quote:Haha zo is hetOp dinsdag 26 oktober 2010 15:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thanks,
dus nu nog 1 keer vroeg naar huis.![]()
omdat het kan![]()
en omdat ik ga kijken bij zwemles van miniwok
quote:Alsof elke vrouw irl 2 meter is en een taille van 40 cm heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I knooooooooooooooooooooow![]()
[..]
Dat probleem heb ik dus ook...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
en bedankt
Ik heb eerst een nieuwe dvd-speler besteld, dus het geld is op
[..]
Ooooh, die onderste
[..]
Te laat
Ik draag tegenwoordig veel vaker rokjes en jurkjes
[..]
Ik ook niet, maar helaas
quote:Gezellig!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
30 jarige Thee-leut uit Den Haag en omstreken..
Fok! is mijn "sigaretje" ..
en ik zag ineens een topic over koffie en thee.. ( alhoewel jurkjes ook een leuk tijdsverdrijf is natuurlijk!) en dacht.. daar ga ik eens " roken"
quote:Welkom hierOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
en ik zag ineens een topic over koffie en thee.. ( alhoewel jurkjes ook een leuk tijdsverdrijf is natuurlijk!) en dacht.. daar ga ik eens " roken"
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
nou, voorlopig tot ziens overdag op fok ben ik bang![]()
ik krijg net een totaal verprutst project toebedeeld wat al 3 keer is stop gezet![]()
en nu voor de 3 keer wordt opgestart![]()
o ja, de deadline is uiteraard niet aangepastdie staat nog op 1 december.
quote:welkomOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
quote:1.63m en mijn eigen evenaar hierOp dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alsof elke vrouw irl 2 meter is en een taille van 40 cm heeft.Zoals barbie
[..]
quote:Ja! NOU! Heul niet!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
Alsof elke vrouw irl 2 meter is en een taille van 40 cm heeft.Zoals barbie
quote:Je..je...je zegt niets over 30Op dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
Welkom hier![]()
![]()
* MPG geeft een kop thee weg en neemt zelf een bak koffie.
quote:dat is het enige dat ik dan weer wél heb... een tailleOp dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! NOU! Heul niet!
Welke taille eigenlijk?
quote:Haha jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! NOU! Heul niet!
Welke taille eigenlijk?
quote:Ja, 1.66 hier
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja![]()
![]()
Nouja, ik ben echt heel kort, dus jurkjes met 2 kleuren is sowieso een no-go. Ook jurkjes/rokken tot op mn knie moet ik niet hebben, dan creeër ik namelijk een mooie refo-look voor mezelf![]()
quote:dat dus
quote:OOp dinsdag 26 oktober 2010 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Even voorstellen:
quote:Kort ja...same here..en dan met klapkuiten en geen taille en altijd te dikke tieten voor in jurkjes (terwijl ze helemaal niet zo heel dik zijnOp dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef Enfermera het volgende:
Haha ja![]()
![]()
Nouja, ik ben echt heel kort, dus jurkjes met 2 kleuren is sowieso een no-go. Ook jurkjes/rokken tot op mn knie moet ik niet hebben, dan creeër ik namelijk een mooie refo-look voor mezelf![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef PeZu het volgende:
SYDNEY - Een Australische man is aangeklaagd voor mishandeling nadat hij een penis van 40 centimeter op de rug van een vriend had getatoeëerd. Dat meldde de Australische politie dinsdag.
© ANP
Volgens rechercheur Paul Malcolm ging het 25-jarige slachtoffer naar het huis van de 21-jarige dader en begonnen de twee over tatoeages te praten.
De dader kreeg zijn vriend zover hem een tatoeage te laten zetten. Het slachtoffer wilde een yin en yang-symbool met draken.
Klappen
''De grappenmaker zette de tatoeage en iemand anders keek over zijn schouder mee en zei dat het heel mooi werd. Toen de tatoeage was gezet kreeg het slachtoffer een paar klappen, waardoor hij niet de kans kreeg de tatoeage te bekijken'', aldus Malcolm.
Thuis liet hij zijn tatoeage zien aan zijn huisgenote. Terwijl zij tegen een penis van 40 centimeter en een slecht gespelde boodschap over de geaardheid van het slachtoffer aankeek, zei zij volgens Malcolm: ''Ik denk niet dat dit de tatoeage is die je wilde".
dan loop je voor lul zeg
quote:Hmm, brede heupen heb ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, 1.66 hierwel nog een taille, maar dat zal vast niet lang meer duren
En brede heupen in vergelijking tot barbie, das ook lastig.
quote:Haha oh echt, jij ook al?
quote:OhjaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kort ja...same here..en dan met klapkuiten en geen taille en altijd te dikke tieten voor in jurkjes (terwijl ze helemaal niet zo heel dik zijn)
quote:HAHA jaOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, brede heupen heb ik ook
ik ben echt blij dat ik spijkerbroeken enzo zelf korter kan maken met de naaimachine, scheelt een hoop zoekstress
quote:Ja, nee, dat zou nou ook weer een beetje ehm... ja.... jweweetwel... overkomen, he?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je..je...je zegt niets over 30
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 16:05 schreef PeZu het volgende:
SYDNEY - Een Australische man is aangeklaagd voor mishandeling nadat hij een penis van 40 centimeter op de rug van een vriend had getatoeëerd. Dat meldde de Australische politie dinsdag.
© ANP
Volgens rechercheur Paul Malcolm ging het 25-jarige slachtoffer naar het huis van de 21-jarige dader en begonnen de twee over tatoeages te praten.
De dader kreeg zijn vriend zover hem een tatoeage te laten zetten. Het slachtoffer wilde een yin en yang-symbool met draken.
Klappen
''De grappenmaker zette de tatoeage en iemand anders keek over zijn schouder mee en zei dat het heel mooi werd. Toen de tatoeage was gezet kreeg het slachtoffer een paar klappen, waardoor hij niet de kans kreeg de tatoeage te bekijken'', aldus Malcolm.
Thuis liet hij zijn tatoeage zien aan zijn huisgenote. Terwijl zij tegen een penis van 40 centimeter en een slecht gespelde boodschap over de geaardheid van het slachtoffer aankeek, zei zij volgens Malcolm: ''Ik denk niet dat dit de tatoeage is die je wilde".
dan loop je voor lul zeg
quote:Ik heb heel erg gespierde kuiten van jarenlang alles op de fiets doen en hele behoorlijke tetten, dus helaas ook goed zoeken voor acceptabele exemplarenOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kort ja...same here..en dan met klapkuiten en geen taille en altijd te dikke tieten voor in jurkjes (terwijl ze helemaal niet zo heel dik zijn)
quote:Alsof jij je dáár druk om maakt!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, dat zou nou ook weer een beetje ehm... ja.... jweweetwel... overkomen, he?...
quote:VertelOp dinsdag 26 oktober 2010 16:10 schreef PeZu het volgende:
dames dames, jullie kunnen nog tenminste in veel winkels terecht, ik daarentegen absoluut niet
quote:Ik wil haar niet meteen wegjagen, dusOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alsof jij je dáár druk om maakt!
quote:Jaa..jaa.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
Ja, nee, dat zou nou ook weer een beetje ehm... ja.... jweweetwel... overkomen, he?...
quote:ik ook tegenwoordigOp dinsdag 26 oktober 2010 16:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha oh echt, jij ook al?Geweldig
Zie ik een leuke rok, ik trek 'm aan.....
Kan gelijk door naar de kerk. Ik weet nu inmiddels welke lengte ik wel en niet kan hebben, maar dat maakt 't soms wel lastig. Sowieso zit je dan al gelijk in een hogere prijsklasse, alhoewel ik inmiddels wel een leuke verzameling rokjes heb gevonden
quote:precies!HAHA jaDoe ik ook heel vaak!
Naar de lengte van broeken kijk ik ook haast nooit meer, als ie bovenaan maar goed zit, de rest valt wel te vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |