quote:Deze discussie is zoooooo last topicOp dinsdag 26 oktober 2010 08:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Een patafriet is een goede middenmoot
quote:En nog veel meer
quote:iddOp dinsdag 26 oktober 2010 08:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Deze discussie is zoooooo last topic![]()
Tetten en bagger nu
quote:Ben je dan niet stuurloos-loos?Op dinsdag 26 oktober 2010 05:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik je nummer had, had ik je wakker gebeld
[..]
Tja, we waren stuurloosdan krijg je dat, slaan we helemaal op hol.
quote:haha, tjah, dillemaOp dinsdag 26 oktober 2010 10:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ben je dan niet stuurloos-loos?
Goeiemorgen baggeraartjes.
quote:Bartje kutkruikOp dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef Graseter het volgende:
Greesie Em je krijgt groeten terug van TAL
quote:Dat is waarOp dinsdag 26 oktober 2010 10:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
He jij gespuis! Jij woont in waalwijk niet in tilburg.
quote:haha thanksOp dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef Graseter het volgende:
Greesie Em je krijgt groeten terug van TAL
quote:zo, voor deze pagina zijn de tetten en de friet alweer langsgekomen
quote:eeeh de grotten ?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos gaat straks lekker 3 dagen naar Mestreech met zn freundin.
Aangezien ik geen idee heb of daar wat te doen is.. iemand tips?
quote:hehe en nu nog friet erbijOp dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
BTW de bagger en tetten gecombineerd... Moeilijk zoeken nog in de auto...
quote:Dan hebben we alle kwaliteit van het vorige topic, in 1 pic vastgelegdOp dinsdag 26 oktober 2010 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[ afbeelding ]
Die is dan weer niet zo moeilijk te vinden... Alleen weer niet icm modder... Dus wellicht dat een van de dames hier aanwezig zich geroepen voelt om met een bak friet/patat in de blubber te duiken en dit te laten vastleggen...
quote:Je kunt erg mooi wandelen in/rondom Maastricht, oa naar de St Pietersberg (bekend van de kalksteengroeves), of naar Kanne in Belgie (mooi heuvelachtig landschap).Op dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos gaat straks lekker 3 dagen naar Mestreech met zn freundin.
Aangezien ik geen idee heb of daar wat te doen is.. iemand tips?
quote:betere suggesties om de dag door te komen ?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef susannetilburg het volgende:
En weer een enerverende dag op Fontys. Moet studeren maar heb geen zin. Maar om nou naar alle halfnaakte vrouwen in dit topic te gaan zitten kijken.. hmm.. nee
quote:AanstellerOp dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef susannetilburg het volgende:
En weer een enerverende dag op Fontys. Moet studeren maar heb geen zin. Maar om nou naar alle halfnaakte vrouwen in dit topic te gaan zitten kijken.. hmm.. nee
quote:Studentes ...
quote:Haha, alle halfnaakte vrouwen... Of je bent heel preuts of je ben heel allergisch voor modder...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:10 schreef susannetilburg het volgende:
quote:vind hem echt fijn. Makkelijk en goed in te stellen
quote:alles went, behalve een vrouwOp dinsdag 26 oktober 2010 17:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik vind het nog niet fijn werken, vind het kunstmatig overkomen en de iconen zijn lelijk...
quote:vind wel lekker wat meer ruimteOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind dat er overal zoveel ruimte tussen zit.. De allereerste layout die ik ken (foksilver?) had dat niet, veel fijner. Voor de rest vind ik 'm tot nu toe wel ok, wel wennen idd maarja.
quote:Dream on. Heb deze week vakantie op stage, dus aan het studeren voor mijn tentamen volgende week.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Studentes ...
kunnen:
- Uitslapen
- Weinig doen op studie
- Vroeg naar huis
- Laat naar bed
- Door de weeks naar de kroeg
- Krijgen voor alle bovenstaande betaald (studiefinanciering)
En nog klagen ze
quote:Volgens mij had er iemand nog honger op het late tijdstipOp woensdag 27 oktober 2010 01:23 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Dream on. Heb deze week vakantie op stage, dus aan het studeren voor mijn tentamen volgende week.
Volgende week is het weer gewoon:
Maandag werken;
dinsdag school/tentamen;
woensdag thuis stagewerk doen;
donderdag stage;
vrijdag stage;
zaterdag werken;
zondag werken.
Dus:
Uitslapen -> nope
Weinig doen -> dit wordt laatste tentamen, dus eerh.. komt een extra stagedag voor in de plaats
Vroeg naar huis -> stagedagen zijn van half negen tot vijf, werkdagen 8 uur lang (op maandag tot sluitingstijd)
Laat naar bed -> mwaa..
Op weekdagen naar de kroeg -> I wished!
Stufi -> al bijna 3 jaar niet meer
Oh ja, leuk man.. studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |