quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Das aardig passen en meten dan..Op dinsdag 26 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG'er
mwoaaaah, wel okee. Ben aan het puinruimen in Wijk, zodat ik mijn spullen uit Arnhem hier ook een beetje kwijt kan
En met jou dan?
quote:Er kon gelukkig een hoop in de garage. Mijn pannen, keukengerei en handdoeken enzo heb ik voorlopig toch niet nodig, dus dat staat opgeslagen. Maar mijn tv/dvd/xbox wil ik niet in de garage laten staan natuurlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Das aardig passen en meten dan..![]()
Hier wel ok. Druk bezig vooral
.
quote:ja dat is wel belangrijk aan zo'n gedicht jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Muck het volgende:
Lief, maar moet het niet Regenoogbrug (aan elkaar dus) zijn?
quote:ja aan elkaar dank je was mij niet opgevallen te snel gecopy en pasteOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Muck het volgende:
Lief, maar moet het niet Regenoogbrug (aan elkaar dus) zijn?
quote:Nou ik vind het stomOp dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat doet 'ie niet, dus.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje moet even een beetje huilen hoor
quote:Dat scheelt wel jaOp dinsdag 26 oktober 2010 14:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Er kon gelukkig een hoop in de garage. Mijn pannen, keukengerei en handdoeken enzo heb ik voorlopig toch niet nodig, dus dat staat opgeslagen. Maar mijn tv/dvd/xbox wil ik niet in de garage laten staan natuurlijk
quote:Succes Muckie.
quote:Dat mag hoor en is ook helemaal niet erg. Weet wat je doormaakt. Je zult vast nog wel wat traantjes laten. Maar later zul je aan Victor kunnen terugdenken met een grote glimlach en je zult terugdenken aan de fijne momenten die je met hem had.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje moet even een beetje huilen hoor
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Knuf voor suikertaartje [ afbeelding ]
quote:Dat is helemaal waar...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:32 schreef Panda72 het volgende:
Dat mag hoor en is ook helemaal niet erg. Weet wat je doormaakt. Je zult vast nog wel wat traantjes laten. Maar later zul je aan Victor kunnen terugdenken met een grote glimlach en je zult terugdenken aan de fijne momenten die je met hem had.
quote:gewoon niet naar kijkenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Postkleur friends:
wat moet ik hier nou mee
quote:Geeft die bij jou ook geen reactie ?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
Postkleur friends:
wat moet ik hier nou mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geeft die bij jou ook geen reactie ?die kun je instellen als je een abo hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Dat had ik in het begin ook
quote:Nee hoor, gewoon even met je muis schuiven.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
na 2 minuten moet je wel F5-en anders gebeurt er niks meer
quote:of gewoon even je muis bewegen..of je vinger, in mijn gevalOp dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
quote:Inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef friemelaar het volgende:
maar, maar, maar ....
quote:Hoe doe je dat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:52 schreef PeZu het volgende:
wel handig dat je refesh interval voor een topic en de index kan stellen
quote:
quote:ja ook alleen maar omdat mijn easyprintscreen het niet doet, vet handig progje: http://easyprintscreen.instantrimshot.nl/
quote:zoals bijna alles wat instelbaarOp dinsdag 26 oktober 2010 14:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
die kun je instellen als je een abo hebt
quote:BEGIN?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel wanneer ik uiteindelijk over MOET naar de nieuwe layout. Eerder ga ik niet. Net als met de OV-Chipkaart.
Ik begin al een echte geranium-mopper-bejaarde te worden
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel wanneer ik uiteindelijk over MOET naar de nieuwe layout. Eerder ga ik niet. Net als met de OV-Chipkaart.
Ik begin al een echte geranium-mopper-bejaarde te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |