quote:Kost jezelf minder werkOp maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar een frietsnijder is echt superhandig
quote:Ik laat mn mes thuisOp maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef aardappel het volgende:
hehe.. ik denk dat ik de frietmeet maar oversla dan...
quote:haha, denk ook nietOp maandag 25 oktober 2010 19:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga je wel mee naar de peenstamp-meet?
quote:sinds vanmiddag ofzo al 4 paginas ? (op 50 p/p)Op maandag 25 oktober 2010 19:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Friet leeft wel in TilburgHet is in tijden niet zo druk geweest...
quote:Bij de appie krijg je er Toy Story poppetjes bij...Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef aardappel het volgende:
Ik ga even wat ovenfriet scoren in de supermarkt, adieuuuu
quote:De groeten !!!!Op maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef aardappel het volgende:
Ik ga even wat ovenfriet scoren in de supermarkt, adieuuuu
quote:Bij de ovenfriet?Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de appie krijg je er Toy Story poppetjes bij...
quote:Hmm ja dat soort dingen mis je dan als je zelfscan doet...Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij een tientje geloof ik, dus bij "ovenfriet en nog een paar dingen".
quote:maar zelfscan is wel sneller dus makkelijkerOp maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm ja dat soort dingen mis je dan als je zelfscan doet...
quote:Ik doe ook zelfscan, weet het omdat ze vandaag alle zware meuk bezorgd hebben met gratis poppetjes.Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm ja dat soort dingen mis je dan als je zelfscan doet...
quote:Ik was wel benieuwd nu, en even op de site gekeken, je krijgt ze bij iedere 15 euro...Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik doe ook zelfscan, weet het omdat ze vandaag alle zware meuk bezorgd hebben met gratis poppetjes.
quote:Wellus,Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd nu, en even op de site gekeken, je krijgt ze bij iedere 15 euro...
Ik geloof niet dat ik iets mis als ik die poppetjes niet heb...
quote:Pics !Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze zijn nog minder leuk dan een gemiddeld kindersurprise-ei-prutsding
quote:Nietus...Op maandag 25 oktober 2010 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wellus,
je mist een Toy Story poppetje
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze zijn nog minder leuk dan een gemiddeld kindersurprise-ei-prutsding
quote:Welles,Op maandag 25 oktober 2010 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Nietus...
Missen = iets niet hebben wat je nodig hebt of wilt...
Ik wil geen toy story poppetjes, en ik heb ze ook niet nodig...
quote:In mijn dromen komen schaars gekleede dames voor, geen evil hatsOp maandag 25 oktober 2010 20:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Welles,
Want die cowboy kan jou redden als je in je dromen wordt aangevallen door mister evil HAT
quote:Want die is IRL niet aanwezigOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
In mijn dromen komen schaars gekleede dames voor, geen evil hats
quote:Ja maar soms heb je een nachtmerrieOp maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Guard het volgende:
[..]
In mijn dromen komen schaars gekleede dames voor, geen evil hats
quote:Logisch toch? Waarom zit jij nooit meer in TAL?Op maandag 25 oktober 2010 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
We roepen schaars gekleed en wordt weer druk hier![]()
quote:Geen zin meerOp maandag 25 oktober 2010 20:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Logisch toch? Waarom zit jij nooit meer in TAL?
quote:Ik ben nog nooit een evil hat tegengekomen IRL, nee
quote:haha
quote:Bij schaars geklede dames denk ik toch aan een ander soort toy storyOp maandag 25 oktober 2010 20:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja maar soms heb je een nachtmerrie
who knows,
en dan lig je daar zonder Toy story !
quote:Jazeker !
quote:Database met meisjes ?Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef Graseter het volgende:
Ik heb zo'n database maar hij werkt niet mee.
quote:o dan is hij niet belankrijk
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij schaars geklede dames denk ik toch aan een ander soort toy story
quote:Meer aan tarzan ?Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij schaars geklede dames denk ik toch aan een ander soort toy story
quote:U vraagt.Op maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Nint het volgende:
[..]
Waar en waarom geen pics?
Als je schaarsgeklede dames roept wil ik pics zien..
quote:Jij hebt geen pics nodig, jij hebt mijOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Nint het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij hebt geen pics nodig, jij hebt mij
En schiet eens op met die pics
quote:
quote:Kan (nog) geen screenshots maken van mijn dromen, helaasOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef Nint het volgende:
[..]
quote:En nu ook leverOp maandag 25 oktober 2010 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
En dan nu een lijstje van alle etenswaren die voorbij zijn gekomen:
- Friet
- Plat gereden hamsters (saucijzenbroodjes)
- Hertenvlees
- Gevulde speculaas
- Gekookte Aardappelen
- Kip
een heel avond gerecht
quote:Was vanmorgen vroeg
quote:
quote:Wordt een heel diner
quote:mag hij jane hebbenOp maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tarzan is een schaarsgeklede man, mag niet van Nint
quote:Die van de Pabo of van de Film?Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
quote:oeh, misverstanden ... complicaties .... noem het al
quote:Even tussen de regels doorlezen:Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
quote:Dus ophelia zoekt nog een tarzan ...Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Even tussen de regels doorlezen:
Nint is dus geen Tarzan...
quote:Intriges noemen we dat, klinkt veel beterOp maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
oeh, misverstanden ... complicaties .... noem het al
quote:Ik heb hem inderdaad nog nooit in een boom zien bungelen.Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Mja, van friet discussies naar toystory, naar tarzan ....
quote:Ik ben meer een johnny weissmuller als die nu nog zou leven...Op maandag 25 oktober 2010 20:38 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Zo oudOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik ben meer een johnny weissmuller als die nu nog zou leven...
quote:Een frikandel in de kip steken ?
quote:Niet?Op maandag 25 oktober 2010 20:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb hem inderdaad nog nooit in een boom zien bungelen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik ben meer een johnny weissmuller als die nu nog zou leven...
quote:dat was je droom ?Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet?dat had ik eigenlijk wel verwacht....
quote:Relevante informatie,alles!Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, van friet discussies naar toystory, naar tarzan ....
quote:Ik zit wel vaak op het dak op aanraden van mijn vriendinOp maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet?dat had ik eigenlijk wel verwacht....
quote:Ik vind de gedachte onaangenaam.... Andere mannen die erotische dromen hebben over NintOp maandag 25 oktober 2010 20:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daar weet jij toch heul niks van!
quote:Die leeuw uit de apeldoorn reclame ?Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik zit wel vaak op het dak op aanraden van mijn vriendin
quote:Je interesse in mijn dromen is ongezond en enigsinds disturbing
quote:eeeh, shit, toch niet verraden he ?Op maandag 25 oktober 2010 20:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Je interesse in mijn dromen is ongezond en enigsinds disturbing
quote:Als je het lek in 1 keer repareert hoef je niet meer het dak op....Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef Nint het volgende:
[..]
Ik zit wel vaak op het dak op aanraden van mijn vriendin
quote:ik heb gewoon naar mezelf gekeken met het kiezen van mn naamOp maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als jij de naam aardappel niet had gepakt had ik dat gedaan.
Mijn ingame naam is Aardappel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:En dan een dikke rookworst ?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Gij zijt een gekke M?Op maandag 25 oktober 2010 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb gewoon naar mezelf gekeken met het kiezen van mn naam
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]Dan heeft volgespoten kip een andere betekenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:
quote:Jaja, deze kende je nog niet, sureOp maandag 25 oktober 2010 20:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar Google wel niet goed voor is
quote:Staat gewoon in zijn bookmarks
quote:Zal niks zeggen over de rest
quote:dan heb je de aardappelpurree niet meer nodig
quote:eerst de puree, de jus komt later vanzelf welOp maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan heb je de aardappelpurree niet meer nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |