quote:probeer het en je weet hetOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef j.t het volgende:
[..]
Maar pannenkoeken met broodmix? Kan? Kan niet?!
quote:Ik heb geen idee, ik denk van niet? Heb je niet iets anders in de vriezer ofzo?Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat we nu 30 euro van het abonnement hebben afgenomen? We hebben geen huistelefoon, dus alle telefoontjes moeten met mobiel. Dan denk ik dat je met prepaid ook aardig duur uit gaat zijn.
quote:Skype was ook nog een optie geweest ipv mobiel of vaste lijn.Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef j.t het volgende:
[..]
Omdat we nu 30 euro van het abonnement hebben afgenomen? We hebben geen huistelefoon, dus alle telefoontjes moeten met mobiel. Dan denk ik dat je met prepaid ook aardig duur uit gaat zijn.
Oh, thnx Lady ... hmm, dan kunnen we ook geen pannenkoeken eten.![]()
quote:Vast wel! Improvisatie! Of zoals Mo zegt, gewoon proberen hahaOp maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik denk van niet? Heb je niet iets anders in de vriezer ofzo?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar zonder kèk mobieltje ben je niet zo hip natuurlijk
quote:Eh, er zit gist in broodmix, je pannenkoeken rijzen de pan uit.Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef j.t het volgende:
[..]
quote:hier ook, maar lui. En vriezer werkt ook nog
quote:Ja leuk, maar soms wil je wat anders.Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik, alweer ruim 2 jaar. Niks mis mee toch?
.
quote:oke nu wordOp maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh, er zit gist in broodmix, je pannenkoeken rijzen de pan uit.
quote:Maak foto's! Voordat je de eerste hap neemt s.v.p.! En film! Filmen is modern, en YouTube is geduldig!!Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef j.t het volgende:
[..]
hier ook, maar lui. En vriezer werkt ook nogIk ga het met broodmix proberen en breng later verslag uit
quote:Op het moment dat je krap bij kas zit heb je niet zoveel te willen, me dunkt.Op maandag 25 oktober 2010 18:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja leuk, maar soms wil je wat anders.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof dat automatische updaten...
Als ik spareribs ofzo eet
quote:Ik koop elke twee jaar gewoon een nieuwe.Op maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het moment dat je krap bij kas zit heb je niet zoveel te willen, me dunkt.
En nee, ik hoef niks anders!.
quote:Ik heb berekend hoorOp maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het moment dat je krap bij kas zit heb je niet zoveel te willen, me dunkt.
En nee, ik hoef niks anders!.
quote:maar je hebt verstandige en minder verstandige keuzesOp maandag 25 oktober 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik koop elke twee jaar gewoon een nieuwe.
Het is een eigen keuze, je kunt hoog springen, laag springen, ver springen of huppelen op je plaats, het is en blijft een eigen keuze.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is een eigen keuze, je kunt hoog springen, laag springen, ver springen of huppelen op je plaats, het is en blijft een eigen keuze.
quote:QFTOp maandag 25 oktober 2010 17:38 schreef Merel het volgende:
Ja hoi. M'n pesthumeur is afgezwakt tot gematigd rothumeur. Wat een stomme dag!
quote:Mét pompons!Op maandag 25 oktober 2010 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij huppelt even op de plaats?
eten is bijna klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |