quote:ik voel met je mee, ik zit ook nog in een conference callOp maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh men, ik ben nog steeds aan het werk. Vandaag al van 8:30 - 16:30 en bij thuiskomst gelijk door van 17:30 tot nu. Alleen ff gegeten.
*kreun.
quote:Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werkOp maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef AKnynke het volgende:
M'n Duutser is tof. Maar niet altijd..
Ik had hem gemaild over m'n contractverlenging, niets van gehoord. Belde hij net, zegt hij er niets over. Nadat ik 10 minuten een verhaal heb aangehoord over de nieuwe muziekschool van de nieuwe vriend van z'n moeder vraagt hij hoe mijn dag was. 'Goh, heb je m'n email niet gelezen?' 'Ja, die over oud en nieuw met je vrienden?' Nee, die over m'n contractverlenging. 'oh ja, leuk'. 'Over oud en nieuw....'
Soms....
quote:O ik deel je gevoel maar morgen zal alles beter zijn, wat een fantastisch gevoel hè.Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werk
Vandaag echt een heel slecht lijstje, gewoon omdat ik recalcitrant was wegens pesthumeur. En nu heb ik spijt
quote:Garcia Marquez vind ik in het Nederlands al niet om doorheen te komen!Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kuu Ef Tee!
Engels![]()
Al wil ik dus mn Spaans opvijzelen en dan kan ik eens écht beginnen aan Garcia Marquez enzo!
Woei, mn samba gaat al ietsjes beter!Al raak ik nog steeds wel eens in de knoop als het sneller moet
quote:Wat tof!Op maandag 25 oktober 2010 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maria, ik heb Mathilda in het Spaans!!!
quote:Ja mijn moeder klaagde altijd over die horde Aureliano's in Cien Años de SoledadOp maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Garcia Marquez vind ik in het Nederlands al niet om doorheen te komen!.
quote:Ik heb wel nog ergens een stripverhaal van "El Pato Lucas" liggen!
quote:Dat jaOp maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werk
Vandaag echt een heel slecht lijstje, gewoon omdat ik recalcitrant was wegens pesthumeur. En nu heb ik spijt
quote:Genoeg is genoeg! Goedzo, ken uw grenzenOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik kap ermee voor vandaag, ik begin een hele nare hoofdpijn te ontwikkelen.
quote:Heb je ze aan de verkeerde kant van het fotopapier afgedrukt?Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef j.t het volgende:
Liggen de foto's al een half uur te drogen. Ga ik er vanuit dat ze droog zijn. Met als gevolg, langs de randjes vingerafdrukken. Dus morgen de randjes eraf halen![]()
Hopelijk drogen ze uberhaupt, want half uur drogen is best lang
quote:Die heb ik royaal overschreden vandaag, maar vorige week niet optimaal kunnen werken door 't vage griepje.Op maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg! Goedzo, ken uw grenzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |