quote:Mijn ogen spuien bittere weentjes voor je. For what it's worth.
quote:Nouja in Nederland is er niet veel te doen en leeft het niet echt dus is het minder. In Amerika is het echt episch.
quote:De kans bestaat dat je 'm helemaal niet eng vindt. Meningen zijn nogal verdeeld. Ik vind 'm vreselijk spannend (vooral in het donker, zonder onderbrekingen, anders haal je steeds de spanning wegOp maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is er.... met een goede kwaliteit.
Tot nu toe issie niet eng
quote:In mijn wijk is het ook megasaai.Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja in Nederland is er niet veel te doen en leeft het niet echt dus is het minder. In Amerika is het echt episch.
quote:Dat is lief, ik heb wel vrijdag vrij gevraagd, kan ik even uitslapen, huiswerk maken en drank halenOp maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn ogen spuien bittere weentjes voor je. For what it's worth.
quote:Haha dikke chill.Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is lief, ik heb wel vrijdag vrij gevraagd, kan ik even uitslapen, huiswerk maken en drank halen
quote:Ik ben dan heel de dag vrij (hopelijk) dus vind alles primaOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha dikke chill.Ik zal eens vragen aan Stefan hoe laat het begint.
quote:Ik zit nu in het donker... helemaal alleen. Nou ja alleen me hond ligt voor me....Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De kans bestaat dat je 'm helemaal niet eng vindt. Meningen zijn nogal verdeeld. Ik vind 'm vreselijk spannend (vooral in het donker, zonder onderbrekingen, anders haal je steeds de spanning weg).
Sommige mensen zeggen dat ie saai is omdat er niets in gebeurt.
quote:Dat is wel leuk dan!Op maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In mijn wijk is het ook megasaai.
Ik ga altijd naar mijn neefjes toe, die hebben hele spookhuizen gemaakt.
Heerlijk om verkleed kinderen te laten schrikken....
Wat ook erg leuk is, is de ouders van de kinderen te laten schrikkenSoms moet ik echt me lach inhouden....
quote:Ik zag trouwens ook een hond in die trailer.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu in het donker... helemaal alleen. Nou ja alleen me hond ligt voor me....
Maar het kan me nog niet boeien... Ik wacht op de eerste schrik
Ik ga de tv wat harder zetten
quote:Qua schrikken valt het allemaal wel mee. Het is meer de spanningsopbouw, je eigen inbeelding en subtiel.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu in het donker... helemaal alleen. Nou ja alleen me hond ligt voor me....
Maar het kan me nog niet boeien... Ik wacht op de eerste schrik
Ik ga de tv wat harder zetten
quote:ja dat heb ik nu ookOp maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Qua schrikken valt het allemaal wel mee. Het is meer de spanningsopbouw, je eigen inbeelding en subtiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wacht op iets en dat maakt het spannendZit er nu wel een beetje in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ich bin dabei
quote:Like.
quote:SCORE!
quote:
quote:Sjeffrie
quote:Zo niet mee eensOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Paranormal Activity is echt een boutfilm. Supersaai.
quote:Hallon.
quote:Ik had de neiging om snel weg te gaan, maar gaf de film tot het einde de kans. Dat bleek een slechte beslissing.
quote:hij begon saai... maar op zich begint hij nu wel spannend te wordenOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Paranormal Activity is echt een boutfilm. Supersaai.
quote:Hoofdpijn was toch over?Op maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef PatriQue89 het volgende:
als de hoofdpijn morgen niet over is, zit ik bij de dokter.. word alweer alleen maar erger..
quote:heb je hem in de bios gezien?Op maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de neiging om snel weg te gaan, maar gaf de film tot het einde de kans. Dat bleek een slechte beslissing.
quote:Ik heb 'm met ingehouden adem zitten kijken. Precies de soort spanning die ik echt eng vind.Op maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de neiging om snel weg te gaan, maar gaf de film tot het einde de kans. Dat bleek een slechte beslissing.
quote:vanmorgen wel ja.. alleen pijn met snelle bewegingen en voorover buigen.. maar hij is nu weer helemaal terug... achter mn oog doet het ook zeer... lijkt net of de boel gaat ontploffenOp maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij begon saai... maar op zich begint hij nu wel spannend te worden
En ik schrok in nacht 3
[..]
Hoofdpijn was toch over?
quote:dokter bellen dan maarOp maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vanmorgen wel ja.. alleen pijn met snelle bewegingen en voorover buigen.. maar hij is nu weer helemaal terug... achter mn oog doet het ook zeer... lijkt net of de boel gaat ontploffen
quote:Zoon, echt.
quote:Een mooie klassieker.
quote:Ja. Dat was met de keer dat Thomas Berge er ook zat.Op maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je hem in de bios gezien?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Dat was met de keer dat Thomas Berge er ook zat.
quote:Ik hou wel van geestenfilms.... maar dan moeten ze ook echt eng zijn.... En dan moet ik minstens 5-7 keer schrikkenOp maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Dat was met de keer dat Thomas Berge er ook zat.
Ik ben echt te nuchter voor dit soort films, denk ik.
quote:Doein doein.
quote:Hij was helemaal enthousiast, toen hij tegen me aanpraatte bij de pispotten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij was helemaal enthousiast, toen hij tegen me aanpraatte bij de pispotten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Hij herkende het dialect?Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Vrouwen beppen altijd gewoon door, samen, tegelijk. Kun je dan niet meer richten?Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die tegen je praten bij je pissen. Kan ik niet goed tegen
.
quote:Hij wilde gewoon even een blikje werpen op Vaduz zijn wortel.Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die tegen je praten bij je pissen. Kan ik niet goed tegen
.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon even een blikje werpen op Vaduz zijn wortel.
quote:BellaOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon even een blikje werpen op Vaduz zijn wortel.
quote:Ik kwam er bijna niet tussen, hij vertelde honderduit. Dat heb ik vaker, dat mensen op die plekken bij mij leeglopen. (oeh, lees ditOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes![]()
![]()
[..]
Hij herkende het dialect?Oh nee jij was stil
quote:Hij had ook zeker net een lijntje opOp maandag 25 oktober 2010 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kwam er bijna niet tussen, hij vertelde honderduit.
quote:Afijn, ik zorgde er wel voor dat hij mijn wortel niet kon zien.
quote:C_A met gitaarOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon, je algehele persoontje, hilarisch!
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon, je algehele persoontje, hilarisch!
quote:
quote:Daissssyyyyyyyyyyyyyyyy.Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij liet zijn vriendin achter, dat kan ook een opluchting zijn geweest.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij liet zijn vriendin achter, dat kan ook een opluchting zijn geweest.
quote:Ik las een warm gezicht om tegen aan te meppen.Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel een vertrouwd warm gezicht om tegenaan te beppen
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las een warm gezicht om tegen aan te meppen.
quote:Jawel, je komt.Op maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dan kan ik zaterdag maar beter niet komen.
quote:Misschien omdat je er teveel van uitgaat dat je zult denken van 'prima gedaan bos'?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las een warm gezicht om tegen aan te meppen.
quote:Nee, dat valt wel mee, volgens mij. Maar misschien is dat het wel.. Dat ik juist niet denk prima gedaan. maar gewoon iets van het hoort erbij...Op maandag 25 oktober 2010 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien omdat je er teveel van uitgaat dat je zult denken van 'prima gedaan bos'?
quote:Misschien omdat je er zo'n moeite mee hebt dat na het boodschappen doen je nog helemaal in die sfeer/het gevoel hangt.Op maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef Bos81 het volgende:
Zoals bekend heb ik moeite om dingen te ondernemen, kost me veel energie. ZOals vandaag met boodschappen doen. DOe ik het eindelijk, denk je prima gedaan bos. Maar nee hoor, ik voel me nu gewoon ongelooflijk kut...
HOe kan dat?
quote:Helemaal breken die meid.Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
Had nog bonje met een doos van het hoofdkantoor. Belt ze op zegt ze ik vroeg vorige maand wat via mail maar heb nog geen antwoord. Ik zei ik zal je de mail die ik je vorige maand verstuurd heb nogmaals sturen, kijk alleen voortaan eerst even voor je met je vingertje wijst. Toen was ze beledigd
quote:Je moet jezelf ook schouderklopjes geven voor dingen die je goed doetOp maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, volgens mij. Maar misschien is dat het wel.. Dat ik juist niet denk prima gedaan. maar gewoon iets van het hoort erbij...
Wist ik het maar
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
Had nog bonje met een doos van het hoofdkantoor. Belt ze op zegt ze ik vroeg vorige maand wat via mail maar heb nog geen antwoord. Ik zei ik zal je de mail die ik je vorige maand verstuurd heb nogmaals sturen, kijk alleen voortaan eerst even voor je met je vingertje wijst. Toen was ze beledigd
quote:Misschien wel, maar ik voelde me eerst niet somber, voordat ik ging. Nu weer wel.Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien omdat je er zo'n moeite mee hebt dat na het boodschappen doen je nog helemaal in die sfeer/het gevoel hangt.
quote:Ja, maar dat wil ik ook, maar het lukt gewoon niet.Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook schouderklopjes geven voor dingen die je goed doet![]()
quote:Oh over verjaardagen gesproken, ik las een keer terug over Chowi en Bella en het ging over tegeltjes.Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo een jarige vriend eens verrassen met een bezoek. Verwacht hij natuurlijk nooit.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh over verjaardagen gesproken, ik las een keer terug over Chowi en Bella en het ging over tegeltjes.Ik heb een tegeltje laten maken voor een verjaardag, waar ik anders niks voor had kunnen verzinnen
![]()
I laf joe gais
quote:Tijd voor een middag kopje thee?Op maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik ook, maar het lukt gewoon niet.
Maar laten we ophouden met mijn gejank. Ik krijg toch zo poetsondersteuning. Tijd voor wat vrolijkers hier..
quote:JA!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Kally de volgende keer moet je als je zoiets weer overkomt gewoon de hairflip doen en zeggen: ''bitches be crazy, hun, nigga dont judge me.''
Dat doe ik altijd.
quote:Haha.Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JA!en ik heb al een dag of 10 zitten wachten tot jullie beide hier eens zijn om het te zeggen, maar dat gebeurt niet dus nu kwak ik hem erin
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt zo blij, zelf had ik het niet zo snel laten maken en nu ben ik op die site gaan kijken die Chowi plaatste en toen dacht ik 'waarom niet' en het is tof geworden![]()
Verjaardagcadeaustress
quote:Misschien na het poetsen. Ze kan ieder moment hier zijn
quote:Ja, dat waarschijnlijk wel ja.Op maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef Kally het volgende:
Bos je verwacht misschien te veel van jezelf
quote:Het is een fototegel met dat oud-Hollands rood en blauw, lekker kek en andersOp maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha.Cadeautjes zijn altijd een misere inderdaad, maar dit is origineel, zie je niet vaak.
quote:Oh jaOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Kally het volgende:
Ik sta bij school ik haat die roddelmoeders
quote:He bah, met pittige kapsels en bermuda broeken.Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Kally het volgende:
Ik sta bij school ik haat die roddelmoeders
quote:echt he
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah, met pittige kapsels en bermuda broeken.
quote:Ik hou me altijd wijselijk in
quote:Autsj, nee
quote:Welke.
quote:O lord.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Pheno het volgende:
Kudt, ik moest lachen
Zit hier te studeren op de laptop, zie opeens van alles bewegen en doen. Vrouw aan het schelden dat haar bluetooth muis niet werkt
quote:HahaOp maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Pheno het volgende:
Kudt, ik moest lachen
Zit hier te studeren op de laptop, zie opeens van alles bewegen en doen. Vrouw aan het schelden dat haar bluetooth muis niet werkt
quote:Ik lalala gewoon doorOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voorlopig niet neeHoe is het LalalaLaysa?
quote:Whehehe
quote:Weet ik.
quote:Zo vreselijk lekker, viel echt haast omOp maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thuissssssssssssss....waar je douwe egberts drinkt
quote:Ik moet nog
quote:Nee, een pets in je gezicht.Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nogIk kom er alleen net achter dat ik dit jaar een ander boek moest leren, een boek dat ik uiteraard niet heb
en dat de stof ook enigzins anders is. Ik ga denk ik maar een opdracht afmaken die ik ook in moet leveren deze week. Haal ik in ieder geval nog iets. Pfff, ik ben niet meer gemotiveerd. Kan iemand mij een schop geven?
quote:* Trapje geeftOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nogIk kom er alleen net achter dat ik dit jaar een ander boek moest leren, een boek dat ik uiteraard niet heb
en dat de stof ook enigzins anders is. Ik ga denk ik maar een opdracht afmaken die ik ook in moet leveren deze week. Haal ik in ieder geval nog iets. Pfff, ik ben niet meer gemotiveerd. Kan iemand mij een schop geven?
quote:Een zachte schop onder je de bips MiauwOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:ohh, de had ik van de week nog in mijn hoofd. Het was avond en het regende zo hard en toen stond ik in de keuken te zingen 'Altijd weer een gezellig moment met de lekkerste koffie die je kent. Je bent thuuuuis waar je Douwe Egberts driiinkt. Douwe Egberts koffie, lekkere koffie'.Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thuissssssssssssss....waar je douwe egberts drinkt
quote:Die ken ik nog van Hitkrant. En dat topic hier.Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Vaduz en rauzer!!! Check CrazyDutchPunk (oude mod)
quote:Welkom bij de club, mijn motivatie is echt ver weg en nu nog verder door leraren. Ik had een analyse gemaakt en ingeleverd kreeg ik als feedback terug dat het nergens over ging. Ja daar heb ik veel aan. Als ik het fout doe zeg dan wat er niet klopt zodat ik verder kan. Dit is gewoon pestenOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Lekker!
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Hey binnenkomende chickies![]()
[..]
Een zachte schop onder je de bips MiauwKssst aan het werk
quote:O fijnOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Welkom bij de club, mijn motivatie is echt ver weg en nu nog verder door leraren. Ik had een analyse gemaakt en ingeleverd kreeg ik als feedback terug dat het nergens over ging. Ja daar heb ik veel aan. Als ik het fout doe zeg dan wat er niet klopt zodat ik verder kan. Dit is gewoon pesten
quote:ik was vergeten te vertellen dat ik al om half 5 wakker was...nadat ik ergens rond 2en in slaap gevallen benOp maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo vreselijk lekker, viel echt haast om![]()
Ik ga vanavond maar een inslaper nemen denk ik
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was vergeten te vertellen dat ik al om half 5 wakker was...nadat ik ergens rond 2en in slaap gevallen ben![]()
maar ik kon je daardoor wel uitzwaaien
quote:Nee meisje niet sjoemelen, off you go
quote:Kun je de docent niet vastgrijpen in de gang en vragen om het hoe of wat?Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Welkom bij de club, mijn motivatie is echt ver weg en nu nog verder door leraren. Ik had een analyse gemaakt en ingeleverd kreeg ik als feedback terug dat het nergens over ging. Ja daar heb ik veel aan. Als ik het fout doe zeg dan wat er niet klopt zodat ik verder kan. Dit is gewoon pesten
quote:
quote:ik heb hem ook al even in mn kopOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ohh, de had ik van de week nog in mijn hoofd. Het was avond en het regende zo hard en toen stond ik in de keuken te zingen 'Altijd weer een gezellig moment met de lekkerste koffie die je kent. Je bent thuuuuis waar je Douwe Egberts driiinkt. Douwe Egberts koffie, lekkere koffie'.
quote:Nou ik doe deeltijd naast mijn werk dus zie hem alleen maar op donderdag als ik op school ben, rest moet via mail maar alsof die kerel ooit terugmailt.Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je de docent niet vastgrijpen in de gang en vragen om het hoe of wat?
Ik hoef alleen nog maar wat laatste loodjes eignlijk maar op de een of andere manier ben ik bang dat het me niet lukt
quote:Ik geloof in je, je haalt het.Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je de docent niet vastgrijpen in de gang en vragen om het hoe of wat?
Ik hoef alleen nog maar wat laatste loodjes eignlijk maar op de een of andere manier ben ik bang dat het me niet lukt
quote:Likje op jullie motivatieOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:hmmmzzz...ik deed wel meer dan dat
quote:je moet ook geen analyse van FOK! doenOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Dat zou een stuk makkelijker zijnOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet ook geen analyse van FOK! doen
quote:Weet ik mop, maar ik hoef niet alles prijs te gevenOp maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Likje op jullie motivatie
[..]
hmmmzzz...ik deed wel meer dan dat
quote:OhOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef PatriQue89 het volgende:
* PatriQue89 geeft mauw en patjen ferme trappen onder de derriere!
quote:Ik heb nog van die koffiemokken die mijn ouders ooit bij elkaar hadden gespaart...echt DEOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou het door de donkere dagen komen?
quote:Ja, zo zijn die docenten wel. Nou ja niet allemaal natuurlijk maar ik ken er genoeg. Zoek het zelf uit ofzo....Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou ik doe deeltijd naast mijn werk dus zie hem alleen maar op donderdag als ik op school ben, rest moet via mail maar alsof die kerel ooit terugmailt.
quote:Nee die prop zat toch diep in je mondOp maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik mop, maar ik hoef niet alles prijs te geven![]()
Heb je me niet horen gillen dan?
quote:Ik gil door alles heenOp maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee die prop zat toch diep in je mond
quote:Viswijf.
quote:Beter dat dan een tonijnvagijn
quote:Lekker, met wat mayonaise, peper en een stukje ui
quote:Je trekt ze wel aan van meters afstandOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker, met wat mayonaise, peper en een stukje ui!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je trekt ze wel aan van meters afstand
quote:Ja al die vissnuivers
quote:Where is the love.
quote:Herkenbaar, ik moest me er ook iedere keer weer toe zetten, en ik vond het echt niet erg maar 's avonds wil je ontspannenOp maandag 25 oktober 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Het is gewoon dat ik 's avonds na mijn werk geen zin meer heb om nog uren aan mijn huiswerk te zitten. Want de meeste dingen die ik moet doen voor school vind ik op zich nog wel leuk ook.
quote:Die is knap.
quote:Die krijg je zaterdag, je weet toch, ik ben een en al liefde, hartjes en regenbogen, als je mij ziet, vallen de bloemen uit de hemel
quote:Oké.Op maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg je zaterdag, je weet toch, ik ben een en al liefde, hartjes en regenbogen, als je mij ziet, vallen de bloemen uit de hemel
quote:ik ga bella scharenOp maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doen jullie zaterdag met zn allen? Sletjens!
quote:Hmm nee!Op maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is knap.Maar Dragan Bakema vind ik knapper.
quote:Hoe lang moet je nog, die studie bedoel ik?Op maandag 25 oktober 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Het is gewoon dat ik 's avonds na mijn werk geen zin meer heb om nog uren aan mijn huiswerk te zitten. Want de meeste dingen die ik moet doen voor school vind ik op zich nog wel leuk ook.
quote:Jij hebt al een orgiefeest
quote:Waar gaat het over?Op maandag 25 oktober 2010 16:03 schreef Pheno het volgende:
Zucht, ik houd van discussies, maar wat ik nu in de mail heb
quote:Wat wil hij nou precies in de tv draait door hebben danOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Vaduz en rauzer!!! Check CrazyDutchPunk (oude mod)
quote:Van mij mag je best komen maar het is bij Wander.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Of ik neem ze allemaal mee, dan scharen we Bella allemaal!
quote:Dat dusOp maandag 25 oktober 2010 16:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van mij mag je best komen maar het is bij Wander.Dus aan Patje vragen.
quote:Bellalicious
quote:
quote:
quote:Een slap op haar Bellabips
quote:Wie is dat?
quote:
quote:Mwah gewoon plateautjes aan.Op maandag 25 oktober 2010 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is alleen zo...fun sized
quote:WhahahaOp maandag 25 oktober 2010 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Cijfer van een review waar een uitgever niet blij mee is. Ach ja, je moet wat
quote:Lol!Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cijfer van een review waar een uitgever niet blij mee is. Ach ja, je moet wat
quote:Nee, daar kan ik het niet opOp maandag 25 oktober 2010 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ken je hem????????????????????????Op maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zal tegen hem zeggen dat hij hakken moet dragen
quote:Ik ook niet
quote:Ach ja, komt wel goed. Een mening is een mening.Op maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lol!Haha wat een faal. Of je moet vragen of ie wat leuks op je bankrekening zet, en er dan over nadenkt.
quote:Meid vertel waar kan jij een truukje op.
quote:Dat jij oog hebt wat hij in zijn broek heeft hangen aan de hand van deze foto!Op maandag 25 oktober 2010 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Zwart strass
quote:Miauw is Storm van Xmen.Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jij oog hebt wat hij in zijn broek heeft hangen aan de hand van deze foto!
quote:Nee hoorOp maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ken je hem????????????????????????![]()
![]()
quote:OH MY GOD.Op maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Al was mijn vorige buurman een vriend van hem en zag ik hem wel eens naar binnen en naar buiten gaan daar. Je moest eens weten hoe snel ik dan beneden was. Hooooi
quote:
quote:Oh, mijn oog gaat overal doorheen. Je moest eens waten wat ik op FOK allemaal kan.Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jij oog hebt wat hij in zijn broek heeft hangen aan de hand van deze foto!
quote:Gooit snel die ninja foto weer er af.Op maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, mijn oog gaat overal doorheen. Je moest eens waten wat ik op FOK allemaal kan.
quote:Ik was gisteren in het kippenhok om de kippen te voederen, geen andere reden ofzo.Op maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, mijn oog gaat overal doorheen. Je moest eens waten wat ik op FOK allemaal kan.
quote:Niet op zo'n bos krullen en studentikoze bakkesOp maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meid vertel waar kan jij een truukje op.
quote:Ozzy Osbourne.Op maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet op zo'n bos krullen en studentikoze bakkesGraag wat wilder
quote:De lengte van posts zegt ook heel veelOp maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gooit snel die ninja foto weer er af.
quote:Wild thingOp maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was gisteren in het kippenhok om de kippen te voederen, geen andere reden ofzo.
quote:Dat had m'n vader kunnen zijn. Doe maar leeftijd +-35 - 40.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
quote:Nee bedankt. Echt niet.
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin hem steeds lelijker te vinden.
quote:Ik ken geen goede BN'ers die lekker zijnOp maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor je bijna telefonisch in m'n hoofd nu
Heb jij nog goeie namen Kally, ik zit ff goeie BN'ers te bedenken
quote:Was ff koffie drinken, nog 3 jaarOp maandag 25 oktober 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog, die studie bedoel ik?
quote:Robbie en JohnnyOp maandag 25 oktober 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ja dat wilde ik net editten, in NL zit niks
De hele wereld dan Kal
quote:Er moet toch iemand zijn.Op maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken geen goede BN'ers die lekker zijn
quote:Vast wel maar dan niet bekend dus moet ik hem nog ontmoeten
quote:Barry Atsma.Op maandag 25 oktober 2010 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast wel maar dan niet bekend dus moet ik hem nog ontmoeten
quote:Ja gewone Nederlanders will do
quote:
quote:
quote:Ik ook niet, heb trouwens een vreselijke MI nuOp maandag 25 oktober 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja gewone Nederlanders will doOp tv qua BN'er heb ik nog nooit een gilmoment gehad
quote:Ik zag zijn tanden goed vrijdagOp maandag 25 oktober 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
HOAX HOAX HOAX JULLIE VINDEN BEN LEUK HAHA HIJ IS BNER.
quote:Oeeeeh die is leuk.
quote:Hoiiii
quote:Robbie viel me laatst op, die wordt wat ouder, lekker
quote:Toen pas? Die goryhole was het eerst wat ik zag.
quote:Oh, dan moet je nog wel even doorzettenOp maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was ff koffie drinken, nog 3 jaar
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb trouwens een vreselijke MI nu
quote:Ik luisterde alleen naar zijn stemOp maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen pas? Die goryhole was het eerst wat ik zag.
quote:Neh.
quote:Daar ben ik te oppervlakkig voor.
quote:
quote:Te glad
quote:RobbieeewwOp maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Robbie viel me laatst op, die wordt wat ouder, lekker![]()
Johnny laat ik voor jou liggen
quote:Ook alweer teveel haar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |