quote:Wat denk je zelf?Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Graseter het volgende:
Zijn hier nog 18 jarige kuikens uit Tilburg?
quote:aantal vinden hem goed, sommige ok, en sommige moeten wennenOp donderdag 28 oktober 2010 16:54 schreef Stuurloos het volgende:
Bah, maandag weer werken, eind van mn welverdiende vakantie. Wat vinden jullie van die nieuwe layout? Maastricht was top btw!
quote:Ik vind het hem nog steeds ronduit kut....Op donderdag 28 oktober 2010 17:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aantal vinden hem goed, sommige ok, en sommige moeten wennen
quote:maar jij bent een aardappelOp donderdag 28 oktober 2010 17:18 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik vind het hem nog steeds ronduit kut....
quote:etenswaar trekt altijd samenOp donderdag 28 oktober 2010 18:01 schreef SpeCulaes het volgende:
Het moge overigens duidelijk zijn dat etenswaren vrijwel altijd gelijk hebben.
De nieuwe layout is gewoon kut.
quote:Dan wen je er nooit aanOp vrijdag 29 oktober 2010 08:46 schreef Guard het volgende:
Even nieuwe lay-out geprobeerd, maar zolang Foksilver er nog is houd ik het daarbij
quote:Ja en?
quote:Tsss, oud krengOp vrijdag 29 oktober 2010 09:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja en?
Ik wil er ook niet aan wennen, ik wil tot in den eeuwigheid Foksilver blijven gebruiken... ben niet voor niets een (semi)oldbie...
quote:ik eet die beer op
quote:Ik kan foksilver al niet meer kiezen, alleen Bagger of de nieuweOp vrijdag 29 oktober 2010 08:46 schreef Guard het volgende:
Even nieuwe lay-out geprobeerd, maar zolang Foksilver er nog is houd ik het daarbij
quote:Dan ben je ook geen echte oldbieOp vrijdag 29 oktober 2010 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kan foksilver al niet meer kiezen, alleen Bagger of de nieuwe
quote:Ik refereer subtiel naar je usernameOp vrijdag 29 oktober 2010 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
Ik gebruik de nieuwe al een tijd. Wil niet meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |