quote:Engels, doeiOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen
.
quote:Ik vond het echt rotboekenOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen
.
quote:Op deze manier opvullen?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef j.t het volgende:
Schoonmoeder eind van de week jarig. Ik zou voor haar, en een beetje voor schoonvader, een collage maken met foto's van hun 2. Maar nu zetten ze liever de omgeving op de foto, dan elkaar. Dus heb maar 7 foto'sen een lijst van 30x40
quote:Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op deze manier opvullen?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
Dan lijkt het minder leeg.
quote:Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopenOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het echt rotboekenIk heb de NL-se in epub, kan je de eerste sturen, kun je kijken of je het wat vindt (ze zijn ook in het Engels wel te vinden).
quote:Een ebookreaderformaat. Zo kan ik ze op mijn telefoon lezenOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopen.
Oh en jt, heb deze gewoon gekopieerd van http://www.photobox.nl/winkel/groot-formaat/fotocollage
quote:Ik lees al 2 keer "Eikel, doei", en 2 keer vond ik het erg.
quote:Of wat omgevingen erbij plakken?Op maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!
quote:Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOGOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef neen het volgende:
Maar goed chicolate, er zijn wel meer boeken dus evt kan je iets anders kopen. Het is toch niet zo dat het per se op moet? Ooit voor een verjaardag ofzo kan ook nog?
quote:Slecht, SOG-en!Op maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOG.
quote:Ben je nog te dik of valt het mee?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
quote:Eh, de dikke vegetarier! Leuk boek!Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
.
quote:Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
.
quote:Omdat ze goedkoper zijn. Ik heb er ook mee in mn handen gestaan.Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |