quote:Omdat jij een vrouw-mens bent!Op maandag 25 oktober 2010 09:58 schreef Kally het volgende:
Kittykat waarom kom je niet naakt naast mij liggen?
quote:3 uur werken.Op maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef Kally het volgende:
Mijn collega werkt maar 3 uur per dag en gaat nu hard lachend de deur uit, zal ik haar tackelen?
quote:Ze pijpt haar baas voor geld?Op maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef Kally het volgende:
Mijn collega werkt maar 3 uur per dag en gaat nu hard lachend de deur uit, zal ik haar tackelen?
quote:Dat is nog nooit een probleem geweestOp maandag 25 oktober 2010 10:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
![]()
Omdat jij een vrouw-mens bent!
quote:Beffen is mijn specialiteit.
quote:shhtt!!Op maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nog nooit een probleem geweest
quote:je liet een gluiperdje, hihi
quote:Je zegt het precies goedOp maandag 25 oktober 2010 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben erg goed in lui zijn, kom er alleen niet aan toe.
quote:Keisha op de radio.
quote:Ja hiep hoi
quote:Ongeveer. Alleen worden PM's waarin seks in ruil voor geld niet gewaardeerd. Gratis >>> geld.Op maandag 25 oktober 2010 10:16 schreef chansadres het volgende:
Misschien toch maar weer eens gaan slowchatten. Is de sfeer van ouderwetsch IDO niveau?
quote:sfeerOp maandag 25 oktober 2010 10:16 schreef chansadres het volgende:
Misschien toch maar weer eens gaan slowchatten. Is de sfeer van ouderwetsch IDO niveau?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ongeveer. Alleen worden PM's waarin seks in ruil voor geld niet gewaardeerd. Gratis >>> geld.
quote:charmed_angel! Een bekende naam!Op maandag 25 oktober 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi chansaders hoe is het met jou?
quote:chansadresOp maandag 25 oktober 2010 10:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
charmed_angel! Een bekende naam!
Het gaat goed! En bij jou?
Ik heb het OP-plaatje bekeken en herkende maar 5 a 6 namen
quote:Dat wil je niet, ik maak er onbedoeld iets mafs van.Op maandag 25 oktober 2010 10:25 schreef Myraela het volgende:
Wie wil mijn haartjes even kammen, dan kan ik rustig FOK!ken.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
chansadres![]()
Ja, behoorlijke nieuwe (maar o zo toffe) lichting.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
-Vaduz-
![]()
IDO3 meet
![]()
Toen het tenminste nog mocht van Fok!
quote:Vaduzje, ik zie meteen je grote grijns voor me
quote:
quote:Nouja, die kaarten werden geregeld door "die ene user". Die was toch vriendjes met "die man die de uitslagkaartjes aan Martijn mag geven".Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je bedoelt kaartjes regelen in naam van Fok.
Ja, daar was later wat gedoe mee.
quote:Ik haal hem weer direct voor de dag.Op maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduzje, ik zie meteen je grote grijns voor me![]()
quote:De zon knalde er werkelijk doorheen toen ik je post net zagOp maandag 25 oktober 2010 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik haal hem weer direct voor de dag.
quote:Ah ja, zo zat het precies. Je moest me er weer aan herinneren. Je bent nu wat Voice of Holland aan het bijkijken?Op maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nouja, die kaarten werden geregeld door "die ene user". Die was toch vriendjes met "die man die de uitslagkaartjes aan Martijn mag geven".
Maar inderdaad Fok wilde tijdens IDO4 zelf de kaarten krijgen om ze zelf te verloten en toen is alles geïmplodeerd. Ik kan me nog goed die discussie herinneren. Dat ging hard tegen hard.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De zon knalde er werkelijk doorheen toen ik je post net zag
quote:Ja goed hooor...Op maandag 25 oktober 2010 10:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
charmed_angel! Een bekende naam!
Het gaat goed! En bij jou?
Ik heb het OP-plaatje bekeken en herkende maar 5 a 6 namen
quote:Ik hoef niet bij te kijken. ik ben een trouwe kijker. Vrijdag avond is The Voice avond </SBS-stem>. Voice > Idols. Al mis ik wel de buttons, bordjes en opblaasbare kussentjes (O+ ! ).Op maandag 25 oktober 2010 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah ja, zo zat het precies. Je moest me er weer aan herinneren. Je bent nu wat Voice of Holland aan het bijkijken?
quote:Vind je het gekOp maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je bedoelt kaartjes regelen in naam van Fok.
Ja, daar was later wat gedoe mee.
quote:Goedemorgen
quote:Kijk, daar houd ik van! Ik denk dat ik weer wat meer ga posten. Sinds ik ben gestopt met Twitter is er een gapend gatOp maandag 25 oktober 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hooor...
Ik moet zeggen dat de sfeer erg goed is
Eigenlijk de beste sfeer die ik ooit heb gekend in een SC
quote:Heb je die meuk nog ergens liggen?Op maandag 25 oktober 2010 10:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoef niet bij te kijken. ik ben een trouwe kijker. Vrijdag avond is The Voice avond </SBS-stem>. Voice > Idols. Al mis ik wel de buttons, bordjes en opblaasbare kussentjes (O+ ! ).
quote:Haha, fijn dat je me volgt. Af en toe is zo'n bevestiging fijn. Al vermaak ik mezelf ook wel met sommige tweets.Op maandag 25 oktober 2010 10:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, daar houd ik van! Ik denk dat ik weer wat meer ga posten. Sinds ik ben gestopt met Twitter is er een gapend gat
Waar haal je toch de tijd ervoor om het beide te doen -vaduz- (ja ik volg je nog wel heur)
quote:Ik welOp maandag 25 oktober 2010 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je die meuk nog ergens liggen?
quote:Ik heb die van Maud nog. En er moet nog ergens een Floortje opblaasster liggen.Op maandag 25 oktober 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Maar waar het ligtGeen idee..... ik heb nog wel mijn alice sjaal
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je het gek
Ik ga straks even mailen, maar laat het woord Fok! maar niet vallen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle ingrediënten bij elkaar.
Zit hij bij De Sjonnies?![]()
!
quote:Dat zal dat bushokje tof vinden.Op maandag 25 oktober 2010 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi er nog een Dubbel Friss tegenaan.
quote:Wat is er?Op maandag 25 oktober 2010 11:27 schreef Kally het volgende:
Ik word zwaar saggo van al die Feyenoord fans pffff
quote:Ik werd bijna chaggie dat caggie er haast uit was.Op maandag 25 oktober 2010 11:27 schreef Kally het volgende:
Ik word zwaar saggo van al die Feyenoord fans pffff
quote:lekker toch?Op maandag 25 oktober 2010 11:40 schreef JJH het volgende:
Moin.
Ik heb me verslapen, op m'n vrije dag.
quote:Nou, nee. Ik wilde er om negen uur uit. Maar ik heb heel die wekker niet gehoord. Loopt nog steeds slaapdronken rond.
quote:
quote:Ik had m'n wekker kwart voor tien, en ben ook pas net eruitOp maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik wilde er om negen uur uit. Maar ik heb heel die wekker niet gehoord. Loopt nog steeds slaapdronken rond.
Maar ik ben weer weg, anders heeft deze dag écht te weinig uren.
quote:Gek he?Op maandag 25 oktober 2010 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even the voice terugkijken... ik heb vrijdagavond niet alles meegekregen
quote:Ik weet er niks meer vanOp maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nouja, die kaarten werden geregeld door "die ene user". Die was toch vriendjes met "die man die de uitslagkaartjes aan Martijn mag geven".
Maar inderdaad Fok wilde tijdens IDO4 zelf de kaarten krijgen om ze zelf te verloten en toen is alles geïmplodeerd. Ik kan me nog goed die discussie herinneren. Dat ging hard tegen hard.
quote:Was je er toen al bij dan?
quote:Excusez moi, dan! Kan me gewoon niet meer alle namen herinneren
quote:Kijk, dat herken ik dan wel weer
quote:Aan het eind van d gang staat een automaat, we hebben hier niet beter.Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, dat herken ik dan wel weer
Mooie tijden waren het vroeger.
Waar is mijn koffie
quote:Volgens mij heb ik iets gemist. Is het de moeite om terug te lezen?
quote:Oh, had Feijenoord wel mensen in het veld staan dan?
quote:Principes hebben op FOK!Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
NOOOOOOOOOOOOO, ik heb in KLB gepost. Inhoudelijk....Het einde...
quote:Huilen bij Finding Nemo
quote:Emotioneel afgestompt zijn.
quote:Ook wel harteloze spritskoek genoemd.
quote:Waarin?
quote:Hmm misschien wel inderdaad. Jammer dat het maar 3 weken per jaar kan.Op maandag 25 oktober 2010 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sinterklaas en zwarte piet. Volgens mij kan je daar in die 3 week best goed mee verdienen
quote:ok
quote:dat denk ik ook welOp maandag 25 oktober 2010 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sinterklaas en zwarte piet. Volgens mij kan je daar in die 3 week best goed mee verdienen
quote:ja das waar.. maar ik ga het gelijk groots aanpakken he! Theatertoer enzo! huisbezoekjes, feesten en partijen, bruiloften, verjaardagen,Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm misschien wel inderdaad. Jammer dat het maar 3 weken per jaar kan.
quote:
quote:Haha hoe vet.Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja das waar.. maar ik ga het gelijk groots aanpakken he! Theatertoer enzo! huisbezoekjes, feesten en partijen, bruiloften, verjaardagen,
Reken je winst maar uit!
quote:Soms zou je vaker undercover willen inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm misschien wel inderdaad. Jammer dat het maar 3 weken per jaar kan.
quote:Soms zou ik ook gewoon vaker zwart willen zijn inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Soms zou je vaker undercover willen inderdaad.
quote:Ik moest gniffelen.
quote:Daarom
quote:Je kan ook paashaas gaan spelen en de kerstmanOp maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja das waar.. maar ik ga het gelijk groots aanpakken he! Theatertoer enzo! huisbezoekjes, feesten en partijen, bruiloften, verjaardagen,
Reken je winst maar uit!
quote:Ik hoor het je gewoon zeggah.
quote:nog een nieuw gezicht.Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, dat herken ik dan wel weer
Mooie tijden waren het vroeger.
Waar is mijn koffie
quote:Oh, inderdaad! En jezus aan het kruis met pinksteren!Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook paashaas gaan spelen en de kerstman
quote:Een gat in je hand heb je al!Op maandag 25 oktober 2010 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, inderdaad! En jezus aan het kruis met pinksteren!
quote:Als kind vond ik het zielig voor JezusOp maandag 25 oktober 2010 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:EINZ!!!11111!11!!11!!!Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een gat in je hand heb je al!
LOLOLOL/
quote:Nu vind je het zijn verdiende loon?Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als kind vond ik het zielig voor Jezus
quote:Ik had altijd wat meer met Judas.Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Dat ie daar maar blijft. Met die economische crisis daar moet ie vooral niet teveel uitgeven.
quote:Waarom.
quote:had die haan zijn bek maar moeten houdenOp maandag 25 oktober 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nu vind je het zijn verdiende loon?
quote:Een spijker in je kruis is niet tofOp maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Kutantwoord, ik haat het als mensen als reden appel geven.
quote:Het had je denk ik goed gepast.Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms zou ik ook gewoon vaker zwart willen zijn inderdaad.
quote:Live te volgen via Twitter neem ik aan?Op maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een klein mini puistje op me kin.... en die irriteerd me
Grrrr.... ga zo maar uitknijpen
quote:TwitvidOp maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Live te volgen via Twitter neem ik aan?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, rauzer, ik heb m'n Fok! shirt aan
quote:
quote:Nee doe niet zo gekkie johOp maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Live te volgen via Twitter neem ik aan?
quote:Op skype toch wel?
quote:Deed het dat maar, dan kwam er nog iets op het scherm...
quote:Vanavond seks?Op maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
Een meisje bij mij op Facebook:
Dear God,
How could I ever thank you enough for all of these blessings?
All I have is all of me. Take me, use me, and mold me according to your will.
I love you(:
Elle
''''
quote:Is er nog een alternatief voor Chrome?Op maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deed het dat maar, dan kwam er nog iets op het scherm...
quote:Zo te zien wordt ze vanavond flink onder handen genomen door Gods hand inderdaad.
quote:Waar dan voor?Op maandag 25 oktober 2010 12:49 schreef Laysa het volgende:
mijn "" Nou en'' was niet voor patricq...patricq![]()
quote:Gods hand? Dan moet ze wel een flinke spelonk hebben!Op maandag 25 oktober 2010 12:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo te zien wordt ze vanavond flink onder handen genomen door Gods hand inderdaad.
quote:Link naar je Facebook.Op maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
Een meisje bij mij op Facebook:
Dear God,
How could I ever thank you enough for all of these blessings?
All I have is all of me. Take me, use me, and mold me according to your will.
I love you(:
Elle
''''
quote:Leer quoten danOp maandag 25 oktober 2010 12:49 schreef Laysa het volgende:
mijn "" Nou en'' was niet voor patricq...patricq![]()
quote:Als het goed is moet dat te vinden zijn. Doe wat moeite joh.
quote:Ik weet alleen je voornaamOp maandag 25 oktober 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het goed is moet dat te vinden zijn. Doe wat moeite joh.
quote:Je hebt toch wel de FB van andere TALlers?
quote:Nee die interesseren me weinig eerlijk gezegd.Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de FB van andere TALlers?
quote:En bedanktOp maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee die interesseren me weinig eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee die interesseren me weinig eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leer FOK! af en toe los te laten dan
quote:Geile achternaamOp maandag 25 oktober 2010 12:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=624523833
quote:Ik moet nooit een PSV shirt laten maken met mijn achternaam achterop.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet nooit een PSV shirt laten maken met mijn achternaam achterop.
quote:Ajax ook niet meer.Op maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet nooit een PSV shirt laten maken met mijn achternaam achterop.
quote:Geen idee. Ik heb een mac, zij en Adobe hebben al een haat/liefdeverhouding met elkaar.Op maandag 25 oktober 2010 12:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is er nog een alternatief voor Chrome?
Kan Youtube niet eens meer bekijken...
quote:Nou ja, die liefde...nee, niet eensOp maandag 25 oktober 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een mac, zij en Adobe hebben al een haat/liefdeverhouding met elkaar.
quote:he, ik ken de mijne ook!
quote:Ik wel.
quote:Tss, ik de jouwe wel
quote:Had je die nog niet gezien dan?
quote:Ik ook nog nooit hoorOp maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Had je die nog niet gezien dan?
quote:Nee en je hebt je wel voorgesteld nog, maar ik kan het me niet meer herinnerenOp maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik de jouwe wel
Maar ik was ook ninja op de meet!
quote:Waarom is ie geseponeerd?Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef Rauzer het volgende:
Goed nieuws KNVB seponeert rode kaart Anita
quote:Neee, en nu ben ik HETERO!Op maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Had je die nog niet gezien dan?
quote:
quote:
quote:nou ja... wel terechtOp maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef Rauzer het volgende:
Goed nieuws KNVB seponeert rode kaart Anita
quote:Ik zie er zo bleek uit op dat ding.Op maandag 25 oktober 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu kan de webcam wel aan.
quote:Oh oké, ik heb het niet gezien.
quote:Whehe.Op maandag 25 oktober 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie er zo bleek uit op dat ding.Eerst als Zwarte Piet schminken.
quote:Ik ben ook niet gezellig.Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee en je hebt je wel voorgesteld nog, maar ik kan het me niet meer herinneren.
quote:Volgens mij ben je een uiterst amusante man.
quote:
quote:Ik las reetzweet.
quote:Mja, ik ben geen danser en al helemaal niet op muziek waarbij ik denk: ik moet gaan spinnen op een hometrainer, waar staat die spinningfiets?Op maandag 25 oktober 2010 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je was harstikke leuk en aardig man
En je ging nog gezellig mee naar de meest baggere tent in Utrecht(die laatste
)
quote:Wut?Op maandag 25 oktober 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een Japans toiletbril. Met reetzweetverwijderaar.
quote:Hoelang moet je nog?
quote:Ja.Op maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef Bellatrix het volgende:
Is er trouwens ergens een pagina om te zoeken hoe vaak een woord of naam gegoogled wordt?
quote:Link dan.
quote:tot half drie
quote:Nog eventjes en dan is de eerste dag alweer overwonnen.
quote:Dank je wel.Op maandag 25 oktober 2010 13:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb ik niet, even goegele op Google Trends.
quote:Lastig, als zijn bed overeind staat.
quote:Dat zuigt.Op maandag 25 oktober 2010 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
godver.. snij mn vinger open aan karton
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, als zijn bed overeind staat.
quote:Daar moet ik je gelijk in geven.Op maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, als zijn bed overeind staat.
quote:dat kan best au doen....Op maandag 25 oktober 2010 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
godver.. snij mn vinger open aan karton
quote:Nou en.
quote:is he in for a surprise!
quote:Niet? Maar hij heeft minder baard dan bella
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet? Maar hij heeft minder baard dan bella
quote:je kijkt naar de verkeerde snee.Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:En ook minder snee dan bella.Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, hij ligt lekker CA! Veert lekker mee! Heerlijk voorde sexom te slapen dus!
quote:Getsiederrie!Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, hij ligt lekker CA! Veert lekker mee! Heerlijk voor de sex dus!
quote:Je hebt een gat in je hand. je lijkt wel een vrouw!Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil nu nog wel nieuwe kussens en nieuwe beddengoed!
quote:Maar wel een geschoren snee! Die snee van Bella lijkt wel op mario! Mario kan wel goed pijpen trouwens!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wel een geschoren snee! Die snee van Bella lijkt wel op mario! Mario kan wel goed pijpen trouwens!
quote:Sig gemacht.Op maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wel een geschoren snee! Die snee van Bella lijkt wel op mario! Mario kan wel goed pijpen trouwens!
quote:Doe ff normaal.Op maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Ze zeggen van wel!Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga paranormal activity aan zetten.... ik hoop dat-ie eng is
quote:Dat is geen film voor overdag.Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga paranormal activity aan zetten.... ik hoop dat-ie eng is
quote:Hoe lang nog.
quote:Ik niet, wist niet dat ie al te downloaden was.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft hem al gezien eigenlijk?
quote:Hij is er.... met een goede kwaliteit.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik niet, wist niet dat ie al te downloaden was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |