quote:gewoon niet naar kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Postkleur friends:
wat moet ik hier nou mee
quote:Geeft die bij jou ook geen reactie ?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Postkleur friends:
wat moet ik hier nou mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geeft die bij jou ook geen reactie ?die kun je instellen als je een abo hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Dat had ik in het begin ook
quote:Nee hoor, gewoon even met je muis schuiven.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
na 2 minuten moet je wel F5-en anders gebeurt er niks meer
quote:of gewoon even je muis bewegen..of je vinger, in mijn gevalOp dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
quote:Inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
quote:Hoe doe je dat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
wel handig dat je refesh interval voor een topic en de index kan stellen
quote:
quote:ja ook alleen maar omdat mijn easyprintscreen het niet doet, vet handig progje: http://easyprintscreen.instantrimshot.nl/
quote:zoals bijna alles wat instelbaarOp dinsdag 26 oktober 2010 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kun je instellen als je een abo hebt
quote:BEGIN?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel wanneer ik uiteindelijk over MOET naar de nieuwe layout. Eerder ga ik niet. Net als met de OV-Chipkaart.
Ik begin al een echte geranium-mopper-bejaarde te worden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel wanneer ik uiteindelijk over MOET naar de nieuwe layout. Eerder ga ik niet. Net als met de OV-Chipkaart.
Ik begin al een echte geranium-mopper-bejaarde te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |