quote:Ah! Ik nu dus welOp maandag 25 oktober 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een beetje te weinig gegeten vandaag, volgens mij. En te veel suikers.
Oeps![]()
Posten jullie al met de nieuwe lay out? Je kunt het nu instellen!
quote:Ik vond hem ook enorm wennenOp maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel goed, eigenlijkIk dacht, ik begin nu maar alvast. Dan hoef ik niet zo te wennen straks
quote:Die was er eerst toch ook al?Op maandag 25 oktober 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah! Ik nu dus wel
Heb me vooral verheugd op de 'nieuw topic'-knop
quote:Maar jij hebt véél langer kunnen wennenOp maandag 25 oktober 2010 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vond hem ook enorm wennenHij is zó anders.
quote:TrueOp maandag 25 oktober 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar jij hebt véél langer kunnen wennen
quote:Naast "invoeren" staat een smiley, als je daar op klikt komt alles weer tevoorschijn!Op maandag 25 oktober 2010 17:53 schreef Blurred86 het volgende:
oh ik heb hem ook maar ingesteld, ben helemaal gedesoriënteerd nu
en ik wilde een huilsmiley maken maar die kan ik niet vinden
quote:Ik overweeg nog terug te mailen dat ik inderdaad een stijlvolle vrouw met klasse ben en derhalve niet zal ingaan op zijn avancesOp maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Laureline het volgende:
Ahaha, die reactie op XM's BH-advertentieDat spaart Relatieplanet weer uit, zullen ze denken
quote:Spuit 11Op maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Naast "invoeren" staat een smiley, als je daar op klikt komt alles weer tevoorschijn!
quote:Moet je niet zo snel reageren, mijn scherm was nog niet automatisch ververst
quote:hihi dat is wel een geniaal antwoord!Op maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik overweeg nog terug te mailen dat ik inderdaad een stijlvolle vrouw met klasse ben en derhalve niet zal ingaan op zijn avances.
quote:Daar trap ik niet meer in nu je de nieuwe lay-out hebtOp maandag 25 oktober 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Moet je niet zo snel reageren, mijn scherm was nog niet automatisch ververst
quote:Is echt waar! Ik heb 'm op 20 seconden gezet.Op maandag 25 oktober 2010 18:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar trap ik niet meer in nu je de nieuwe lay-out hebt
Deze week was ADE, echt hele mooie feestjes. Denk dat ik alleen nog naar een halloween feest ga en naar kerst/oud&nieuw. Wel gunstig dat gewoon uitgaan het hier nu niet meer bij haalt
O, Tink had echt een goede opmerking het vorige topic! Iets met meer sporten ipv te lijnen. Dus ik dacht vandaag: ja ga ik doen! Maarr.. ik heb mijn voet gekneusd dus lopen wil niet zo
Zo boodschappen doen, dan koken voor mijn broertje en dan studeren!
quote:Nou, ik was op een feestje.. Ik liep om iemand heen, die kreeg een duw van iemand, waardoor ik naar achter vloog met m'n hoofd tegen een betonnen paal, gat in m'n kop, gelukkig wel achter m'n oor. En een enorm blauwe bil en een pijnlijke voet.Op maandag 25 oktober 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is echt waar! Ik heb 'm op 20 seconden gezet.
En hoe heb je je voet nou weer gekneusd?
quote:Het doet wel pijn en ik voel wel een wond maar ik zie het gelukkig niet! Als ik zie dat ik gewond ben, dan ben ik echt een aanstellerOp maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef progje het volgende:
jeetje P.F. schrikken zoiets hoor...
Hoe is het met je hoofd dan? geen last meer van?
quote:Ik zat ook nog met een heel oude layoutOp maandag 25 oktober 2010 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Nieuwe layout... Had de héle oude nog, die geen indexen meer aangaf enzo. Toen moest ik wel en nu g aik gewoon weer
PF ,jezus
quote:Haha 3 uur niet joh. Halfuurtje per dag op de crosstrainer was het.Op maandag 25 oktober 2010 17:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En hoe dan? Want wat je altijd vertelde was dat je 3 uur op een dag op de stepper stond.
quote:Volgende week moet je er toch echt aan geloven.Op maandag 25 oktober 2010 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de bagger lay-out en die voldoet prima.
quote:Je zei langer een keerOp maandag 25 oktober 2010 18:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha 3 uur niet joh. Halfuurtje per dag op de crosstrainer was het.Maar dan gaat het hard..
quote:Niet lang meer!Op maandag 25 oktober 2010 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de bagger lay-out en die voldoet prima.
quote:Maar waarom wil je tiet kwijtOp maandag 25 oktober 2010 12:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat sporten geen tiet eraf traint. En dat is een van mijn redenen. Ik zou alleen sportem om mijn blob eraf te werken omdat ik er niet echt blij van word. Enzo. Voor mezelf.iksnap waar het goed voor is enzo.
quote:Oh je bent zelfs al terug zie ik. Hoop dat je gevoel klopt!Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef Blurred86 het volgende:
op naar het tentamen..wish me luck!
quote:Voor 25 euro heb je een mobiel die kan bellen en sms'en, zelfs incl 15 euro prepaid tegoedOp maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik had altijd een simonly abonnement van telfort, 300 belminuten voor 8 euro ofzo
Maar dan moest je wel al een telefoon hebben.... en dat is hier niet het geval begrijp ik.
quote:Ehm, waarom dan niet een goedkoop ding met prepay nu jullie even geen geld hebben?Op maandag 25 oktober 2010 17:23 schreef j.t het volgende:
Zo terug uit de stad. Meneer moest een nieuwe mobiel, want die oude zou ook bijna overlijden. Voorheen moest hij voor zn werk ook veel bellen en nu dus niet meer![]()
Dus een nieuwe abbo met HTC Desire HD voor 20 eurie in de maand met 200 belminuten en 6 euro verzekering. Dus bij elkaar 26 euro in de maand. Dat is 30 euro minder per maand dan voorheen. Kijk, dat helpt ook!![]()
quote:Ik ben nooit in verhouding geweest, vind ik. Ik vind ze lelijk. Echt heel erg, en ik wil ook niet snijden.Op maandag 25 oktober 2010 18:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar waarom wil je tiet kwijt. Ben je niet meer in verhouding nu?
quote:Nee, ik ben pas net verplicht van Fok!Silver af.Op maandag 25 oktober 2010 17:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een beetje te weinig gegeten vandaag, volgens mij. En te veel suikers.
Oeps![]()
Posten jullie al met de nieuwe lay out? Je kunt het nu instellen!
quote:Dat snap ik idd ook niet helemaal. Ik betaal maar een tientje abonnementskosten, doe al 2 jaar met dezelfde foon en zeker in jouw situatie zou ik niet zo'n duur abonnement nemen.Op maandag 25 oktober 2010 18:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ehm, waarom dan niet een goedkoop ding met prepay nu jullie even geen geld hebben?![]()
Ik vind het echt een boel geld, zeker als je het sowieso al tekort komt.
quote:Wat een heldhaftige vrouwOp maandag 25 oktober 2010 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tot op de laatste seconde zal ik weigeren voortijdig overstag te gaan!
quote:
quote:ja, maar zonder kèk mobieltje ben je niet zo hip natuurlijkOp maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet helemaal. Ik betaal maar een tientje abonnementskosten, doe al 2 jaar met dezelfde foon en zeker in jouw situatie zou ik niet zo'n duur abonnement nemen.
quote:Bakmix voor brood moet je niet hebben, daar zit gist inOp maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef j.t het volgende:
En toen hadden we geen kant en klaar pannenkoeken mix![]()
Kan het ook met bakmix voor brood (die van de lidl? ) of heb je echt bloem bloem nodig?
quote:Omdat we nu 30 euro van het abonnement hebben afgenomen? We hebben geen huistelefoon, dus alle telefoontjes moeten met mobiel. Dan denk ik dat je met prepaid ook aardig duur uit gaat zijn.Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet helemaal. Ik betaal maar een tientje abonnementskosten, doe al 2 jaar met dezelfde foon en zeker in jouw situatie zou ik niet zo'n duur abonnement nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |