quote:Het idee is dat je shake-t, als je er klaar mee bent ga je afbouwen en meer normaal eten, en dan normaal eten opbouwen tot een normale aantal kcal. Maar dan moet je een aantal keer terugkomen omdat stok achter de deur, maar dat is het voor mij dus echt niet.
quote:Nou, dan moet je dus niets, en zeg je dus gewoon dat dit niets voor je is.Op maandag 25 oktober 2010 20:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het idee is dat je shake-t, als je er klaar mee bent ga je afbouwen en meer normaal eten, en dan normaal eten opbouwen tot een normale aantal kcal. Maar dan moet je een aantal keer terugkomen omdat stok achter de deur, maar dat is het voor mij dus echt niet.
Geen geld ofzo erin betrokken![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
syreen, is dit onze oplader?
http://www.telefoonlader.nl/?s_page_id=4266
quote:Ik ben mijn oplader kwijt geraaktOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
[..]Dit is alleen een merkloze, maar hij zou moeten passen.
quote:Mijn moeder doet er snel zo hysterisch over, WANT ZONDER DIE MAN BEN JE NERGENS. Ik vind het bullshit. Als ik het alleen niet kan, kan ik het nooit.Op maandag 25 oktober 2010 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ziet er lekker uit j.t.!!
RenRen, wat is dat voor sekte gebeuren?
quote:Dat deed ik al, door vandaag niet te gaan, maar als ik zeg dat ik niet wíl gaan, en dat ik gewoon andere plannen wil gaan maken op maandagavond (Sporten zegmaarOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dus niets, en zeg je dus gewoon dat dit niets voor je is.
Kommop, beetje voor jezelf opkomen!
quote:AiOp maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben mijn oplader kwijt geraakt
quote:heb ik ook een usb kabel?Op maandag 25 oktober 2010 20:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
AiDe mijne ligt met oplader en USB-kabel nog bij mijn ouders
Heel handig. Gelukkig heb ik mijn trouwe Sony Ericsson nog
quote:Nee nee, ik ben er klaar mee en ben nu normaal eten aan het opbouwen.Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef neen het volgende:
Moet je nu alleen leven op shakes ofzo dan? Als je dan slechte grappen maakt hoef je vast niet meer terug te komen.
quote:20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die andere mensen laten leven op shakes moeten in een baan om de aarde worden geschoten.
quote:De keeper?Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie heeft er eigenlijk geen doelpunt kunnen maken tegen Feyenoord? Wel zielig!!!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wie heeft er eigenlijk geen doelpunt kunnen maken tegen Feyenoord? Wel zielig!!!
quote:Ik heb gisteren lekker dingen gedronken met een paar feyenoorders, gezellig hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
quote:NEE! Het is een prachtig lijstjeOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: 250 ml biogarde met muesli
T: 2 mandarijntjes
L: 3 boterhammen, sandwichspread, pindakaas, appelstroop
T: kleine appel
T: 2 volkoren theeleutjes (30kcal per stuk)
D: vegaburger, roerbak aardappeltjes, groente roerbakmix
T: koffie met 1 bonbon
Voor mijn gevoel heb ik nu teveel gehad omdat het sporten is uitgesteld naar morgen.
quote:Engels, doeiOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen
.
quote:Ik vond het echt rotboekenOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
Luxeprobleem: ik heb bonnen van bol en daar wil ik wat leuks voor kopen. Dus ik dacht de milleniumtriologie te halen (zoveel over gehoord). Ik vind dingen het leukst om in het Engels te lezen. Maar ik vind de Nederlandse covers veel mooier. En die zijn 40 euro ipv 27. Dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen
.
quote:Op deze manier opvullen?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef j.t het volgende:
Schoonmoeder eind van de week jarig. Ik zou voor haar, en een beetje voor schoonvader, een collage maken met foto's van hun 2. Maar nu zetten ze liever de omgeving op de foto, dan elkaar. Dus heb maar 7 foto'sen een lijst van 30x40
quote:Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!Op maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op deze manier opvullen?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
Dan lijkt het minder leeg.
quote:Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopenOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond het echt rotboekenIk heb de NL-se in epub, kan je de eerste sturen, kun je kijken of je het wat vindt (ze zijn ook in het Engels wel te vinden).
quote:Een ebookreaderformaat. Zo kan ik ze op mijn telefoon lezenOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is epub? Maar oei, niet leuk vinden is inderdaad niet zo handig als ik ze wil kopen.
Oh en jt, heb deze gewoon gekopieerd van http://www.photobox.nl/winkel/groot-formaat/fotocollage
quote:Ik lees al 2 keer "Eikel, doei", en 2 keer vond ik het erg.
quote:Of wat omgevingen erbij plakken?Op maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef j.t het volgende:
[..]
Oeh, wat goed! Eens kijken wat me te binnen schiet op die manier!
quote:Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOGOp maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef neen het volgende:
Maar goed chicolate, er zijn wel meer boeken dus evt kan je iets anders kopen. Het is toch niet zo dat het per se op moet? Ooit voor een verjaardag ofzo kan ook nog?
quote:Slecht, SOG-en!Op maandag 25 oktober 2010 21:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee hoeft niet nu op nee. Maar boeken zoeken is leuke SOG.
quote:Ben je nog te dik of valt het mee?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
20. En ik weet dat ik dan volwassen ben en voor mezelf moet kunnen kiezen, maar mijn moeder is de laatste tijd nogal onredelijk. Ik denk de overgang. Want het is wel heel plots.
quote:Eh, de dikke vegetarier! Leuk boek!Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
.
quote:Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
.
quote:Omdat ze goedkoper zijn. Ik heb er ook mee in mn handen gestaan.Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom zou je ze in het Engels lezen als het origineel in het Noors (? of Zweeds) is?
quote:Girl Power!Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is hier een puinhoop, morgen krijgen we nieuw zeil in de keuken en gang...
Het huis langzaam maar zeker aanpassen aan Unieks eisen![]()
quote:Je broertje moet gewoon eten wat zijn grote zus voor hem maakt. Ik doe dat ook en lust ook niets.Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak bospaddenstoelen risotto, mijn broertje lust geen champignons dus ik hoop dat hij wel eekhoorntjesbrood en cantharellen lust!
quote:Viel toch wel mee? En ik vind Engels helemaal niet zo'n mooie taal eigenlijkOp maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Blurred86 het volgende:
omdat de NLse vertaling echt naar is? al kan dat ook liggen aan het feit dat het origineel gewoon nogal naar is natuurlijk, dat weet ik niet.. (en Engels is gewoon een mooiere taal natuurlijk)
quote:Ik las dat ik deceased tomatoes en deceased chillies moest gebruiken in een recept (vergaan oid) en ik dacht omg what ever. Bleek het deseeded te zijn (ontzaad)Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, ik ben toch al niet zo van het lezen in het engelsLees eigenlijk het liefst in het nederlands en als dat niet kan in het duits. Mijn engels is echt slecht te noemen.
quote:Kuu Ef Tee!Op maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[captainobviousmodus]
Ik houd van Engelse boeken en boeken in het Engels
[/captainobviousmodus]
quote:Fat chance, maar des te more paddestoelen voor piefje!!!Op maandag 25 oktober 2010 21:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik maak bospaddenstoelen risotto, mijn broertje lust geen champignons dus ik hoop dat hij wel eekhoorntjesbrood en cantharellen lust!
quote:nog een paar nachtjes slapen en dan zitten we om deze tijd in een Pub, enzo!Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kuu Ef Tee!
Engels![]()
Al wil ik dus mn Spaans opvijzelen en dan kan ik eens écht beginnen aan Garcia Marquez enzo!
Woei, mn samba gaat al ietsjes beter!Al raak ik nog steeds wel eens in de knoop als het sneller moet
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Fat chance, maar des te more paddestoelen voor piefje!!!![]()
WTF? Waar is Project Catwalk gebleven? Dat was nog helemaal niet af.
quote:Jaaaaaaa!Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog een paar nachtjes slapen en dan zitten we om deze tijd in een Pub, enzo!
quote:Is daar dan nog een uur vroeger hèOp maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaaaaa!
Zin an![]()
Kan het alleen niet erg laat maken want moet ook weer terug naar Leeds kunnen enzoMaar geocoachen en eten enzo gaat helemaal goed komen!
Moet ik alleen bedenken of ik na de les snel een boterham erin schuif of dat ik met jullie lunsj
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is daar dan nog een uur vroeger hèmaar idd
we zullen oko wel dood zijn na de hele dag wandelen
![]()
En lunchen klinkt prima
quote:Dat is nu een uur later! Bij gebrek aan beter kijk ik nu de Nederlandse versieOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:En waar is dan de miljonairsheks? Naja whatever, ik heb hem al uitgezet, ik ga maar wat lezen. Lig al in bed, ben toch nog niet helemaal beter hoor, duurt echt stom lang.Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
Project catwalk komt hierna. Maar dan moet ik naar bed
quote:zolang er maar erwtjes bij zittenOp maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deaud ende voldaen!Kunnen we zonder schuldgevoel Engels voer tot ons nemen
![]()
quote:Mushy peasOp maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang er maar erwtjes bij zitten
quote:Eekhoorntjes brood zit er door, en paddenstoelen bouillon = lekkerOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:mijn mutti maakt ze vaak!Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef conleche het volgende:
[..]
En waar is dan de miljonairsheks? Naja whatever, ik heb hem al uitgezet, ik ga maar wat lezen. Lig al in bed, ben toch nog niet helemaal beter hoor, duurt echt stom lang.![]()
Maar mijn avondeten was dus echt zo lekker!Hollandsch eten kán heel smakelijk zijn en ik ken niemand die zulke lekkere stoofpeertjes maakt als ik.
Nu ken ik niet heel veel mensen bij wie ik stoofpeertjes heb gegeten, maar toch.
![]()
Verder heb ik bij de Makro vandaag een nieuwe camera gekauft en een rolkoffer voor de Spanjereis. Ik kan niet wachten! Het is er nu zo'n 24 graden, hopen dat dat over anderhalve week nog zo is!
quote:ik voel met je mee, ik zit ook nog in een conference callOp maandag 25 oktober 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh men, ik ben nog steeds aan het werk. Vandaag al van 8:30 - 16:30 en bij thuiskomst gelijk door van 17:30 tot nu. Alleen ff gegeten.
*kreun.
quote:Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werkOp maandag 25 oktober 2010 21:49 schreef AKnynke het volgende:
M'n Duutser is tof. Maar niet altijd..
Ik had hem gemaild over m'n contractverlenging, niets van gehoord. Belde hij net, zegt hij er niets over. Nadat ik 10 minuten een verhaal heb aangehoord over de nieuwe muziekschool van de nieuwe vriend van z'n moeder vraagt hij hoe mijn dag was. 'Goh, heb je m'n email niet gelezen?' 'Ja, die over oud en nieuw met je vrienden?' Nee, die over m'n contractverlenging. 'oh ja, leuk'. 'Over oud en nieuw....'
Soms....
quote:O ik deel je gevoel maar morgen zal alles beter zijn, wat een fantastisch gevoel hè.Op maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werk
Vandaag echt een heel slecht lijstje, gewoon omdat ik recalcitrant was wegens pesthumeur. En nu heb ik spijt
quote:Garcia Marquez vind ik in het Nederlands al niet om doorheen te komen!Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kuu Ef Tee!
Engels![]()
Al wil ik dus mn Spaans opvijzelen en dan kan ik eens écht beginnen aan Garcia Marquez enzo!
Woei, mn samba gaat al ietsjes beter!Al raak ik nog steeds wel eens in de knoop als het sneller moet
quote:Wat tof!Op maandag 25 oktober 2010 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maria, ik heb Mathilda in het Spaans!!!
quote:Ja mijn moeder klaagde altijd over die horde Aureliano's in Cien Años de SoledadOp maandag 25 oktober 2010 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Garcia Marquez vind ik in het Nederlands al niet om doorheen te komen!.
quote:Ik heb wel nog ergens een stripverhaal van "El Pato Lucas" liggen!
quote:Dat jaOp maandag 25 oktober 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verbaast 't 'm gewoon niks omdat hij weet hoe goed je bent in je werk
Vandaag echt een heel slecht lijstje, gewoon omdat ik recalcitrant was wegens pesthumeur. En nu heb ik spijt
quote:Genoeg is genoeg! Goedzo, ken uw grenzenOp maandag 25 oktober 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, ik kap ermee voor vandaag, ik begin een hele nare hoofdpijn te ontwikkelen.
quote:Heb je ze aan de verkeerde kant van het fotopapier afgedrukt?Op maandag 25 oktober 2010 22:14 schreef j.t het volgende:
Liggen de foto's al een half uur te drogen. Ga ik er vanuit dat ze droog zijn. Met als gevolg, langs de randjes vingerafdrukken. Dus morgen de randjes eraf halen![]()
Hopelijk drogen ze uberhaupt, want half uur drogen is best lang
quote:Die heb ik royaal overschreden vandaag, maar vorige week niet optimaal kunnen werken door 't vage griepje.Op maandag 25 oktober 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg! Goedzo, ken uw grenzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |