quote:Heb je daar pleaseee een foto vanOp dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef V1z0R het volgende:
Hoe kan ik teruglezen wanneer het zo snel gaat.
Vriendin had feestje met halloween thema, precies de outfit die PF zo leuk vond had ze aan...
Zombie-schoolgirl dus
quote:Weet niet of ze dat zo fijn vind...Op dinsdag 26 oktober 2010 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Heb je daar pleaseee een foto van?!!
quote:Alleen de outfit is prima! Hoofd hoeft niet..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat zo fijn vind...
Zal wel even kijken of ik hem kan bewerken en op m'n bucket zetten.
PM word het sowieso
quote:Ik ook, na een half-zachte poging om ook maar iets teug te lezen
quote:Aan die poging moet ik nog beginnen... Bijna 2 hele topics.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook, na een half-zachte poging om ook maar iets teug te lezen![]()
quote:Wel goed. Ik lijd denk ik aan SOG, aangezien ik nu al een kerstverlanglijstje aan het maken ben en geen kerst vier
quote:Oe, dat is wel een geil ding jaOp maandag 25 oktober 2010 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuke dirndl voor Tink
[ afbeelding ]
quote:Kruidvat is hier echt op, ben nog naar een tweede geweest (hadden ze nog wel rode).Op dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef loveli het volgende:
2 personen, 20 euro 1 dag treinen. Sigme voor als er geen kruidvatkaartjes meer zijn?
quote:Ik mocht wel strips lezen maar geen Donald Duck.Op dinsdag 26 oktober 2010 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken Donald Duck niet echt heel erg goed. Van die 3 dameseendjes had ik dan ook nog nooit gehoord. ik mocht geen strips lezen van m'n ouders, vandaar.
quote:Vanwege de vuige taal?Op dinsdag 26 oktober 2010 07:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mocht wel strips lezen maar geen Donald Duck.
quote:Zit er vuige taal in?
quote:Waarom niet?Op dinsdag 26 oktober 2010 07:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Ik ken Donald Duck niet echt heel erg goed. Van die 3 dameseendjes had ik dan ook nog nooit gehoord. ik mocht geen strips lezen van m'n ouders, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |