quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woooo, als je in je MyAT op de laatste poster van het topic gaat staan krijg je de post te zien zonder dat je het topic hoeft te openen.
quote:Huh
quote:Ik bedoel je plaatje van HyacinthOp maandag 25 oktober 2010 19:07 schreef neen het volgende:
[..]
Huh
Noice cancelling in het Ov. Is echt heerlijk trouwens, maar voor dagelijks gebruik. Lopen/fietsen enzo vind ik het wt onhandig gezien het formaat. Bij mij gaan de kabeltjes naar de oorschelpen kapot. Misschien zijn ze er ook met vervangbare kabeltjes, veel koopppezier.
quote:Die aflevering heb ik al gezien, vrijdag ofzoOp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Ewelina het volgende:
Ik zat net Dr. Phil te kijken, the ultime fat discussion. een gast daar had een shirt met daarop: "No chubbies!"
quote:Ik bel de Duutser vaak als hij echt op moet staan, want hij kan ook door 4 wekkers heen slapen. Dan moet ik hem ook echt even aan de praat houden totdat ie helemaal wakker is, anders slaapt hij zo door. En, tegenwoordig heeft hij een wekker waar hij eerst wat sommen moet oplossen voordat hij uitgaat..dat werkt ook goed!Op maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb vier wekkers op mijn telefoon staan die afgaan, maar ik heb ze niet eens gehoordIk word er een beetje moedeloos van
quote:Ja, erg lastig. Ach, en of ze zo tevreden zijn: ze hebben mensen nodig en ik ben er al. Simpel. Maar, mijn beslissing is makkelijk: Ik neem het aan,e n hoop binnen die tijd wat anders te vinden. Beter stom werk dan geen werk!Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moeilijk Nyn! Wel geweldig dat ze zo tevreden met je zijn, maar als 't niet precies of helemaal niet is wat je wilt..
quote:Ze zijn van het merk Stylist's Own, gekocht bij Footwork, de (instore) schoenenwinkel van de (Wo)Men at Work. Ze hebben ook een webshop, even googelen! Zijn niet echt leer trouwens, maar ze waren dan ook maar ¤50. Kreeg er vandaag ook al complimenten overOp maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef .Bo het volgende:
Merel, die zwarte pumps die jij laatst hebt gekocht... ik vind ze héél mooi, waar zijn ze van als ik vragen mag?
quote:Een normale koptelefoon kan dan toch ook wel? Alleen gesloten, heb je iig nog wat omgevingsgeluid. Bij een met noice cancelling is dat toch een stuk minder, soms heb ik het aan zonder muziek. Lekker rustig.Op maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel je plaatje van Hyacinth.
Ik luister zelf normaal gesproken naar muziek via een speciaal kabeltje dat ik op mijn CI kan aansluiten, maar het nadeel daarvan is, dat ik helemaal van de buitenwereld ben afgesloten en ik dus eerst allemaal handelingen moet verrichten voor ik weer 'gewoon' hoor.
Voordeel van een koptelefoon is dat ik mijn normale oorhaakje kan gebruiken en ook meteen weer contact heb met de buitenwereld, zodra ik de koptelefoon af zet.
Maar ik heb toch geen geld voorlopig, voor zo'n ding.
quote:Ik gebruik nu een normale koptelefoon en ik moet m'n iPod heel hard aan hebben staan, wil ik geen last hebben van omgevingsgeluiden en/of vervorming.Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef neen het volgende:
[..]
Een normale koptelefoon kan dan toch ook wel? Alleen gesloten, heb je iig nog wat omgevingsgeluid. Bij een met noice cancelling is dat toch een stuk minder, soms heb ik het aan zonder muziek. Lekker rustig.
Oh btw, ik luister muziek via m'n telefoon en bij bellen/sms'jes hoor ik zon gepiep wat je ook wel met computerspeakers hebtirritant!
quote:Je weet dat, hoe graag ik ook hakken draag, ik solidair met je ben en op platte schoenen loop hè.Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef loveli het volgende:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik loop toch op platte schoentjes
quote:Dank! Ik vind de hakhoogte heel mooi, heb nu vaak net 1 of 2 cm lager en da's net een beetje te weinig... sex in de schoen, net iets te degelijkOp maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze zijn van het merk Stylist's Own, gekocht bij Footwork, de (instore) schoenenwinkel van de (Wo)Men at Work. Ze hebben ook een webshop, even googelen! Zijn niet echt leer trouwens, maar ze waren dan ook maar ¤50. Kreeg er vandaag ook al complimenten overWil ze misschien in nog meer kleuren kopen
Ze lopen best oké, ik vind dit soort hakken veel mooier en fijner dan van die echte heel dunne naaldhakken - sorry loveli
quote:Kijk dan naar die schuine mouwtjes
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Merel, foto van je schoenen?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Kijk dan naar die schuine mouwtjesEn er zit een gat in voor m'n duimen!
quote:Het binnenwerk wel, maar de buitenkant niet. Wat ik eigenlijk wel prima vind, dan zijn ze niet meteen verpest als het eens regentOp maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Blurred86 het volgende:
volgens de men at work webshop zijn ze wel leer hoor Merel? Ik vind die blauwe ook mooooi
quote:Bij mij normaal ook, maar deze zijn lang genoeg! Jack is water- en winddicht, niet hyperwarm maar dat is juist prima voor op de fiets.Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef Blurred86 het volgende:
mijn armen zijn te lang voor dat soort dingen en dan gaat het altijd heel oncomfortabel strak zitten bij mijn duim
quote:Beetje mager lijstje! En over dat bellen: ik heb een telefoon van 2 tientjes van de mediamarkt, de allersimpelste nokia die kan bellen en sms'en, en bel voor ongeveer 10 euro per maand met prepaid...Je hoeft niet perse het nieuwste van het nieuwste te hebben...denk ik dan!Op maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef j.t het volgende:
[..]
In principe wel, maar die houdt het ook niet heul lang meer vol. Dus vandaar een nieuwe. 200 minuten bel/sms/web. Dus internet zit er ook nog eens standaard bij in. Dus ik vind het niet eens zo heel duur en hé, we hebben nu al 30 euro per maand bespaard
O: karnemelk 2 manderijnen
L: 2 broodjes kipfilet
T: hema worst met mosterd![]()
D: witlof met iets
T: dunno
quote:skype naar vast kost niet zoveel, ik ben voor 2 of 3 cent per minuut naar vaste lijnen...Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een stokoude sony ericsson van mn zus en die werkt! Met een abbo van 12 euro per maand ongeveerHeb ook geen vaste lijn en ik haat bellen, dat helpt
![]()
Als je van skype naar vast moet bellen kost dat trouwens ook wel wat geloof ik!
Und jetzt baila baila!
quote:O'neill.
quote:jij ook welkom in de wondere wereld die ik al een tijdje hebOp maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woooo, als je in je MyAT op de laatste poster van het topic gaat staan krijg je de post te zien zonder dat je het topic hoeft te openen.
quote:Ik heb ook een O'Neill en dat is ook een prachtige, goed getailleerde jasOp maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Merel het volgende:
[..]
O'neill.
Sportief ding dus. Maar met een goede taille erin, pasvorm is sowieso geweldig, is fijn!
quote:PoserOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij ook welkom in de wondere wereld die ik al een tijdje heb
quote:ik vind hem heel tof! Ik heb voor de zomer ook heel veel geld uit gegeven aan een zwarte regenjas, die ik ook gewoon zo aankan. Die staat me ook goed!Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Kijk dan naar die schuine mouwtjesEn er zit een gat in voor m'n duimen!
quote:Grijze kleding, staat blauw heel mooi bij. Of bij donkerblauwe kleding. Ik heb zelf een paar blauwe pumps, maar ik merk dat ik ze vaker aankan dan ik dacht. Ook leuk onder een spijkerbroek.Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Het binnenwerk wel, maar de buitenkant niet. Wat ik eigenlijk wel prima vind, dan zijn ze niet meteen verpest als het eens regentIk heb al grijze pumps maar die zijn stuk. Als de schoenmaker ze niet kan maken koop ik dus de grijze erbij. En misschien de blauwe ook wel, vind ik een heel mooi kleurtje! Hoewel ik dan weer niet weet waar ik ze bij aan moet..
quote:Ligt eraan of het een pakketje is wat ik graag wil hebbenOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Worden jullie ook zo chagrijnig als je een rekening krijgt trouwens.
Als ik de brievenbus open en ik zie weer een envelop, dan denk ik echt: "Wie moet nou weer geld van me hebben?"
.
quote:nee, want ik krijg zelden rekeningen, alles gaat digitaal en/of automatischOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Worden jullie ook zo chagrijnig als je een rekening krijgt trouwens.
Als ik de brievenbus open en ik zie weer een envelop, dan denk ik echt: "Wie moet nou weer geld van me hebben?"
.
quote:Zit er suiker in kaas? In komkommer zitten volgens mij geen noemenswaardige suikers (dat is 80% water ofzo).Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:
Ik mag van mijn dieet een groene salade, hier mag alleen geen tomaat en kaas etc. in.
Het is een dieet zonder enkele suikers eigenlijk...
Nu heb ik pot augurken in de kast staan, is wel op zoetzuur (dus suiker). Is dit verwaarloosbaar of mag dit dus niet?
quote:Ja ik krijg rekeningen van jouw mamsOp maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want ik krijg zelden rekeningen, alles gaat digitaal en/of automatisch
quote:Wat zou er gebeuren als je toch een augurk neemt? Kan me niet voorstellen dat een simpel augurkje kwaad kan, maar weet dan ook niet wat voor dieet je doet..Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:
Ik mag van mijn dieet een groene salade, hier mag alleen geen tomaat en kaas etc. in.
Nu heb ik pot augurken in de kast staan, is wel op zoetzuur (dus suiker). Is dit verwaarloosbaar of mag dit dus niet?
quote:ik zou stoppen met je dieet en normaal gaan eten en bewegenOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:
quote:Het meeste wel ja, maar de rekeningen van de belastingdienst en de gemeentebelastingen helaas niet...Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want ik krijg zelden rekeningen, alles gaat digitaal en/of automatisch
quote:Ik zou elke dag chagrijnig beginnenOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Daph_ het volgende:
Een rekensomwekker?Klinkt als een geniaal ding! Zal zo eens google'n
quote:belastingdienst kan iig voor wegenbelasting wel automatischOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het meeste wel ja, maar de rekeningen van de belastingdienst en de gemeentebelastingen helaas niet...
quote:rechtsbovenin staat het quote knopje als je er met je muis overheen gaat.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
hoe moet ik quoten in de nieuwe layout?
quote:Met je muis onder de tijd, dan verschijnt er een menuutje. Meest rechter optie.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
hoe moet ik quoten in de nieuwe layout?
quote:Mwehehe ik misschien ook wel, maar dan ben ik in ieder geval m'n bed uitOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou elke dag chagrijnig beginnen![]()
quote:Oeh thanks! Wat een lelijk ding!Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Merel het volgende:
Daph: http://gadget.nl/fun/nieu(...)et-een-rekensom.html
quote:Ik zou meteen de stekker eruit trekken en nu wil ik een kuikentje posten, maar in de nieuwe lay-out staan de smileys er niet meer onder? Help waar zijn ze?Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou elke dag chagrijnig beginnen![]()
quote:Heb via een redelijk normaal patroon 22 KG verloren al, maar wil eigenlijk nu snel nog de laatste paar kilotjes eraf...Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou stoppen met je dieet en normaal gaan eten en bewegen
welkom, lust je broccoli?
quote:Op de smiley naast "invoeren" klikken.Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou meteen de stekker eruit trekken en nu wil ik een kuikentje posten, maar in de nieuwe lay-out staan de smileys er niet meer onder? Help waar zijn ze?
quote:dan eet je er 4, ook primaOp maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef LastClick het volgende:
[..]
Heb via een redelijk normaal patroon 22 KG verloren al, maar wil eigenlijk nu snel nog de laatste paar kilotjes eraf...
@hierboven, 1 augurk zal niet uitmaken... maar 1 augurk stilt de honger niet
quote:Ga met je muis nu eens richting die pijltjes!Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef AKnynke het volgende:
ik zie het niet, rechtsboven in elke post staan alleen maar pijltjes, bij mij of ben ik nu gek?
quote:ah thanksOp maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op de smiley naast "invoeren" klikken.
quote:Terugbetalen huurtoeslag helaas niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
belastingdienst kan iig voor wegenbelasting wel automatisch
quote:weet ikOp maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Terugbetalen huurtoeslag helaas niet.
quote:even CTRL-F5-enOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef AKnynke het volgende:
oh, wat voel ik me dom, maar ik zie het echt niet...Zou het aan safari liggen?
quote:Is hij nog voor een bepaalde sport?Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Merel het volgende:
[..]
O'neill.
Sportief ding dus. Maar met een goede taille erin, pasvorm is sowieso geweldig, is fijn!
quote:Nah, het is gewoon een onhandige feature, vind ik zelf. Heeelemaal rechtsboven, echt helemaal, bij de header, heb je een icoontje van 3 gekleurde rechthoekjes, moet je op klikken en dan kun je alles vastzetten, heb je geen last meer van de rolloverOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef AKnynke het volgende:
oh, wat voel ik me dom, maar ik zie het echt niet...Zou het aan safari liggen?
quote:ha, in firefox zit hij er wel! Zo dom ben ik dus niet!Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even CTRL-F5-enBij mij is het soms ook even niet helemaal in orde, wat kleine bugs die er nog uit moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
quote:LactoseOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zit er suiker in kaas? In komkommer zitten volgens mij geen noemenswaardige suikers (dat is 80% water ofzo).
Oh en om zelf op te zoeken: http://www.koolhydratentabel.nl/ hier staat augurk vast ook bij.
quote:bij mij zit het er in safari gewoon hoor?Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ha, in firefox zit hij er wel! Zo dom ben ik dus niet!
quote:Geen idee, vond 'm gewoon leuk & vooral handig voor bij het fietsen. Want ik fiets nou ook weer niet zo hard dat ik echt een fietsjack nodig heb ofzo, gewoon iets ertusseninOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is hij nog voor een bepaalde sport?
quote:helemaal rechts bovenin, pijltjes om naar de vorige en de volgende post te gaan...Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bij mij zit het er in safari gewoon hoor?al zie ik de pijltjes waar jij het over hebt weer niet..toch wel!
quote:mosterd (1.5 a 2 theelepels)
quote:Het idee is dat je shake-t, als je er klaar mee bent ga je afbouwen en meer normaal eten, en dan normaal eten opbouwen tot een normale aantal kcal. Maar dan moet je een aantal keer terugkomen omdat stok achter de deur, maar dat is het voor mij dus echt niet.
quote:Nou, dan moet je dus niets, en zeg je dus gewoon dat dit niets voor je is.Op maandag 25 oktober 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het idee is dat je shake-t, als je er klaar mee bent ga je afbouwen en meer normaal eten, en dan normaal eten opbouwen tot een normale aantal kcal. Maar dan moet je een aantal keer terugkomen omdat stok achter de deur, maar dat is het voor mij dus echt niet.
Geen geld ofzo erin betrokken![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
syreen, is dit onze oplader?
http://www.telefoonlader.nl/?s_page_id=4266
quote:Ik ben mijn oplader kwijt geraaktOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
[..]Dit is alleen een merkloze, maar hij zou moeten passen.
quote:Mijn moeder doet er snel zo hysterisch over, WANT ZONDER DIE MAN BEN JE NERGENS. Ik vind het bullshit. Als ik het alleen niet kan, kan ik het nooit.Op maandag 25 oktober 2010 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ziet er lekker uit j.t.!!
RenRen, wat is dat voor sekte gebeuren?
quote:Dat deed ik al, door vandaag niet te gaan, maar als ik zeg dat ik niet wíl gaan, en dat ik gewoon andere plannen wil gaan maken op maandagavond (Sporten zegmaarOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus niets, en zeg je dus gewoon dat dit niets voor je is.
Kommop, beetje voor jezelf opkomen!
quote:AiOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben mijn oplader kwijt geraakt
quote:heb ik ook een usb kabel?Op maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
AiDe mijne ligt met oplader en USB-kabel nog bij mijn ouders
Heel handig. Gelukkig heb ik mijn trouwe Sony Ericsson nog
quote:Nee nee, ik ben er klaar mee en ben nu normaal eten aan het opbouwen.Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef neen het volgende:
Moet je nu alleen leven op shakes ofzo dan? Als je dan slechte grappen maakt hoef je vast niet meer terug te komen.
quote:20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die andere mensen laten leven op shakes moeten in een baan om de aarde worden geschoten.
quote:De keeper?Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie heeft er eigenlijk geen doelpunt kunnen maken tegen Feyenoord? Wel zielig!!!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie heeft er eigenlijk geen doelpunt kunnen maken tegen Feyenoord? Wel zielig!!!
quote:Ik heb gisteren lekker dingen gedronken met een paar feyenoorders, gezellig hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
quote:NEE! Het is een prachtig lijstjeOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: 250 ml biogarde met muesli
T: 2 mandarijntjes
L: 3 boterhammen, sandwichspread, pindakaas, appelstroop
T: kleine appel
T: 2 volkoren theeleutjes (30kcal per stuk)
D: vegaburger, roerbak aardappeltjes, groente roerbakmix
T: koffie met 1 bonbon
Voor mijn gevoel heb ik nu teveel gehad omdat het sporten is uitgesteld naar morgen.
quote:Engels, doeiOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen
.
quote:Ik vond het echt rotboekenOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen
.
quote:Op deze manier opvullen?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef j.t het volgende:
Schoonmoeder eind van de week jarig. Ik zou voor haar, en een beetje voor schoonvader, een collage maken met foto's van hun 2. Maar nu zetten ze liever de omgeving op de foto, dan elkaar. Dus heb maar 7 foto'sen een lijst van 30x40
quote:Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op deze manier opvullen?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
Dan lijkt het minder leeg.
quote:Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopenOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het echt rotboekenIk heb de NL-se in epub, kan je de eerste sturen, kun je kijken of je het wat vindt (ze zijn ook in het Engels wel te vinden).
quote:Een ebookreaderformaat. Zo kan ik ze op mijn telefoon lezenOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopen.
Oh en jt, heb deze gewoon gekopieerd van http://www.photobox.nl/winkel/groot-formaat/fotocollage
quote:Ik lees al 2 keer "Eikel, doei", en 2 keer vond ik het erg.
quote:Of wat omgevingen erbij plakken?Op maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!
quote:Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOGOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef neen het volgende:
Maar goed chicolate, er zijn wel meer boeken dus evt kan je iets anders kopen. Het is toch niet zo dat het per se op moet? Ooit voor een verjaardag ofzo kan ook nog?
quote:Slecht, SOG-en!Op maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOG.
quote:Ben je nog te dik of valt het mee?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
quote:Eh, de dikke vegetarier! Leuk boek!Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
.
quote:Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
.
quote:Omdat ze goedkoper zijn. Ik heb er ook mee in mn handen gestaan.Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?
quote:Girl Power!Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is hier een puinhoop, morgen krijgen we nieuw zeil in de keuken en gang...
Het huis langzaam maar zeker aanpassen aan Unieks eisen![]()
quote:Je broertje moet gewoon eten wat zijn grote zus voor hem maakt. Ik doe dat ook en lust ook niets.Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak bospaddenstoelen risotto, mijn broertje lust geen champignons dus ik hoop dat hij wel eekhoorntjesbrood en cantharellen lust!
quote:Viel toch wel mee? En ik vind Engels helemaal niet zo'n mooie taal eigenlijkOp maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Blurred86 het volgende:
omdat de NLse vertaling echt naar is? al kan dat ook liggen aan het feit dat het origineel gewoon nogal naar is natuurlijk, dat weet ik niet.. (en Engels is gewoon een mooiere taal natuurlijk)
quote:Ik las dat ik deceased tomatoes en deceased chillies moest gebruiken in een recept (vergaan oid) en ik dacht omg what ever. Bleek het deseeded te zijn (ontzaad)Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, ik ben toch al niet zo van het lezen in het engelsLees eigenlijk het liefst in het nederlands en als dat niet kan in het duits. Mijn engels is echt slecht te noemen.
quote:Kuu Ef Tee!Op maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[captainobviousmodus]
Ik houd van Engelse boeken en boeken in het Engels
[/captainobviousmodus]
quote:Fat chance, maar des te more paddestoelen voor piefje!!!Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak bospaddenstoelen risotto, mijn broertje lust geen champignons dus ik hoop dat hij wel eekhoorntjesbrood en cantharellen lust!
quote:nog een paar nachtjes slapen en dan zitten we om deze tijd in een Pub, enzo!Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kuu Ef Tee!
Engels![]()
Al wil ik dus mn Spaans opvijzelen en dan kan ik eens écht beginnen aan Garcia Marquez enzo!
Woei, mn samba gaat al ietsjes beter!Al raak ik nog steeds wel eens in de knoop als het sneller moet
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Fat chance, maar des te more paddestoelen voor piefje!!!![]()
WTF? Waar is Project Catwalk gebleven? Dat was nog helemaal niet af.
quote:Jaaaaaaa!Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog een paar nachtjes slapen en dan zitten we om deze tijd in een Pub, enzo!
quote:Is daar dan nog een uur vroeger hèOp maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!
Zin an![]()
Kan het alleen niet erg laat maken want moet ook weer terug naar Leeds kunnen enzoMaar geocoachen en eten enzo gaat helemaal goed komen!
Moet ik alleen bedenken of ik na de les snel een boterham erin schuif of dat ik met jullie lunsj
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is daar dan nog een uur vroeger hèmaar idd
we zullen oko wel dood zijn na de hele dag wandelen
![]()
En lunchen klinkt prima
quote:Dat is nu een uur later! Bij gebrek aan beter kijk ik nu de Nederlandse versieOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:En waar is dan de miljonairsheks? Naja whatever, ik heb hem al uitgezet, ik ga maar wat lezen. Lig al in bed, ben toch nog niet helemaal beter hoor, duurt echt stom lang.Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Project catwalk komt hierna. Maar dan moet ik naar bed
quote:zolang er maar erwtjes bij zittenOp maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deaud ende voldaen!Kunnen we zonder schuldgevoel Engels voer tot ons nemen
![]()
quote:Mushy peasOp maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang er maar erwtjes bij zitten
quote:Eekhoorntjes brood zit er door, en paddenstoelen bouillon = lekkerOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:mijn mutti maakt ze vaak!Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef conleche het volgende:
[..]
En waar is dan de miljonairsheks? Naja whatever, ik heb hem al uitgezet, ik ga maar wat lezen. Lig al in bed, ben toch nog niet helemaal beter hoor, duurt echt stom lang.![]()
Maar mijn avondeten was dus echt zo lekker!Hollandsch eten kán heel smakelijk zijn en ik ken niemand die zulke lekkere stoofpeertjes maakt als ik.
Nu ken ik niet heel veel mensen bij wie ik stoofpeertjes heb gegeten, maar toch.
![]()
Verder heb ik bij de Makro vandaag een nieuwe camera gekauft en een rolkoffer voor de Spanjereis. Ik kan niet wachten! Het is er nu zo'n 24 graden, hopen dat dat over anderhalve week nog zo is!
quote:ik voel met je mee, ik zit ook nog in een conference callOp maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh men, ik ben nog steeds aan het werk. Vandaag al van 8:30 - 16:30 en bij thuiskomst gelijk door van 17:30 tot nu. Alleen ff gegeten.
*kreun.
quote:Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werkOp maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef AKnynke het volgende:
M'n Duutser is tof. Maar niet altijd..
Ik had hem gemaild over m'n contractverlenging, niets van gehoord. Belde hij net, zegt hij er niets over. Nadat ik 10 minuten een verhaal heb aangehoord over de nieuwe muziekschool van de nieuwe vriend van z'n moeder vraagt hij hoe mijn dag was. 'Goh, heb je m'n email niet gelezen?' 'Ja, die over oud en nieuw met je vrienden?' Nee, die over m'n contractverlenging. 'oh ja, leuk'. 'Over oud en nieuw....'
Soms....
quote:O ik deel je gevoel maar morgen zal alles beter zijn, wat een fantastisch gevoel hè.Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werk
Vandaag echt een heel slecht lijstje, gewoon omdat ik recalcitrant was wegens pesthumeur. En nu heb ik spijt
quote:Garcia Marquez vind ik in het Nederlands al niet om doorheen te komen!Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kuu Ef Tee!
Engels![]()
Al wil ik dus mn Spaans opvijzelen en dan kan ik eens écht beginnen aan Garcia Marquez enzo!
Woei, mn samba gaat al ietsjes beter!Al raak ik nog steeds wel eens in de knoop als het sneller moet
quote:Wat tof!Op maandag 25 oktober 2010 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maria, ik heb Mathilda in het Spaans!!!
quote:Ja mijn moeder klaagde altijd over die horde Aureliano's in Cien Años de SoledadOp maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Garcia Marquez vind ik in het Nederlands al niet om doorheen te komen!.
quote:Ik heb wel nog ergens een stripverhaal van "El Pato Lucas" liggen!
quote:Dat jaOp maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werk
Vandaag echt een heel slecht lijstje, gewoon omdat ik recalcitrant was wegens pesthumeur. En nu heb ik spijt
quote:Genoeg is genoeg! Goedzo, ken uw grenzenOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik kap ermee voor vandaag, ik begin een hele nare hoofdpijn te ontwikkelen.
quote:Heb je ze aan de verkeerde kant van het fotopapier afgedrukt?Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef j.t het volgende:
Liggen de foto's al een half uur te drogen. Ga ik er vanuit dat ze droog zijn. Met als gevolg, langs de randjes vingerafdrukken. Dus morgen de randjes eraf halen![]()
Hopelijk drogen ze uberhaupt, want half uur drogen is best lang
quote:Die heb ik royaal overschreden vandaag, maar vorige week niet optimaal kunnen werken door 't vage griepje.Op maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg! Goedzo, ken uw grenzen
quote:lizzy, juutje, babetjeOp maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
er is toch ook een meisjesversie van kwik kwek en kwak of niet? hoe heten die ookalweer?
quote:Ik in eend
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met 'n lekker sausje jaof geconfijt!
quote:Ik hoop het niet. Ik kon niet zien wat de goede kant was. Het was praktisch identiek. Maar we zien het morgen wel weerOp maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je ze aan de verkeerde kant van het fotopapier afgedrukt?
quote:Nooit echt te dik geweest, was vooral voor mezelf.Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ben je nog te dik of valt het mee?
quote:Dan moet je moeder al helemaal niet zeuren, pppffft!Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nooit echt te dik geweest, was vooral voor mezelf.
quote:Vind ik stiekem ook, maar ik heb weinig zin in ruzieOp maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan moet je moeder al helemaal niet zeuren, pppffft!
quote:Heb je daar pleaseee een foto vanOp dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef V1z0R het volgende:
Hoe kan ik teruglezen wanneer het zo snel gaat.
Vriendin had feestje met halloween thema, precies de outfit die PF zo leuk vond had ze aan...
Zombie-schoolgirl dus
quote:Weet niet of ze dat zo fijn vind...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb je daar pleaseee een foto van?!!
quote:Alleen de outfit is prima! Hoofd hoeft niet..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat zo fijn vind...
Zal wel even kijken of ik hem kan bewerken en op m'n bucket zetten.
PM word het sowieso
quote:Ik ook, na een half-zachte poging om ook maar iets teug te lezen
quote:Aan die poging moet ik nog beginnen... Bijna 2 hele topics.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook, na een half-zachte poging om ook maar iets teug te lezen![]()
quote:Wel goed. Ik lijd denk ik aan SOG, aangezien ik nu al een kerstverlanglijstje aan het maken ben en geen kerst vier
quote:Oe, dat is wel een geil ding jaOp maandag 25 oktober 2010 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuke dirndl voor Tink
[ afbeelding ]
quote:Kruidvat is hier echt op, ben nog naar een tweede geweest (hadden ze nog wel rode).Op dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef loveli het volgende:
2 personen, 20 euro 1 dag treinen. Sigme voor als er geen kruidvatkaartjes meer zijn?
quote:Ik mocht wel strips lezen maar geen Donald Duck.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken Donald Duck niet echt heel erg goed. Van die 3 dameseendjes had ik dan ook nog nooit gehoord. ik mocht geen strips lezen van m'n ouders, vandaar.
quote:Vanwege de vuige taal?Op dinsdag 26 oktober 2010 07:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mocht wel strips lezen maar geen Donald Duck.
quote:Zit er vuige taal in?
quote:Waarom niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Ik ken Donald Duck niet echt heel erg goed. Van die 3 dameseendjes had ik dan ook nog nooit gehoord. ik mocht geen strips lezen van m'n ouders, vandaar.
quote:Grappig, daar mochten wij juist wèl naar kijken! Rembo en Rembo!Op dinsdag 26 oktober 2010 07:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier was maar één ding dat niet mocht: naar de VPRO kijken (dat is in mijn hoofd lange tijd een goddeloze zender geweest) en ihb Villa Achterwerk en Theo en Thea.
quote:deze vermoed ik: http://www.ibood.com/nl/nl/Op dinsdag 26 oktober 2010 07:20 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]
Kruidvat is hier echt op, ben nog naar een tweede geweest (hadden ze nog wel rode).
Wat is de 20-euro aanbieding?
quote:Of ik plak het linkje erbijOp dinsdag 26 oktober 2010 07:20 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]
Kruidvat is hier echt op, ben nog naar een tweede geweest (hadden ze nog wel rode).
Wat is de 20-euro aanbieding?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef neen het volgende:
[..]
Je weet dat, hoe graag ik ook hakken draag, ik solidair met je ben en op platte schoenen loop hè.
Hmm, ik zag vandaag nog iemand lopen. Ik moest even goed kijken want het had van die dr. Martens dingen aan. Ik denk dat het een bouwvakster was want waarom zou een vrouw anders die dingen dragen?
quote:Je zit wel in de lappenmand zo heOp dinsdag 26 oktober 2010 08:51 schreef loveli het volgende:
Weinig bewegen (enkel) en weinig eten (tandarts), gewicht is prima, maar merk toch wel dat bewegen verschil maakt voor hoe het eruit ziet.
quote:Vind ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 08:30 schreef AKnynke het volgende:
brrrrr...maar goed dat ik de strijd van mezelf verloren heb en m'n winterjas aangetrokken had. M'n haar was bevroren toen ik op het werk aankwam!
Ik zou eigenlijk m'n winterjas niet voor 1 november aandoen...
Oh, en Vik! Esprit heeft leuke jurkjes vind ik!
quote:Welke?Op dinsdag 26 oktober 2010 08:41 schreef Blurred86 het volgende:
zojuist nog 3 jurkjes besteld bij espritin my defense: ik wilde ze al een tijdje en ze zijn nu nog verder afgeprijsd
nu maar hopen dat ze niet al te belachelijk groot uitvallen..
quote:Lopen gaat prima, maar echt belasten met onverwachtse bewegingen enzo is nog geen goed plan.Op dinsdag 26 oktober 2010 08:55 schreef LadyBlack het volgende:
Je zit wel in de lappenmand zo hegaat t wel vooruit met je enkel?
quote:Echt vervelend dat dat soort blessures zo lang kunnen aanhouden...Op dinsdag 26 oktober 2010 09:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Lopen gaat prima, maar echt belasten met onverwachtse bewegingen enzo is nog geen goed plan.
quote:hey schatje, dit is niet zo veel!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
yay, dat profiel op valtaf.nl met die foto van mij en eigenlijk ook de rest van mijn informatie + een kilo of 90 is verwijderd![]()
Lijstje:
O: 3 crackers met ozzewoz
T: banaan
T: appel
L: omelet met zalm en tomaat
D: verse pasta met gorgonzola, peer en walnoten
Nu maar 's op naar de uni.. tot later!
quote:Zohee, dat zijn toch zomaar 20 kcals.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
Behhh ik heb 6 aardbeien op. Wat best een overwinning is voor me, maar kan er nogsteeds niet van genieten.
quote:Nee, het ligt niet aan de kcalsOp dinsdag 26 oktober 2010 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zohee, dat zijn toch zomaar 20 kcals.
Kom op, als er nou 6 negerzoenen hadden gestaan.
quote:Oooh! Ik dacht alOp dinsdag 26 oktober 2010 10:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan de kcalsIk heb vorig jaar voor het eerst aardbeien op, omdat ik gewoon niets wat van nature rood/oranje/paars is mijn mond in krijg. Enorme weerstand van mijn lichaam gewoon
Dus vandaar.
quote:Dus het zit nogal dwars in mijn maag, dat is het vooral
quote:Wat heeftie dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge VMW
Ik zit vast op de bankzodra ik ging zitten lag de kat muurvast in mn schoot genesteld
Heel lief, maar volgens mij is ie weer niet lekker
quote:Weet ikOp dinsdag 26 oktober 2010 10:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Dwarsliggende aardbeien?
You are weird
quote:Leuk uniek! Was je bij je vriend ingetrokken? Dan is het wel heel leuk natuurlijk om het nu samen 'over' te doenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaai,
Het is hier koud, de vinyllegger is er.
quote:Weet niet precies... hij was een tijdje terug volgens mij gewoon ziekig (verkouden, diarree, the works...), toen heb ik m binnengehouden en ging het weer beter. Nu is ie weer buiten geweest en hij is weer minder
quote:Niet altijd, wel vaak.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:51 schreef Chicolate het volgende:
Vraagje trouwens, is het normaal dat je bij particulieren/makelaars alleen maar mag huren voor 1/5e van je maandsalaris? Dus dat als je bruto 2000 per maand verdient, je maximale huurprijs 400 is? Want dan mag ik me wel eens snel gaan inschrijven bij een woningnet ofzo, vrije sector is veel duurder.
quote:Particulier huren is duurderOp dinsdag 26 oktober 2010 10:58 schreef Chicolate het volgende:
60 Euro inschrijfgeld en nog iets van 30 per jaar extra, vind ik eigenlijk wel duur. Vooral omdat je hier volgens mij echt minstens 5 jaar ingeschreven moet staan om iets te krijgen, en ik over 3 jaar al iets nodig heb.
quote:I feel your pain... 2 jaar geleden ook nog best lang zere tanden gehad door alle ingrepen, maar het wordt echt beter! Het moet gewoon allemaal even zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |