quote:Ik haal hem weer direct voor de dag.Op maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduzje, ik zie meteen je grote grijns voor me![]()
quote:De zon knalde er werkelijk doorheen toen ik je post net zagOp maandag 25 oktober 2010 10:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik haal hem weer direct voor de dag.
quote:Ah ja, zo zat het precies. Je moest me er weer aan herinneren. Je bent nu wat Voice of Holland aan het bijkijken?Op maandag 25 oktober 2010 10:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nouja, die kaarten werden geregeld door "die ene user". Die was toch vriendjes met "die man die de uitslagkaartjes aan Martijn mag geven".
Maar inderdaad Fok wilde tijdens IDO4 zelf de kaarten krijgen om ze zelf te verloten en toen is alles geïmplodeerd. Ik kan me nog goed die discussie herinneren. Dat ging hard tegen hard.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De zon knalde er werkelijk doorheen toen ik je post net zag
quote:Ja goed hooor...Op maandag 25 oktober 2010 10:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
charmed_angel! Een bekende naam!
Het gaat goed! En bij jou?
Ik heb het OP-plaatje bekeken en herkende maar 5 a 6 namen
quote:Ik hoef niet bij te kijken. ik ben een trouwe kijker. Vrijdag avond is The Voice avond </SBS-stem>. Voice > Idols. Al mis ik wel de buttons, bordjes en opblaasbare kussentjes (O+ ! ).Op maandag 25 oktober 2010 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah ja, zo zat het precies. Je moest me er weer aan herinneren. Je bent nu wat Voice of Holland aan het bijkijken?
quote:Vind je het gekOp maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je bedoelt kaartjes regelen in naam van Fok.
Ja, daar was later wat gedoe mee.
quote:Goedemorgen
quote:Kijk, daar houd ik van! Ik denk dat ik weer wat meer ga posten. Sinds ik ben gestopt met Twitter is er een gapend gatOp maandag 25 oktober 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja goed hooor...
Ik moet zeggen dat de sfeer erg goed is
Eigenlijk de beste sfeer die ik ooit heb gekend in een SC
quote:Heb je die meuk nog ergens liggen?Op maandag 25 oktober 2010 10:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoef niet bij te kijken. ik ben een trouwe kijker. Vrijdag avond is The Voice avond </SBS-stem>. Voice > Idols. Al mis ik wel de buttons, bordjes en opblaasbare kussentjes (O+ ! ).
quote:Haha, fijn dat je me volgt. Af en toe is zo'n bevestiging fijn. Al vermaak ik mezelf ook wel met sommige tweets.Op maandag 25 oktober 2010 10:57 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, daar houd ik van! Ik denk dat ik weer wat meer ga posten. Sinds ik ben gestopt met Twitter is er een gapend gat
Waar haal je toch de tijd ervoor om het beide te doen -vaduz- (ja ik volg je nog wel heur)
quote:Ik welOp maandag 25 oktober 2010 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je die meuk nog ergens liggen?
quote:Ik heb die van Maud nog. En er moet nog ergens een Floortje opblaasster liggen.Op maandag 25 oktober 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Maar waar het ligtGeen idee..... ik heb nog wel mijn alice sjaal
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind je het gek
Ik ga straks even mailen, maar laat het woord Fok! maar niet vallen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 11:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle ingrediënten bij elkaar.
Zit hij bij De Sjonnies?![]()
!
quote:Dat zal dat bushokje tof vinden.Op maandag 25 oktober 2010 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi er nog een Dubbel Friss tegenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |