quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet nooit een PSV shirt laten maken met mijn achternaam achterop.
quote:Ajax ook niet meer.Op maandag 25 oktober 2010 12:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet nooit een PSV shirt laten maken met mijn achternaam achterop.
quote:Geen idee. Ik heb een mac, zij en Adobe hebben al een haat/liefdeverhouding met elkaar.Op maandag 25 oktober 2010 12:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is er nog een alternatief voor Chrome?
Kan Youtube niet eens meer bekijken...
quote:Nou ja, die liefde...nee, niet eensOp maandag 25 oktober 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een mac, zij en Adobe hebben al een haat/liefdeverhouding met elkaar.
quote:he, ik ken de mijne ook!
quote:Ik wel.
quote:Tss, ik de jouwe wel
quote:Had je die nog niet gezien dan?
quote:Ik ook nog nooit hoorOp maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Had je die nog niet gezien dan?
quote:Nee en je hebt je wel voorgesteld nog, maar ik kan het me niet meer herinnerenOp maandag 25 oktober 2010 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, ik de jouwe wel
Maar ik was ook ninja op de meet!
quote:Waarom is ie geseponeerd?Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef Rauzer het volgende:
Goed nieuws KNVB seponeert rode kaart Anita
quote:Neee, en nu ben ik HETERO!Op maandag 25 oktober 2010 13:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Had je die nog niet gezien dan?
quote:
quote:
quote:nou ja... wel terechtOp maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef Rauzer het volgende:
Goed nieuws KNVB seponeert rode kaart Anita
quote:Ik zie er zo bleek uit op dat ding.Op maandag 25 oktober 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nu kan de webcam wel aan.
quote:Oh oké, ik heb het niet gezien.
quote:Whehe.Op maandag 25 oktober 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie er zo bleek uit op dat ding.Eerst als Zwarte Piet schminken.
quote:Ik ben ook niet gezellig.Op maandag 25 oktober 2010 13:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee en je hebt je wel voorgesteld nog, maar ik kan het me niet meer herinneren.
quote:Volgens mij ben je een uiterst amusante man.
quote:
quote:Ik las reetzweet.
quote:Mja, ik ben geen danser en al helemaal niet op muziek waarbij ik denk: ik moet gaan spinnen op een hometrainer, waar staat die spinningfiets?Op maandag 25 oktober 2010 13:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je was harstikke leuk en aardig man
En je ging nog gezellig mee naar de meest baggere tent in Utrecht(die laatste
)
quote:Wut?Op maandag 25 oktober 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een Japans toiletbril. Met reetzweetverwijderaar.
quote:Hoelang moet je nog?
quote:Ja.Op maandag 25 oktober 2010 13:20 schreef Bellatrix het volgende:
Is er trouwens ergens een pagina om te zoeken hoe vaak een woord of naam gegoogled wordt?
quote:Link dan.
quote:tot half drie
quote:Nog eventjes en dan is de eerste dag alweer overwonnen.
quote:Dank je wel.Op maandag 25 oktober 2010 13:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb ik niet, even goegele op Google Trends.
quote:Lastig, als zijn bed overeind staat.
quote:Dat zuigt.Op maandag 25 oktober 2010 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
godver.. snij mn vinger open aan karton
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, als zijn bed overeind staat.
quote:Daar moet ik je gelijk in geven.Op maandag 25 oktober 2010 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig, als zijn bed overeind staat.
quote:dat kan best au doen....Op maandag 25 oktober 2010 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
godver.. snij mn vinger open aan karton
quote:Nou en.
quote:is he in for a surprise!
quote:Niet? Maar hij heeft minder baard dan bella
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet? Maar hij heeft minder baard dan bella
quote:je kijkt naar de verkeerde snee.Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:En ook minder snee dan bella.Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, hij ligt lekker CA! Veert lekker mee! Heerlijk voorde sexom te slapen dus!
quote:Getsiederrie!Op maandag 25 oktober 2010 13:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, hij ligt lekker CA! Veert lekker mee! Heerlijk voor de sex dus!
quote:Je hebt een gat in je hand. je lijkt wel een vrouw!Op maandag 25 oktober 2010 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil nu nog wel nieuwe kussens en nieuwe beddengoed!
quote:Maar wel een geschoren snee! Die snee van Bella lijkt wel op mario! Mario kan wel goed pijpen trouwens!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wel een geschoren snee! Die snee van Bella lijkt wel op mario! Mario kan wel goed pijpen trouwens!
quote:Sig gemacht.Op maandag 25 oktober 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wel een geschoren snee! Die snee van Bella lijkt wel op mario! Mario kan wel goed pijpen trouwens!
quote:Doe ff normaal.Op maandag 25 oktober 2010 13:47 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Ze zeggen van wel!Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga paranormal activity aan zetten.... ik hoop dat-ie eng is
quote:Dat is geen film voor overdag.Op maandag 25 oktober 2010 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga paranormal activity aan zetten.... ik hoop dat-ie eng is
quote:Hoe lang nog.
quote:Ik niet, wist niet dat ie al te downloaden was.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Wie heeft hem al gezien eigenlijk?
quote:Hij is er.... met een goede kwaliteit.Op maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik niet, wist niet dat ie al te downloaden was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |