat is echt een kwestie van goed zoekenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof ik wel makkelijk slaag in een kledingwinkel![]()
..
quote:Mag jij wel tillen van de dokter?
quote:jups we hebben zelfs 2 winkels maar 1 is echt zo vreselijk oubolligOp dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
handig
[..]
als ik met je meeging wel
quote:dat denk ik niet, ik moet zo naar het medisch training centrum voor een intake btwOp dinsdag 26 oktober 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag jij wel tillen van de dokter?
quote:Wat lief.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil haar niet meteen wegjagen, dus![]()
...
quote:CoolOp dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook tegenwoordig
ik heb een hele leuke zwarte met kanten onderrok die nét iets langer is
Beetje uitlopend model tot iets boven de knie, geeft iedereen een fantastische taille
[..]
precies!
quote:
quote:vraag daar dan maar even of je mag tillenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef PeZu het volgende:
dat denk ik niet, ik moet zo naar het medisch training centrum voor een intake btw
quote:wat?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat lief.
[..]
CoolGaaf he, als je zulke leuke dingen hebt
Nu de kerst/oud en nieuw er weer aan komt ga ik weer naar zulke dingen kijken
Eigenlijk moet ik het vlak erna doen, SALE!
[..]
quote:ok will doOp dinsdag 26 oktober 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vraag daar dan maar even of je mag tillen
quote:Heul heul groot. Wat moet ik daaronder verstaan? 2,5 meter?
quote:2.01 meter hoog, 80 cm breed en stevigOp dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heul heul groot. Wat moet ik daaronder verstaan? 2,5 meter?
quote:nee werd er zat van , er waren namelijk geen prijzen en zonder prijzen is het niet leuk meer
quote:Das huuuge jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
2.01 meter hoog, 80 cm breed en stevig![]()
wat dus volgens ST neerkomt op enorm
quote:neenee, enorm is nog niet eens een minibeetje van wat jij bentOp dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
2.01 meter hoog, 80 cm breed en stevig![]()
wat dus volgens ST neerkomt op enorm
quote:zei ik tochOp dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das huuuge jaVergeleken met mij ook
Maar das ook lastig kleren vinden zeker!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neenee, enorm is nog niet eens een minibeetje van wat jij bent
quote:ah, nou, hier is het altijd prijs!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
nee werd er zat van , er waren namelijk geen prijzen en zonder prijzen is het niet leuk meer.
quote:Dan ben je nog nooit meegeweest op jacht naar een broekOp dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
handig
[..]
als ik met je meeging wel
quote:Daar lijkt het wel op. Alhoewel, ik ben lichterOp dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ben ik dan de kleinste volwassen man hier? 1,79 en 75 KG ongeveer
quote:ik ben dan wel klein, maar je hebt aan mij wel je handen vol hoor
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan wel klein, maar je hebt aan mij wel je handen vol hoor
quote:1m92 en redelijk lichtOp dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ben ik dan de kleinste volwassen man hier? 1,79 en 75 KG ongeveer
quote:ben jij zo lang ja?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef cablegunmaster het volgende:
1m92 en redelijk licht. 75 kg zoiets? als ik nog een weegschaal vind zal ik het meten :p gaat bij ons te vaak kapot
.
quote:Misschien is Ferb nog kleiner? Die is nog in de groei natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef TJDoornbos het volgende:
1.79 is dus kleinste qua lengte zie ik. Niet de lichtste gelukkig!
quote:
quote:Geld idd voor mij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan wel klein, maar je hebt aan mij wel je handen vol hoor
quote:Er is niets mis met 30Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
ohh. ik moet vaker "roken"jullie gaan als een tierelier!
maar ehh.. what's wrong with 30 ??
Ennuh Muck.. zo'n taille jurkje heb ik ook ( zelfds nu aan, want dinsdags is hier rokjes dag)
quote:Helemaal niks!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
Ennuh Muck.. zo'n taille jurkje heb ik ook ( zelfds nu aan, want dinsdags is hier rokjes dag)
quote:ja
quote:Hhahaha, ja we, gaan snel heOp dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Toevallig, ik ben dit jaar ook 25 gewordenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Barretje80 het volgende:
30 is het nieuwe 25
( ik ben dus al jaaaren 25)
quote:mja, dat is bij mij dan toch ergens gestagneerd toen ik nog niet af wasOp dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef cablegunmaster het volgende:
jaben een nederlander en dus vrij lang
. kan ik er wat aan doen. ik ben een gezonde groeier
.
quote:ik ben al 4 x 25 plus een beetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 16:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hhahaha, ja we, gaan snel heis niet altijd zo hoor trouwens
[..]
Toevallig, ik ben dit jaar ook 25 geworden
Oud collega van mn man is idd ook al voor de 4e keer 25 geworden![]()
![]()
quote:Dat dusOp dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben gewoon 29. Ik durf dat best te zeggen
quote:Kewl
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:44 schreef Barretje80 het volgende:
30 is het nieuwe 25
( ik ben dus al jaaaren 25)
quote:Whehehe.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ben precies 1 week ouderalsdan Enfermerel.
quote:nog maar een knuf danOp dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net een mail met foto's van mijn mama.
De laatste keer dan...
Dag lieve Victor![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik ben precies 1 week ouder als Enfermerel.
quote:Ahw.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net een mail van mijn mama met foto's.
De laatste keer dan...
Dag lieve Victor![]()
[ afbeelding ]
quote:aaaaaah!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs zei net: mama huilen, kusje op?![]()
Ik ga even knuffelspelen
quote:Awwwww .Op dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even knuffelspelen
quote:Inderdaad..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef cablegunmaster het volgende:
btw de nieuwe layout verneukt de OP.
quote:knuffelspeel ze STOp dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even knuffelspelen
quote:heb ik geen last vanOp dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef cablegunmaster het volgende:
btw de nieuwe layout verneukt de OP.
quote:IE 7
quote:gelukkig niet
quote:Waarom zou je een godvergeten brak wanproduct dat geen enkele standaard fatsoenlijk interpreteert überhaupt willen gebruiken
quote:toek
quote:GMTAOp dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je een godvergeten brak wanproduct dat geen enkele standaard fatsoenlijk interpreteert überhaupt willen gebruiken?
quote:Dat doe ik donderdag of vrijdagOp dinsdag 26 oktober 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPG moet de topics tot 2000 nog uit de OP halen
quote:laters MPG
quote:prima
quote:Er is toch zoeen standaard plaatje waar alle denkbare tags in verwerkt zitten, en als je browser echt w3c is dan komt er een gezichtje uit, en anders wordt het verneukt?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je een godvergeten brak wanproduct dat geen enkele standaard fatsoenlijk interpreteert überhaupt willen gebruiken?
quote:valt toch wel mee
quote:Wat een schat is het toch. Rust zacht lieve Victor *is het raar als je verdrietig bent om een hond die je niet persoonlijk kent/*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net een mail van mijn mama met foto's.
De laatste keer dan...
Dag lieve Victor![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |