quote:probeer het en je weet hetOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef j.t het volgende:
[..]
Maar pannenkoeken met broodmix? Kan? Kan niet?!
quote:Ik heb geen idee, ik denk van niet? Heb je niet iets anders in de vriezer ofzo?Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat we nu 30 euro van het abonnement hebben afgenomen? We hebben geen huistelefoon, dus alle telefoontjes moeten met mobiel. Dan denk ik dat je met prepaid ook aardig duur uit gaat zijn.
quote:Skype was ook nog een optie geweest ipv mobiel of vaste lijn.Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat we nu 30 euro van het abonnement hebben afgenomen? We hebben geen huistelefoon, dus alle telefoontjes moeten met mobiel. Dan denk ik dat je met prepaid ook aardig duur uit gaat zijn.
Oh, thnx Lady ... hmm, dan kunnen we ook geen pannenkoeken eten.![]()
quote:Vast wel! Improvisatie! Of zoals Mo zegt, gewoon proberen hahaOp maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk van niet? Heb je niet iets anders in de vriezer ofzo?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar zonder kèk mobieltje ben je niet zo hip natuurlijk
quote:Eh, er zit gist in broodmix, je pannenkoeken rijzen de pan uit.Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef j.t het volgende:
[..]
quote:hier ook, maar lui. En vriezer werkt ook nog
quote:Ja leuk, maar soms wil je wat anders.Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik, alweer ruim 2 jaar. Niks mis mee toch?
.
quote:oke nu wordOp maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh, er zit gist in broodmix, je pannenkoeken rijzen de pan uit.
quote:Maak foto's! Voordat je de eerste hap neemt s.v.p.! En film! Filmen is modern, en YouTube is geduldig!!Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef j.t het volgende:
[..]
hier ook, maar lui. En vriezer werkt ook nogIk ga het met broodmix proberen en breng later verslag uit
quote:Op het moment dat je krap bij kas zit heb je niet zoveel te willen, me dunkt.Op maandag 25 oktober 2010 18:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja leuk, maar soms wil je wat anders.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof dat automatische updaten...
Als ik spareribs ofzo eet
quote:Ik koop elke twee jaar gewoon een nieuwe.Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het moment dat je krap bij kas zit heb je niet zoveel te willen, me dunkt.
En nee, ik hoef niks anders!.
quote:Ik heb berekend hoorOp maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het moment dat je krap bij kas zit heb je niet zoveel te willen, me dunkt.
En nee, ik hoef niks anders!.
quote:maar je hebt verstandige en minder verstandige keuzesOp maandag 25 oktober 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik koop elke twee jaar gewoon een nieuwe.
Het is een eigen keuze, je kunt hoog springen, laag springen, ver springen of huppelen op je plaats, het is en blijft een eigen keuze.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is een eigen keuze, je kunt hoog springen, laag springen, ver springen of huppelen op je plaats, het is en blijft een eigen keuze.
quote:QFTOp maandag 25 oktober 2010 17:38 schreef Merel het volgende:
Ja hoi. M'n pesthumeur is afgezwakt tot gematigd rothumeur. Wat een stomme dag!
quote:Mét pompons!Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij huppelt even op de plaats?
eten is bijna klaar![]()
quote:Moet jij wetenOp maandag 25 oktober 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
quote:Gewoon bloem, melk, ei, snufje zout.Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef j.t het volgende:
En toen hadden we geen kant en klaar pannenkoeken mix![]()
Kan het ook met bakmix voor brood (die van de lidl? ) of heb je echt bloem bloem nodig?
quote:Ohja ik moet nog boeken (en kleren) op marktplaats zetten. DankjeOp maandag 25 oktober 2010 18:43 schreef neen het volgende:
De een verkoopt z'n boeken de ander neemt een goedkope telefoon.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon bloem, melk, ei, snufje zout.
quote:Nee alleen als ik er aan zit, maar mijn nek is wel (weer) verrektOp maandag 25 oktober 2010 18:08 schreef .Bo het volgende:
Oh! Wat een naar ongeluk. Veel last van je hoofd?
quote:Yep, dat dus.Op maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Skype was ook nog een optie geweest ipv mobiel of vaste lijn.
quote:Dat is waar.Op maandag 25 oktober 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
quote:Fijn dat je er weer bent!Op maandag 25 oktober 2010 18:43 schreef neen het volgende:
De een verkoopt z'n boeken de ander neemt een goedkope telefoon.
quote:Ja maar die auto is van mij (goed geheugen zeg!). En dat is nu geregeld en vormt geen probleem meer. Het gaat nu om de meneer.Op maandag 25 oktober 2010 18:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yep, dat dus.![]()
Minder bellen ook.
Die auto kostte ook al teveel geld eigenlijk (toch?), en toen was er nog geen sprake van de huidige problemen...
[..]
Dat is waar.
quote:Natuurlijk rijst het niet gelijk.Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij kan je best pannenkoeken bakken met broodmix hoor, dat gist heeft toch nog geen tijd om zijn werk te doen voordat je je beslag in de pan doet (en bovendien zijn gistpannenkoeken heel lekker) maar volgens mij zit in de lidl broodmix wel roggemeel toch? dat lijkt me dan weer minder lekker in de pannenkoek.. ben benieuwd naar het resultaat jt!
quote:Heb ooit een combipakket gehad, dat was met 2 personen wel te doen.Op maandag 25 oktober 2010 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: overgeslagen
L: stokbroodje met ham, beker melk
T: - (ga zo meteen weer lesgeven, dan dat is dan aan één stuk door tot 17.15u, dus geen tijd meer voor)
D: iets met aardappelen, groente en vlees. Moet nog boodschappen doen.
S: kicktraining.
Zijn er hier mensen die van die groente/fruit/vlees-pakketten voor een week bestellen?
Dus zoiets: http://www.odin.nl/.
quote:Gaan we het persoonlijk maken?Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De een heeft graag een auto (gemak/mobiliteit) en belt/internet veel op zijn mobiel (gemak/mobiliteit) en eet dan gewoon de hele week pannenkoeken
Ik snap deels de keuze voor mobiliteit wel.. En sowieso het is een eigen keuze. Het kan natuurlijk altijd nog veel zuiniger (kattenvoer etenetc etc)
De genen die hier bijv. een goedkoop abonnement hebben, geven misschien wel weer (veel) geld uit aan boeken, die je ook bijna gratis in de bibliotheek kan lenen..
Ieder zijn voorkeuren/keuzes etc!
quote:Ik heb namelijk net tomaat en advocado gehaald.. En heb geen limoen, chilli of korianderTo make the guacamole, mash or blend the chillies, lime juice, avocado and coriander until creamy but a bit chunky. Season with sea salt and freshly ground black pepper, and pour into a serving dish.
quote:Gewoon door elkaar pleuren wat je hebt en evt. wat om het op smaak te brengen?Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil guacemole maken, maar dacht dat dat ook met tomaat was?
[..]
Ik heb namelijk net tomaat en advocado gehaald.. En heb geen limoen, chilli of koriander
quote:What's up met de korianderTo make the guacamole I use 2 or 3 ripe avocados, 2 or 3 ripe deseeded tomatoes and a couple of deseeded red chillies, and I throw all this into a food processor with a handful of peeled and chopped spring onions and a good handful of fresh coriander. Once this has been chopped up nice and fine, I add a couple more chopped tomatoes, a good pinch of salt and half of another avocado, chopped, to give it a nice chunky texture. Transfer everything into a bowl and season carefully with sea salt, freshly ground black pepper and a good squeeze of lemon or lime juice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |