quote:gmta
quote:kan het plaatje niet zien pagina is afgeschermd
quote:Die heb ik in het echt gezien
quote:Mijn idee, tegen dan zal ik zorgen voor een zonnebril bij m'n PC, misschien helpt datOp dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel wanneer ik uiteindelijk over MOET naar de nieuwe layout. Eerder ga ik niet. Net als met de OV-Chipkaart.
Ik begin al een echte geranium-mopper-bejaarde te worden
quote:poging 2Op dinsdag 26 oktober 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kan het plaatje niet zien pagina is afgeschermd
quote:kijk thuis wel
quote:maar ik hou wel van je hoor
quote:vraag eens: do you ship to the netherlands?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
Ohh ik zit op internet naar leuke jurkjes te kijkenHier
Zooo leuk! En echt niet duur sommigen, en ze shippen internationaal!
![]()
quote:Oh okeeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik hou wel van je hoor
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
'Prostitutie verplaatst zich naar kapsalons en sauna's'
Uitgegeven: 26 oktober 2010 11:04
Laatst gewijzigd: 26 oktober 2010 11:07
AMSTERDAM – In ondermeer diverse kapsalons, sauna’s en massagesalons vindt steeds vaker illegale prostitutie plaats. Dat zegt politietopman Ruud Bik van de Raad van Korpschefs dinsdag in de Telegraaf.
© ANP
Vrouwen zouden op diverse plekken in het land onder zeer slechte omstandigheden tot prostitutie worden gedwongen, zo schrijft de krant.
"Met het opheffen van het bordeelverbod in 2000 heeft de overheid haar toezicht op de legale bordelen en seksclubs kunnen vergroten. Maar nu zijn er nieuwe, illegale vormen van prostitutie ontstaan waar moeilijk greep op te krijgen is en waar de georganiseerde misdaad zich intensief mee bezighoudt”, aldus de korpschef.
Bik, die ook korpschef is van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) is belast met de portefeuille zware en georganiseerde criminaliteit.
quote:Vreemd, nu heb ik trek in kapsalon....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
'Prostitutie verplaatst zich naar kapsalons en sauna's'
Uitgegeven: 26 oktober 2010 11:04
Laatst gewijzigd: 26 oktober 2010 11:07
AMSTERDAM – In ondermeer diverse kapsalons, sauna’s en massagesalons vindt steeds vaker illegale prostitutie plaats. Dat zegt politietopman Ruud Bik van de Raad van Korpschefs dinsdag in de Telegraaf.
© ANP
Vrouwen zouden op diverse plekken in het land onder zeer slechte omstandigheden tot prostitutie worden gedwongen, zo schrijft de krant.
"Met het opheffen van het bordeelverbod in 2000 heeft de overheid haar toezicht op de legale bordelen en seksclubs kunnen vergroten. Maar nu zijn er nieuwe, illegale vormen van prostitutie ontstaan waar moeilijk greep op te krijgen is en waar de georganiseerde misdaad zich intensief mee bezighoudt”, aldus de korpschef.
Bik, die ook korpschef is van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) is belast met de portefeuille zware en georganiseerde criminaliteit.
quote:TrutOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
![]()
quote:Zal ik je achter je oren gaan kriebelen of koffie inschenken?
quote:dan heeft het een beste smak gemaaktOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
aaaah
mijn vader zei zondag al dat er een paar dozen omgevallen waren in de opslag (vreemd, want het gewicht was goed verdeeld en ze stonden keurig gestapeld, maar goed)
Ik had de stille hoop dat het een doos boeken, keukengerei of weet ik veel wat was, maar nee, het was de doos electronica
Mijn DVD-speler aan gruzelementen, mijn stereo aan puin en het valt nog maar te bezien of de xbox het nog doet...![]()
De voedingskabel zit in een ander doosje, dus die moet nog even opgezocht worden.....
quote:Ik zie ongeveer veertigduizend jurkjes schat. WELKE wil je dat ik zeg dat ik mooi vind?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Vreemd, nu heb ik trek in kapsalon....
[..]
quote:Dat is kloteOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
aaaah
mijn vader zei zondag al dat er een paar dozen omgevallen waren in de opslag (vreemd, want het gewicht was goed verdeeld en ze stonden keurig gestapeld, maar goed)
Ik had de stille hoop dat het een doos boeken, keukengerei of weet ik veel wat was, maar nee, het was de doos electronica
Mijn DVD-speler aan gruzelementen, mijn stereo aan puin en het valt nog maar te bezien of de xbox het nog doet...![]()
De voedingskabel zit in een ander doosje, dus die moet nog even opgezocht worden.....
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag eens: do you ship to the netherlands?
quote:SorryOp dinsdag 26 oktober 2010 15:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Vreemd, nu heb ik trek in kapsalon....
[..]
Trut
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie ongeveer veertigduizend jurkjes schat. WELKE wil je dat ik zeg dat ik mooi vind?
quote:ja dat was oit een topic op fok, iets met volvo dacht ik, die verscheepte ook internationaal, maar als je in de chat vroeg: do you ship to the netherlands, was het antwoord nee
quote:Leuke namen hebben ze ookOp dinsdag 26 oktober 2010 15:08 schreef Enfermera het volgende:
![]()
quote:buttermilk scones
quote:Bow is poes?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bow eet niet meer en is nu echt super mager
quote:Dat meen je nietOp dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:ik vrees het....Op dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heeft het een beste smak gemaakt
quote:Ja
quote:Bow?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:DezeOp dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
[..]
Ik ben aant kijken, heb ze volgens mij bijna allemaal gehad, ik post zo wat plaatjes kee?
quote:Bow is bejaarde cavia... Dus het zat er wel een beetje aan te komen, maar toch
quote:Even langs de dieren arts?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Ja
quote:Ah okee!Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bow is bejaarde cavia... Dus het zat er wel een beetje aan te komen, maar toch
quote:bummerOp dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Hoe oud?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Dan wordt het waarschijnlijk een spuitje... Want hij is gewoon oud en op
quote:Ja dan is het "USA _AND_ CanadaOp dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was oit een topic op fok, iets met volvo dacht ik, die verscheepte ook internationaal, maar als je in de chat vroeg: do you ship to the netherlands, was het antwoord nee
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel wanneer ik uiteindelijk over MOET naar de nieuwe layout. Eerder ga ik niet. Net als met de OV-Chipkaart.
Ik begin al een echte geranium-mopper-bejaarde te worden
quote:GMTA
quote:Heeft ie nog wel wat gedronken?Op dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk een spuitje... Want hij is gewoon oud en opIk kijk het nog heel even aan, anders maak ik inderdaad een afspraak
quote:Vooral omdat ik hem heb gekregen van ST en meneer taart toen het echt allemaal even heel kut was en mijn beide cavia's me echt heel veel afleiding hebben gegeven. De ander (Button) is inmiddels al 2 jaar dood, dus Bow houdt het al verbazingwekkend lang alleen volOp dinsdag 26 oktober 2010 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah okee!
Maar bejaard of niet, dat soort dingen zijn echt heel erg klote![]()
quote:Gezond of niet, ik zou het beesie gewoon een spuit geven..Op dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk een spuitje... Want hij is gewoon oud en opIk kijk het nog heel even aan, anders maak ik inderdaad een afspraak
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat was oit een topic op fok, iets met volvo dacht ik, die verscheepte ook internationaal, maar als je in de chat vroeg: do you ship to the netherlands, was het antwoord nee
quote:Ja he
quote:arme BowOp dinsdag 26 oktober 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |