quote:Awwwww .Op dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs zei net: mama huilen, kusje op?![]()
Ik ga even knuffelspelen
quote:Inderdaad..Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef cablegunmaster het volgende:
btw de nieuwe layout verneukt de OP.
quote:knuffelspeel ze STOp dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs zei net: mama huilen, kusje op?![]()
Ik ga even knuffelspelen
quote:heb ik geen last vanOp dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef cablegunmaster het volgende:
btw de nieuwe layout verneukt de OP.
quote:IE 7
quote:gelukkig niet
quote:Waarom zou je een godvergeten brak wanproduct dat geen enkele standaard fatsoenlijk interpreteert überhaupt willen gebruiken
quote:toek
quote:GMTAOp dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je een godvergeten brak wanproduct dat geen enkele standaard fatsoenlijk interpreteert überhaupt willen gebruiken?
quote:Dat doe ik donderdag of vrijdagOp dinsdag 26 oktober 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPG moet de topics tot 2000 nog uit de OP halen
quote:laters MPG
quote:prima
quote:Er is toch zoeen standaard plaatje waar alle denkbare tags in verwerkt zitten, en als je browser echt w3c is dan komt er een gezichtje uit, en anders wordt het verneukt?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zou je een godvergeten brak wanproduct dat geen enkele standaard fatsoenlijk interpreteert überhaupt willen gebruiken?
quote:valt toch wel mee
quote:Wat een schat is het toch. Rust zacht lieve Victor *is het raar als je verdrietig bent om een hond die je niet persoonlijk kent/*Op dinsdag 26 oktober 2010 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net een mail van mijn mama met foto's.
De laatste keer dan...
Dag lieve Victor![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |