quote:Ik moet echt een keer naar de PrimarkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb heel erg gespierde kuiten van jarenlang alles op de fiets doen en hele behoorlijke tetten, dus helaas ook goed zoeken voor acceptabele exemplaren
Primark heeft ze gelukkig weleens
Vorig jaar heb ik daar een donkerblauw, gebreid jurkje gekocht met kabels tot aan de taille. zó leuk op een spijkerbroek ofzo
quote:en zo hoort het ookOp dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil haar niet meteen wegjagen, dus![]()
...
quote:ik ben heul heul grootOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alsof jij je dáár druk om maakt!
[..]
Vertel
quote:Ook als je die niet hebt?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
ik ook tegenwoordig
ik heb een hele leuke zwarte met kanten onderrok die nét iets langer is
Beetje uitlopend model tot iets boven de knie, geeft iedereen een fantastische taille
quote:Enorm dekt de lading zelfs nog niet eens
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enorm dekt de lading zelfs nog niet eens
quote:TJ woont in Rotterdam, dus ik kan er makkelijk eens langsOp dinsdag 26 oktober 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet echt een keer naar de Primark![]()
Alleen is dat zo ver weg
quote:Mijn gebroerte ook, daar kunnen we altijd wel voor slagen bij High&mighty, ze hebben ook een outlet in bataviastad
quote:oh ben ik daarvoor in beeldOp dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ woont in Rotterdam, dus ik kan er makkelijk eens langs
quote:ja high en mighty ken ik natuurlijk,sinds een jaar hebben we hier ook een speciale shop zitten: all sizesOp dinsdag 26 oktober 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
TJ woont in Rotterdam, dus ik kan er makkelijk eens langs
[..]
Mijn gebroerte ook, daar kunnen we altijd wel voor slagen bij High&mighty, ze hebben ook een outlet in bataviastad
quote:met handen als kolenschoppen en altijd een trapje bij je voor het geval iemand een aai over je bol wil geven
quote:Alsof ik wel makkelijk slaag in een kledingwinkelOp dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
dames dames, jullie kunnen nog tenminste in veel winkels terecht, ik daarentegen absoluut niet
quote:werk ze ferb
quote:handigOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja high en mighty ken ik natuurlijk,sinds een jaar hebben we hier ook een speciale shop zitten: all sizes
quote:als ik met je meeging welOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof ik wel makkelijk slaag in een kledingwinkel![]()
..
quote:Ik denk dat ik die even kom jatten
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met handen als kolenschoppen en altijd een trapje bij je voor het geval iemand een aai over je bol wil geven
quote:geen idee maar ik ben 2.01 bij 80 cm breed en ook nog stevig dus dat is echt een kwestie van goed zoekenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof ik wel makkelijk slaag in een kledingwinkel![]()
..
quote:Mag jij wel tillen van de dokter?
quote:jups we hebben zelfs 2 winkels maar 1 is echt zo vreselijk oubolligOp dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
handig
[..]
als ik met je meeging wel
quote:dat denk ik niet, ik moet zo naar het medisch training centrum voor een intake btwOp dinsdag 26 oktober 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag jij wel tillen van de dokter?
quote:Wat lief.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil haar niet meteen wegjagen, dus![]()
...
quote:CoolOp dinsdag 26 oktober 2010 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook tegenwoordig
ik heb een hele leuke zwarte met kanten onderrok die nét iets langer is
Beetje uitlopend model tot iets boven de knie, geeft iedereen een fantastische taille
[..]
precies!
quote:
quote:vraag daar dan maar even of je mag tillenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:20 schreef PeZu het volgende:
dat denk ik niet, ik moet zo naar het medisch training centrum voor een intake btw
quote:wat?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat lief.
[..]
CoolGaaf he, als je zulke leuke dingen hebt
Nu de kerst/oud en nieuw er weer aan komt ga ik weer naar zulke dingen kijken
Eigenlijk moet ik het vlak erna doen, SALE!
[..]
quote:ok will doOp dinsdag 26 oktober 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vraag daar dan maar even of je mag tillen
quote:Heul heul groot. Wat moet ik daaronder verstaan? 2,5 meter?
quote:2.01 meter hoog, 80 cm breed en stevigOp dinsdag 26 oktober 2010 16:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heul heul groot. Wat moet ik daaronder verstaan? 2,5 meter?
quote:nee werd er zat van , er waren namelijk geen prijzen en zonder prijzen is het niet leuk meer
quote:Das huuuge jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
2.01 meter hoog, 80 cm breed en stevig![]()
wat dus volgens ST neerkomt op enorm
quote:neenee, enorm is nog niet eens een minibeetje van wat jij bentOp dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef PeZu het volgende:
2.01 meter hoog, 80 cm breed en stevig![]()
wat dus volgens ST neerkomt op enorm
quote:zei ik tochOp dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das huuuge jaVergeleken met mij ook
Maar das ook lastig kleren vinden zeker!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neenee, enorm is nog niet eens een minibeetje van wat jij bent
quote:ah, nou, hier is het altijd prijs!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:27 schreef cablegunmaster het volgende:
nee werd er zat van , er waren namelijk geen prijzen en zonder prijzen is het niet leuk meer.
quote:Dan ben je nog nooit meegeweest op jacht naar een broekOp dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
handig
[..]
als ik met je meeging wel
quote:Daar lijkt het wel op. Alhoewel, ik ben lichterOp dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ben ik dan de kleinste volwassen man hier? 1,79 en 75 KG ongeveer
quote:ik ben dan wel klein, maar je hebt aan mij wel je handen vol hoor
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan wel klein, maar je hebt aan mij wel je handen vol hoor
quote:1m92 en redelijk lichtOp dinsdag 26 oktober 2010 16:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ben ik dan de kleinste volwassen man hier? 1,79 en 75 KG ongeveer
quote:ben jij zo lang ja?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef cablegunmaster het volgende:
1m92 en redelijk licht. 75 kg zoiets? als ik nog een weegschaal vind zal ik het meten :p gaat bij ons te vaak kapot
.
quote:Misschien is Ferb nog kleiner? Die is nog in de groei natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 16:38 schreef TJDoornbos het volgende:
1.79 is dus kleinste qua lengte zie ik. Niet de lichtste gelukkig!
quote:
quote:Geld idd voor mij ookOp dinsdag 26 oktober 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan wel klein, maar je hebt aan mij wel je handen vol hoor
quote:Er is niets mis met 30Op dinsdag 26 oktober 2010 16:40 schreef Barretje80 het volgende:
ohh. ik moet vaker "roken"jullie gaan als een tierelier!
maar ehh.. what's wrong with 30 ??
Ennuh Muck.. zo'n taille jurkje heb ik ook ( zelfds nu aan, want dinsdags is hier rokjes dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |