quote:Weet ik.
quote:Zo vreselijk lekker, viel echt haast omOp maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thuissssssssssssss....waar je douwe egberts drinkt
quote:Ik moet nog
quote:Nee, een pets in je gezicht.Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nogIk kom er alleen net achter dat ik dit jaar een ander boek moest leren, een boek dat ik uiteraard niet heb
en dat de stof ook enigzins anders is. Ik ga denk ik maar een opdracht afmaken die ik ook in moet leveren deze week. Haal ik in ieder geval nog iets. Pfff, ik ben niet meer gemotiveerd. Kan iemand mij een schop geven?
quote:* Trapje geeftOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nogIk kom er alleen net achter dat ik dit jaar een ander boek moest leren, een boek dat ik uiteraard niet heb
en dat de stof ook enigzins anders is. Ik ga denk ik maar een opdracht afmaken die ik ook in moet leveren deze week. Haal ik in ieder geval nog iets. Pfff, ik ben niet meer gemotiveerd. Kan iemand mij een schop geven?
quote:Een zachte schop onder je de bips MiauwOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:ohh, de had ik van de week nog in mijn hoofd. Het was avond en het regende zo hard en toen stond ik in de keuken te zingen 'Altijd weer een gezellig moment met de lekkerste koffie die je kent. Je bent thuuuuis waar je Douwe Egberts driiinkt. Douwe Egberts koffie, lekkere koffie'.Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thuissssssssssssss....waar je douwe egberts drinkt
quote:Die ken ik nog van Hitkrant. En dat topic hier.Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
Vaduz en rauzer!!! Check CrazyDutchPunk (oude mod)
quote:Welkom bij de club, mijn motivatie is echt ver weg en nu nog verder door leraren. Ik had een analyse gemaakt en ingeleverd kreeg ik als feedback terug dat het nergens over ging. Ja daar heb ik veel aan. Als ik het fout doe zeg dan wat er niet klopt zodat ik verder kan. Dit is gewoon pestenOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Lekker!
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Hey binnenkomende chickies![]()
[..]
Een zachte schop onder je de bips MiauwKssst aan het werk
quote:O fijnOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Welkom bij de club, mijn motivatie is echt ver weg en nu nog verder door leraren. Ik had een analyse gemaakt en ingeleverd kreeg ik als feedback terug dat het nergens over ging. Ja daar heb ik veel aan. Als ik het fout doe zeg dan wat er niet klopt zodat ik verder kan. Dit is gewoon pesten
quote:ik was vergeten te vertellen dat ik al om half 5 wakker was...nadat ik ergens rond 2en in slaap gevallen benOp maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo vreselijk lekker, viel echt haast om![]()
Ik ga vanavond maar een inslaper nemen denk ik
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was vergeten te vertellen dat ik al om half 5 wakker was...nadat ik ergens rond 2en in slaap gevallen ben![]()
maar ik kon je daardoor wel uitzwaaien
quote:Nee meisje niet sjoemelen, off you go
quote:Kun je de docent niet vastgrijpen in de gang en vragen om het hoe of wat?Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Welkom bij de club, mijn motivatie is echt ver weg en nu nog verder door leraren. Ik had een analyse gemaakt en ingeleverd kreeg ik als feedback terug dat het nergens over ging. Ja daar heb ik veel aan. Als ik het fout doe zeg dan wat er niet klopt zodat ik verder kan. Dit is gewoon pesten
quote:
quote:ik heb hem ook al even in mn kopOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ohh, de had ik van de week nog in mijn hoofd. Het was avond en het regende zo hard en toen stond ik in de keuken te zingen 'Altijd weer een gezellig moment met de lekkerste koffie die je kent. Je bent thuuuuis waar je Douwe Egberts driiinkt. Douwe Egberts koffie, lekkere koffie'.
quote:Nou ik doe deeltijd naast mijn werk dus zie hem alleen maar op donderdag als ik op school ben, rest moet via mail maar alsof die kerel ooit terugmailt.Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je de docent niet vastgrijpen in de gang en vragen om het hoe of wat?
Ik hoef alleen nog maar wat laatste loodjes eignlijk maar op de een of andere manier ben ik bang dat het me niet lukt
quote:Ik geloof in je, je haalt het.Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je de docent niet vastgrijpen in de gang en vragen om het hoe of wat?
Ik hoef alleen nog maar wat laatste loodjes eignlijk maar op de een of andere manier ben ik bang dat het me niet lukt
quote:Likje op jullie motivatieOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:hmmmzzz...ik deed wel meer dan dat
quote:je moet ook geen analyse van FOK! doenOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Dat zou een stuk makkelijker zijnOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet ook geen analyse van FOK! doen
quote:Weet ik mop, maar ik hoef niet alles prijs te gevenOp maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Likje op jullie motivatie
[..]
hmmmzzz...ik deed wel meer dan dat
quote:OhOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef PatriQue89 het volgende:
* PatriQue89 geeft mauw en patjen ferme trappen onder de derriere!
quote:Ik heb nog van die koffiemokken die mijn ouders ooit bij elkaar hadden gespaart...echt DEOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou het door de donkere dagen komen?
quote:Ja, zo zijn die docenten wel. Nou ja niet allemaal natuurlijk maar ik ken er genoeg. Zoek het zelf uit ofzo....Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou ik doe deeltijd naast mijn werk dus zie hem alleen maar op donderdag als ik op school ben, rest moet via mail maar alsof die kerel ooit terugmailt.
quote:Nee die prop zat toch diep in je mondOp maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik mop, maar ik hoef niet alles prijs te geven![]()
Heb je me niet horen gillen dan?
quote:Ik gil door alles heenOp maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee die prop zat toch diep in je mond
quote:Viswijf.
quote:Beter dat dan een tonijnvagijn
quote:Lekker, met wat mayonaise, peper en een stukje ui
quote:Je trekt ze wel aan van meters afstandOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker, met wat mayonaise, peper en een stukje ui!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je trekt ze wel aan van meters afstand
quote:Ja al die vissnuivers
quote:Where is the love.
quote:Herkenbaar, ik moest me er ook iedere keer weer toe zetten, en ik vond het echt niet erg maar 's avonds wil je ontspannenOp maandag 25 oktober 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
Het is gewoon dat ik 's avonds na mijn werk geen zin meer heb om nog uren aan mijn huiswerk te zitten. Want de meeste dingen die ik moet doen voor school vind ik op zich nog wel leuk ook.
quote:Die is knap.
quote:Die krijg je zaterdag, je weet toch, ik ben een en al liefde, hartjes en regenbogen, als je mij ziet, vallen de bloemen uit de hemel
quote:Oké.Op maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg je zaterdag, je weet toch, ik ben een en al liefde, hartjes en regenbogen, als je mij ziet, vallen de bloemen uit de hemel
quote:ik ga bella scharenOp maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doen jullie zaterdag met zn allen? Sletjens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |