quote:Wanneer moet je werken?Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fijn, werk niet voor niks een bejaardentehuis he
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
eerst de puree, de jus komt later vanzelf wel
quote:haha is ook weer zoOp maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Guard het volgende:
[..]
eerst de puree, de jus komt later vanzelf wel
quote:o unclebashers.com dan ook ?Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fijn, werk niet voor niks een bejaardentehuis he
quote:Kijk: goed nieuwsOp maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: de poepweek in de Beekse Bergen is verlengd
quote:mja,Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: de poepweek in de Beekse Bergen is verlengd
quote:...Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt ook een emmertje olifantenpoep kopen las ik. Vast leuk voor een hond
quote:Poepweek wegens succes verlengd
quote:Mag je die dan zelf gaan scheppen?Op maandag 25 oktober 2010 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt ook een emmertje olifantenpoep kopen las ik. Vast leuk voor een hond
quote:Waarom willen mensen dat?Op maandag 25 oktober 2010 21:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Poepweek wegens succes verlengd
Foto: ANP
HILVARENBEEK - De poepweek in Beekse Bergen is zo'n succes dat het safaripark heeft besloten het evenement met een week te verlengen. Dat heeft een woordvoerder zondag gemeld.
De poepweek, die eigenlijk zondag zou worden afgesloten, heeft tot nu toe 35.000 bezoekers getrokken. Daarmee is dit een van de succesvolste herfstvakanties die het safaripark heeft gekend, zei de woordvoerder.
De verlengde poepweek duurt tot en met 31 oktober. De woorvoerder verwacht dat de themaweek nog eens 25.000 bezoekers zal trekken.
In het safaripark staat deze dagen poep centraal. Uitwerpselen vormen het centrale thema tijdens diverse tours en excursies. Voor kinderen wordt onder meer een geurtocht georganiseerd waarbij bezoekers verschillende drollen kunnen ruiken. Ook vertellen de rangers van het park uitgebreid over de weg die het voedsel aflegt in een leeuwenlijf, buffelbuik of bavianenromp.
quote:jah tussen de olifanten zelf
quote:bij platgestampt te worden is het eigen risico
quote:Niets leuker dat met een adrenaline rush olifantenpoep staan te scheppen, toch?Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij platgestampt te worden is het eigen risico
quote:En flink aan die staarten trekken.Op maandag 25 oktober 2010 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Niets leuker dat met een adrenaline rush olifantenpoep staan te scheppen, toch?
quote:De laatste tieten die ik poste, werden niet goed gekeurdOp maandag 25 oktober 2010 21:13 schreef Graseter het volgende:
Het wordt weer wat rustiger. Post eens tieten ofzo.
quote:Ja maar...Op maandag 25 oktober 2010 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De laatste tieten die ik poste, werden niet goed gekeurd
quote:tjah, denkt iedereen naar het beeld kastje aan het turen is
quote:Daar ook tieten te zien dan?Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, denkt iedereen naar het beeld kastje aan het turen is
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, denkt iedereen naar het beeld kastje aan het turen is
quote:hier staat iets van popstars op
quote:Met tarzan ?Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tussendoor nuttige dingen aan het doen...
quote:nu nog niet in de frietpan ?
quote:nee, zelfs niet in de reclamesOp maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen zak op tv.
quote:Met worst en aardappelpuree?Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tussendoor nuttige dingen aan het doen...
quote:Op zolder ?
quote:pfff, was dat dan
quote:o keukentje vol zeker ?
quote:vind hem echt superOp maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu die nieuwe lay-out maar ik moet er echt ff aan wennen
quote:Hij went snel hoor!Op maandag 25 oktober 2010 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb nu die nieuwe lay-out maar ik moet er echt ff aan wennen
quote:ik zal hem morgen eens in gaan stellenOp maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind hem echt super
gebruik hem al een tijd
quote:Hoe zou de poep van een olifant die alleen maar friet eet eruitzien?Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
Maar op deze pagina al over friet gehad ?
quote:Niet zo goed... Friet bevat schandalig weinig voedingsstoffenOp maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe zou de poep van een olifant die alleen maar friet eet eruitzien?
quote:Dit dus
quote:Zeker met abbo is hij zeer goed in te stellenOp maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
ik zal hem morgen eens in gaan stellen
quote:In reepjesOp maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe zou de poep van een olifant die alleen maar friet eet eruitzien?
quote:baggeraars gebruiken bagger zooiOp maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef PierreTT het volgende:
Ik gebruik de baggerlayout, werkt prima
quote:ik heb gewoon de adds uit staan
quote:Die van mij staan ook standaard uit
quote:Ik had via Firebug advertentie tijdelijk op display: none gezet.
quote:Hoezo niet?Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij staan ook standaard uit
ik ga sluiting van dit topic vandaag niet mee maken
quote:Oh nee? Zijn maar 40 postsOp maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Maar Gras heeft geen abonnement... (de mijne staan ook uit)Op maandag 25 oktober 2010 21:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:p'cies paar keer tieten posten, en dan zijn we er zo...
quote:mijn bedje roept
quote:hmm true, niet gezienOp maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar Gras heeft geen abonnement... (de mijne staan ook uit)
quote:Schaarsgekleed ook goed?Op maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef Guard het volgende:
[..]
p'cies paar keer tieten posten, en dan zijn we er zo...
quote:de wekker gaat om 4:45Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
NIET LUISTEREN MAN, NIET LUISTEREN!
quote:Moar!Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schaarsgekleed ook goed?
[ Foto niet gevonden. ]
quote:Ik met mijn baby laptop
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je een mietje bent!
quote:een amateur laptop
quote:mooie pics, maar wil dadelijk nog wel kunnen slapen
quote:Hangt dat van die pics af?Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooie pics, maar wil dadelijk nog wel kunnen slapen
quote:
quote:eeh tjah
quote:Bagger.Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Baggertopique extraordinaire
[ afbeelding ]
quote:Die moet ik hebben!Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Baggertopique extraordinaire
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |