abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 19:01:46 #1
70532 loveli
N
pi_87947467

Het vorige deel: Slank # 1228 - Blob

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
crap in = crap out
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:02:38 #2
236335 neen
schone schijn
pi_87947514
Tt klopt niet.
het lijkt niet wat het is
pi_87947515
_O-
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:02:50 #4
331 Merel
Be here now.
pi_87947525
Loveli, ik heb een iPhone en ik stuur 3 triljoen sms'jes per maand, wat denk je zelf? ;)

Oh en ik heb net een huis gekocht, ook al zo duur! :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87947534
Ik raak altijd in de war van al die soorten uien die er zijn
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:03:27 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87947547
Cool plaatje Neen :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_87947596
Hmmm wat is wijsheid ... ik heb woensdagochtend een tentamen. Ik moet nog gaan leren. Ik denk dat het wel moet lukken in 1 dag, het is niet heel lastig en ik heb alle college's gevolgd + huiswerk gemaakt. Vandaag een dagje vrij nemen en lekker avondje tv kijken/ontspannen, of hard aan het werk en dan morgen wat meer ruimte voor uitloop? Ik kan wel wat ontspanning gebruiken op zich :@.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87947628
Woooo, als je in je MyAT op de laatste poster van het topic gaat staan krijg je de post te zien zonder dat je het topic hoeft te openen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:06:08 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87947651
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woooo, als je in je MyAT op de laatste poster van het topic gaat staan krijg je de post te zien zonder dat je het topic hoeft te openen.
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_87947681
:W

Ik zat net Dr. Phil te kijken, the ultime fat discussion. een gast daar had een shirt met daarop: "No chubbies!" :{
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87947683
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.
Geef toe, dat is gewoon briljant.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:07:51 #12
236335 neen
schone schijn
pi_87947722
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:03 schreef Viking84 het volgende:
Cool plaatje Neen :Y.
Huh :?
Noice cancelling in het Ov. Is echt heerlijk trouwens, maar voor dagelijks gebruik. Lopen/fietsen enzo vind ik het wt onhandig gezien het formaat. Bij mij gaan de kabeltjes naar de oorschelpen kapot. Misschien zijn ze er ook met vervangbare kabeltjes, veel koopppezier.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:10:30 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87947839
Vanavond RPM of morgen.

Voordeel vanavond:
- Alle tijd morgen voor de boodschappen
- Leuke docent

Nadelen vanavond:
- Kost tijd en ik moet nog werk doen dat voor morgen echt af MOET.
- 2e les in een zweetlokaal

Nadelen morgenavond:
- En boodschappen doen én sporten
- Minder leuke docent

Voordelen morgenavond:
- Rust in m'n kop omdat ik mn werk af heb.

Ik kom er niet uit.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87947858
Merel, die zwarte pumps die jij laatst hebt gekocht... ik vind ze héél mooi, waar zijn ze van als ik vragen mag?

M'n avondeten (met spinazie ipv erwten) heeft me gelukkig weer een beetje opgepept ^O^ .
pi_87947859
*dikkerd meldt zich*
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:11:00 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87947870
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:07 schreef neen het volgende:

[..]

Huh :?
Noice cancelling in het Ov. Is echt heerlijk trouwens, maar voor dagelijks gebruik. Lopen/fietsen enzo vind ik het wt onhandig gezien het formaat. Bij mij gaan de kabeltjes naar de oorschelpen kapot. Misschien zijn ze er ook met vervangbare kabeltjes, veel koopppezier.
Ik bedoel je plaatje van Hyacinth ;).

Ik luister zelf normaal gesproken naar muziek via een speciaal kabeltje dat ik op mijn CI kan aansluiten, maar het nadeel daarvan is, dat ik helemaal van de buitenwereld ben afgesloten en ik dus eerst allemaal handelingen moet verrichten voor ik weer 'gewoon' hoor.

Voordeel van een koptelefoon is dat ik mijn normale oorhaakje kan gebruiken en ook meteen weer contact heb met de buitenwereld, zodra ik de koptelefoon af zet ;).

Maar ik heb toch geen geld voorlopig, voor zo'n ding :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:11:51 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87947904
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Ewelina het volgende:

Ik zat net Dr. Phil te kijken, the ultime fat discussion. een gast daar had een shirt met daarop: "No chubbies!" :{
Die aflevering heb ik al gezien, vrijdag ofzo ;).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:13:24 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87947967
Boodschappen doen is toch niet zo erg XM?

Meneer en ik hebben op:
Ovenschotel met 400 gr. gehakt, 450 gr. aardappel, 6 schijven ananas en 2 pakken zuurkool... met zijn tweeen.
Geen rookworst dat paste niet :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:13:53 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87947987
ha..ik heb wel geld, want vandaag salaris gekregen.

Evne bijlezen:

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb vier wekkers op mijn telefoon staan die afgaan, maar ik heb ze niet eens gehoord :{ Ik word er een beetje moedeloos van :')
Ik bel de Duutser vaak als hij echt op moet staan, want hij kan ook door 4 wekkers heen slapen. Dan moet ik hem ook echt even aan de praat houden totdat ie helemaal wakker is, anders slaapt hij zo door. En, tegenwoordig heeft hij een wekker waar hij eerst wat sommen moet oplossen voordat hij uitgaat..dat werkt ook goed!

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

moeilijk Nyn! Wel geweldig dat ze zo tevreden met je zijn, maar als 't niet precies of helemaal niet is wat je wilt..
Ja, erg lastig. Ach, en of ze zo tevreden zijn: ze hebben mensen nodig en ik ben er al. Simpel. Maar, mijn beslissing is makkelijk: Ik neem het aan,e n hoop binnen die tijd wat anders te vinden. Beter stom werk dan geen werk!

Zo, de eerste pagina's bijgelezen, nu eerst even eten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:15:51 #20
331 Merel
Be here now.
pi_87948076
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef .Bo het volgende:
Merel, die zwarte pumps die jij laatst hebt gekocht... ik vind ze héél mooi, waar zijn ze van als ik vragen mag?

Ze zijn van het merk Stylist's Own, gekocht bij Footwork, de (instore) schoenenwinkel van de (Wo)Men at Work. Ze hebben ook een webshop, even googelen! Zijn niet echt leer trouwens, maar ze waren dan ook maar ¤50. Kreeg er vandaag ook al complimenten over O+ Wil ze misschien in nog meer kleuren kopen :P Ze lopen best oké, ik vind dit soort hakken veel mooier en fijner dan van die echte heel dunne naaldhakken - sorry loveli :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 19:18:27 #21
70532 loveli
N
pi_87948189
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik loop toch op platte schoentjes -O-
crap in = crap out
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:19:45 #22
236335 neen
schone schijn
pi_87948246
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bedoel je plaatje van Hyacinth ;).

Ik luister zelf normaal gesproken naar muziek via een speciaal kabeltje dat ik op mijn CI kan aansluiten, maar het nadeel daarvan is, dat ik helemaal van de buitenwereld ben afgesloten en ik dus eerst allemaal handelingen moet verrichten voor ik weer 'gewoon' hoor.

Voordeel van een koptelefoon is dat ik mijn normale oorhaakje kan gebruiken en ook meteen weer contact heb met de buitenwereld, zodra ik de koptelefoon af zet ;).

Maar ik heb toch geen geld voorlopig, voor zo'n ding :P.
Een normale koptelefoon kan dan toch ook wel? Alleen gesloten, heb je iig nog wat omgevingsgeluid. Bij een met noice cancelling is dat toch een stuk minder, soms heb ik het aan zonder muziek. Lekker rustig.
Oh btw, ik luister muziek via m'n telefoon en bij bellen/sms'jes hoor ik zon gepiep wat je ook wel met computerspeakers hebt :') irritant!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:21:56 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87948358
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef neen het volgende:

[..]

Een normale koptelefoon kan dan toch ook wel? Alleen gesloten, heb je iig nog wat omgevingsgeluid. Bij een met noice cancelling is dat toch een stuk minder, soms heb ik het aan zonder muziek. Lekker rustig.
Oh btw, ik luister muziek via m'n telefoon en bij bellen/sms'jes hoor ik zon gepiep wat je ook wel met computerspeakers hebt :') irritant!
Ik gebruik nu een normale koptelefoon en ik moet m'n iPod heel hard aan hebben staan, wil ik geen last hebben van omgevingsgeluiden en/of vervorming.

Irritant, omdat de accu van m'n iPod dan sneller leeggaat en bovendien kan iedereen die naast mij staat bij het stoplicht meegenieten van mijn muziek :P. En in de trein is het helemaal geen optie natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:30 #24
236335 neen
schone schijn
pi_87948416
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef loveli het volgende:
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik loop toch op platte schoentjes -O-
Je weet dat, hoe graag ik ook hakken draag, ik solidair met je ben en op platte schoenen loop hè.

Hmm, ik zag vandaag nog iemand lopen. Ik moest even goed kijken want het had van die dr. Martens dingen aan. Ik denk dat het een bouwvakster was want waarom zou een vrouw anders die dingen dragen?
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:24:13 #25
331 Merel
Be here now.
pi_87948442

O+
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 19:24:23 #26
70532 loveli
N
pi_87948452
*;
crap in = crap out
pi_87948484
Beste koop sinds ik op mezelf woon: de spatdeksel voor mijn koekepan O+ (ben spetterend vlees aan het bakken en even heel erg blij dat nu niet alles in de buurt van de kookplaat vettig is).
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:25:35 #28
331 Merel
Be here now.
pi_87948513
Ooooooh Vik het jongste kind van die engerd van Kane is ook geboren in het beroemde Bronovo!!! :+
pi_87948517
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:15 schreef Merel het volgende:

[..]

Ze zijn van het merk Stylist's Own, gekocht bij Footwork, de (instore) schoenenwinkel van de (Wo)Men at Work. Ze hebben ook een webshop, even googelen! Zijn niet echt leer trouwens, maar ze waren dan ook maar ¤50. Kreeg er vandaag ook al complimenten over O+ Wil ze misschien in nog meer kleuren kopen :P Ze lopen best oké, ik vind dit soort hakken veel mooier en fijner dan van die echte heel dunne naaldhakken - sorry loveli :P
Dank! Ik vind de hakhoogte heel mooi, heb nu vaak net 1 of 2 cm lager en da's net een beetje te weinig... sex in de schoen, net iets te degelijk :7 . Om echt leer geef ik bij pumps niet zo, dan betaal je je echt scheel, vind dit precies een prachtprijs.
pi_87948520
Merel, foto van je schoenen?
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:26:53 #31
331 Merel
Be here now.
pi_87948560
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Kijk dan naar die schuine mouwtjes O+ En er zit een gat in voor m'n duimen!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:28:12 #32
331 Merel
Be here now.
pi_87948622
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Merel, foto van je schoenen?

pi_87948697
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:28 schreef Merel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi! Ik heb zo iets van de mango!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:29:55 #34
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87948704
volgens de men at work webshop zijn ze wel leer hoor Merel? Ik vind die blauwe ook mooooi O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:30:14 #35
331 Merel
Be here now.
pi_87948721
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Merel het volgende:

[..]

pi_87948777
Jas óók mooi! Winterproof? De h&m had een poosje zo'n lijn met basic shirtjes met zo'n duimgat, was ik ook nogal dol op.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:32:25 #37
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87948812
mijn armen zijn te lang voor dat soort dingen en dan gaat het altijd heel oncomfortabel strak zitten bij mijn duim ;(
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:32:28 #38
331 Merel
Be here now.
pi_87948814
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef Blurred86 het volgende:
volgens de men at work webshop zijn ze wel leer hoor Merel? Ik vind die blauwe ook mooooi O+
Het binnenwerk wel, maar de buitenkant niet. Wat ik eigenlijk wel prima vind, dan zijn ze niet meteen verpest als het eens regent :D Ik heb al grijze pumps maar die zijn stuk. Als de schoenmaker ze niet kan maken koop ik dus de grijze erbij. En misschien de blauwe ook wel, vind ik een heel mooi kleurtje! Hoewel ik dan weer niet weet waar ik ze bij aan moet..
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:34:29 #39
331 Merel
Be here now.
pi_87948892
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef Blurred86 het volgende:
mijn armen zijn te lang voor dat soort dingen en dan gaat het altijd heel oncomfortabel strak zitten bij mijn duim ;(
Bij mij normaal ook, maar deze zijn lang genoeg! Jack is water- en winddicht, niet hyperwarm maar dat is juist prima voor op de fiets.

Eigenlijk erg, hoe materialistish ik ben dat m'n humeur opknapt van jassen en schoenen :o En van m'n slechte eetlijstje van vandaag met pizza, cherrycoke en heartbreakers..
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:35:08 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87948921
Onder een jeans Merel!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87948959
Waar is je jas van?
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:37:08 #42
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87949016
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef j.t het volgende:

[..]

In principe wel, maar die houdt het ook niet heul lang meer vol. Dus vandaar een nieuwe. 200 minuten bel/sms/web. Dus internet zit er ook nog eens standaard bij in. Dus ik vind het niet eens zo heel duur en hé, we hebben nu al 30 euro per maand bespaard :s)

O: karnemelk 2 manderijnen
L: 2 broodjes kipfilet
T: hema worst met mosterd :P
D: witlof met iets
T: dunno
Beetje mager lijstje! En over dat bellen: ik heb een telefoon van 2 tientjes van de mediamarkt, de allersimpelste nokia die kan bellen en sms'en, en bel voor ongeveer 10 euro per maand met prepaid...Je hoeft niet perse het nieuwste van het nieuwste te hebben...denk ik dan!

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een stokoude sony ericsson van mn zus en die werkt! Met een abbo van 12 euro per maand ongeveer :P Heb ook geen vaste lijn en ik haat bellen, dat helpt :+

Als je van skype naar vast moet bellen kost dat trouwens ook wel wat geloof ik!

Und jetzt baila baila! :W
skype naar vast kost niet zoveel, ik ben voor 2 of 3 cent per minuut naar vaste lijnen...

Zo, deel 2 van bijlezen...
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:37:27 #43
331 Merel
Be here now.
pi_87949032
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is je jas van?
O'neill.

Sportief ding dus. Maar met een goede taille erin, pasvorm is sowieso geweldig, is fijn!
pi_87949074
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
jij ook welkom in de wondere wereld die ik al een tijdje heb O+
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:38:54 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87949093
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Merel het volgende:

[..]

O'neill.

Sportief ding dus. Maar met een goede taille erin, pasvorm is sowieso geweldig, is fijn!
Ik heb ook een O'Neill en dat is ook een prachtige, goed getailleerde jas :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_87949097
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij ook welkom in de wondere wereld die ik al een tijdje heb O+
Poser :{w
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:39:09 #47
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87949107
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef Merel het volgende:

[..]

ik vind hem heel tof! Ik heb voor de zomer ook heel veel geld uit gegeven aan een zwarte regenjas, die ik ook gewoon zo aankan. Die staat me ook goed!
pi_87949136
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:32 schreef Merel het volgende:

[..]

Het binnenwerk wel, maar de buitenkant niet. Wat ik eigenlijk wel prima vind, dan zijn ze niet meteen verpest als het eens regent :D Ik heb al grijze pumps maar die zijn stuk. Als de schoenmaker ze niet kan maken koop ik dus de grijze erbij. En misschien de blauwe ook wel, vind ik een heel mooi kleurtje! Hoewel ik dan weer niet weet waar ik ze bij aan moet..
Grijze kleding, staat blauw heel mooi bij. Of bij donkerblauwe kleding. Ik heb zelf een paar blauwe pumps, maar ik merk dat ik ze vaker aankan dan ik dacht. Ook leuk onder een spijkerbroek.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:40:45 #49
331 Merel
Be here now.
pi_87949183
Ik ben nu trouwens heel blij met m'n iPhone. M'n laptop is stuk (opgegeten door een virus) dus anders zou ik nu thuis niet kunnen internetten :o
pi_87949209
Leuke jas Merel! Sowieso, met een goede jas zie je er veel stijlvoller uit. Ik hou van mijn prachtige paarse zomerjas met flinke taille O+
pi_87949215
Ik mag van mijn dieet een groene salade, hier mag alleen geen tomaat en kaas etc. in.
Het is een dieet zonder enkele suikers eigenlijk...

Nu heb ik pot augurken in de kast staan, is wel op zoetzuur (dus suiker). Is dit verwaarloosbaar of mag dit dus niet?
pi_87949228
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]

O+
leuk! Zoiets zoek ik ook!
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:43:45 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87949327
Worden jullie ook zo chagrijnig als je een rekening krijgt trouwens.
Als ik de brievenbus open en ik zie weer een envelop, dan denk ik echt: "Wie moet nou weer geld van me hebben? }:|" :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87949378
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Als ik de brievenbus open en ik zie weer een envelop, dan denk ik echt: "Wie moet nou weer geld van me hebben? }:|" :').
Ligt eraan of het een pakketje is wat ik graag wil hebben :P
pi_87949418
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
nee, want ik krijg zelden rekeningen, alles gaat digitaal en/of automatisch :+
Ja doei.
pi_87949464
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:
Ik mag van mijn dieet een groene salade, hier mag alleen geen tomaat en kaas etc. in.

Nu heb ik pot augurken in de kast staan, is wel op zoetzuur (dus suiker). Is dit verwaarloosbaar of mag dit dus niet?
Zit er suiker in kaas? In komkommer zitten volgens mij geen noemenswaardige suikers (dat is 80% water ofzo).

Oh en om zelf op te zoeken: http://www.koolhydratentabel.nl/ hier staat augurk vast ook bij.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:47:05 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87949515
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja ik krijg rekeningen van jouw mams :{w.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:47:18 #58
331 Merel
Be here now.
pi_87949531
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:

Wat zou er gebeuren als je toch een augurk neemt? Kan me niet voorstellen dat een simpel augurkje kwaad kan, maar weet dan ook niet wat voor dieet je doet..
pi_87949574
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:

ik zou stoppen met je dieet en normaal gaan eten en bewegen ^O^

welkom, lust je broccoli?
Ja doei.
pi_87949619
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het meeste wel ja, maar de rekeningen van de belastingdienst en de gemeentebelastingen helaas niet... ;(
pi_87949640
Een rekensomwekker? :D Klinkt als een geniaal ding! Zal zo eens google'n :P

Voel me de hele dag al niet fijn doordat ik zo laat m'n bed uit was. Futloos, slecht humeur, zeurend pijntje in m'n hoofd.. Gewoon algeheel 'meh'. Er is chocolade in huis en ik heb het niet eens opgegeten! (=yay moment)

Lijstje vandaag
O/L: kommetje optimel yoghurt met twee handjes appel/rozijn cruesli, beker optimel
T: Twee mandarijntjes, thee
T: twee boterhammen (dubbel) met boter en gebraden gehakt
D: tagliatelle met champignonroomsaus, toe klein vanillepuddinkje

De mandarijntjes zijn op ;(

En nu ga ik me verder meh voelen in mijn favo hoodie, met een bak thee, en SYTYCD van gisteren kijken :+
pi_87949647
Zoh..

O: 2 boterhammen, 1 20+ kaas, 1 pindakaas (Light)
L: 2 boterhammen, 2 pindakaas (Light)
T: Appol.
D: Volkoren macaroni, rode saus met een beetje philadelphia light.
T: Bakje vla.
pi_87949696
Oh, ik heb niet pas nieuwe schoenen gekocht, maar wel een goedkope foon. Simonly abbo van 9,95 per maand, 200 smsjes en iets van 400 belminuten. Telefoon van 3 jaar geleden is nog goed dus ik zie geen noodzaak voor een nieuwe.

Maar ik moet wel weer nieuwe schoenen hebben. 2 paar laarzen hebben het binnen een week begeven ;(
pi_87949746
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Daph_ het volgende:
Een rekensomwekker? :D Klinkt als een geniaal ding! Zal zo eens google'n :P

Ik zou elke dag chagrijnig beginnen :@ _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:51:15 #65
331 Merel
Be here now.
pi_87949747
pi_87949799
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het meeste wel ja, maar de rekeningen van de belastingdienst en de gemeentebelastingen helaas niet... ;(
belastingdienst kan iig voor wegenbelasting wel automatisch O+
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:52:38 #67
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87949823
hoe moet ik quoten in de nieuwe layout?
pi_87949850
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
rechtsbovenin staat het quote knopje als je er met je muis overheen gaat.

Is alleen nog maar quick-quote
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:53:23 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87949862
@ Goodbye: ik ook, absoluut. Maar de Duutser niet, die zweert erbij. Dat, en m'n telefoontje elke morgen als ik net wakker word...Zo fijn om dan even te kletsen...
pi_87949869
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
Met je muis onder de tijd, dan verschijnt er een menuutje. Meest rechter optie.
pi_87949870
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mwehehe ik misschien ook wel, maar dan ben ik in ieder geval m'n bed uit :')

quote:
Oeh thanks! Wat een lelijk ding!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:53:38 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87949872
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zou meteen de stekker eruit trekken en nu wil ik een kuikentje posten, maar in de nieuwe lay-out staan de smileys er niet meer onder? Help waar zijn ze?
Niet meer actief op Fok!
pi_87949888
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zou stoppen met je dieet en normaal gaan eten en bewegen ^O^

welkom, lust je broccoli?
Heb via een redelijk normaal patroon 22 KG verloren al, maar wil eigenlijk nu snel nog de laatste paar kilotjes eraf...

@hierboven, 1 augurk zal niet uitmaken... maar 1 augurk stilt de honger niet :N
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:54:15 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87949906
ik zie het niet, rechtsboven in elke post staan alleen maar pijltjes, bij mij of ben ik nu gek?
pi_87949907
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou meteen de stekker eruit trekken en nu wil ik een kuikentje posten, maar in de nieuwe lay-out staan de smileys er niet meer onder? Help waar zijn ze?
Op de smiley naast "invoeren" klikken.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:54:21 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87949910
Overmorgen mag ik weer hardlopen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_87949920
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef LastClick het volgende:

[..]

Heb via een redelijk normaal patroon 22 KG verloren al, maar wil eigenlijk nu snel nog de laatste paar kilotjes eraf...

@hierboven, 1 augurk zal niet uitmaken... maar 1 augurk stilt de honger niet :N
dan eet je er 4, ook prima
Ja doei.
pi_87949922
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef AKnynke het volgende:
ik zie het niet, rechtsboven in elke post staan alleen maar pijltjes, bij mij of ben ik nu gek?
Ga met je muis nu eens richting die pijltjes!
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:54:45 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87949926
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Op de smiley naast "invoeren" klikken.
ah thanks O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_87949931
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

belastingdienst kan iig voor wegenbelasting wel automatisch O+
Terugbetalen huurtoeslag helaas niet.
pi_87949955
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Terugbetalen huurtoeslag helaas niet.
weet ik
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:57:33 #82
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87950085
oh, wat voel ik me dom, maar ik zie het echt niet...Zou het aan safari liggen?
pi_87950114
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef AKnynke het volgende:
even CTRL-F5-en :? Bij mij is het soms ook even niet helemaal in orde, wat kleine bugs die er nog uit moeten :)
Ja doei.
pi_87950134
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Merel het volgende:

[..]

O'neill.

Is hij nog voor een bepaalde sport?
pi_87950148
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef AKnynke het volgende:
Nah, het is gewoon een onhandige feature, vind ik zelf. Heeelemaal rechtsboven, echt helemaal, bij de header, heb je een icoontje van 3 gekleurde rechthoekjes, moet je op klikken en dan kun je alles vastzetten, heb je geen last meer van de rollover :)
pi_87950151
LastClick kan natuurlijk ook gewoon een lekkere boterham met pindakaas nemen, dat is wel goed tegen de honger. Want honger moet je niet hebben, da's niet goed voor je :)
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:59:59 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87950230
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

even CTRL-F5-en :? Bij mij is het soms ook even niet helemaal in orde, wat kleine bugs die er nog uit moeten :)
ha, in firefox zit hij er wel! Zo dom ben ik dus niet!
pi_87950284
Nou, 2 en een halve pannenkoek op. Zit VOL! aha, het is dus gelukt. Je hebt niet de authentieke pannenkoeksmaak, maar het komt wel in de buurt. Doordat het volkoren bakmix was, proefde je de vezels :P

Foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87950336
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zit er suiker in kaas? In komkommer zitten volgens mij geen noemenswaardige suikers (dat is 80% water ofzo).

Oh en om zelf op te zoeken: http://www.koolhydratentabel.nl/ hier staat augurk vast ook bij.
Lactose :P?
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:03:01 #90
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87950379
zo, baggerlayout weer terug. Daar kan ik tenminste quoten!
pi_87950393
Bedtijd!

Pannekoeken met gist zijn juist lekker! Als ik genoeg tijd heb maak ik pannekoekenbeslag met gist en laat het een nacht rijzen.

j.t., 't Is mooi klote allemaal. Succes met de aanpassingen :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87950449
Hij ziet er wel heel pannenkoekerig uit JT!

Zo, ik ga ook even 2 rekeningen betalen }:| 609 aan de Belastingdienst en 10.90 euro aan de H&M :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:06:20 #93
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87950562
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ha, in firefox zit hij er wel! Zo dom ben ik dus niet!
bij mij zit het er in safari gewoon hoor? al zie ik de pijltjes waar jij het over hebt weer niet.. toch wel!
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:07:59 #94
331 Merel
Be here now.
pi_87950663
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Is hij nog voor een bepaalde sport?
Geen idee, vond 'm gewoon leuk & vooral handig voor bij het fietsen. Want ik fiets nou ook weer niet zo hard dat ik echt een fietsjack nodig heb ofzo, gewoon iets ertussenin :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:08:30 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87950691
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

bij mij zit het er in safari gewoon hoor? al zie ik de pijltjes waar jij het over hebt weer niet.. toch wel!

helemaal rechts bovenin, pijltjes om naar de vorige en de volgende post te gaan...
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:10:21 #96
236335 neen
schone schijn
pi_87950786
Je hebt ook van die halterwekkers :') heb je je work out ook wel weer gehad.
pi_87950904
mmmm eigen gemaakte truffel mayonaise :9
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87950953
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef progje het volgende:
mmmm eigen gemaakte truffel mayonaise :9
recept! :9
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:15:10 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87951072
Ok, morgen RPM :').
pi_87951177
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

recept! :9
mosterd (1.5 a 2 theelepels)
ei (1x)
zonnebloem olie (200 / 250 ML)
peper
zout
truffel olie
beetje suiker

Ingrediënten op kamer temperatuur laten worden! Is erg belangrijk (olie / moster / ei ) en ik heb zelfs de bak waarin het maakte even op de verwarming gezet omdat die erg koud was.

De ei kloppen met peper en zout + mosterd tot het een beetje 1 geheel vormt.
Dan langzaam aan de olie er bij doen, beginnen met een paar druppels en dan steeds langzaamaan meer er bij, en blijven kloppen.

Op het laatst de truffel olie (na smaak toevoegen) net zoals eventueel nog wat peper en zout.
pi_87951190
Volgende week moet ik van de meneer van de shakes langskomen en ook van mijn moeder, anders heb ik vast een hok vol herrie. Maar ik wil niet. Ik heb een keer patat gegeten op vakantie, en chocoladebroodjes op, en dan gaat hij vast zeggen dat ik dat niet had moeten doen. En dat weet ik ook wel, hoef ik niet ook te horen. En ik wil ook niet wéér beginnen.
pi_87951280
euh, waarom 'moet' je dat?
Ja doei.
pi_87951421
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
euh, waarom 'moet' je dat?
Het idee is dat je shake-t, als je er klaar mee bent ga je afbouwen en meer normaal eten, en dan normaal eten opbouwen tot een normale aantal kcal. Maar dan moet je een aantal keer terugkomen omdat stok achter de deur, maar dat is het voor mij dus echt niet.

Geen geld ofzo erin betrokken :')
pi_87951446
syreen, is dit onze oplader?
http://www.telefoonlader.nl/?s_page_id=4266
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:23:56 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87951609
Dat ziet er lekker uit j.t.!!

RenRen, wat is dat voor sekte gebeuren?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87951631
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Het idee is dat je shake-t, als je er klaar mee bent ga je afbouwen en meer normaal eten, en dan normaal eten opbouwen tot een normale aantal kcal. Maar dan moet je een aantal keer terugkomen omdat stok achter de deur, maar dat is het voor mij dus echt niet.

Geen geld ofzo erin betrokken :')
Nou, dan moet je dus niets, en zeg je dus gewoon dat dit niets voor je is.

Kommop, beetje voor jezelf opkomen!
Ja doei.
pi_87951765
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
syreen, is dit onze oplader?
http://www.telefoonlader.nl/?s_page_id=4266
:Y Dit is alleen een merkloze, maar hij zou moeten passen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87951824
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y Dit is alleen een merkloze, maar hij zou moeten passen.
Ik ben mijn oplader kwijt geraakt ;(
pi_87951951
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ziet er lekker uit j.t.!!

RenRen, wat is dat voor sekte gebeuren?
Mijn moeder doet er snel zo hysterisch over, WANT ZONDER DIE MAN BEN JE NERGENS. Ik vind het bullshit. Als ik het alleen niet kan, kan ik het nooit.
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, dan moet je dus niets, en zeg je dus gewoon dat dit niets voor je is.

Kommop, beetje voor jezelf opkomen!
Dat deed ik al, door vandaag niet te gaan, maar als ik zeg dat ik niet wíl gaan, en dat ik gewoon andere plannen wil gaan maken op maandagavond (Sporten zegmaar :') ) Wordt ze boos. Men. Ik hoef namelijk ook niet meer teshaken, dus ik vind het onnodig.
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:31:44 #110
236335 neen
schone schijn
pi_87952086
Moet je nu alleen leven op shakes ofzo dan? Als je dan slechte grappen maakt hoef je vast niet meer terug te komen.
pi_87952094
Ren hoe oud ben je?
pi_87952129
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]
Ik ben mijn oplader kwijt geraakt ;(
Ai ;( De mijne ligt met oplader en USB-kabel nog bij mijn ouders :') Heel handig. Gelukkig heb ik mijn trouwe Sony Ericsson nog O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:33:08 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87952161
Mensen die andere mensen laten leven op shakes moeten in een baan om de aarde worden geschoten.
pi_87952355
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ai ;( De mijne ligt met oplader en USB-kabel nog bij mijn ouders :') Heel handig. Gelukkig heb ik mijn trouwe Sony Ericsson nog O+
heb ik ook een usb kabel?
pi_87952370
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef neen het volgende:
Moet je nu alleen leven op shakes ofzo dan? Als je dan slechte grappen maakt hoef je vast niet meer terug te komen.
Nee nee, ik ben er klaar mee en ben nu normaal eten aan het opbouwen.
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ren hoe oud ben je?
20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
quote:
18s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die andere mensen laten leven op shakes moeten in een baan om de aarde worden geschoten.
_O- Ik vond het wel super makkelijk. Ik hoefde niet meer na te denken over wanneer ik moest eten, dat vind ik zo'n gedoe. Als ik heel eerlijk ben :@ maar eten is ook lekker.
pi_87952395
wie heeft er eigenlijk geen doelpunt kunnen maken tegen Feyenoord? Wel zielig :P!!!
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 20:39:03 #117
70532 loveli
N
pi_87952493
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie heeft er eigenlijk geen doelpunt kunnen maken tegen Feyenoord? Wel zielig :P!!!
De keeper?
crap in = crap out
pi_87952502
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
_O-!
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:40:46 #119
236335 neen
schone schijn
pi_87952587
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb gisteren lekker dingen gedronken met een paar feyenoorders, gezellig hoor :D was ze in de middag tegen gekomen en toen kreeg een een sms'je van iemand en toen zei hij: "hahahahha die joden staan met 2-0 achter tegen Excelsior, ooh Rotterdam" en s avonds was het "wij staan onderaan ja wij staan onderaan" O+
pi_87952673
Ado Den Haag verloor maar net, onverdiend, door een partijdige scheids!
Zo, ik weet ook eens wat oO<
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:43:40 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87952736
Eindstand:

O: 250 ml biogarde met muesli
T: 2 mandarijntjes
L: 3 boterhammen, sandwichspread, pindakaas, appelstroop
T: kleine appel
T: 2 volkoren theeleutjes (30kcal per stuk)
D: vegaburger, roerbak aardappeltjes, groente roerbakmix
T: koffie met 1 bonbon

Voor mijn gevoel heb ik nu teveel gehad omdat het sporten is uitgesteld naar morgen :{.
pi_87952796
Schoonmoeder eind van de week jarig. Ik zou voor haar, en een beetje voor schoonvader, een collage maken met foto's van hun 2. Maar nu zetten ze liever de omgeving op de foto, dan elkaar. Dus heb maar 7 foto's :') en een lijst van 30x40
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:45:08 #123
236335 neen
schone schijn
pi_87952802
Mijn club verkeerd in financieel zwaar weer en sportief gaat het ook niet lekker, al 3x van een club die laatste stond verloren O+
Maarja, tegen beter weten in blijven gaan hè :')
pi_87952812
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:

O: 250 ml biogarde met muesli
T: 2 mandarijntjes
L: 3 boterhammen, sandwichspread, pindakaas, appelstroop
T: kleine appel
T: 2 volkoren theeleutjes (30kcal per stuk)
D: vegaburger, roerbak aardappeltjes, groente roerbakmix
T: koffie met 1 bonbon

Voor mijn gevoel heb ik nu teveel gehad omdat het sporten is uitgesteld naar morgen :{.
NEE! Het is een prachtig lijstje *O* Echt hoor! *trots is*
pi_87952814
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier :@. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen :').
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:46:15 #126
236335 neen
schone schijn
pi_87952868
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier :@. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen :').
Engels, doei
pi_87952902
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Ik vond het echt rotboeken :@ Ik heb de NL-se in epub, kan je de eerste sturen, kun je kijken of je het wat vindt (ze zijn ook in het Engels wel te vinden).
pi_87952924
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef j.t het volgende:
Schoonmoeder eind van de week jarig. Ik zou voor haar, en een beetje voor schoonvader, een collage maken met foto's van hun 2. Maar nu zetten ze liever de omgeving op de foto, dan elkaar. Dus heb maar 7 foto's :') en een lijst van 30x40
Op deze manier opvullen?

of zo?

Dan lijkt het minder leeg.
pi_87952930
XM, vet mooie lijst trouwens!
pi_87952953
Ik heb ook de papieren trouwens (NL). De delen zijn nu alleen verspreid over mijn familie :') Mijn zus heeft 1, mijn moeder 3. En ik 2, geloof ik.
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:48:16 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87952970
Optie 2 vind ik mooier, optie 1 vind ik echt heel rommelig en onoverzichtelijk.
pi_87952981
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Op deze manier opvullen?

[ afbeelding ]

of zo?

[ afbeelding ]

Dan lijkt het minder leeg.
Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!
pi_87953039
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik vond het echt rotboeken :@ Ik heb de NL-se in epub, kan je de eerste sturen, kun je kijken of je het wat vindt (ze zijn ook in het Engels wel te vinden).
Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopen :+.

Oh en jt, heb deze gewoon gekopieerd van http://www.photobox.nl/winkel/groot-formaat/fotocollage
pi_87953232
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopen :+.

Oh en jt, heb deze gewoon gekopieerd van http://www.photobox.nl/winkel/groot-formaat/fotocollage
Een ebookreaderformaat. Zo kan ik ze op mijn telefoon lezen :9
pi_87953238
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef neen het volgende:

[..]

Engels, doei
Ik lees al 2 keer "Eikel, doei", en 2 keer vond ik het erg. :')
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:

[..]

Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!
Of wat omgevingen erbij plakken? :o Ik weet niet hoe het precies zit natuurlijk, maar als het zo veel omgevingfoto's zijn..
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:57:51 #136
236335 neen
schone schijn
pi_87953467
Maar goed chicolate, er zijn wel meer boeken dus evt kan je iets anders kopen. Het is toch niet zo dat het per se op moet? Ooit voor een verjaardag ofzo kan ook nog?
pi_87953642
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef neen het volgende:
Maar goed chicolate, er zijn wel meer boeken dus evt kan je iets anders kopen. Het is toch niet zo dat het per se op moet? Ooit voor een verjaardag ofzo kan ook nog?
Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOG :@.
pi_87954078
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOG :@.
Slecht, SOG-en! :{w

*Staart naar haar photoshopbestand die ze morgen in moet leveren* :')
pi_87954326
Waarom zou je boeken in het Engels lezen die oorspronkelijk in het Zweeds zijn geschreven? Ik lees ook wel Engels, maar alleen als dat de oorspronkelijke taal is. (en Murakami, maar dat is omdat de Nederlandse vertaler suckt)

Verder, die boeken lezen makkelijk weg hoor, maar ik snap de hype niet helemaal. Zeer matig.
pi_87954501

Lijstje van vandaag:

O: 1 boterham met kaas
T: stukje boterletter
L: 3 boterhammen (jam, kaas, salami) en een bak met groene paprika en tomaat
D: snijbonen met witte bonen in tomatensaus en hamburgertje
T: Citroen yoghurt van Danio

Nu geen trek, zo maar eens wat drinken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87954993
Oei ik moet vermouth of witte wijn in een recept gebruiken, ik heb nu maar rose gedaan.. Zou dat heel veel schelen?
pi_87955027
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef RenRen- het volgende:

[..]

20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
Ben je nog te dik of valt het mee?
pi_87955100
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Eh, de dikke vegetarier! Leuk boek!
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:31:34 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87955205
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_87955272
Ik vind boeken lezen in het Engels leuker dan in het Nederlands. Weet niet waarom. Of misschien toch wel, ik moet wat aandachtiger lezen en daardoor mis ik minder details :). Ik lees te snel in het Nederlands.
  Vis een optie? maandag 25 oktober 2010 @ 21:32:46 #146
70532 loveli
N
pi_87955275
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?
Omdat ze goedkoper zijn. Ik heb er ook mee in mn handen gestaan.
crap in = crap out
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:33:08 #147
236335 neen
schone schijn
pi_87955290
Ik heb net wat is de wat uit, ik vond het oké.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:33:09 #148
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87955291
omdat de NLse vertaling echt naar is? al kan dat ook liggen aan het feit dat het origineel gewoon nogal naar is natuurlijk, dat weet ik niet.. (en Engels is gewoon een mooiere taal natuurlijk :P)
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:33:22 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87955300
Het is hier een puinhoop, morgen krijgen we nieuw zeil in de keuken en gang...
Het huis langzaam maar zeker aanpassen aan Unieks eisen >:) ;)
pi_87955313
Ik maak bospaddenstoelen risotto, mijn broertje lust geen champignons dus ik hoop dat hij wel eekhoorntjesbrood en cantharellen lust :P!
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:34:06 #151
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87955346
warme melk O+
verbazingwekkend zoet is dat ook zeg! (ik drink normaal eigenlijk alleen melk in mijn koffie, dan valt die zoetheid niet zo op)
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:34:33 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87955371
Nouja, ik ben toch al niet zo van het lezen in het engels :') Lees eigenlijk het liefst in het nederlands en als dat niet kan in het duits. Mijn engels is echt slecht te noemen.
pi_87955372
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is hier een puinhoop, morgen krijgen we nieuw zeil in de keuken en gang...
Het huis langzaam maar zeker aanpassen aan Unieks eisen >:) ;)
Girl Power! ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:35:00 #154
236335 neen
schone schijn
pi_87955393
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak bospaddenstoelen risotto, mijn broertje lust geen champignons dus ik hoop dat hij wel eekhoorntjesbrood en cantharellen lust :P!
Je broertje moet gewoon eten wat zijn grote zus voor hem maakt. Ik doe dat ook en lust ook niets.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:35:37 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87955423
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Blurred86 het volgende:
omdat de NLse vertaling echt naar is? al kan dat ook liggen aan het feit dat het origineel gewoon nogal naar is natuurlijk, dat weet ik niet.. (en Engels is gewoon een mooiere taal natuurlijk :P)
Viel toch wel mee? En ik vind Engels helemaal niet zo'n mooie taal eigenlijk :@
pi_87955449
[captainobviousmodus]
Ik houd van Engelse boeken en boeken in het Engels O+
[/captainobviousmodus]
Ja doei.
pi_87955551
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, ik ben toch al niet zo van het lezen in het engels :') Lees eigenlijk het liefst in het nederlands en als dat niet kan in het duits. Mijn engels is echt slecht te noemen.
Ik las dat ik deceased tomatoes en deceased chillies moest gebruiken in een recept (vergaan oid) en ik dacht omg what ever. Bleek het deseeded te zijn (ontzaad) ;(
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:38:24 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87955567
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[captainobviousmodus]
Ik houd van Engelse boeken en boeken in het Engels O+
[/captainobviousmodus]
Kuu Ef Tee!

Engels O+

Al wil ik dus mn Spaans opvijzelen en dan kan ik eens écht beginnen aan Garcia Marquez enzo!

Woei, mn samba gaat al ietsjes beter! *O* Al raak ik nog steeds wel eens in de knoop als het sneller moet :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_87955588
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Fat chance, maar des te more paddestoelen voor piefje!!! :9

WTF? Waar is Project Catwalk gebleven? Dat was nog helemaal niet af. :(
pi_87955600
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kuu Ef Tee!

Engels O+

Al wil ik dus mn Spaans opvijzelen en dan kan ik eens écht beginnen aan Garcia Marquez enzo!

Woei, mn samba gaat al ietsjes beter! *O* Al raak ik nog steeds wel eens in de knoop als het sneller moet :+
nog een paar nachtjes slapen en dan zitten we om deze tijd in een Pub, enzo! O+
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:39:54 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87955645
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja }:| Stom he?
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:40:22 #162
236335 neen
schone schijn
pi_87955671
Die pintermannen zijn er ook goedkoop :9 de koers is gunstig voor liefhebbers.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:40:47 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87955695
Project catwalk komt hierna. Maar dan moet ik naar bed }:|
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:41:16 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87955723
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nog een paar nachtjes slapen en dan zitten we om deze tijd in een Pub, enzo! O+
Jaaaaaaa!

Zin an *O*
Kan het alleen niet erg laat maken want moet ook weer terug naar Leeds kunnen enzo :+ Maar geocoachen en eten enzo gaat helemaal goed komen! O+ Moet ik alleen bedenken of ik na de les snel een boterham erin schuif of dat ik met jullie lunsj :Y)
pi_87955761
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jaaaaaaa!

Zin an *O*
Kan het alleen niet erg laat maken want moet ook weer terug naar Leeds kunnen enzo :+ Maar geocoachen en eten enzo gaat helemaal goed komen! O+ Moet ik alleen bedenken of ik na de les snel een boterham erin schuif of dat ik met jullie lunsj :Y)
Is daar dan nog een uur vroeger hè :+ maar idd :9 we zullen oko wel dood zijn na de hele dag wandelen :9

En lunchen klinkt prima :9
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:44:02 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87955864
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is daar dan nog een uur vroeger hè :+ maar idd :9 we zullen oko wel dood zijn na de hele dag wandelen :9

En lunchen klinkt prima :9
*O* O+

Deaud ende voldaen! :Y) Kunnen we zonder schuldgevoel Engels voer tot ons nemen :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:44:14 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87955874
Oh men, ik ben nog steeds aan het werk. Vandaag al van 8:30 - 16:30 en bij thuiskomst gelijk door van 17:30 tot nu. Alleen ff gegeten.

*kreun.
pi_87956116
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is nu een uur later! Bij gebrek aan beter kijk ik nu de Nederlandse versie :+. Ik krijg spontaan zin om eindelijk eens mn naaiprojectjes af te maken/te beginnen.
pi_87956121
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Project catwalk komt hierna. Maar dan moet ik naar bed }:|
En waar is dan de miljonairsheks? Naja whatever, ik heb hem al uitgezet, ik ga maar wat lezen. Lig al in bed, ben toch nog niet helemaal beter hoor, duurt echt stom lang. ;(

Maar mijn avondeten was dus echt zo lekker! O+ Hollandsch eten kán heel smakelijk zijn en ik ken niemand die zulke lekkere stoofpeertjes maakt als ik. :+ Nu ken ik niet heel veel mensen bij wie ik stoofpeertjes heb gegeten, maar toch. :P

Verder heb ik bij de Makro vandaag een nieuwe camera gekauft en een rolkoffer voor de Spanjereis. Ik kan niet wachten! Het is er nu zo'n 24 graden, hopen dat dat over anderhalve week nog zo is!
*O*
pi_87956125
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O* O+

Deaud ende voldaen! :Y) Kunnen we zonder schuldgevoel Engels voer tot ons nemen :+
zolang er maar erwtjes bij zitten :')
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:49:57 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87956172
M'n Duutser is tof O+ . Maar niet altijd..

Ik had hem gemaild over m'n contractverlenging, niets van gehoord. Belde hij net, zegt hij er niets over. Nadat ik 10 minuten een verhaal heb aangehoord over de nieuwe muziekschool van de nieuwe vriend van z'n moeder vraagt hij hoe mijn dag was. 'Goh, heb je m'n email niet gelezen?' 'Ja, die over oud en nieuw met je vrienden?' Nee, die over m'n contractverlenging. 'oh ja, leuk'. 'Over oud en nieuw....'

Soms....
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:50:47 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87956216
Mwehe Co, nou krijg ik ook zin in Spanje :9 :P

Ik duim mee voor lekker weer voor je! :Y)

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zolang er maar erwtjes bij zitten :')
Mushy peas ;(

Gewone peas :Y)
pi_87956246
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Eekhoorntjes brood zit er door, en paddenstoelen bouillon = lekker
de gegrillde cantharellen in citroensap doen hem aan naaktslakken denken maarrrr hij eet wel door :P
pi_87956284
Mushy peas mèt peas.. ja, dat heb ik wel eens gehad, in Bangor.. bij een soort Euroshopper lekkerbek :')
Ja doei.
pi_87956319
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef conleche het volgende:

[..]

En waar is dan de miljonairsheks? Naja whatever, ik heb hem al uitgezet, ik ga maar wat lezen. Lig al in bed, ben toch nog niet helemaal beter hoor, duurt echt stom lang. ;(

Maar mijn avondeten was dus echt zo lekker! O+ Hollandsch eten kán heel smakelijk zijn en ik ken niemand die zulke lekkere stoofpeertjes maakt als ik. :+ Nu ken ik niet heel veel mensen bij wie ik stoofpeertjes heb gegeten, maar toch. :P

Verder heb ik bij de Makro vandaag een nieuwe camera gekauft en een rolkoffer voor de Spanjereis. Ik kan niet wachten! Het is er nu zo'n 24 graden, hopen dat dat over anderhalve week nog zo is!
*O*
mijn mutti maakt ze vaak!

En, Spanje O+!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 25-10-2010 22:13:08 ]
pi_87956517
quote:
13s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh men, ik ben nog steeds aan het werk. Vandaag al van 8:30 - 16:30 en bij thuiskomst gelijk door van 17:30 tot nu. Alleen ff gegeten.

*kreun.
ik voel met je mee, ik zit ook nog in een conference call
pi_87956565
Goed'naaf!
Ik heb net pompoenen gehakselt O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:01:48 #178
331 Merel
Be here now.
pi_87956781
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef AKnynke het volgende:
M'n Duutser is tof O+ . Maar niet altijd..

Ik had hem gemaild over m'n contractverlenging, niets van gehoord. Belde hij net, zegt hij er niets over. Nadat ik 10 minuten een verhaal heb aangehoord over de nieuwe muziekschool van de nieuwe vriend van z'n moeder vraagt hij hoe mijn dag was. 'Goh, heb je m'n email niet gelezen?' 'Ja, die over oud en nieuw met je vrienden?' Nee, die over m'n contractverlenging. 'oh ja, leuk'. 'Over oud en nieuw....'

Soms....
Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werk 8-)

Vandaag echt een heel slecht lijstje, gewoon omdat ik recalcitrant was wegens pesthumeur. En nu heb ik spijt :{
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:03:02 #179
236335 neen
schone schijn
pi_87956838
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werk 8-)

Vandaag echt een heel slecht lijstje, gewoon omdat ik recalcitrant was wegens pesthumeur. En nu heb ik spijt :{
O ik deel je gevoel maar morgen zal alles beter zijn, wat een fantastisch gevoel hè.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:05:23 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87956950
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kuu Ef Tee!

Engels O+

Garcia Marquez vind ik in het Nederlands al niet om doorheen te komen! :o.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:06:16 #181
331 Merel
Be here now.
pi_87957006
Kijk dan :@

O - roomboterkoekjes
L - kippensoep, bruine boterham old amsterdam met boter, bruine boterham met filet americain, bakje pastasalade
T - appelflap, appel
D - pizza
T - zak hartbreakers, liter cherry coke

Ugh :{
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:07:44 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87957095
Je lunch was iig prima ^O^
pi_87957124
Maria, ik heb Mathilda in het Spaans :D!!!
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:10:01 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87957207
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maria, ik heb Mathilda in het Spaans :D!!!
Wat tof! :o

Ja ik zal ook moeten beginnen met kinderboekjes _O-

Moet het wel echt weer gaan oppakken, want mn zus wil Mapudungun (taal van de Chileense Mapuche indianen) leren, en dan moet ze dat natuurlijk ook aan mij leren! :+
pi_87957236
Ik wil mijn Spaans ook opvijzelen :9!!!
pi_87957260
Mijn lijstje

O: wit bolletje filet american, halfvolle melk
T: mandarijn
L: volkoren boterham filet american sweet union, spa en fruit bosvruchten light
T: snack komkommer
D: chili con carne, rijst, wrap, rauwkostsalade, 2 eetlepels boordevol appeltaart yoghurt o.i.d., halfvolle melk
T: veel thee, verse sinaasappelsap
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:12:07 #187
236335 neen
schone schijn
pi_87957306
Gewoon el pato Donald lezen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:12:14 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87957315
mijn lijstje:
O: yoghrut met banaan en muesli
T: banaan
L: chicken pot pie met heeeeel veel groente
T: appel
T: paar snoepjes
D: pizza
T: paar sneopjes
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:12:20 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87957320
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Garcia Marquez vind ik in het Nederlands al niet om doorheen te komen! :o.
Ja mijn moeder klaagde altijd over die horde Aureliano's in Cien Años de Soledad _O- Nouja als ik het niks vind ga ik het natuurlijk niet uitlezen, maar het was maar een voorbeeld :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:13:04 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87957366
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:12 schreef neen het volgende:
Gewoon el pato Donald lezen.
Ik heb wel nog ergens een stripverhaal van "El Pato Lucas" liggen! :D Da's Daffy Duck :+
pi_87957454
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:

[..]

Dat ja :Y

En waarom heb je een pesthumeur?
pi_87957476
Liggen de foto's al een half uur te drogen. Ga ik er vanuit dat ze droog zijn. Met als gevolg, langs de randjes vingerafdrukken. Dus morgen de randjes eraf halen :')
Hopelijk drogen ze uberhaupt, want half uur drogen is best lang
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:15:37 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87957517
Ok, ik kap ermee voor vandaag, ik begin een hele nare hoofdpijn te ontwikkelen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:17:01 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87957603
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik kap ermee voor vandaag, ik begin een hele nare hoofdpijn te ontwikkelen.
Genoeg is genoeg! Goedzo, ken uw grenzen :Y
pi_87957614
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef j.t het volgende:
Liggen de foto's al een half uur te drogen. Ga ik er vanuit dat ze droog zijn. Met als gevolg, langs de randjes vingerafdrukken. Dus morgen de randjes eraf halen :')
Hopelijk drogen ze uberhaupt, want half uur drogen is best lang
Heb je ze aan de verkeerde kant van het fotopapier afgedrukt?
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:17:29 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_87957634
En Nynke, gefelie met de contractverlenging, dat had ik nog nie gezegd! *O*
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:19:03 #197
236335 neen
schone schijn
pi_87957718
Donald Duck is best vrouw onvriendelijk als je het leest, jullie worden iig niet echt fraai neer gezet. Die Donald is gewoon een pechvogel maar die Katrien is gewoon een bitch. Gewoon met verschillende mannen omgaan enzo, dan heb je ook nog die Clarabella. Altijd maar zeuren op de hardwerkende Karel, niets is goed genoeg voor haar. De enige die wel oké lijkt is Minnie.

:')
pi_87957839
Definitief lijstje:

O: 2 sneetjes rozijnenbrood met boter, 2 koppen thee met honing
L: 1x geroosterd volkoren brood met tomaat en mayo en 1 met filet A. Ineens moest ik weg, had niet op de tijd gelet
T: wodka, light chips
D: draadjesvlees, stoofpeertjes, sperzieboontjes en ik twijfel tussen puree of gewoon gekookte aardappelen. Toe Haagen Dazs B&J ijs
T: suikervrije dropjes
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:22:32 #199
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87957908
er is toch ook een meisjesversie van kwik kwek en kwak of niet? hoe heten die ookalweer?
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:23:18 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87957955
quote:
14.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Genoeg is genoeg! Goedzo, ken uw grenzen :Y
Die heb ik royaal overschreden vandaag, maar vorige week niet optimaal kunnen werken door 't vage griepje.

Slaap lekker allen :W
pi_87958029
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef Blurred86 het volgende:
er is toch ook een meisjesversie van kwik kwek en kwak of niet? hoe heten die ookalweer?
lizzy, juutje, babetje
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:25:06 #202
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87958039
kwik kwek en kwak in het zweeds: Knatte, Fnatte och Tjatte :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:25:23 #203
236335 neen
schone schijn
pi_87958059
Ja, Lizzie, Juultje en Babetje. Maar die zijn nog te jong om over te oordelen.
pi_87958068
lizzy is de dochter van Darkwing Duck toch?
Ja doei.
pi_87958072
Lizzy, Babetje en Juultje!

maandag 25 oktober 2010 @ 22:25:45 #206
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87958074
oh jaaaa :D
pi_87958165
oh, dat was kwekkelien!
Ja doei.
pi_87958171
Ik heb ook zin in ijs :9
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:28:08 #209
331 Merel
Be here now.
pi_87958192
Ben ik de enige die Babetje in eerste instantie leest als babe-tje (beeb-tje dus)?

Voor mij ook bedtijd, veel te verkouden. Moet geen griep worden, geen tijd voor!
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:29:16 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87958264
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb ook zin in ijs :9
Ik in eend :9~
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:29:33 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87958282

O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:30:07 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87958316
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik in eend :9~
Ik in slapen :O .

Maar nog even Dexter afkijken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87958340
eendenborstfilet O+ nom :9
Ja doei.
pi_87958374
O+ Donald Duck! O+ ik ben fan!
pi_87958409
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:31 schreef Swietje het volgende:
O+ Donald Duck! O+ ik ben fan!
met 'n lekker sausje ja :9 of geconfijt! O+
Ja doei.
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:34:01 #216
236335 neen
schone schijn
pi_87958492
Ik kijk altijd uit naar het moment dat ik weer in bad kan liggen met een of twee verse Donald Ducks.

Mooi leven.
pi_87958555
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

met 'n lekker sausje ja :9 of geconfijt! O+
:{w
pi_87958717
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je ze aan de verkeerde kant van het fotopapier afgedrukt?
Ik hoop het niet. Ik kon niet zien wat de goede kant was. Het was praktisch identiek. Maar we zien het morgen wel weer :P
pi_87959610
Brrr, voorstukjes van 'Haar naam was Sarah' en interviews met vrouwen die dat mee hebben gemaakt. Pfff
pi_87959999
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ben je nog te dik of valt het mee?
Nooit echt te dik geweest, was vooral voor mezelf.
pi_87960230
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:05 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nooit echt te dik geweest, was vooral voor mezelf.
Dan moet je moeder al helemaal niet zeuren, pppffft!
pi_87960512
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dan moet je moeder al helemaal niet zeuren, pppffft!
Vind ik stiekem ook, maar ik heb weinig zin in ruzie _O-
pi_87961034
Ik wil zooo graag naar een halloween feestje, check deze outfit:

maandag 25 oktober 2010 @ 23:30:20 #224
236335 neen
schone schijn
pi_87961247
Halloween, nog zon fantastisch feest. Je loopt erbij als een idioot en mensen zeggen dat je er leuk uit ziet. Omdat ze je niet herkennen ofzo. Mooi man.
pi_87961476
Leuke dirndl voor Tink :P
  Vis een optie? dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:01:53 #226
70532 loveli
N
pi_87962560
2 personen, 20 euro 1 dag treinen. Sigme voor als er geen kruidvatkaartjes meer zijn?
crap in = crap out
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:05:14 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87962718
Da's een leuke outfit ja :Y

Popcorn :9
pi_87962798
Hoe kan ik teruglezen wanneer het zo snel gaat.

Vriendin had feestje met halloween thema, precies de outfit die PF zo leuk vond had ze aan...
Zombie-schoolgirl dus :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87963162
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef V1z0R het volgende:
Hoe kan ik teruglezen wanneer het zo snel gaat.

Vriendin had feestje met halloween thema, precies de outfit die PF zo leuk vond had ze aan...
Zombie-schoolgirl dus :D
Heb je daar pleaseee een foto van :D?!!
pi_87963803
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Heb je daar pleaseee een foto van :D?!!
Weet niet of ze dat zo fijn vind...

Zal wel even kijken of ik hem kan bewerken en op m'n bucket zetten.
PM word het sowieso
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_87963879
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Weet niet of ze dat zo fijn vind...

Zal wel even kijken of ik hem kan bewerken en op m'n bucket zetten.
PM word het sowieso
Alleen de outfit is prima! Hoofd hoeft niet..
pi_87964164
slapen :W
pi_87964834
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 00:39 schreef progje het volgende:
slapen :W
Ik ook, na een half-zachte poging om ook maar iets teug te lezen :D :W
pi_87965106
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik ook, na een half-zachte poging om ook maar iets teug te lezen :D :W
Aan die poging moet ik nog beginnen... Bijna 2 hele topics. :o

Slaap lekker!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_87965603
Mini :W!
pi_87965676
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 01:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mini :W!
Hee PF. :) Hoe is het?
pi_87965995
Even mijn belabberde lijstje:
O: bagel met roomkaas (om half 12 ofzo, ze waren vanochtend het fornuis aan het repareren dus ik kon thuis mijn havermout niet maken)
T: koffie met melk
L: soort bagel-ding met kaas, iets van 360 kcal volgens het bordje in de winkel
T: koffie met melk
D: havermout
T: kiwi, misschien nog wat groente
T: glaasje wijn

Belachelijk avondeten, maarja. Ik kwam nogal laat thuis van de universiteit en toen heb ik nog een tijdje zitten computeren en met vriendje chatten, en toen zat ik te trillen en moest ik iets hebben met snelle suikers en wat zonder enige moeite te maken was. :+
Maar het werken ging zó lekker vandaag. O+ Mijn prof is helemaal enthousiast en dat is aanstekelijk. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 26-10-2010 02:03:56 ]
pi_87966420
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 01:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hee PF. :) Hoe is het?
Wel goed. Ik lijd denk ik aan SOG, aangezien ik nu al een kerstverlanglijstje aan het maken ben en geen kerst vier :P
pi_87966849
OMG! Ik heb broodjes gevonden die gewoon hetzelfde smaken als zachte witte bolletjes in Nederland!
Ok, ik weet dat witte bolletjes nou niet bijzonder lekker zijn, maar na een paar maanden weeïg zoet brood eten is dit echt een verademing.

Toevoeging aan lijstje: broodje met (Nederlandse!) kaas en roomboter. O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 05:31:35 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87966950
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuke dirndl voor Tink :P
[ afbeelding ]
Oe, dat is wel een geil ding ja :P
pi_87967153
Mogge.

quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef loveli het volgende:
2 personen, 20 euro 1 dag treinen. Sigme voor als er geen kruidvatkaartjes meer zijn?
Kruidvat is hier echt op, ben nog naar een tweede geweest (hadden ze nog wel rode).

Wat is de 20-euro aanbieding?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:25:40 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87967178
Mogge!

Ik ken Donald Duck niet echt heel erg goed. Van die 3 dameseendjes had ik dan ook nog nooit gehoord :o. ik mocht geen strips lezen van m'n ouders, vandaar.
pi_87967181
:z mogge!
Ja doei.
pi_87967204
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik ken Donald Duck niet echt heel erg goed. Van die 3 dameseendjes had ik dan ook nog nooit gehoord :o. ik mocht geen strips lezen van m'n ouders, vandaar.
Ik mocht wel strips lezen maar geen Donald Duck.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:33:46 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87967213
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 07:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik mocht wel strips lezen maar geen Donald Duck.
Vanwege de vuige taal? :+
pi_87967230
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 07:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vanwege de vuige taal? :+
Zit er vuige taal in?

Nee, Amerikaans.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:50:32 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87967303
Goeiemorgen...

Het is hier koud en ik heb slecht geslapen....lange dag op het werk voor de boeg...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:56:02 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87967336
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!

Waarom niet? :o.

Hier was maar één ding dat niet mocht: naar de VPRO kijken (dat is in mijn hoofd lange tijd een goddeloze zender geweest) en ihb Villa Achterwerk en Theo en Thea :').

Ik ben opgegroeid zonder het tenenkaasimperium! :'(.

Goedemorgen :W.

Ik heb geen zin vandaag, maar ik heb gelukkig een anderhalve vrije dag in het vooruitzicht O+. Wat een luie donder ben ik ook: net een week vakantie gehad en nu alweer uitkijken naar vrije dagen :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:59:11 #249
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87967353
ik las vroeger altijd suske en wiske en asterix en obelix :+

en goedemorgen! vandaag wordt een goeie dag, dat mag onderhand ook wel weer eens een keer.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:03:41 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87967389
Ik ben trouwens zowel lid geweest van de Donald Duck als van de Tina. Van de DD maar een jaartje geloof ik, van de Tina iets langer. En dan eerst Noortje lezen hè O+.

Daarna ben ik een aantal jaren lid geweest van de Hitkrant :'). Eerst schoenen uit en - als 'ie op dodag kwam - huiswerk af, dan haalde m'n moeder hem pas tevoorschijn uit haar verstopplek _O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:12:58 #251
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87967467
vandaag komt waarschijnlijk mijn pakje van de we (jurkje en 2 broeken), hoop dat een van mijn ganggenoten het aan kan nemen!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:14:47 #252
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_87967483
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 07:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier was maar één ding dat niet mocht: naar de VPRO kijken (dat is in mijn hoofd lange tijd een goddeloze zender geweest) en ihb Villa Achterwerk en Theo en Thea :').
Grappig, daar mochten wij juist wèl naar kijken! Rembo en Rembo! ^O^

Telekids was in de ban wegens "commerciële bagger".
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:17:37 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87967508
Telekids mocht hier wel. Maar ik ging echt niet om 8 uur al voor de buis zitten hoor :P.
Later kreeg je zo'n zondagversie van Telekids met Anniko van Santen. Stomme naam, stom mens, vond ik toen al en nu nog steeds :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:18:19 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87967510
Ik wil ook een jurkje :Y Om aan te trekken naar mijn date en met kerstmis :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:22:47 #255
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87967538
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 07:20 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]

Kruidvat is hier echt op, ben nog naar een tweede geweest (hadden ze nog wel rode).

deze vermoed ik: http://www.ibood.com/nl/nl/
moet je wel vandaag bestellen!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:30:40 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87967607
brrrrr...maar goed dat ik de strijd van mezelf verloren heb en m'n winterjas aangetrokken had. M'n haar was bevroren toen ik op het werk aankwam!

Ik zou eigenlijk m'n winterjas niet voor 1 november aandoen...

Oh, en Vik! Esprit heeft leuke jurkjes vind ik!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:32:31 #257
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87967619
en de we ook dus :7 en daar heb ik nog een 20% kortingscode voor ook mocht iemand interesse hebben!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:35:24 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87967646
VPRO mocht ik dan weer wel zien. Ik weet niet, strips vonden ze gewoon niet geschikt.

Ik heb vandaag ook weer een jurkje aan!

Deez O+

Met een bruine, stoere riem en bruine lange laarzen om het een tikkeltje minder avondtenue te maken :Y. Goed geslaagd, al zeg ik het zelf!

Nynke! Bevroren haar! Brrrr!
  Vis een optie? dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:37:51 #259
70532 loveli
N
pi_87967678
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 07:20 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]

Of ik plak het linkje erbij :')
http://www.ibood.com/nl/nl/
crap in = crap out
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:41:41 #260
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87967719
zojuist nog 3 jurkjes besteld bij esprit :') in my defense: ik wilde ze al een tijdje en ze zijn nu nog verder afgeprijsd O-) nu maar hopen dat ze niet al te belachelijk groot uitvallen..
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:44:28 #261
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87967758
nu snel op naar de uni, was echt van plan om mooi op tijd te zijn vandaag *faal*
fijne dag allemaal :W
pi_87967772
ik mocht gewoon alles lezen en kijken :)

zo, nog even een uurtje verder leren (zit alweer vanaf 8 uur) en dan komt 't hopelijk goed :X

tentamen van 10.30 tot 13.30 :z
Ja doei.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:49:48 #263
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87967814
aah pakje is zojuist bezorgd.. zo kom ik nooit weg! :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:50:06 #264
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87967819
maar ik ga toch maar, succes straks Mo!
  Vis een optie? dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:51:49 #265
70532 loveli
N
pi_87967833
Weinig bewegen (enkel) en weinig eten (tandarts), gewicht is prima, maar merk toch wel dat bewegen verschil maakt voor hoe het eruit ziet.
crap in = crap out
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:54:30 #266
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87967868
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef neen het volgende:

[..]

Je weet dat, hoe graag ik ook hakken draag, ik solidair met je ben en op platte schoenen loop hè.

Hmm, ik zag vandaag nog iemand lopen. Ik moest even goed kijken want het had van die dr. Martens dingen aan. Ik denk dat het een bouwvakster was want waarom zou een vrouw anders die dingen dragen?
:o Omdat ze tof zijn!! O+

Grappig trouwens, vriendje en ik hadden het er laatst nog over wat we vroeger voor tekenfilms en series keken :) Echt apart wat je allemaal al sowieso mist als je elke zondagochtend naar de kerk moet :o Ik keek altijd naar de VPRO, maar dat kent hij dus allemaal niet :N
pi_87967869
goedemorgen :W
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:55:38 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87967887
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:51 schreef loveli het volgende:
Weinig bewegen (enkel) en weinig eten (tandarts), gewicht is prima, maar merk toch wel dat bewegen verschil maakt voor hoe het eruit ziet.
Je zit wel in de lappenmand zo he :{ gaat t wel vooruit met je enkel?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:09:01 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87968050
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:30 schreef AKnynke het volgende:
brrrrr...maar goed dat ik de strijd van mezelf verloren heb en m'n winterjas aangetrokken had. M'n haar was bevroren toen ik op het werk aankwam!

Ik zou eigenlijk m'n winterjas niet voor 1 november aandoen...

Oh, en Vik! Esprit heeft leuke jurkjes vind ik!
Vind ik ook :Y.

:W vanaf school. En ik heb me een week verteld, dus ik heb geen zes lessen 'over', maar slechts twee ;(.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:09:46 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87968060
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 08:41 schreef Blurred86 het volgende:
zojuist nog 3 jurkjes besteld bij esprit :') in my defense: ik wilde ze al een tijdje en ze zijn nu nog verder afgeprijsd O-) nu maar hopen dat ze niet al te belachelijk groot uitvallen..
Welke? :P.

Nu zit ik dus ook op die site te lurken, terwijl ik aan het werrek moet }:|.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:12:14 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87968092
EDC heeft ook leuk spul, maar dat is strikt genomen ook Esprit natuurlijk :P.
En de jurken die in de uitverkoop zijn, zijn niet herfst/winterproof :{w.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:15:08 #272
70532 loveli
N
pi_87968122
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 08:55 schreef LadyBlack het volgende:
Je zit wel in de lappenmand zo he :{ gaat t wel vooruit met je enkel?
Lopen gaat prima, maar echt belasten met onverwachtse bewegingen enzo is nog geen goed plan.
crap in = crap out
pi_87968132
Goeiemorgen!
Lijst van gister:
O: dubbele boterham pure vlokken
T: appel, 4 snoepjes
L: dubbele boterham pate, twee sneetjes roggebrood met een plakje kaas
T: nog een sneetje roggebrood
D: witlofsalade met mandarijn en appel, spinaziequiche met gehakt
T: zelfgemaakte vla :9
T: handje kruidnootjes
pi_87968563
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Lopen gaat prima, maar echt belasten met onverwachtse bewegingen enzo is nog geen goed plan.
Echt vervelend dat dat soort blessures zo lang kunnen aanhouden... -O-

Lijstje van gister:
O: brinta
T: perzikkwark, koffie met melk
L: kom heldere kippensoep, mueslibol en bakje cherrytomaatjes
T: appel vergeten...
D: groenteburger, sperziebonen en gebakken aardappels
T: flesje chocomel, koekje

Planning vandaag:
O: brinta
T: perzikkwark, koffie met melk
L: 2 boterhammen met gekookte worst
T: appel, stuk komkommer
D: falafel in pitabroodjes, met sla en rauwkost
T: handje nootjes
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87968565
yay, dat profiel op valtaf.nl met die foto van mij en eigenlijk ook de rest van mijn informatie + een kilo of 90 is verwijderd O+ *O*

Lijstje:

O: 3 crackers met ozzewoz
L: omelet met zalm en tomaat
D: verse pasta met gorgonzola, peer en walnoten :9

Nu maar 's op naar de uni.. tot later! :)
Ja doei.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:47:05 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87968676
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
yay, dat profiel op valtaf.nl met die foto van mij en eigenlijk ook de rest van mijn informatie + een kilo of 90 is verwijderd O+ *O*

Lijstje:

O: 3 crackers met ozzewoz
L: omelet met zalm en tomaat
D: verse pasta met gorgonzola, peer en walnoten :9

Nu maar 's op naar de uni.. tot later! :)
hey schatje, dit is niet zo veel!
pi_87968945
Ik kwam er van de week achter dat bon prix best veel jurkjes in mijn smaak heeft en ook nog eens voor weinig geld :o. Maarja, dat kan je dan weer niet passen dus geen succes :').

Blurred, kan jij echt weggaan als er net een pakje binnen is? Ik wil dan altijd meteen passen :@. Sterker nog, er ligt een pakje van mij bij mn ouders en ga nu een paar dagen eerder alvast langs om het op te halen.
pi_87969604
Behhh ik heb 6 aardbeien op. Wat best een overwinning is voor me, maar kan er nogsteeds niet van genieten.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:32:06 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87969626
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
Behhh ik heb 6 aardbeien op. Wat best een overwinning is voor me, maar kan er nogsteeds niet van genieten.
Zohee, dat zijn toch zomaar 20 kcals.

Kom op, als er nou 6 negerzoenen hadden gestaan.
pi_87969687
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zohee, dat zijn toch zomaar 20 kcals.

Kom op, als er nou 6 negerzoenen hadden gestaan.
Nee, het ligt niet aan de kcals :') Ik heb vorig jaar voor het eerst aardbeien op, omdat ik gewoon niets wat van nature rood/oranje/paars is mijn mond in krijg. Enorme weerstand van mijn lichaam gewoon :') Dus vandaar.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:35:13 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87969699
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:34 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee, het ligt niet aan de kcals :') Ik heb vorig jaar voor het eerst aardbeien op, omdat ik gewoon niets wat van nature rood/oranje/paars is mijn mond in krijg. Enorme weerstand van mijn lichaam gewoon :') Dus vandaar.
Oooh! Ik dacht al :')
pi_87969728
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oooh! Ik dacht al :')
Dus het zit nogal dwars in mijn maag, dat is het vooral :+ Nee, die 20 kcal doen me weinig, ik schil ook niet mijn aardappelen omdat er 2/3 van de kcal in de schil zit ofzo _O-
pi_87969758
Hallo. :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:39:35 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87969834
Mogge VMW :W

Ik zit vast op de bank :') zodra ik ging zitten lag de kat muurvast in mn schoot genesteld O+
Heel lief, maar volgens mij is ie weer niet lekker ;(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:40:39 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87969866
Haaaai,
Het is hier koud, de vinyllegger is er.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:41:41 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87969902
Dwarsliggende aardbeien?
You are weird :P
pi_87969903
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge VMW :W

Ik zit vast op de bank :') zodra ik ging zitten lag de kat muurvast in mn schoot genesteld O+
Heel lief, maar volgens mij is ie weer niet lekker ;(
Wat heeftie dan? :o
pi_87969917
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Dwarsliggende aardbeien?
You are weird :P
Weet ik :')
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:45:58 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87970031
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Haaaai,
Het is hier koud, de vinyllegger is er.
Leuk uniek! Was je bij je vriend ingetrokken? Dan is het wel heel leuk natuurlijk om het nu samen 'over' te doen ^O^

Wij hebben vandeweek ook een beetje lopen overleggen wat we hier gaan doen. Huurwoning die ik zo cheapass mogelijk heb ingericht met mn vriendin destijds. Nu is eea wel aan vernieuwing toe :9 aangezien we hier waarschijnlijk nog wel 3 à 4 jaar wonen.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:47:58 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87970095
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:41 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Wat heeftie dan? :o
Weet niet precies... hij was een tijdje terug volgens mij gewoon ziekig (verkouden, diarree, the works...), toen heb ik m binnengehouden en ging het weer beter. Nu is ie weer buiten geweest en hij is weer minder :{

Volgens mij krijgt hij geen eten meer van de buren (heb ik ze verzocht niet te doen), dus misschien dat ie iets anders heeft gegeten buiten?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:50:26 #291
236335 neen
schone schijn
pi_87970167
Sommige gedachtes soms :')

Lijstje :')
T: 2 koffie
B: 2 bekers melk, 4 broodjes, 2 hagelslag en een gekookt eitje
T: appel, sinaasappel
D: spinazie/aardappels/rollade

Het huis ruikt naar babi ketjap lekker. Maar goed ik ga het pand zo verlaten :')
pi_87970189
Vraagje trouwens, is het normaal dat je bij particulieren/makelaars alleen maar mag huren voor 1/5e van je maandsalaris? Dus dat als je bruto 2000 per maand verdient, je maximale huurprijs 400 is? Want dan mag ik me wel eens snel gaan inschrijven bij een woningnet ofzo, vrije sector is veel duurder.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:52:39 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87970231
Nog nooit van gehoord Chico.. Maar de particuliere huurder waar ik bij zat maakte zich meer druk om 'dat er wel goed en betrouwbaar volk' in de woning kwam dan om het inkomen.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:55:01 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87970314
Vrienden van mij huren wel een huis met een inkomenseis :Y

En chico, ik zou me sowieso inschrijven bij Woningnet. Zo duur is dat niet, en wie weet hoeveel je er later aan hebt! Ik heb 5 jaar prima op kamers gewoond, en toen kon ik dit huis krijgen :)

Nu sta ik al 4 jaar ingeschreven in Utrecht, dus als ik over 4 jaar daarheen wil, heb ik ook opties. Misschien maak ik er wel geen gebruik van, maar daar heeft dan niemand last van en die paar tientjes per jaar ben ik dan ook niet noemenswaardig armer van geworden :)
pi_87970457
60 Euro inschrijfgeld en nog iets van 30 per jaar extra, vind ik eigenlijk wel duur :@. Vooral omdat je hier volgens mij echt minstens 5 jaar ingeschreven moet staan om iets te krijgen, en ik over 3 jaar al iets nodig heb.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:01:18 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87970538
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:51 schreef Chicolate het volgende:
Vraagje trouwens, is het normaal dat je bij particulieren/makelaars alleen maar mag huren voor 1/5e van je maandsalaris? Dus dat als je bruto 2000 per maand verdient, je maximale huurprijs 400 is? Want dan mag ik me wel eens snel gaan inschrijven bij een woningnet ofzo, vrije sector is veel duurder.
Niet altijd, wel vaak.

Ik ga me ook inschrijven bij Woningnet.

Zo, mijn lesplanningen zijn min of meer af, maar ik kom op 8 toetsen per klas als ik echt alles toets wat er te toetsen valt (en er zijn maar 7 lesweken, dus dat is best wel veel). Ik heb even een collega van een andere locatie gemaild voor advies. Ik durf zelf niet zomaar dingen weg te laten.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:03:46 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87970608
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 10:58 schreef Chicolate het volgende:
60 Euro inschrijfgeld en nog iets van 30 per jaar extra, vind ik eigenlijk wel duur :@. Vooral omdat je hier volgens mij echt minstens 5 jaar ingeschreven moet staan om iets te krijgen, en ik over 3 jaar al iets nodig heb.
Particulier huren is duurder :)
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:05:10 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87970644
Ik heb kiespijn. Stomme vullingen :r.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:05:28 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87970651
Kiektan O+
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:06:11 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87970669
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb kiespijn. Stomme vullingen :r.
I feel your pain... 2 jaar geleden ook nog best lang zere tanden gehad door alle ingrepen, maar het wordt echt beter! Het moet gewoon allemaal even zetten :*
pi_87970766
Vanmiddag kijken bij een huisje wat ik graag wil! Knus buurtje, eigen voordeur, ziet er goed uit op de foto's!
En ja Chico, dat is particulier, en met inkomenseis, min 20k per jaar, en ze vinden dat je tot 1/2e a 1/3e van je netto inkomen aan huur max mag doen, dus dat valt wel mee. Kijk goed rond en dan is er best wat mogelijk ook particulier!
Edit: shit, gooi ik m mobiel dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')