quote:Ik hou wel van geestenfilms.... maar dan moeten ze ook echt eng zijn.... En dan moet ik minstens 5-7 keer schrikkenOp maandag 25 oktober 2010 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Dat was met de keer dat Thomas Berge er ook zat.
Ik ben echt te nuchter voor dit soort films, denk ik.
quote:Doein doein.
quote:Hij was helemaal enthousiast, toen hij tegen me aanpraatte bij de pispotten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij was helemaal enthousiast, toen hij tegen me aanpraatte bij de pispotten.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Hij herkende het dialect?Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Vrouwen beppen altijd gewoon door, samen, tegelijk. Kun je dan niet meer richten?Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die tegen je praten bij je pissen. Kan ik niet goed tegen
.
quote:Hij wilde gewoon even een blikje werpen op Vaduz zijn wortel.Op maandag 25 oktober 2010 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen die tegen je praten bij je pissen. Kan ik niet goed tegen
.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon even een blikje werpen op Vaduz zijn wortel.
quote:BellaOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon even een blikje werpen op Vaduz zijn wortel.
quote:Ik kwam er bijna niet tussen, hij vertelde honderduit. Dat heb ik vaker, dat mensen op die plekken bij mij leeglopen. (oeh, lees ditOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes![]()
![]()
[..]
Hij herkende het dialect?Oh nee jij was stil
quote:Hij had ook zeker net een lijntje opOp maandag 25 oktober 2010 14:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kwam er bijna niet tussen, hij vertelde honderduit.
quote:Afijn, ik zorgde er wel voor dat hij mijn wortel niet kon zien.
quote:C_A met gitaarOp maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon, je algehele persoontje, hilarisch!
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon, je algehele persoontje, hilarisch!
quote:
quote:Daissssyyyyyyyyyyyyyyyy.Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij liet zijn vriendin achter, dat kan ook een opluchting zijn geweest.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij liet zijn vriendin achter, dat kan ook een opluchting zijn geweest.
quote:Ik las een warm gezicht om tegen aan te meppen.Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel een vertrouwd warm gezicht om tegenaan te beppen
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las een warm gezicht om tegen aan te meppen.
quote:Jawel, je komt.Op maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dan kan ik zaterdag maar beter niet komen.
quote:Misschien omdat je er teveel van uitgaat dat je zult denken van 'prima gedaan bos'?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik las een warm gezicht om tegen aan te meppen.
quote:Nee, dat valt wel mee, volgens mij. Maar misschien is dat het wel.. Dat ik juist niet denk prima gedaan. maar gewoon iets van het hoort erbij...Op maandag 25 oktober 2010 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien omdat je er teveel van uitgaat dat je zult denken van 'prima gedaan bos'?
quote:Misschien omdat je er zo'n moeite mee hebt dat na het boodschappen doen je nog helemaal in die sfeer/het gevoel hangt.Op maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef Bos81 het volgende:
Zoals bekend heb ik moeite om dingen te ondernemen, kost me veel energie. ZOals vandaag met boodschappen doen. DOe ik het eindelijk, denk je prima gedaan bos. Maar nee hoor, ik voel me nu gewoon ongelooflijk kut...
HOe kan dat?
quote:Helemaal breken die meid.Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
Had nog bonje met een doos van het hoofdkantoor. Belt ze op zegt ze ik vroeg vorige maand wat via mail maar heb nog geen antwoord. Ik zei ik zal je de mail die ik je vorige maand verstuurd heb nogmaals sturen, kijk alleen voortaan eerst even voor je met je vingertje wijst. Toen was ze beledigd
quote:Je moet jezelf ook schouderklopjes geven voor dingen die je goed doetOp maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, volgens mij. Maar misschien is dat het wel.. Dat ik juist niet denk prima gedaan. maar gewoon iets van het hoort erbij...
Wist ik het maar
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
Had nog bonje met een doos van het hoofdkantoor. Belt ze op zegt ze ik vroeg vorige maand wat via mail maar heb nog geen antwoord. Ik zei ik zal je de mail die ik je vorige maand verstuurd heb nogmaals sturen, kijk alleen voortaan eerst even voor je met je vingertje wijst. Toen was ze beledigd
quote:Misschien wel, maar ik voelde me eerst niet somber, voordat ik ging. Nu weer wel.Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien omdat je er zo'n moeite mee hebt dat na het boodschappen doen je nog helemaal in die sfeer/het gevoel hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |