quote:Ligt eraan of het een pakketje is wat ik graag wil hebbenOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Worden jullie ook zo chagrijnig als je een rekening krijgt trouwens.
Als ik de brievenbus open en ik zie weer een envelop, dan denk ik echt: "Wie moet nou weer geld van me hebben?"
.
quote:nee, want ik krijg zelden rekeningen, alles gaat digitaal en/of automatischOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Worden jullie ook zo chagrijnig als je een rekening krijgt trouwens.
Als ik de brievenbus open en ik zie weer een envelop, dan denk ik echt: "Wie moet nou weer geld van me hebben?"
.
quote:Zit er suiker in kaas? In komkommer zitten volgens mij geen noemenswaardige suikers (dat is 80% water ofzo).Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:
Ik mag van mijn dieet een groene salade, hier mag alleen geen tomaat en kaas etc. in.
Het is een dieet zonder enkele suikers eigenlijk...
Nu heb ik pot augurken in de kast staan, is wel op zoetzuur (dus suiker). Is dit verwaarloosbaar of mag dit dus niet?
quote:Ja ik krijg rekeningen van jouw mamsOp maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want ik krijg zelden rekeningen, alles gaat digitaal en/of automatisch
quote:Wat zou er gebeuren als je toch een augurk neemt? Kan me niet voorstellen dat een simpel augurkje kwaad kan, maar weet dan ook niet wat voor dieet je doet..Op maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:
Ik mag van mijn dieet een groene salade, hier mag alleen geen tomaat en kaas etc. in.
Nu heb ik pot augurken in de kast staan, is wel op zoetzuur (dus suiker). Is dit verwaarloosbaar of mag dit dus niet?
quote:ik zou stoppen met je dieet en normaal gaan eten en bewegenOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef LastClick het volgende:
quote:Het meeste wel ja, maar de rekeningen van de belastingdienst en de gemeentebelastingen helaas niet...Op maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want ik krijg zelden rekeningen, alles gaat digitaal en/of automatisch
quote:Ik zou elke dag chagrijnig beginnenOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef Daph_ het volgende:
Een rekensomwekker?Klinkt als een geniaal ding! Zal zo eens google'n
quote:belastingdienst kan iig voor wegenbelasting wel automatischOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het meeste wel ja, maar de rekeningen van de belastingdienst en de gemeentebelastingen helaas niet...
quote:rechtsbovenin staat het quote knopje als je er met je muis overheen gaat.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
hoe moet ik quoten in de nieuwe layout?
quote:Met je muis onder de tijd, dan verschijnt er een menuutje. Meest rechter optie.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef AKnynke het volgende:
hoe moet ik quoten in de nieuwe layout?
quote:Mwehehe ik misschien ook wel, maar dan ben ik in ieder geval m'n bed uitOp maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou elke dag chagrijnig beginnen![]()
quote:Oeh thanks! Wat een lelijk ding!Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Merel het volgende:
Daph: http://gadget.nl/fun/nieu(...)et-een-rekensom.html
quote:Ik zou meteen de stekker eruit trekken en nu wil ik een kuikentje posten, maar in de nieuwe lay-out staan de smileys er niet meer onder? Help waar zijn ze?Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou elke dag chagrijnig beginnen![]()
quote:Heb via een redelijk normaal patroon 22 KG verloren al, maar wil eigenlijk nu snel nog de laatste paar kilotjes eraf...Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou stoppen met je dieet en normaal gaan eten en bewegen
welkom, lust je broccoli?
quote:Op de smiley naast "invoeren" klikken.Op maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou meteen de stekker eruit trekken en nu wil ik een kuikentje posten, maar in de nieuwe lay-out staan de smileys er niet meer onder? Help waar zijn ze?
quote:dan eet je er 4, ook primaOp maandag 25 oktober 2010 19:53 schreef LastClick het volgende:
[..]
Heb via een redelijk normaal patroon 22 KG verloren al, maar wil eigenlijk nu snel nog de laatste paar kilotjes eraf...
@hierboven, 1 augurk zal niet uitmaken... maar 1 augurk stilt de honger niet
quote:Ga met je muis nu eens richting die pijltjes!Op maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef AKnynke het volgende:
ik zie het niet, rechtsboven in elke post staan alleen maar pijltjes, bij mij of ben ik nu gek?
quote:ah thanksOp maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op de smiley naast "invoeren" klikken.
quote:Terugbetalen huurtoeslag helaas niet.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
belastingdienst kan iig voor wegenbelasting wel automatisch
quote:weet ikOp maandag 25 oktober 2010 19:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Terugbetalen huurtoeslag helaas niet.
quote:even CTRL-F5-enOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef AKnynke het volgende:
oh, wat voel ik me dom, maar ik zie het echt niet...Zou het aan safari liggen?
quote:Is hij nog voor een bepaalde sport?Op maandag 25 oktober 2010 19:37 schreef Merel het volgende:
[..]
O'neill.
Sportief ding dus. Maar met een goede taille erin, pasvorm is sowieso geweldig, is fijn!
quote:Nah, het is gewoon een onhandige feature, vind ik zelf. Heeelemaal rechtsboven, echt helemaal, bij de header, heb je een icoontje van 3 gekleurde rechthoekjes, moet je op klikken en dan kun je alles vastzetten, heb je geen last meer van de rolloverOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef AKnynke het volgende:
oh, wat voel ik me dom, maar ik zie het echt niet...Zou het aan safari liggen?
quote:ha, in firefox zit hij er wel! Zo dom ben ik dus niet!Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even CTRL-F5-enBij mij is het soms ook even niet helemaal in orde, wat kleine bugs die er nog uit moeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
quote:LactoseOp maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zit er suiker in kaas? In komkommer zitten volgens mij geen noemenswaardige suikers (dat is 80% water ofzo).
Oh en om zelf op te zoeken: http://www.koolhydratentabel.nl/ hier staat augurk vast ook bij.
quote:bij mij zit het er in safari gewoon hoor?Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ha, in firefox zit hij er wel! Zo dom ben ik dus niet!
quote:Geen idee, vond 'm gewoon leuk & vooral handig voor bij het fietsen. Want ik fiets nou ook weer niet zo hard dat ik echt een fietsjack nodig heb ofzo, gewoon iets ertusseninOp maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is hij nog voor een bepaalde sport?
quote:helemaal rechts bovenin, pijltjes om naar de vorige en de volgende post te gaan...Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bij mij zit het er in safari gewoon hoor?al zie ik de pijltjes waar jij het over hebt weer niet..toch wel!
quote:mosterd (1.5 a 2 theelepels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |