quote:Ja, maar dat wil ik ook, maar het lukt gewoon niet.Op maandag 25 oktober 2010 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook schouderklopjes geven voor dingen die je goed doet![]()
quote:Oh over verjaardagen gesproken, ik las een keer terug over Chowi en Bella en het ging over tegeltjes.Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo een jarige vriend eens verrassen met een bezoek. Verwacht hij natuurlijk nooit.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh over verjaardagen gesproken, ik las een keer terug over Chowi en Bella en het ging over tegeltjes.Ik heb een tegeltje laten maken voor een verjaardag, waar ik anders niks voor had kunnen verzinnen
![]()
I laf joe gais
quote:Tijd voor een middag kopje thee?Op maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik ook, maar het lukt gewoon niet.
Maar laten we ophouden met mijn gejank. Ik krijg toch zo poetsondersteuning. Tijd voor wat vrolijkers hier..
quote:JA!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Kally de volgende keer moet je als je zoiets weer overkomt gewoon de hairflip doen en zeggen: ''bitches be crazy, hun, nigga dont judge me.''
Dat doe ik altijd.
quote:Haha.Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JA!en ik heb al een dag of 10 zitten wachten tot jullie beide hier eens zijn om het te zeggen, maar dat gebeurt niet dus nu kwak ik hem erin
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt zo blij, zelf had ik het niet zo snel laten maken en nu ben ik op die site gaan kijken die Chowi plaatste en toen dacht ik 'waarom niet' en het is tof geworden![]()
Verjaardagcadeaustress
quote:Misschien na het poetsen. Ze kan ieder moment hier zijn
quote:Ja, dat waarschijnlijk wel ja.Op maandag 25 oktober 2010 14:55 schreef Kally het volgende:
Bos je verwacht misschien te veel van jezelf
quote:Het is een fototegel met dat oud-Hollands rood en blauw, lekker kek en andersOp maandag 25 oktober 2010 14:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha.Cadeautjes zijn altijd een misere inderdaad, maar dit is origineel, zie je niet vaak.
quote:Oh jaOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Kally het volgende:
Ik sta bij school ik haat die roddelmoeders
quote:He bah, met pittige kapsels en bermuda broeken.Op maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Kally het volgende:
Ik sta bij school ik haat die roddelmoeders
quote:echt he
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
He bah, met pittige kapsels en bermuda broeken.
quote:Ik hou me altijd wijselijk in
quote:Autsj, nee
quote:Welke.
quote:O lord.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Pheno het volgende:
Kudt, ik moest lachen
Zit hier te studeren op de laptop, zie opeens van alles bewegen en doen. Vrouw aan het schelden dat haar bluetooth muis niet werkt
quote:HahaOp maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Pheno het volgende:
Kudt, ik moest lachen
Zit hier te studeren op de laptop, zie opeens van alles bewegen en doen. Vrouw aan het schelden dat haar bluetooth muis niet werkt
quote:Ik lalala gewoon doorOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voorlopig niet neeHoe is het LalalaLaysa?
quote:Whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |