quote:Ik nu nietOp maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga de OP bijwerken. Wie helpt mij met linkjes naar de topics vanaf 186?
quote:als je die in deze op bijwerkt, kunnen mensen met nieuwe layout deze zo kopierenOp maandag 25 oktober 2010 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga de OP bijwerken. Wie helpt mij met linkjes naar de topics vanaf 186?
quote:Dat knopje had ik nog niet gevondenOp maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je die in deze op bijwerkt, kunnen mensen met nieuwe layout deze zo kopieren
hoef je dan niet op de wiki aan te passen(knopje open nieuw deel)
quote:laatste pagina van topicOp maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat knopje heb ik nog niet gevonden
quote:Ik welOp maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat knopje heb ik nog niet gevonden
quote:Ik zag het, maar ik was sowieso van plan om ook deze OP aan te passenOp maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laatste pagina van topic
maak morge screen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:03 schreef Guard het volgende:
Ik zal eens helpen:
Tilburg #187 Waar Comic Sans altijd de oplossing is!
Tilburg #188 na regen komt zonneschijn!
Tilburg #189 Waar we de kelen smeren voor 29 april
quote:er stond geld
quote:Ooo ja zeker!Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Auto is dan ook een ekte golddigger
quote:Nu nog?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nu nog?
Heb je morgen tentamen?
quote:Waar gaat het over?Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb alles al 5x doorgenomen,maar toch nog even een laatste keer
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:07 schreef Guard het volgende:
Tilburg #201 Met idiote tekens enzo
Tilburg #202; allemaal corpulente rukkers met een racefiets
Tilburg #203; Zwieren en Zwaaien
Tilburg #204 Met je zatte kloten...
Tilburg #205 Wakker liggen van de TIK
Tilburg #206 Met dronken aardappels
Tilburg #207 Zonder verstandskies overuren schrijven
Tilburg #208 Waar Tommy geen boterham minder eet!
Tilburg #209; Zusje zoekt bed!
Tilburg #210, waar friet friet is en geen patat
Zo
quote:Oke, en nu?Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef Graseter het volgende:
Hihi, ik kan inloggen op de site van Haans Autoschade.
quote:Als wij nou autoschade hebben en het is nogal duur kan ik gewoon op de site neerzetten.
quote:Succes!
quote:Oke!Op maandag 25 oktober 2010 22:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als wij nou autoschade hebben en het is nogal duur kan ik gewoon op de site neerzetten.
<onderdeel> repareren kost 5 euro.
quote:Als ik je nummer had, had ik je wakker gebeldOp maandag 25 oktober 2010 23:30 schreef aardappel het volgende:
Ik ga pitten... hopelijk kom ik morgen er een beetje vroeg uit, tentamensstresssssss
quote:Tja, we waren stuurloos
quote:Ik dacht slapen
quote:Deze discussie is zoooooo last topicOp dinsdag 26 oktober 2010 08:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Een patafriet is een goede middenmoot
quote:En nog veel meer
quote:iddOp dinsdag 26 oktober 2010 08:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Deze discussie is zoooooo last topic![]()
Tetten en bagger nu
quote:Ben je dan niet stuurloos-loos?Op dinsdag 26 oktober 2010 05:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik je nummer had, had ik je wakker gebeld
[..]
Tja, we waren stuurloosdan krijg je dat, slaan we helemaal op hol.
quote:haha, tjah, dillemaOp dinsdag 26 oktober 2010 10:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ben je dan niet stuurloos-loos?
Goeiemorgen baggeraartjes.
quote:Bartje kutkruikOp dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef Graseter het volgende:
Greesie Em je krijgt groeten terug van TAL
quote:Dat is waarOp dinsdag 26 oktober 2010 10:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
He jij gespuis! Jij woont in waalwijk niet in tilburg.
quote:haha thanksOp dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef Graseter het volgende:
Greesie Em je krijgt groeten terug van TAL
quote:zo, voor deze pagina zijn de tetten en de friet alweer langsgekomen
quote:eeeh de grotten ?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos gaat straks lekker 3 dagen naar Mestreech met zn freundin.
Aangezien ik geen idee heb of daar wat te doen is.. iemand tips?
quote:hehe en nu nog friet erbijOp dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
BTW de bagger en tetten gecombineerd... Moeilijk zoeken nog in de auto...
quote:Dan hebben we alle kwaliteit van het vorige topic, in 1 pic vastgelegdOp dinsdag 26 oktober 2010 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Die is dan weer niet zo moeilijk te vinden... Alleen weer niet icm modder... Dus wellicht dat een van de dames hier aanwezig zich geroepen voelt om met een bak friet/patat in de blubber te duiken en dit te laten vastleggen...
quote:Je kunt erg mooi wandelen in/rondom Maastricht, oa naar de St Pietersberg (bekend van de kalksteengroeves), of naar Kanne in Belgie (mooi heuvelachtig landschap).Op dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos gaat straks lekker 3 dagen naar Mestreech met zn freundin.
Aangezien ik geen idee heb of daar wat te doen is.. iemand tips?
quote:betere suggesties om de dag door te komen ?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef susannetilburg het volgende:
En weer een enerverende dag op Fontys. Moet studeren maar heb geen zin. Maar om nou naar alle halfnaakte vrouwen in dit topic te gaan zitten kijken.. hmm.. nee
quote:AanstellerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef susannetilburg het volgende:
En weer een enerverende dag op Fontys. Moet studeren maar heb geen zin. Maar om nou naar alle halfnaakte vrouwen in dit topic te gaan zitten kijken.. hmm.. nee
quote:Studentes ...
quote:Haha, alle halfnaakte vrouwen... Of je bent heel preuts of je ben heel allergisch voor modder...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef susannetilburg het volgende:
quote:vind hem echt fijn. Makkelijk en goed in te stellen
quote:alles went, behalve een vrouwOp dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik vind het nog niet fijn werken, vind het kunstmatig overkomen en de iconen zijn lelijk...
quote:vind wel lekker wat meer ruimteOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind dat er overal zoveel ruimte tussen zit.. De allereerste layout die ik ken (foksilver?) had dat niet, veel fijner. Voor de rest vind ik 'm tot nu toe wel ok, wel wennen idd maarja.
quote:Dream on. Heb deze week vakantie op stage, dus aan het studeren voor mijn tentamen volgende week.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Studentes ...
kunnen:
- Uitslapen
- Weinig doen op studie
- Vroeg naar huis
- Laat naar bed
- Door de weeks naar de kroeg
- Krijgen voor alle bovenstaande betaald (studiefinanciering)
En nog klagen ze
quote:Volgens mij had er iemand nog honger op het late tijdstipOp woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Dream on. Heb deze week vakantie op stage, dus aan het studeren voor mijn tentamen volgende week.
Volgende week is het weer gewoon:
Maandag werken;
dinsdag school/tentamen;
woensdag thuis stagewerk doen;
donderdag stage;
vrijdag stage;
zaterdag werken;
zondag werken.
Dus:
Uitslapen -> nope
Weinig doen -> dit wordt laatste tentamen, dus eerh.. komt een extra stagedag voor in de plaats
Vroeg naar huis -> stagedagen zijn van half negen tot vijf, werkdagen 8 uur lang (op maandag tot sluitingstijd)
Laat naar bed -> mwaa..
Op weekdagen naar de kroeg -> I wished!
Stufi -> al bijna 3 jaar niet meer
Oh ja, leuk man.. studeren.
quote:BehoorlijkOp woensdag 27 oktober 2010 05:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Volgens mij had er iemand nog honger op het late tijdstip![]()
quote:
quote:Slaap lekker
quote:hey, een andere aardappelOp woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef aardappel het volgende:
koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie koffie
quote:hehe true
quote:das ook lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Andere UI?
Ik kreeg net een gratis zak bakkerskruidnoten bij de AH
quote:kan inderdaad lekker zijn
quote:Tentamentijd he, heb al 4 dagen geen druppel op =)
quote:nagaan dat die gast consultant is en meer betaald krijgt dan mij
quote:Saucijzenbroodjes
quote:Studenten zijn lui!Op woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Dream on. Heb deze week vakantie op stage, dus aan het studeren voor mijn tentamen volgende week.
Volgende week is het weer gewoon:
Maandag werken;
dinsdag school/tentamen;
woensdag thuis stagewerk doen;
donderdag stage;
vrijdag stage;
zaterdag werken;
zondag werken.
Dus:
Uitslapen -> nope
Weinig doen -> dit wordt laatste tentamen, dus eerh.. komt een extra stagedag voor in de plaats
Vroeg naar huis -> stagedagen zijn van half negen tot vijf, werkdagen 8 uur lang (op maandag tot sluitingstijd)
Laat naar bed -> mwaa..
Op weekdagen naar de kroeg -> I wished!
Stufi -> al bijna 3 jaar niet meer
Oh ja, leuk man.. studeren.
quote:nee, KommaOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Studenten zijn lui!
. <------ PUNT!
quote:Jaja, nu weten we het wel, je bent jaloers op onze fantastische levenstijl, boehoeOp woensdag 27 oktober 2010 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Studenten zijn lui!
. <------ PUNT!
quote:Valt het op?Op woensdag 27 oktober 2010 17:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel, je bent jaloers op onze fantastische levenstijl, boehoe
quote:Jaa, in dat filmpje zit een oudklasgenoot van me, zag 'm op facebook al voorbij komen haha.
quote:ach joh, wij doen een positieve invloed in de maatschappij
quote:Ene kant zou ik wel weer terug willen, maar aan de andere kant ook weer niet :-)Op woensdag 27 oktober 2010 17:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel, je bent jaloers op onze fantastische levenstijl, boehoe
quote:was maar wat langer blijven studeren jong!Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach joh, wij doen een positieve invloed in de maatschappij
Wij zuipen niet door de weeks maar werken hard en houden de economie draaiend
quote:Levensstijl met beperkte houdbaarheid, laten we zeggen de duur van je studiebeurs + ongeveer 4 jaar.Op woensdag 27 oktober 2010 17:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
quote:is afgesleten zodra ik boven de rivieren kwamOp woensdag 27 oktober 2010 21:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
was maar wat langer blijven studeren jong!
quote:En soms nog mee doen en er dan paar dagen last van hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 21:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Levensstijl met beperkte houdbaarheid, laten we zeggen de duur van je studiebeurs + ongeveer 4 jaar.
Daarna mogen de afgestudeerden en gesjeesde studenten ook met lede ogen aanzien hoe de studenten van dat moment dronken naar huis fietsen, terwijl zij zich met de rest van de werkende klasse naar het werk spoeden.
quote:HerkenbaarOp woensdag 27 oktober 2010 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En soms nog mee doen en er dan paar dagen last van hebben.
quote:En maar proberen het tegendeel te bewijzen door mee te zuipen met een jongere generatie...
quote:hey hallo! Das alweer even geleden dat we jou hier gezien hebben
quote:HaaaiOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef styliste het volgende:
I know....
Maar ik dacht, laat ik weer eens een keertje komen kijken hier!
quote:bij het bijwerken van de op zeker? Dat had ik namelijk ookOp woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haaai
Ik vroeg me van de week nog af hoe het met jou ging.
quote:The usual, friet, tieten en bierOp woensdag 27 oktober 2010 23:09 schreef styliste het volgende:
Echt? Wat leuk! Dus je was me nog niet vergeten?
Nou, ik ga nu lekker slapen maar morgen kom ik weer even langs hier denk ik!
Eens kijken wat ik allemaal gemist heb..
quote:Zijn die er uberhaupt op FOKOp donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Graseter het volgende:
Zijn hier nog 18 jarige kuikens uit Tilburg?
quote:Ja.Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zijn die er uberhaupt op FOK.
quote:Ik woon zeer zeker in Tilburg, ofja, op kamers in ieder geval. 013 jwt.Op donderdag 28 oktober 2010 00:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja.
Wat doe jij in dit topic.Je gaat toch niet zeggen dat jij in Tilburg woont he.
quote:Heeey,Op woensdag 27 oktober 2010 23:09 schreef styliste het volgende:
Echt? Wat leuk! Dus je was me nog niet vergeten?
Nou, ik ga nu lekker slapen maar morgen kom ik weer even langs hier denk ik!
Eens kijken wat ik allemaal gemist heb..
quote:Afgelopen week ook al hier ergens in de buurt een dure auto gejat. Ook door jonge gasten.Gewapende overvallers gaan er met dure BMW vandoor
TILBURG - Bij een gewapende overval op een woning aan de Noordwijkstraat (Reeshof) in Tilburg maakten overvallers woensdagavond rond 22 uur een dure BMW buit.
De bewoner van de woning moest onder bedreiging van een vuurwapen zijn BMW 530 (35-GTX-8) afstaan aan een drietal overvallers. Het zou gaan om een aantal jonge daders, in de leeftijd van 17 tot 20 jaar. Een ambulance moest ter plaatse komen. Of er iemand gewond raakte, kon de politie woensdagavond nog niet bevestigen.
Minstens tien, vooral dure, personenauto's werden de afgelopen week buitgemaakt in Tilburg en omgeving. Dit is de eerste keer deze week dat de daders van een overval gebruik maken in plaats van inbraak.
Lees morgen meer in Brabants Dagblad
quote:nee, eerst nog ontbijtOp donderdag 28 oktober 2010 05:12 schreef theKiD het volgende:
Alweer op naar t werk Crazy?Over 2 uurtjes mag ik lekker naar me bedje
![]()
quote:Niet zo geloof ikOp donderdag 28 oktober 2010 05:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook met de verbouwing van het huisje ?
quote:Ah, vandaar die bijensterfteOp donderdag 28 oktober 2010 06:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vrouwen drinken thee met honing, echte mannen eten de bijen!
quote:Slaap lekker
quote:Goedemorgen
quote:Hoe is het met u ?
quote:Geeft de Koffie door
quote:Klopt. Maar kan wel met trots zeggen dat ik nog steeds niet verlies. Alleen kan het geen dagen op een rij meer.Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef Guard het volgende:
[..]
En maar proberen het tegendeel te bewijzen door mee te zuipen met een jongere generatie...![]()
We leren het ook nooit (af).
quote:ochtend
quote:Hmm ja, ik denk ook nog wel eens terug aan de tijd dat ik minstens 5 dagen in de week op stap was... Fantastische tijd.Op donderdag 28 oktober 2010 08:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Klopt. Maar kan wel met trots zeggen dat ik nog steeds niet verlies. Alleen kan het geen dagen op een rij meer.
* -_Tommy_- denkt met weemoed terug aan de dagen dat hij voor Corona werkte en professioneel iedere dag dronk. 12 dagen kermis (pre- en afterparties)
quote:Nu al?Op donderdag 28 oktober 2010 09:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik vond mezelf er toen prima uitzien... Krijg nu grijze haren![]()
quote:zit dat wel in de familie dan, kaalheid?Op donderdag 28 oktober 2010 10:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Grijze baardharen en incidentele grijze haar op hoofd... Maar gelukkig nog niet kalend!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nee hier ook nietmaar zie wel vrienden van mij die je gaat herkennen aan de reflectie van de maan op hun kop!
quote:aah altijd maanlicht in het donkerOp donderdag 28 oktober 2010 10:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nee hier ook nietmaar zie wel vrienden van mij die je gaat herkennen aan de reflectie van de maan op hun kop!
quote:Wat denk je zelf?Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Graseter het volgende:
Zijn hier nog 18 jarige kuikens uit Tilburg?
quote:aantal vinden hem goed, sommige ok, en sommige moeten wennenOp donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Stuurloos het volgende:
Bah, maandag weer werken, eind van mn welverdiende vakantie. Wat vinden jullie van die nieuwe layout? Maastricht was top btw!
quote:Ik vind het hem nog steeds ronduit kut....Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aantal vinden hem goed, sommige ok, en sommige moeten wennen
quote:maar jij bent een aardappelOp donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik vind het hem nog steeds ronduit kut....
quote:etenswaar trekt altijd samenOp donderdag 28 oktober 2010 18:01 schreef SpeCulaes het volgende:
Het moge overigens duidelijk zijn dat etenswaren vrijwel altijd gelijk hebben.
De nieuwe layout is gewoon kut.
quote:Dan wen je er nooit aanOp vrijdag 29 oktober 2010 08:46 schreef Guard het volgende:
Even nieuwe lay-out geprobeerd, maar zolang Foksilver er nog is houd ik het daarbij
quote:Ja en?
quote:Tsss, oud krengOp vrijdag 29 oktober 2010 09:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja en?
Ik wil er ook niet aan wennen, ik wil tot in den eeuwigheid Foksilver blijven gebruiken... ben niet voor niets een (semi)oldbie...
quote:ik eet die beer op
quote:Ik kan foksilver al niet meer kiezen, alleen Bagger of de nieuweOp vrijdag 29 oktober 2010 08:46 schreef Guard het volgende:
Even nieuwe lay-out geprobeerd, maar zolang Foksilver er nog is houd ik het daarbij
quote:Dan ben je ook geen echte oldbieOp vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan foksilver al niet meer kiezen, alleen Bagger of de nieuwe
quote:Ik refereer subtiel naar je usernameOp vrijdag 29 oktober 2010 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
Ik gebruik de nieuwe al een tijd. Wil niet meer terug
quote:kindje tochOp vrijdag 29 oktober 2010 18:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik refereer subtiel naar je username
quote:hehe ok dan
quote:Whehe.Op donderdag 28 oktober 2010 01:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik woon zeer zeker in Tilburg, ofja, op kamers in ieder geval. 013 jwt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 09:38 schreef vamperotica het volgende:
En mooi op tijd voor
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:03 schreef aardappel het volgende:
22ik dacht hier alleen maar verlepte huisvrouwen zaten
Jij dacht dat ik een verlepte huisvrouw wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:03 schreef aardappel het volgende:
22ik dacht hier alleen maar verlepte huisvrouwen zaten
Wat niet is kan nog komen toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:12 schreef hetzusjevan het volgende:[/b]
[..]
Jij dacht dat ik een verlepte huisvrouw was?!!!
Ga je schamen zo'n jong meisje zulk een schrik aanjagenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen toch?
Met veel nadruk op dewelteverstaan.
Eerlijk of beleefd antwoord?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik een verlepte huisvrouw was?!!!
haha ok.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:43 schreef PierreTT het volgende:
Rustig... beetje duf omdat er weinig bezoek is en weinig te doen..
Breng mij ook watquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok.
Ik zit maar is aan lekker ontbijtje
lus je toch nietquote:
Hoezo lust ik dat niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lus je toch niet
Pistoletje met kaas, ham en ananas zo in de oven voor 8 minuten
omdat ik het al op hebquote:
da kloptquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan lust ik het nog steeds wel. Ik krijg het alleen niet.
pfftquote:
weet nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga jij nog iets doen op deze mooie zondag?
Zocht het net ff op, maar wat moet het voorstellenquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet
Denk niet.
Vanavond ff nieuwe emergency5 spelen denk ik haha
Hulpdiensten simulator spelquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zocht het net ff op, maar wat moet het voorstellen
Kan dat ook gruwelijk verkeerd gaan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hulpdiensten simulator spel
Je bent zeg maar centralist van de alarmcentrale. Per missie is er een ander ongeluk. En dan moet je brandweer, ambulance, politie en heel de zooi sturen en je moet ze ook aan het werk zetten. Vanaf bovenaf gezienspel heet officieel emergency 2012
nieuwe deel nog niet gespeeld haha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan dat ook gruwelijk verkeerd gaan?Dat er imeens veel gewonden zijn, dat je alleen politie stuurt en dat ze maar een beetje hulpeloos toekijken?
![]()
Maar is het echt zo moeilijk? Het klinkt een beetje als: O, een ramp, dit en dit erheen sturen en je bent klaar...quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nieuwe deel nog niet gespeeld haha.
Vorige deel had je ook missies en moest je aan houden, maar daarnaast had je ook freeplay map. En daarin kon je gewoon makkelijk 40 gewonde tegelijk hebben als je niet goed bezig was
nah is moeilijkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar is het echt zo moeilijk? Het klinkt een beetje als: O, een ramp, dit en dit erheen sturen en je bent klaar...
Jot! Vanmorgen gaan sporten, had t rustiger verwacht maar die tent stond vol 40+-ers die zonodig kilo's kwijt moeten. Ik kan weer trots zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:52 schreef PierreTT het volgende:
Oh ok, duidelijkIs trouwens rustig hier...
Goed bezigquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:58 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jot! Vanmorgen gaan sporten, had t rustiger verwacht maar die tent stond vol 40+-ers die zonodig kilo's kwijt moeten. Ik kan weer trots zijn
Reken maar op spierpijn de eerste twee weken. Waar ga je sporten?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed bezigIk begin binnenkort na een jaar of 4 weer met sporten, ben benieuwd
Gewoon fitness, langzaam opbouwen van kracht + cardioquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Reken maar op spierpijn de eerste twee weken. Waar ga je sporten?
Welke sportschool?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gewoon fitness, langzaam opbouwen van kracht + cardioHeb er eigenlijk wel weer zin in na die tijd
En als alles weer sterk genoeg is, het liefste weer zaalvoetballen of tennissen
Lazy ass!quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:18 schreef aardappel het volgende:
pff.. 5 minuten uit bed en ik denk er over na om gewoon weer terug te gaan...
Ik ging vanmorgen gewoon 120 op de snelweg, niks aan t handjequote:
Mijn ringtonequote:
nah, vind het tegen vallen ...quote:
Tjah het is geen Reneetje Schuurmans..quote:
Hmmm, wat is Auto toch aan het doen?quote:ma 1 nov. 15:33
Ontploffing bedrijf Heerle
Bij een bedrijf aan de Bergsebaan in Heerle (West-Brabant) heeft maandagmiddag een zogenoemde stofontploffing plaatsgevonden. Volgens de eerste berichten zouden er meerdere mensen gewond zijn geraakt, maar daar blijkt geen sprake van te zijn.
Een woordvoerder van de politie heeft dat laten weten.
De brandweer, verschillende ambulances en een traumahelikopter werden gealarmeerd, maar er bleek enkel sprake van een lichte ontploffing. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Haha, dat is bij mij achterquote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hmmm, wat is Auto toch aan het doen?
verdikkie, dus dat verklaart hetquote:Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Tjah het is geen Reneetje Schuurmans..
nog steeds de beste clip evahquote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Armand van Helden he..
Dit is pas lekker:
Boring, cheesy music imo.quote:
Saai vind ik het niet, gewoon leuk voor bij het uitgaan en zo.quote:
uitslaperquote:
1-0quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mensen met normale banen die geen werktijden hebben die gelijk zijn aan bakkers...
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dat in de eerste minuut... Je lijkt Feyenoord wel...
#212; met vroege vogels, en uitslapersquote:
#212; met uitgeslapen vroege vogels en wintertijd jetlagquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
#212; met vroege vogels, en uitslapers
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort ook een iPad bezitter ben...quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
PierreTT!
Je kunt je iPad stiekem al updaten naar 4.2..... Werkt wel echt heel goed moet ik zeggen!
quote:Hehe, vanwaar deze ommekeer?Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik binnenkort ook een iPad bezitter ben...
Kan er eentje bemachtingen tegen een spotprijsje, en dan hoef ik geen netbook meer te kopen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |