quote:
quote:Buffel ?Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Guard het volgende:
Overplatgereden hamsterseten gesproken, ik ga maar eens even iets klaarmaken..
quote:Net 2 weken in de states gezeten, heb voorlopig wel genoeg friet gehad...
quote:weer de link
quote:Oja, dat is waarOp maandag 25 oktober 2010 18:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Net 2 weken in de states gezeten, heb voorlopig wel genoeg friet gehad...
quote:Verplicht he, in dit topic, iedere pagina een link naar friet
quote:haha en niet naar p.....Op maandag 25 oktober 2010 19:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Verplicht he, in dit topic, iedere pagina een link naar friet
quote:
quote:Daarom typte ik niet verderOp maandag 25 oktober 2010 19:11 schreef Guard het volgende:
[..]dat woord gebruiken we hier niet... tenzij je zo'n geimporteerde van boven de sloten bent
quote:Ik slikte het in, als een lekker stukje friet
quote:lekker gekookte patatten met appelmoesOp maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga zo trouwens even de patatten schillen voor het avondeten, iemand bezwaar?
quote:Ja, je gaat aardappelen schillenOp maandag 25 oktober 2010 19:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga zo trouwens even de patatten schillen voor het avondeten, iemand bezwaar?
quote:eeeeh gekookte patatten ?Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Nint het volgende:
[..]
lekker gekookte patatten met appelmoes
quote:Dat zeg ik tochOp maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeeh gekookte patatten ?
hmm friet doe je in de frituur (zie FRIET)
Aardappelen doe je koken
quote:Gefrituurde patatten zijn friet, zie ook "patates frites"Op maandag 25 oktober 2010 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeeh gekookte patatten ?
hmm friet doe je in de frituur (zie FRIET)
Aardappelen doe je koken
quote:gewoon aardappelenOp maandag 25 oktober 2010 19:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gefrituurde patatten zijn friet, zie ook "patates frites"
quote:Dat dat lekker is
quote:Je hebt liever "vullende speculaes"?Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik word niet graag gevuld eigenlijk...
quote:lolOp maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef SpeCulaes het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Google vindt het ook friet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef SpeCulaes het volgende:
quote:En hertenvleesOp maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook de frietwagen! Hehe. Waarom komt er bij mij hertenvlees te staan trouwens?![]()
![]()
quote:ik heb hier nog een blok liggen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook de frietwagen! Hehe. Waarom komt er bij mij hertenvlees te staan trouwens?![]()
![]()
quote:Opvallend idd, ze leven toch nog wel he?Op maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Hertenvlees bij de friet ...Op maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Opvallend idd, ze leven toch nog wel he?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef aardappel het volgende:
Dames, heren, ik val bijna om van verbazing... een patat vs friet discussie in het Tilburg topic?! Het is FRIET en als je dat niet vindt ben je een appetjoek!
quote:Jij kan het weten als aardappelOp maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef aardappel het volgende:
Dames, heren, ik val bijna om van verbazing... een patat vs friet discussie in het Tilburg topic?! Het is FRIET en als je dat niet vindt ben je een appetjoek!
quote:In de frietsnijder, dan in de frietpan ermeeOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij kan het weten als aardappel
quote:Natuurlijk is het friet, maar het gebruik van het woord patat is in ABV wel verantoord wanneer je het hebt over de grondstof voor friet.Op maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef aardappel het volgende:
quote:Je kan friet gewoon met de hand snijden hoorOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In de frietsnijder, dan in de frietpan ermee
quote:Algemeen Beschaafd Vlaams ?Op maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het friet, maar het gebruik van het woord patat is in ABV wel verantoord wanneer je het hebt over de grondstof voor friet.
quote:Kan ookOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan friet gewoon met de hand snijden hoor
quote:Jij mag bepalen hoe we je snijdenOp maandag 25 oktober 2010 19:45 schreef aardappel het volgende:
Ik krijg nu superveel zin in frietjesss
quote:Wat aardig!Op maandag 25 oktober 2010 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jij mag bepalen hoe we je snijden
quote:zie het als "de laatste wens"
quote:Maar een frietsnijder is echt superhandigOp maandag 25 oktober 2010 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan friet gewoon met de hand snijden hoor
quote:Hehe
quote:Oo dat zal wel inderdaadOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar een frietsnijder is echt superhandig
quote:Ga je wel mee naar de peenstamp-meet?Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef aardappel het volgende:
hehe.. ik denk dat ik de frietmeet maar oversla dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |