quote:Ik zit elke dag 5 minuten op m'n fietsje.Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel bekend, die gek rijdt iedere ochtend het halve land door, om 's avonds weer terug te komen...
quote:De klant zit zo ver wegOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel bekend, die gek rijdt iedere ochtend het halve land door, om 's avonds weer terug te komen...
quote:ik 5 min lopen,Op maandag 25 oktober 2010 17:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zit elke dag 5 minuten op m'n fietsje.
quote:Dan zorg je dat de klant naar jou komt. Ik moet toch ook NAAR de C1000 als ik boodschappen wil gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Dat is altijd lekker. Omdat Tilburg.Op maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef Socios het volgende:
Laatst eens een frietje gegeten in Tilburg.
quote:Albert.nl, boodschappen mooi thuisbezorgdOp maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan zorg je dat de klant naar jou komt. Ik moet toch ook NAAR de C1000 als ik boodschappen wil gaan doen.
quote:ja maar moeten ze de hele fabriek hier neerzettenOp maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan zorg je dat de klant naar jou komt. Ik moet toch ook NAAR de C1000 als ik boodschappen wil gaan doen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef PierreTT het volgende:
Patat!
[ afbeelding ]Jonguh luister nou, das frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:De baas zoekt de klanten ... de klanten vragen mij ...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:06 schreef PierreTT het volgende:
Patat!
[ afbeelding ]Friet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en om te miereneuken:
Frites:
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Was te bedenken met die titelOp maandag 25 oktober 2010 17:09 schreef PierreTT het volgende:
Er komen hier ineens mensen op de patat/friet discussie af
quote:Bij ovenfriet klinkt friet overigens wel beter, ovenpatat klinkt enigszins vreemd
quote:Gevulde speculaes is ook lekkerOp maandag 25 oktober 2010 17:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, SpeCulaes is ook nergens meer te bekennen
quote:kijk, je begint al met frietOp maandag 25 oktober 2010 17:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij ovenfriet klinkt friet overigens wel beter, ovenpatat klinkt enigszins vreemd
quote:In de snackbar blijft het patat
quote:koop ff een blok gevulde speculaasOp maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In de snackbar blijft het patat![]()
Goed, zo maar eens boodschappen doen, heb honger gekregen hiervan
quote:Je bestelt in de de snackbar toch ook geen wodka redbull ?Op maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:Ook wel snacksOp maandag 25 oktober 2010 17:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je bestelt in de de snackbar toch ook geen wodka redbull ?
Maar wel friet
quote:KipcornOp maandag 25 oktober 2010 17:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook wel snacksMexicano's
Broodjes kipcorn
quote:Aaah een verse saucijzenbroodje ?Op maandag 25 oktober 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
Een platte dode eekhoorn op de weg met hersentjes eruit is nooit leuk om te zien.
quote:Als ik heel eerlijk ben, zonder poespas.. ik vind het woord "patat" echt heel dom klinken. Ik krijg het me strot ook niet uit eerlijk gezegd..Op maandag 25 oktober 2010 17:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij ovenfriet klinkt friet overigens wel beter, ovenpatat klinkt enigszins vreemd
quote:Iets met kijken of het gras groener is.. Maar uiteindelijk toch erachter komen dat eigen haard goud waard isOp maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Das ook zoiets bovenslootsOp maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aaah een verse saucijzenbroodje ?
quote:Dan zou ik als ik jou baas was jou daar meteen weghalen...Op maandag 25 oktober 2010 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De baas zoekt de klanten ... de klanten vragen mij ...
ik mag niet weg van de leidinggevende bij de klat, ze vinden me te goed en bieden zelfs baan aan haha
quote:Dat was uiteraard ook de bedoelingOp maandag 25 oktober 2010 17:09 schreef PierreTT het volgende:
Er komen hier ineens mensen op de patat/friet discussie af
quote:Snackbar? FriettentOp maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:En het is zo makkelijkOp maandag 25 oktober 2010 17:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Snackbar? Friettent![]()
en nu houd ik erover op
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Snackbar? Friettent![]()
en nu houd ik erover op
quote:Dit dusOp maandag 25 oktober 2010 17:39 schreef theKiD het volgende:
Iets met kijken of het gras groener is.. Maar uiteindelijk toch erachter komen dat eigen haard goud waard is![]()
quote:Nee want dan doet de klant alles om mij te houden, dus ook meer betalen waardoor mn baas meer verdient op mijOp maandag 25 oktober 2010 17:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou baas was jou daar meteen weghalen...
quote:Tjah, vandaag na de lunch lopen we kantoor binnen, staat er weer een doos met plat gereden hamsters te wachten. Per man 2.Op maandag 25 oktober 2010 17:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das ook zoiets bovenslootsWij hebben gewoon een stoer worstenbroodje en niet een homo saucijzenbroodje
quote:Idd,
quote:EchtOp maandag 25 oktober 2010 18:07 schreef Crazy-M het volgende:
staat er weer een doos met plat gereden hamsters te wachten. Per man 2.
quote:Je moet dat gezicht zien van de collegas die dat voor de eerste keer horen als ze er net 1 naar binnen werken
quote:Idem dito enzo...Op maandag 25 oktober 2010 18:13 schreef theKiD het volgende:
Je had mijn gezicht moeten zien toen ik het las
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:20 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geef maar antwoord, plaatsen wij wel een nieuwe Kid
quote:Tjah, soms kun je boven de sloten wel lachen
quote:Friet?Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Guard het volgende:
Overplatgereden hamsterseten gesproken, ik ga maar eens even iets klaarmaken..
quote:
quote:Buffel ?Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Guard het volgende:
Overplatgereden hamsterseten gesproken, ik ga maar eens even iets klaarmaken..
quote:Net 2 weken in de states gezeten, heb voorlopig wel genoeg friet gehad...
quote:weer de link
quote:Oja, dat is waarOp maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Net 2 weken in de states gezeten, heb voorlopig wel genoeg friet gehad...
quote:Verplicht he, in dit topic, iedere pagina een link naar friet
quote:haha en niet naar p.....Op maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Verplicht he, in dit topic, iedere pagina een link naar friet
quote:
quote:Daarom typte ik niet verderOp maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Guard het volgende:
[..]dat woord gebruiken we hier niet... tenzij je zo'n geimporteerde van boven de sloten bent
quote:Ik slikte het in, als een lekker stukje friet
quote:lekker gekookte patatten met appelmoesOp maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga zo trouwens even de patatten schillen voor het avondeten, iemand bezwaar?
quote:Ja, je gaat aardappelen schillenOp maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga zo trouwens even de patatten schillen voor het avondeten, iemand bezwaar?
quote:eeeeh gekookte patatten ?Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Nint het volgende:
[..]
lekker gekookte patatten met appelmoes
quote:Dat zeg ik tochOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeeh gekookte patatten ?
hmm friet doe je in de frituur (zie FRIET)
Aardappelen doe je koken
quote:Gefrituurde patatten zijn friet, zie ook "patates frites"Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeeh gekookte patatten ?
hmm friet doe je in de frituur (zie FRIET)
Aardappelen doe je koken
quote:gewoon aardappelenOp maandag 25 oktober 2010 19:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gefrituurde patatten zijn friet, zie ook "patates frites"
quote:Dat dat lekker is
quote:Je hebt liever "vullende speculaes"?Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik word niet graag gevuld eigenlijk...
quote:lolOp maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef SpeCulaes het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Google vindt het ook friet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef SpeCulaes het volgende:
quote:En hertenvleesOp maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook de frietwagen! Hehe. Waarom komt er bij mij hertenvlees te staan trouwens?![]()
![]()
quote:ik heb hier nog een blok liggen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook de frietwagen! Hehe. Waarom komt er bij mij hertenvlees te staan trouwens?![]()
![]()
quote:Opvallend idd, ze leven toch nog wel he?Op maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Hertenvlees bij de friet ...Op maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Opvallend idd, ze leven toch nog wel he?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef aardappel het volgende:
Dames, heren, ik val bijna om van verbazing... een patat vs friet discussie in het Tilburg topic?! Het is FRIET en als je dat niet vindt ben je een appetjoek!
quote:Jij kan het weten als aardappelOp maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef aardappel het volgende:
Dames, heren, ik val bijna om van verbazing... een patat vs friet discussie in het Tilburg topic?! Het is FRIET en als je dat niet vindt ben je een appetjoek!
quote:In de frietsnijder, dan in de frietpan ermeeOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij kan het weten als aardappel
quote:Natuurlijk is het friet, maar het gebruik van het woord patat is in ABV wel verantoord wanneer je het hebt over de grondstof voor friet.Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef aardappel het volgende:
quote:Je kan friet gewoon met de hand snijden hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In de frietsnijder, dan in de frietpan ermee
quote:Algemeen Beschaafd Vlaams ?Op maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het friet, maar het gebruik van het woord patat is in ABV wel verantoord wanneer je het hebt over de grondstof voor friet.
quote:Kan ookOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan friet gewoon met de hand snijden hoor
quote:Jij mag bepalen hoe we je snijdenOp maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef aardappel het volgende:
Ik krijg nu superveel zin in frietjesss
quote:Wat aardig!Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij mag bepalen hoe we je snijden
quote:zie het als "de laatste wens"
quote:Maar een frietsnijder is echt superhandigOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan friet gewoon met de hand snijden hoor
quote:Hehe
quote:Oo dat zal wel inderdaadOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar een frietsnijder is echt superhandig
quote:Ga je wel mee naar de peenstamp-meet?Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef aardappel het volgende:
hehe.. ik denk dat ik de frietmeet maar oversla dan...
quote:Kost jezelf minder werkOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar een frietsnijder is echt superhandig
quote:Ik laat mn mes thuisOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef aardappel het volgende:
hehe.. ik denk dat ik de frietmeet maar oversla dan...
quote:haha, denk ook nietOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga je wel mee naar de peenstamp-meet?
quote:sinds vanmiddag ofzo al 4 paginas ? (op 50 p/p)Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Friet leeft wel in TilburgHet is in tijden niet zo druk geweest...
quote:Bij de appie krijg je er Toy Story poppetjes bij...Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef aardappel het volgende:
Ik ga even wat ovenfriet scoren in de supermarkt, adieuuuu
quote:De groeten !!!!Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef aardappel het volgende:
Ik ga even wat ovenfriet scoren in de supermarkt, adieuuuu
quote:Bij de ovenfriet?Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de appie krijg je er Toy Story poppetjes bij...
quote:Hmm ja dat soort dingen mis je dan als je zelfscan doet...Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij een tientje geloof ik, dus bij "ovenfriet en nog een paar dingen".
quote:maar zelfscan is wel sneller dus makkelijkerOp maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm ja dat soort dingen mis je dan als je zelfscan doet...
quote:Ik doe ook zelfscan, weet het omdat ze vandaag alle zware meuk bezorgd hebben met gratis poppetjes.Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm ja dat soort dingen mis je dan als je zelfscan doet...
quote:Ik was wel benieuwd nu, en even op de site gekeken, je krijgt ze bij iedere 15 euro...Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik doe ook zelfscan, weet het omdat ze vandaag alle zware meuk bezorgd hebben met gratis poppetjes.
quote:Wellus,Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd nu, en even op de site gekeken, je krijgt ze bij iedere 15 euro...
Ik geloof niet dat ik iets mis als ik die poppetjes niet heb...
quote:Pics !Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze zijn nog minder leuk dan een gemiddeld kindersurprise-ei-prutsding
quote:Nietus...Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wellus,
je mist een Toy Story poppetje
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze zijn nog minder leuk dan een gemiddeld kindersurprise-ei-prutsding
quote:Welles,Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Nietus...
Missen = iets niet hebben wat je nodig hebt of wilt...
Ik wil geen toy story poppetjes, en ik heb ze ook niet nodig...
quote:In mijn dromen komen schaars gekleede dames voor, geen evil hatsOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Welles,
Want die cowboy kan jou redden als je in je dromen wordt aangevallen door mister evil HAT
quote:Want die is IRL niet aanwezigOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
In mijn dromen komen schaars gekleede dames voor, geen evil hats
quote:Ja maar soms heb je een nachtmerrieOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
In mijn dromen komen schaars gekleede dames voor, geen evil hats
quote:Logisch toch? Waarom zit jij nooit meer in TAL?Op maandag 25 oktober 2010 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
We roepen schaars gekleed en wordt weer druk hier![]()
quote:Geen zin meerOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Logisch toch? Waarom zit jij nooit meer in TAL?
quote:Ik ben nog nooit een evil hat tegengekomen IRL, nee
quote:haha
quote:Bij schaars geklede dames denk ik toch aan een ander soort toy storyOp maandag 25 oktober 2010 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja maar soms heb je een nachtmerrie
who knows,
en dan lig je daar zonder Toy story !
quote:Jazeker !
quote:Database met meisjes ?Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef Graseter het volgende:
Ik heb zo'n database maar hij werkt niet mee.
quote:o dan is hij niet belankrijk
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij schaars geklede dames denk ik toch aan een ander soort toy story
quote:Meer aan tarzan ?Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij schaars geklede dames denk ik toch aan een ander soort toy story
quote:U vraagt.Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Nint het volgende:
[..]
Waar en waarom geen pics?
Als je schaarsgeklede dames roept wil ik pics zien..
quote:Jij hebt geen pics nodig, jij hebt mijOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Nint het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij hebt geen pics nodig, jij hebt mij
En schiet eens op met die pics
quote:
quote:Kan (nog) geen screenshots maken van mijn dromen, helaasOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Nint het volgende:
[..]
quote:En nu ook leverOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
En dan nu een lijstje van alle etenswaren die voorbij zijn gekomen:
- Friet
- Plat gereden hamsters (saucijzenbroodjes)
- Hertenvlees
- Gevulde speculaas
- Gekookte Aardappelen
- Kip
een heel avond gerecht
quote:Was vanmorgen vroeg
quote:
quote:Wordt een heel diner
quote:mag hij jane hebbenOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tarzan is een schaarsgeklede man, mag niet van Nint
quote:Die van de Pabo of van de Film?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
quote:oeh, misverstanden ... complicaties .... noem het al
quote:Even tussen de regels doorlezen:Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
quote:Dus ophelia zoekt nog een tarzan ...Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Even tussen de regels doorlezen:
Nint is dus geen Tarzan...
quote:Intriges noemen we dat, klinkt veel beterOp maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oeh, misverstanden ... complicaties .... noem het al
quote:Ik heb hem inderdaad nog nooit in een boom zien bungelen.Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Mja, van friet discussies naar toystory, naar tarzan ....
quote:Ik ben meer een johnny weissmuller als die nu nog zou leven...Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Zo oudOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik ben meer een johnny weissmuller als die nu nog zou leven...
quote:Een frikandel in de kip steken ?
quote:Niet?Op maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb hem inderdaad nog nooit in een boom zien bungelen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik ben meer een johnny weissmuller als die nu nog zou leven...
quote:dat was je droom ?Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet?dat had ik eigenlijk wel verwacht....
quote:Relevante informatie,alles!Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, van friet discussies naar toystory, naar tarzan ....
quote:Ik zit wel vaak op het dak op aanraden van mijn vriendinOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet?dat had ik eigenlijk wel verwacht....
quote:Ik vind de gedachte onaangenaam.... Andere mannen die erotische dromen hebben over NintOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar weet jij toch heul niks van!
quote:Die leeuw uit de apeldoorn reclame ?Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik zit wel vaak op het dak op aanraden van mijn vriendin
quote:Je interesse in mijn dromen is ongezond en enigsinds disturbing
quote:eeeh, shit, toch niet verraden he ?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Je interesse in mijn dromen is ongezond en enigsinds disturbing
quote:Als je het lek in 1 keer repareert hoef je niet meer het dak op....Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik zit wel vaak op het dak op aanraden van mijn vriendin
quote:ik heb gewoon naar mezelf gekeken met het kiezen van mn naamOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als jij de naam aardappel niet had gepakt had ik dat gedaan.
Mijn ingame naam is Aardappel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:En dan een dikke rookworst ?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Gij zijt een gekke M?Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb gewoon naar mezelf gekeken met het kiezen van mn naam
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]Dan heeft volgespoten kip een andere betekenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
quote:Jaja, deze kende je nog niet, sureOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar Google wel niet goed voor is
quote:Staat gewoon in zijn bookmarks
quote:Zal niks zeggen over de rest
quote:dan heb je de aardappelpurree niet meer nodig
quote:eerst de puree, de jus komt later vanzelf welOp maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je de aardappelpurree niet meer nodig
quote:Wanneer moet je werken?Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fijn, werk niet voor niks een bejaardentehuis he
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
eerst de puree, de jus komt later vanzelf wel
quote:haha is ook weer zoOp maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
eerst de puree, de jus komt later vanzelf wel
quote:o unclebashers.com dan ook ?Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fijn, werk niet voor niks een bejaardentehuis he
quote:Kijk: goed nieuwsOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: de poepweek in de Beekse Bergen is verlengd
quote:mja,Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: de poepweek in de Beekse Bergen is verlengd
quote:...Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt ook een emmertje olifantenpoep kopen las ik. Vast leuk voor een hond
quote:Poepweek wegens succes verlengd
quote:Mag je die dan zelf gaan scheppen?Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt ook een emmertje olifantenpoep kopen las ik. Vast leuk voor een hond
quote:Waarom willen mensen dat?Op maandag 25 oktober 2010 21:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Poepweek wegens succes verlengd
Foto: ANP
HILVARENBEEK - De poepweek in Beekse Bergen is zo'n succes dat het safaripark heeft besloten het evenement met een week te verlengen. Dat heeft een woordvoerder zondag gemeld.
De poepweek, die eigenlijk zondag zou worden afgesloten, heeft tot nu toe 35.000 bezoekers getrokken. Daarmee is dit een van de succesvolste herfstvakanties die het safaripark heeft gekend, zei de woordvoerder.
De verlengde poepweek duurt tot en met 31 oktober. De woorvoerder verwacht dat de themaweek nog eens 25.000 bezoekers zal trekken.
In het safaripark staat deze dagen poep centraal. Uitwerpselen vormen het centrale thema tijdens diverse tours en excursies. Voor kinderen wordt onder meer een geurtocht georganiseerd waarbij bezoekers verschillende drollen kunnen ruiken. Ook vertellen de rangers van het park uitgebreid over de weg die het voedsel aflegt in een leeuwenlijf, buffelbuik of bavianenromp.
quote:jah tussen de olifanten zelf
quote:bij platgestampt te worden is het eigen risico
quote:Niets leuker dat met een adrenaline rush olifantenpoep staan te scheppen, toch?Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij platgestampt te worden is het eigen risico
quote:En flink aan die staarten trekken.Op maandag 25 oktober 2010 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Niets leuker dat met een adrenaline rush olifantenpoep staan te scheppen, toch?
quote:De laatste tieten die ik poste, werden niet goed gekeurdOp maandag 25 oktober 2010 21:13 schreef Graseter het volgende:
Het wordt weer wat rustiger. Post eens tieten ofzo.
quote:Ja maar...Op maandag 25 oktober 2010 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De laatste tieten die ik poste, werden niet goed gekeurd
quote:tjah, denkt iedereen naar het beeld kastje aan het turen is
quote:Daar ook tieten te zien dan?Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, denkt iedereen naar het beeld kastje aan het turen is
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, denkt iedereen naar het beeld kastje aan het turen is
quote:hier staat iets van popstars op
quote:Met tarzan ?Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tussendoor nuttige dingen aan het doen...
quote:nu nog niet in de frietpan ?
quote:nee, zelfs niet in de reclamesOp maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen zak op tv.
quote:Met worst en aardappelpuree?Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tussendoor nuttige dingen aan het doen...
quote:Op zolder ?
quote:pfff, was dat dan
quote:o keukentje vol zeker ?
quote:vind hem echt superOp maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu die nieuwe lay-out maar ik moet er echt ff aan wennen
quote:Hij went snel hoor!Op maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu die nieuwe lay-out maar ik moet er echt ff aan wennen
quote:ik zal hem morgen eens in gaan stellenOp maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind hem echt super
gebruik hem al een tijd
quote:Hoe zou de poep van een olifant die alleen maar friet eet eruitzien?Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
Maar op deze pagina al over friet gehad ?
quote:Niet zo goed... Friet bevat schandalig weinig voedingsstoffenOp maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe zou de poep van een olifant die alleen maar friet eet eruitzien?
quote:Dit dus
quote:Zeker met abbo is hij zeer goed in te stellenOp maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik zal hem morgen eens in gaan stellen
quote:In reepjesOp maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe zou de poep van een olifant die alleen maar friet eet eruitzien?
quote:baggeraars gebruiken bagger zooiOp maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef PierreTT het volgende:
Ik gebruik de baggerlayout, werkt prima
quote:ik heb gewoon de adds uit staan
quote:Die van mij staan ook standaard uit
quote:Ik had via Firebug advertentie tijdelijk op display: none gezet.
quote:Hoezo niet?Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij staan ook standaard uit
ik ga sluiting van dit topic vandaag niet mee maken
quote:Oh nee? Zijn maar 40 postsOp maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Maar Gras heeft geen abonnement... (de mijne staan ook uit)Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:p'cies paar keer tieten posten, en dan zijn we er zo...
quote:mijn bedje roept
quote:hmm true, niet gezienOp maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar Gras heeft geen abonnement... (de mijne staan ook uit)
quote:Schaarsgekleed ook goed?Op maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
p'cies paar keer tieten posten, en dan zijn we er zo...
quote:de wekker gaat om 4:45Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
NIET LUISTEREN MAN, NIET LUISTEREN!
quote:Moar!Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schaarsgekleed ook goed?
[ Foto niet gevonden. ]
quote:Ik met mijn baby laptop
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je een mietje bent!
quote:een amateur laptop
quote:mooie pics, maar wil dadelijk nog wel kunnen slapen
quote:Hangt dat van die pics af?Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooie pics, maar wil dadelijk nog wel kunnen slapen
quote:
quote:eeh tjah
quote:Bagger.Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Baggertopique extraordinaire
[ afbeelding ]
quote:Die moet ik hebben!Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Baggertopique extraordinaire
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |