quote:Het idee is dat je shake-t, als je er klaar mee bent ga je afbouwen en meer normaal eten, en dan normaal eten opbouwen tot een normale aantal kcal. Maar dan moet je een aantal keer terugkomen omdat stok achter de deur, maar dat is het voor mij dus echt niet.
quote:Nou, dan moet je dus niets, en zeg je dus gewoon dat dit niets voor je is.Op maandag 25 oktober 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het idee is dat je shake-t, als je er klaar mee bent ga je afbouwen en meer normaal eten, en dan normaal eten opbouwen tot een normale aantal kcal. Maar dan moet je een aantal keer terugkomen omdat stok achter de deur, maar dat is het voor mij dus echt niet.
Geen geld ofzo erin betrokken![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
syreen, is dit onze oplader?
http://www.telefoonlader.nl/?s_page_id=4266
quote:Ik ben mijn oplader kwijt geraaktOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
[..]Dit is alleen een merkloze, maar hij zou moeten passen.
quote:Mijn moeder doet er snel zo hysterisch over, WANT ZONDER DIE MAN BEN JE NERGENS. Ik vind het bullshit. Als ik het alleen niet kan, kan ik het nooit.Op maandag 25 oktober 2010 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ziet er lekker uit j.t.!!
RenRen, wat is dat voor sekte gebeuren?
quote:Dat deed ik al, door vandaag niet te gaan, maar als ik zeg dat ik niet wíl gaan, en dat ik gewoon andere plannen wil gaan maken op maandagavond (Sporten zegmaarOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus niets, en zeg je dus gewoon dat dit niets voor je is.
Kommop, beetje voor jezelf opkomen!
quote:AiOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben mijn oplader kwijt geraakt
quote:heb ik ook een usb kabel?Op maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
AiDe mijne ligt met oplader en USB-kabel nog bij mijn ouders
Heel handig. Gelukkig heb ik mijn trouwe Sony Ericsson nog
quote:Nee nee, ik ben er klaar mee en ben nu normaal eten aan het opbouwen.Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef neen het volgende:
Moet je nu alleen leven op shakes ofzo dan? Als je dan slechte grappen maakt hoef je vast niet meer terug te komen.
quote:20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die andere mensen laten leven op shakes moeten in een baan om de aarde worden geschoten.
quote:De keeper?Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie heeft er eigenlijk geen doelpunt kunnen maken tegen Feyenoord? Wel zielig!!!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie heeft er eigenlijk geen doelpunt kunnen maken tegen Feyenoord? Wel zielig!!!
quote:Ik heb gisteren lekker dingen gedronken met een paar feyenoorders, gezellig hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
quote:NEE! Het is een prachtig lijstjeOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: 250 ml biogarde met muesli
T: 2 mandarijntjes
L: 3 boterhammen, sandwichspread, pindakaas, appelstroop
T: kleine appel
T: 2 volkoren theeleutjes (30kcal per stuk)
D: vegaburger, roerbak aardappeltjes, groente roerbakmix
T: koffie met 1 bonbon
Voor mijn gevoel heb ik nu teveel gehad omdat het sporten is uitgesteld naar morgen.
quote:Engels, doeiOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen
.
quote:Ik vond het echt rotboekenOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen
.
quote:Op deze manier opvullen?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef j.t het volgende:
Schoonmoeder eind van de week jarig. Ik zou voor haar, en een beetje voor schoonvader, een collage maken met foto's van hun 2. Maar nu zetten ze liever de omgeving op de foto, dan elkaar. Dus heb maar 7 foto'sen een lijst van 30x40
quote:Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op deze manier opvullen?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
Dan lijkt het minder leeg.
quote:Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopenOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het echt rotboekenIk heb de NL-se in epub, kan je de eerste sturen, kun je kijken of je het wat vindt (ze zijn ook in het Engels wel te vinden).
quote:Een ebookreaderformaat. Zo kan ik ze op mijn telefoon lezenOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopen.
Oh en jt, heb deze gewoon gekopieerd van http://www.photobox.nl/winkel/groot-formaat/fotocollage
quote:Ik lees al 2 keer "Eikel, doei", en 2 keer vond ik het erg.
quote:Of wat omgevingen erbij plakken?Op maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!
quote:Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOGOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef neen het volgende:
Maar goed chicolate, er zijn wel meer boeken dus evt kan je iets anders kopen. Het is toch niet zo dat het per se op moet? Ooit voor een verjaardag ofzo kan ook nog?
quote:Slecht, SOG-en!Op maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOG.
quote:Ben je nog te dik of valt het mee?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
quote:Eh, de dikke vegetarier! Leuk boek!Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
.
quote:Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
.
quote:Omdat ze goedkoper zijn. Ik heb er ook mee in mn handen gestaan.Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |