quote:Mijn ogen spuien bittere weentjes voor je. For what it's worth.
quote:Nouja in Nederland is er niet veel te doen en leeft het niet echt dus is het minder. In Amerika is het echt episch.
quote:De kans bestaat dat je 'm helemaal niet eng vindt. Meningen zijn nogal verdeeld. Ik vind 'm vreselijk spannend (vooral in het donker, zonder onderbrekingen, anders haal je steeds de spanning wegOp maandag 25 oktober 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is er.... met een goede kwaliteit.
Tot nu toe issie niet eng
quote:In mijn wijk is het ook megasaai.Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja in Nederland is er niet veel te doen en leeft het niet echt dus is het minder. In Amerika is het echt episch.
quote:Dat is lief, ik heb wel vrijdag vrij gevraagd, kan ik even uitslapen, huiswerk maken en drank halenOp maandag 25 oktober 2010 14:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn ogen spuien bittere weentjes voor je. For what it's worth.
quote:Haha dikke chill.Op maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is lief, ik heb wel vrijdag vrij gevraagd, kan ik even uitslapen, huiswerk maken en drank halen
quote:Ik ben dan heel de dag vrij (hopelijk) dus vind alles primaOp maandag 25 oktober 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha dikke chill.Ik zal eens vragen aan Stefan hoe laat het begint.
quote:Ik zit nu in het donker... helemaal alleen. Nou ja alleen me hond ligt voor me....Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De kans bestaat dat je 'm helemaal niet eng vindt. Meningen zijn nogal verdeeld. Ik vind 'm vreselijk spannend (vooral in het donker, zonder onderbrekingen, anders haal je steeds de spanning weg).
Sommige mensen zeggen dat ie saai is omdat er niets in gebeurt.
quote:Dat is wel leuk dan!Op maandag 25 oktober 2010 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In mijn wijk is het ook megasaai.
Ik ga altijd naar mijn neefjes toe, die hebben hele spookhuizen gemaakt.
Heerlijk om verkleed kinderen te laten schrikken....
Wat ook erg leuk is, is de ouders van de kinderen te laten schrikkenSoms moet ik echt me lach inhouden....
quote:Ik zag trouwens ook een hond in die trailer.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu in het donker... helemaal alleen. Nou ja alleen me hond ligt voor me....
Maar het kan me nog niet boeien... Ik wacht op de eerste schrik
Ik ga de tv wat harder zetten
quote:Qua schrikken valt het allemaal wel mee. Het is meer de spanningsopbouw, je eigen inbeelding en subtiel.Op maandag 25 oktober 2010 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu in het donker... helemaal alleen. Nou ja alleen me hond ligt voor me....
Maar het kan me nog niet boeien... Ik wacht op de eerste schrik
Ik ga de tv wat harder zetten
quote:ja dat heb ik nu ookOp maandag 25 oktober 2010 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Qua schrikken valt het allemaal wel mee. Het is meer de spanningsopbouw, je eigen inbeelding en subtiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je wacht op iets en dat maakt het spannendZit er nu wel een beetje in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ich bin dabei
quote:Like.
quote:SCORE!
quote:
quote:Sjeffrie
quote:Zo niet mee eensOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Paranormal Activity is echt een boutfilm. Supersaai.
quote:Hallon.
quote:Ik had de neiging om snel weg te gaan, maar gaf de film tot het einde de kans. Dat bleek een slechte beslissing.
quote:hij begon saai... maar op zich begint hij nu wel spannend te wordenOp maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Paranormal Activity is echt een boutfilm. Supersaai.
quote:Hoofdpijn was toch over?Op maandag 25 oktober 2010 14:21 schreef PatriQue89 het volgende:
als de hoofdpijn morgen niet over is, zit ik bij de dokter.. word alweer alleen maar erger..
quote:heb je hem in de bios gezien?Op maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de neiging om snel weg te gaan, maar gaf de film tot het einde de kans. Dat bleek een slechte beslissing.
quote:Ik heb 'm met ingehouden adem zitten kijken. Precies de soort spanning die ik echt eng vind.Op maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had de neiging om snel weg te gaan, maar gaf de film tot het einde de kans. Dat bleek een slechte beslissing.
quote:vanmorgen wel ja.. alleen pijn met snelle bewegingen en voorover buigen.. maar hij is nu weer helemaal terug... achter mn oog doet het ook zeer... lijkt net of de boel gaat ontploffenOp maandag 25 oktober 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij begon saai... maar op zich begint hij nu wel spannend te worden
En ik schrok in nacht 3
[..]
Hoofdpijn was toch over?
quote:dokter bellen dan maarOp maandag 25 oktober 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vanmorgen wel ja.. alleen pijn met snelle bewegingen en voorover buigen.. maar hij is nu weer helemaal terug... achter mn oog doet het ook zeer... lijkt net of de boel gaat ontploffen
quote:Zoon, echt.
quote:Een mooie klassieker.
quote:Ja. Dat was met de keer dat Thomas Berge er ook zat.Op maandag 25 oktober 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je hem in de bios gezien?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Dat was met de keer dat Thomas Berge er ook zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |